Is daar een youtube filmpje van? Volgens mij heb ik het niet gezien!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian deed iets van zwarte zondag na.... daarom streamlock
niet echt logisch want heel NL heeft het inmiddels al gezien
Streamlocks als deze gaan dus veel vaker plaatsvinden, wat een creep zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
Evengoed is het wel te gek voor woorden dat Brian giechelend als een geile hyena de trapscene van zondag naspeelt.
WTF is flans?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Dat krijg je ervan als de fora Flens gaan dwarszitten...
Dat vind jij dus ook... Ze moeten geen ENKELE kans krijgen om die groepsaanval te bagatelliseren, als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Streamlocks als deze gaan dus veel vaker plaatsvinden, wat een creep zeg.
Lievvvv ... mooiquote:
JAAPquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WIe heeft vanmiddag het schaakspel gewonnen, die bakker of Jaap?
Je zou toch denken dat alles inmiddels bekend is bij de mensen die DGK volgen. Kranten staan er vol van, het is bij NOVA te zien en dan nog doen of het niets aan de hand is. Ik voel me behandelt als een klein kind .quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind jij dus ook... Ze moeten geen ENKELE kans krijgen om die groepsaanval te bagatelliseren, als het aan mij ligt.
Belachelijk dat er zo lacherig over wordt gedaan..vandaar de streamlock natuurlijk..het is een ernstige zaak wat zondag is gebeurd en die 6 moeten zich schamen en niet er om lachen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Zoals ik schreef: te gek voor woorden dat Brian giechelend als een geile hyena de karatetrap en -klap van Natasia richting Huub nadoet.
Ja en sorry zeggen ho maar, dat laten ze aan Lieke over.....maar ja moet ze ook maar niet provocerend op de bank gaan zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Zoals ik schreef: te gek voor woorden dat Brian giechelend als een geile hyena de karatetrap en -klap van Natasia richting Huub nadoet.
Dat er op de fora fel gereageerd is op de aanranding van Lieke... niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Dat krijg je ervan als de fora Flens gaan dwarszitten...
Ah nee!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef Meneermax het volgende:
Jaap: Wat is fragrance?
Dennis: dat is echt zware shit
![]()
Tenzij het niet voor ons bedoeld is. Wie weet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat alles inmiddels bekend is bij de mensen die DGK volgen. Kranten staan er vol van, het is bij NOVA te zien en dan nog doen of het niets aan de hand is. Ik voel me behandelt als een klein kind .
Helemaal mee eens en precies wat ik ook bedoelde. Voor mij blijft het raar zolang ze niet beseffen wat ze hebben gedaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Belachelijk dat er zo lacherig over wordt gedaan..vandaar de streamlock natuurlijk..het is een ernstige zaak wat zondag is gebeurd en die 6 moeten zich schamen en niet er om lachen...![]()
Dan moet je vooral Murrays in je haar smeren, krijg je er never nooit meer uit, alleen met Dreft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Jaap haat gel. Hij wil een kale kop. Het is toch fucking bizar. Een ander bepaalt je haar.
Het valt niet mee om een marionet te zijn.
De caps (dennis) (neem genees de moeite op me het een hoofdletter te geven )worden steeds lelijker ...quote:
Komt hij nu uit de kast?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef Zora01 het volgende:
kijk nix is lol hebben
Ik ben bang dat met name Natasia en Amanda nooit zullen beseffen wat ze hebben gedaan. Ik meen dat zelfs Brian ergens vaag heeft gezegd dat het te ver ging, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja en sorry zeggen ho maar, dat laten ze aan Lieke over.....maar ja moet ze ook maar niet provocerend op de bank gaan zitten![]()
hij mag Jaap zijn haar steilen.. hetzelfde als zijn kapsel...Alleen heeft Jaap niet van die inhammen, ziet er tochj wel anders uit.quote:
Die acties zijn onschudig als je het vergelijkt met de groepsaanranding, volgens mij zenden ze dat echt niet uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij het niet voor ons bedoeld is. Wie weet.
Ik denk trouwens dat ze het toch wel gaan uitzenden, zal dan waarschijnlijk dinsdag worden. Ze hebben de hele aanloop al uitgebreid in beeld gebracht en tonen maandag het terroriseren van Lieke (vijver, ketjap in haar).
Sigaartje en een paar laarzen en het is compleet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef mootie het volgende:
Ma Flodder loopt weer rond met de vliegenmepper.
Dat is toch die vette bagger?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je vooral Murrays in je haar smeren, krijg je er never nooit meer uit, alleen met Dreft.
kijk en huiverquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Is daar een youtube filmpje van? Volgens mij heb ik het niet gezien!
De bedoeling zoals door Talpa is gesteld was een wisselwerking tussen redactie en streamers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat er op de fora fel gereageerd is op de aanranding van Lieke... niet meer dan normaal.
Maar al die bemoeienissen van streamers met derden (DOB, Tilly enz enz...) vind ik helemaal nergens op slaan. Wat dat aangaat kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze bij DGK de fora ook wel 's goed zat zijn.
Ergens vermoed ik dat ze bijna geen keus meer hebben dan het wel te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die acties zijn onschudig als je het vergelijkt met de groepsaanranding, volgens mij zenden ze dat echt niet uit.
Ik zou willen dat ze daar op een andere manier zin aan hun leven geven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Ze zijn zo te zien goed bezig om overal rond te bellen/mailen om DGK te bashen.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1622983#1622983
Pommade is al heel, heel oudquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef farscapevr6 het volgende:
dat spul wat ie in z n haren heeft is toch vet voor kort negerkapsel?
niet voor blanke breezerboys?
Zou kunnen, maar ze zijn master in copypasten bij Tien, ze zullen er wel een grappige draai aan geven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ergens vermoed ik dat ze bijna geen keus meer hebben dan het wel te doen.
Zielig hoor , er werken daar verdomme 200 mensen , een beetje respect mag wel. Sowieso: straks is DGK weg en dan gaan juist DIE mensen janken omdat ze hun dagelijkse portie real life niet meer hebben!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Je hebt het weer over copy/pasten, maar ik meen toch dat jij nooit naar de uitzendingen kijkt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ze zijn master in copypasten bij Tien, ze zullen er wel een grappige draai aan geven.
Iets in de trant van.... oeps, we zijn iets te ver gegaan en nu komt de spijt.
Ze hebben de groepsaanranding op Eric ook uitgezonden, ik zie geen reden waarom ze dit zouden achterhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die acties zijn onschudig als je het vergelijkt met de groepsaanranding, volgens mij zenden ze dat echt niet uit.
Dus Jaap gaat er ook spijt van krijgen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja heb t heel vroeger ook 1 keer gekocht
was een aardig foutje hehehehe
Ben je vergeten dat Huub en Lieke een hele tijd niet mee mochten eten met de rest en dus maar zelf eten moesten bestellen. En zelfs dat werd onder hun neus op de vroege ochtend door die 6 galbakken weggewerkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Leuk idee, ietsminder vind ik dat Lieke wil zorgen dat er helemaal geen boodschapen binnen komen, zodat de anderen zelf niet kunnen koken.
Klopt, maar iedereen hier op FOK die wel kijkt, weet dat te melden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het weer over copy/pasten, maar ik meen toch dat jij nooit naar de uitzendingen kijkt?
Uh niks volgens mij... Ze liegt zo hard dat het waarheid wordquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef Day het volgende:
Wat is er eigenlijk waar van die 3 zoenen die Brian aan Nadia gegeven zou hebben?
Maandag de vijver en de ketjap in Liekes haar, dus dinsdag zullen we het weten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben de groepsaanranding op Eric ook uitgezonden, ik zie geen reden waarom ze dit zouden achterhouden
Amen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef HenrySpencer het volgende:
OP's worden ook steeds kariger.. Wel jammer, was altijd een handige manier om je snel bij te lezen.
Oh, horen zeggen... Zeg dat danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen hier op FOK die wel kijkt, weet dat te melden.
Als je ziet hoe ze het op alle manieren geprobeerd hebben in de doofpot te stoppen zou het me niet verbazen als dit uit de uitzendingen blijft, hoewel het voor de regie een hele klus zal zijn. Ook vanwege de uitgedeelde boetes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben de groepsaanranding op Eric ook uitgezonden, ik zie geen reden waarom ze dit zouden achterhouden
Deborah Flens is de vrouw die kinderen terroriseert in hun dromen.quote:
Ja beste man/vrouw, het feit dat jouw baan op de tocht staat is de fout van de consumentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zielig hoor , er werken daar verdomme 200 mensen , een beetje respect mag wel. Sowieso: straks is DGK weg en dan gaan juist DIE mensen janken omdat ze hun dagelijkse portie real life niet meer hebben!
Niet waar. Het lijkt meer een set up voor Dennis te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef Day het volgende:
Wat is er eigenlijk waar van die 3 zoenen die Brian aan Nadia gegeven zou hebben?
Nadia gaat heel hard door de mand vallen en dan wordt ze er binnen no time uitgestemd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Nada: Heb je nog met Dennix gesproken.
Nada: Nee niet echt.
Ik vraag me af wat er met dat forum zal gebeuren als DGK stopt door de actievoerders van VOL?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
En dat zijn nieuwe extentions, kun je nagaan.quote:
Goh... dus als ze met haar kinderen in Suriname was dan nam ze niet ff de moeite bij haar oma langs te gaan?? En dan nu drama makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Natasja weet niet zeker of Oma Cheyenne ooit heeft gezien.![]()
DGK moet niet zeuren, als die fora's er niet waren dan was er ook geen DGK.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat er op de fora fel gereageerd is op de aanranding van Lieke... niet meer dan normaal.
Maar al die bemoeienissen van streamers met derden (DOB, Tilly enz enz...) vind ik helemaal nergens op slaan. Wat dat aangaat kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze bij DGK de fora ook wel 's goed zat zijn.
Een frees?? Voor dr nagels?? Heeft Lieke die ook weggewerkt dan of vindt Amanda dat ze recht heeft op een "schadevergoeding" voor de paar potjes nagellak die ze niet meer heeft kunnen vinden??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Amanda wil op kosten van Lieke een frees hebben a raison de 1100 euro.
Die heeft ze niet weggemaakt, maar Lieke had tegen Tilly gezegd, doe maar wat extra's erbij voor Amanda, en Natasja kwam op het idee om dan maar een frees te vragen, inhalig type.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een frees?? Voor dr nagels?? Heeft Lieke die ook weggewerkt dan of vindt Amanda dat ze recht heeft op een "schadevergoeding" voor de paar potjes nagellak die ze niet meer heeft kunnen vinden??
Ja, een nagelfrees (niet dat ik daar tot op vandaag ooit van heb gehoord). Lieke schijnt gezegd te hebben dat ze alles wou vergoeden, en zelfs bereid was er iets bij te doen dat Amanda graag wil hebben. Natasia deed Amanda dit ideetje aan de hand.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een frees?? Voor dr nagels?? Heeft Lieke die ook weggewerkt dan of vindt Amanda dat ze recht heeft op een "schadevergoeding" voor de paar potjes nagellak die ze niet meer heeft kunnen vinden??
Het is ot, maar ja, in dit geval absoluut het gevolg van massahysterie, verwerpelijk gedrag van ongeleide projectielen die doorgeschoten zijn. Dat er verontwaardiging was is ok, maar de extra en overtrokken lading is te wijten aan groupiegedrag en zeer selectief. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er een hoog gniffelgehalte is als men weer een externe zover heeft gekregen om af te haken bij een uitje van BANNJ. Over die kok die morgen komt voor Huub en Lieke, daar hoor ik namelijk weer helemaal niets over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja beste man/vrouw, het feit dat jouw baan op de tocht staat is de fout van de consument![]()
Eveen de toetsenbord indicatie type veranderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Even een OT vraagje: Ik heb een ander toetsenbord , ongelukje mer mijn draadloze, maar mijn tekens komen niet meer overeen met de toetsen of omgekeerd. Daar was toch een oplossing voor.
Ik denk dat je eigenlijk niet op vakantie wilquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef tutjehola het volgende:
Shit zeg, ik heb vanmiddag mijn best gedaan om even bij te lezen, Natas zou gaan. VOlgens mij zit ze er nog. Teleurstelling 1
Zelf in het Brabants Dagblad, lokale dorpskrant staan artikelen over de gouden kooi en nova. Er wordt van Talpaweg alleen maar gezwegen. Teleurstelling 2
Dorpsgek psycholoog nova komt uit mijn dorp. Teleurstelling 3
Auto waarmee we morgen op vakantie gaan is sinds de wasstraat ermee opgehouden(zie je wel, teveel poetsen is nooit goed. Teleurstelling 4
Ik moet nog 5 personen koffers pakken, zit nu te streamen en er gebeurt niks, watskebeurt?
Dat is dat apparaat dat zoveel herrie maakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een nagelfrees (niet dat ik daar tot op vandaag ooit van heb gehoord). Lieke schijnt gezegd te hebben dat ze alles wou vergoeden, en zelfs bereid was er iets bij te doen dat Amanda graag wil hebben. Natasia deed Amanda dit ideetje aan de hand.
Dan snap jij mijn punt niet. Al die mensen betalen toch niet voor niks? Ze betalen omdat ze het leuk vinden , maar toch zitten ze te zeiken , en gaan er sommige zelfs DGK boycotten terwijl ze zelf kijken! Ik snap dat gewoon niet , als het straks ECHT moet stoppen dan hebben ze gewoon spijt , geen DGK meer , geen uren streamen meer..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja beste man/vrouw, het feit dat jouw baan op de tocht staat is de fout van de consument![]()
Check even je PM.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Eveen de toetsenbord indicatie type veranderen.
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ot, maar ja, in dit geval absoluut het gevolg van massahysterie, verwerpelijk gedrag van ongeleide projectielen die doorgeschoten zijn. Dat er verontwaardiging was is ok, maar de extra en overtrokken lading is te wijten aan groupiegedrag en zeer selectief. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er een hoog gniffelgehalte is als men weer een externe zover heeft gekregen om af te haken bij een uitje van BANNJ. Over die kok die morgen komt voor Huub en Lieke, daar hoor ik namelijk weer helemaal niets over.
haar salade receptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef pullup het volgende:
Zit Natasia haar afscheidsbrief te schrijven ?![]()
Het is een beginquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
[..]
haar salade recept
Voor als ze weg is.
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef pullup het volgende:
Zit Natasia haar afscheidsbrief te schrijven ?![]()
Geen ergernis meer over het incompetente zooitje van 10quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan snap jij mijn punt niet. Al die mensen betalen toch niet voor niks? Ze betalen omdat ze het leuk vinden , maar toch zitten ze te zeiken , en gaan er sommige zelfs DGK boycotten terwijl ze zelf kijken! Ik snap dat gewoon niet , als het straks ECHT moet stoppen dan hebben ze gewoon spijt , geen DGK meer , geen uren streamen meer..
Juist.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
Ik hoop dat ze dat allemaal onthouden hebben en allemaal afscheid van haar gaan nemen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.![]()
Niks aan toe te voegen. Helemaal mee eens en daar word ik niet blij van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
een gedagbrief dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.![]()
Dat lijkt me wel het juiste statement dat er in verband met deze affaire gemaakt kan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
afkickse en veel plezier met de visitequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
Ik heb liever een stream op de piano dan op een typende Natasja...
Kan nog maar een 5 minuten streams kijken en dan komt onze visite![]()
2 weken afkicken.....
je gebeden verhoordquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
Ik heb liever een stream op de piano dan op een typende Natasja...
Kan nog maar een 5 minuten streams kijken en dan komt onze visite![]()
2 weken afkicken.....
Ik zie geen smileyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
Toch aardig dat Brian voor iedereen een cocktail maakt.
Zou me niks verbazen. De tijden dat ik de streams aan heb heeft ze het meer dan de helft over seks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef blomst het volgende:
Zou Nadia de seksreclames inspreken?
De manier van haar schatje klinkt net zo
de pakkenmannen zijn vanmiddag idd geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Day het volgende:
Heeft Huub nu z''n nieuwe pak aan?
Staat 'm goed!
F04 leuk dat je elke x snel een COS opent, maar maak ook eens een fatsoenlijke OP erbij.quote:
Nou als Nadia echt wat van Dennix wil dan gaat dit alleen maar averechts werken... maar ja als je met Amanda omgaat mis je natuurlijk wat herseninhoud!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef pasjesjen het volgende:
nadia en amanda weer naar de kapsalon
over dat nadia vanavond bij amanda en brain in bed gaat
maar amanda weet niet hoe of wat met uitslapen
ze besluiten het toch te doen
Nadia zegt Dennis heeft het er met jaap over gehad,
Ze gaat zeggen schatje ik slaap vannacht niet bij jou ,
volgens amanda moet ze het nu al zeggen
maar nadia vind dat ze eerst gaan dansen en dan komen ze op het idee
we gaan hem dus zieken zeggen ze
Tja als je geen sex krijgt dan kun je er alleen nog maar over praten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. De tijden dat ik de streams aan heb heeft ze het meer dan de helft over seks.
Is op logeren bij de Dr. en EHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
En waarom reageert Neemmijnietserieus niet op Leandra?
Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
[..]
haar salade recept
Voor als ze weg is.
+1quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Snappen jullie nog iets van wat Nadia van plan is vanacht?
Dennix moet over de zeik, maar hij weet al dat het kan gebeuren.
Nadia is niet verliefd op Dennix en toch wil ze hem over de zeik krijgen omdat ze niet genoeg aandacht van hem krijgt.
Ik snap er niets van.
Ze is gekrenkt, omdat hij niet voor haar charmes valt, vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Nadia is niet verliefd op Dennix en toch wil ze hem over de zeik krijgen omdat ze niet genoeg aandacht van hem krijgt.
Ik snap er niets van.
ze wil brian neukenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Ik snap er niets van.
Hoe gaat dat reclame filmpje dan? Als je het over bacardi hebt dan denk ik aan George Clooney.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef farscapevr6 het volgende:
heel erg ontopic
weet iemand hoe dat liedje heet in de bacardi reclame?
Omdat ik maar met een hersenhelft tegelijk kan denken had ik de hoop dat jij daar meer kijk op had.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Ik snap er niets van.
selectiefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Het is OT en de admin zei er iets over, maar het ging dacht ik over die doofpot theorie? Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Of verstandigquote:
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.![]()
die nieuwe, waar ze in een drankje staan te stampen op de maat van de muziek, in een discoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe gaat dat reclame filmpje dan? Als je het over bacardi hebt dan denk ik aan George Clooney.![]()
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Daar kom je door schade en schande wel achterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, aan haar woorden valt niets meer krom te buigen, da's waar
Wat ik eigenlijk bedoel, is dat jij ter compensatie van de negatieve berichtgevingingen hier, betrefende de acties van 'de zes', tot in het waanzinnige, blijft zoeken en verwijzen naar voorvallen waar Huub en Lieke zich ook niet van hun beste kant hebben laten zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is OT en de admin zei er iets over, maar het ging dacht ik over die doofpot theorie? Bedoel je dat?
je kunt ze vinden op de gouden kooi site.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?![]()
![]()
jij ook al?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kom je door schade en schande wel achter![]()
Goffer...en mijn recept dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?![]()
![]()
zou wel zo moeten zijn, dat hij niet al lang een toneelhaak in z'n anus heeft, is onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed ik begrijp dat de groep zich nu gaat richten op Dennis?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat ontdekken dat is net zoiets als die terror van hem zeker .....dat duurt ook al eeuwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lach maar ! Als hij straks ontdekt wordt verdient ie het DRIEVOUDIGE van dat
HELE K3 !!![]()
quote:
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lach maar ! Als hij straks ontdekt wordt verdient ie het DRIEVOUDIGE van dat
HELE K3 !!![]()
Ach koppiesoep toch. Is niet waar en jij bent er net zo goed een van "ons".quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Tis ook niet meer bij te houden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Wie gaat nou wie neuken, ik ben de weg kwijt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaand![]()
Eh....als het goed is gaat er helemaal niet echt geneukt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Wil je dat echt weten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
tis weekend he dus er wordt heel wat afgeneuktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik denk dat Huub en Lieke uiteindelijk de enigste zullen zijn die gaan neuken... maar volgens mij is het plan dat Amdanda, Nadia en Brain net doen alsof ze een trio hebben... want ja Nadia wil Dennix graag als haar vriendje dus moet je net doen of je een trio hebt met anderen....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Wat is het nut ervan om het hele verhaal op de site uite de doeken te doen als er een sfeer heerst waarbij mensen niet voor wat voor reden dan ook nog vatbaar zijn. Men wil kapot maken om het kapot maken. Ik zou bij zo'n bejegening ook met mijn rug naar mensen gaan staan. Openheid kan er alleen maar zijn bij volwassen gedrag en fatsoensnormen van beide kanten. Als dat niet het geval is heeft het geen zin.quote:
Yep, logisch!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub en Lieke uiteindelijk de enigste zullen zijn die gaan neuken... maar volgens mij is het plan dat Amdanda, Nadia en Brain net doen alsof ze een trio hebben... want ja Nadia wil Dennix graag als haar vriendje dus moet je net doen of je een trio hebt met anderen....
Dat proberen ze al zo lang maar Brian en Amanda zijn niet van elkaar los te weken dus wanneer houden ze er nou eens mee op zou je denkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
en is erin gekomen met de opdracht wat aan de stelletjes te doen.
Dus nu bezig om ruzie te veroorzaken tussen Brian en Amanda.
Tuurlijk, stel je voor dat Jaap het met Dennix doet, dan wil ik wel op de hoogte zijn.quote:
Ik word al WEEK als ik eraan denk hoe Dennis dat voor me zou zingen.........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaand![]()
Je kent de Hidiho-truc ??quote:
Ik zal caps maken mocht je het missen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, stel je voor dat Jaap het met Dennix doet, dan wil ik wel op de hoogte zijn.![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
vliegggg met me meeee,naar de regenboog..rainbowww,ik denk alleen aan jouwwwwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja ik weet welke je bedoelt maar ik heb geen idee wie de muziek maakt. Gewoon ff googlen, wedden dat je er wel achter komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
die nieuwe, waar ze in een drankje staan te stampen op de maat van de muziek, in een disco
ja beetje vaag hehehe
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vliegggg met me meeee,naar de regenboog..rainbowww,ik denk alleen aan jouwwww![]()
![]()
inderdaad helemaal in startpositiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix is helemaal klaar voor de terror.
[afbeelding]
Ik wil het recept van mijn grote vriendin natasja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
http://www.tastyweb.nl/recept/pindasoep
Ik ga iets van chocolade maken en daarna langs molens fietsen![]()
Hij gaat toch maandag knallen? 100% zeker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
kijk eens iets omhoogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil het recept van mijn grote vriendin natasja.![]()
ssssssssst anders bedenkt flens zich weer en wordt t weer ouderwets vloeken en tieren tegen huub enlieke, bevalt me wel zoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:50 schreef Starlie het volgende:
Pfff zo vermoeiend die mensen... nu zijn ze opeens tegen Natasia....
Ja is een quote van rick niemanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
Naar ik aanneem is het de Veronica gids waaruit Huub dit hardop voorleest:
[afbeelding]
Ik moet jullie teleurstellen. Dennis heeft MASTERPLANNEN klaar, maar die gaanquote:
Iemand? Ik heb nl. het gevoel dat Jaap Dennis aan het backstabben is.quote:Heeft Jaap inmiddels Dennis al op de hoogte gebracht of weet hij nog van niets?
Ow ja, hij neemt het weekend om zich op te peppen en dan knallen, 100%.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij gaat toch maandag knallen? 100% zeker.![]()
niemand, ze gaan eerst tv kijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
kwaak, kwaakquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik moet jullie teleurstellen. Dennis heeft MASTERPLANNEN klaar, maar die gaan
pas VANAF maandag in. Het voordeel is wel dat je vanaf maandag NONSTOP-DENNIS-TERROR
te zien krijgt !!!!
Op zijn Natas: TRUE....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ssssssssst anders bedenkt flens zich weer en wordt t weer ouderwets vloeken en tieren tegen huub enlieke, bevalt me wel zo
neem een onsje liposuctie,en meng dat met een borstvergroting en maagband! succes ligt aan je voetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
sorry ik weet ff niet waar je op doeltquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand? Ik heb nl. het gevoel dat Jaap Dennis aan het backstabben is.
Day, het is zo ingewikkeld, maar tot nu toe begrijp ik dat het is om Dennix over de rooie te krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, koppiesoep bedoelde natuurlijk die pindabende die ze altijd maakt en die Amanda dan altijd verneukt omdat ze er niet met haar tengels vanaf kan blijvenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neem een onsje liposuctie,en meng dat met een borstvergroting en maagband! succes ligt aan je voeten![]()
Maandag een wedsrtijd zakkenlopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
owww dat...bij die troep heb ik niet opgeletquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, koppiesoep bedoelde natuurlijk die pindabende die ze altijd maakt en die Amanda dan altijd verneukt omdat ze er niet met haar tengels vanaf kan blijven
Ook Jaap vindt Dennis z'n ego te groot. Hij zegt niks tegen Dennis. Hij stookt alleen maar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Jaap weet dat het tegen Dennis gericht is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Alweer, bummer.quote:
Natasja's pindasoepquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik gisteravond ook al! Nu heb ik het niet gevolgd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Opvallend dat iedereen (met uitzondering van Huub en Lieke) ineens tegen Dennix isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Day, het is zo ingewikkeld, maar tot nu toe begrijp ik dat het is om Dennix over de rooie te krijgen.
Ok, dat wilde ik even weten. Als Jaap Dennis over het plan van Nadia had verteld (trio met Brian en Amanda), was het nog mogelijk geweest dat hij echt met Dennis verder wil.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook Jaap vindt Dennis z'n ego te groot. Hij zegt niks tegen Dennis. Hij stookt alleen maar.
Maar dan wel de HELE dag door he ??? Je zult zien dat Huub jankendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:54 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
kwaak, kwaak
effe wachten
kwaak kwaak
Die kwam later.quote:
Dat is een knuffeltijger, die heeft Nada gekregen van een fan. Ze nam het op als een compliment.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Ben ik de enige die een schaap ziet in de spiegel achter Jaap op stream 3
das een knuffel hebben de miljonairs gekregen van een fan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Sow das heftige terrorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar dan wel de HELE dag door he ??? Je zult zien dat Huub jankend
de poort uitKRUIPT !! Moet jij je maar eens voorstellen dat je op een kikker lijkt en iemand roept
de HELE dag door kwaaak tegen je !!!!!
das een witte tijgerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Dennis moet even in het script geschreven worden, dat gebeurt dus vannacht. Nadia gaat bij Brian slapen en Dennis moet dan wel reageren. Althans, het is een open deur en een uitnodiging voor hem om hem op het toneel te schuiven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef carpediem23 het volgende:
Die Dennix moet echt oprotten (toneelhaakje) Wat een mislukking, zelf Nadia heeft al een beetje een plekje in de groep. Dennis heeft niemand en heeft nog niets laten zijn van zijn persoonlijkheid (lees fucking saai ) En al helemaal niet van de zogenaamde "terror" ZSM wegwezen saaie kneus.
Ja vast ik denk dat eerder dennix huilend de poort uit rentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
de poort uitKRUIPT !! Moet jij je maar eens voorstellen dat je op een kikker lijkt en iemand roept
uiteraard legt ze het verband niet tussen dat dier en haar??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een knuffeltijger, die heeft Nada gekregen van een fan. Ze nam het op als een compliment.
Het lijkt wel een soort tijger...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Dank je.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach koppiesoep toch. Is niet waar en jij bent er net zo goed een van "ons".
Ik denk dat Jaap echt geen stelletjes meer wil, zeker niet als ze zijn back up zijn dus hij zal niks nalaten om die uit elkaar te drijven. Ondertussen lijkt het alsof Dennis de mastermind is die plannetjes maakt maar vervolgens keert het alleen maar tegen hem. Jaap ziet dat Nadia beïnvloedbaar is dus hij zet haar in om zekerder te zijn van zijn positie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dat wilde ik even weten. Als Jaap Dennis over het plan van Nadia had verteld (trio met Brian en Amanda), was het nog mogelijk geweest dat hij echt met Dennis verder wil.
Janken of kwakend de poort door?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
kreeg net ook een telefoontje van achter,maar trek me er geen hol van aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
das een witte tijger
*krijgt telefoontje van achter....... je mag niet meer drinken*
Dennix weet daarvan maar heeft er hele andere ideen bij. Hij denkt dat Nada het doet om ruzie te stoken tussen Amanda en Brian , maar het trio gaat faken, om Dennix over de rooie te helpen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dat wilde ik even weten. Als Jaap Dennis over het plan van Nadia had verteld (trio met Brian en Amanda), was het nog mogelijk geweest dat hij echt met Dennis verder wil.
owjee de nieuw take that??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef the_judge het volgende:
dennis is erin gekomen om zodirekt een muziekcd te maken
hij wacht alleen tot ze achter zeggen nu is het goede moment
staat ook op de site bij zen zuster en moeder
Nee, ik zie het ook, het schaap met de 5 poten is dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
missing without a trace??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:04 schreef pasjesjen het volgende:
een serie op nederland drie ik weet even niet hoe het heet
Ze belden mij net dat ik een flesje MOET opentrekken! Rare wereld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kreeg net ook een telefoontje van achter,maar trek me er geen hol van aan![]()
Bakbananen in de soep?? Mmmm....anywaysquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230![]()
Ja, je hebt gelijk. Wel grappig, twee of drie van de verhaallijnen door elkaar heen. Nadia gaat het natuurlijk echt lekker vinden bij Brian en neemt de positie van Amanda over. Die zou toch ook langzaam maar zeker naar huis?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix weet daarvan maar heeft er hele andere ideen bij. Hij denkt dat Nada het doet om ruzie te stoken tussen Amanda en Brian , maar het trio gaat faken, om Dennix over de rooie te helpen.
Sorry, ik heb het ook niet verzonnen.
ssttt voor de streamers en fokvolgers gelden andere regels zei pannekoek..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze belden mij net dat ik een flesje MOET opentrekken! Rare wereld.![]()
Got it!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
http://www.tastyweb.nl/recept/pindasoep
Ik ga iets van chocolade maken en daarna langs molens fietsen![]()
M.u.v. de dichter des vaderlands, die zijn hersenspinsels ten gehore brengt aan Jaap, die zich schijnbaar afvraagt waar de sukkel mee bezig is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef pasjesjen het volgende:
iedereen kijkt heel geboeit tv
Zo praat hij altijd met Tupacquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef Lauzie het volgende:
Oke en wat de fok! is Brainless aan het doen?
Van mij mag Amanda idd weg, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren zolang Flens de scepter zwaait in dat hok. Die sopt op dit soort. Kijk naar Natasja, Nada en Amanda, allemaal van hetzelfde laken een pak, cheap ho`s.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Wel grappig, twee of drie van de verhaallijnen door elkaar heen. Nadia gaat het natuurlijk echt lekker vinden bij Brian en neemt de positie van Amanda over. Die zou toch ook langzaam maar zeker naar huis?
Edit: Vanwege het niet constant volgen van de niet zo boeiende streams nam ik aan dat 1 en 2 bij elkaar hoorden, Niet dus. Ik schaam mij diep. Maar dat mag de rat ook doen voor de BS die hij ten gehore brengtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
M.u.v. de dichter des vaderlands, die zijn hersenspinsels ten gehore brengt aan Jaap, die zich schijnbaar afvraagt waar de sukkel mee bezig is.
Oh, leuk, bedankt dat je me even op het geluid onder die stream wijst... ik dacht dat ie zat te suffenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef dgk_fan het volgende:
't is bijna ongelofelijk, maar het engels van Brian is net zo
goed als zijn overige 'talenten'. JEZUS wat een uitspraak...zo sprak
ik ook engels op de basisschool !
[afbeelding]
Maar Amanda is puur opvulling, ze heeft al aangegeven niet voor de overwinning te gaan. Ze is absoluut niet in staat om het spel te spelen en heeft daar ook geen zin in. Het is gewoon een lange vakantie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij mag Amanda idd weg, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren zolang Flens de scepter zwaait in dat hok. Die sopt op dit soort. Kijk naar Natasja, Nada en Amanda, allemaal van hetzelfde laken een pak, cheap ho`s.
Verder alles goed met jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef tony38 het volgende:
waarom mag ik amanda niet effe naaien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet je niet boos worden op mij, ik kan er toch ook niks aan doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Amanda is puur opvulling, ze heeft al aangegeven niet voor de overwinning te gaan. Ze is absoluut niet in staat om het spel te spelen en heeft daar ook geen zin in. Het is gewoon een lange vakantie.
Zet er dan iemand in die WEL wil spelen.![]()
Ik dus ook........ dat hij bij de rest op de tv naar de grond zat te starenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, leuk, bedankt dat je me even op het geluid onder die stream wijst... ik dacht dat ie zat te suffen![]()
Ik snap niet waarom hij nou hardop aan het lezen is ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |