daarom juistquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn toch allemaal in de woonkamer?
idd mien jongh... dat en ze goe gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef FdW het volgende:
[..]
De redactie plant alles met uiterste zorgvuldighied![]()
Qua spel is dat een stuk minder schadelijk dan iemand onder de blauwe plekken trappen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Leuk idee, ietsminder vind ik dat Lieke wil zorgen dat er helemaal geen boodschapen binnen komen, zodat de anderen zelf niet kunnen koken.
Maandag 11 augustus 2008quote:
Er werken alleen maar stagiares daar. Lees Villa Vandaag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
wordt er een stagiare ingewerkt en laten ze nu zien hoe een streamlock werkt?
Lieke acteerd alsof ze de wijsheid heeft van een 50 jarige, je ziet gewoon dat er iets niet klopt. Zo ontzettens saaiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dat maakt je nog niet tot een echte man als je Lieke interessant vindt.![]()
Je bent nog jongquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dat maakt je nog niet tot een echte man als je Lieke interessant vindt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk snel, ik denk zelf de maandag nadat DGK is gestopt.
Groetjes aan de gastheer en gastvrouw, en jullie twee ook een leuke avond toegewenst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke acteerd alsof ze de wijsheid heeft van een 50 jarige, je ziet gewoon dat er iets niet klopt. Zo ontzettens saai![]()
Je mist wat! Ik denk gevoel voor humor...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke acteerd alsof ze de wijsheid heeft van een 50 jarige, je ziet gewoon dat er iets niet klopt. Zo ontzettens saai![]()
Brian deed iets van zwarte zondag na.... daarom streamlockquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
wat nu weer??
His middle name is Dennisquote:
Wil niet zeggen dat ze het ook is, wil allen zeggen dat "saai" in de villa al wordt geroepen als je niet minimaal 1 maal per dag ruzie hebt met een medebewoner.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook wel logisch. Er komt een rechtzaak over het geweld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat zijn ze overspannen bij de Febo.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef Dennisfan het volgende:
wow, voor het eerst maak ik een life streamlock mee!!!!
![]()
en.... kan je tere zieltje het aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef Dennisfan het volgende:
wow, voor het eerst maak ik een life streamlock mee!!!!
![]()
ow...ik val d'r net in, wist niet er een grapje gemaakt was....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef demins het volgende:
[..]
Je mist wat! Ik denk gevoel voor humor...![]()
Niet te bijdehand stream, ik weet het ik ben maar een newbee, maar ben er al wel achter dat daar niet zo van gehouden wordt hiero, maar het is wel gezellie voor de rest hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |