Als je ziet hoe ze het op alle manieren geprobeerd hebben in de doofpot te stoppen zou het me niet verbazen als dit uit de uitzendingen blijft, hoewel het voor de regie een hele klus zal zijn. Ook vanwege de uitgedeelde boetes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben de groepsaanranding op Eric ook uitgezonden, ik zie geen reden waarom ze dit zouden achterhouden
Deborah Flens is de vrouw die kinderen terroriseert in hun dromen.quote:
Ja beste man/vrouw, het feit dat jouw baan op de tocht staat is de fout van de consumentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zielig hoor , er werken daar verdomme 200 mensen , een beetje respect mag wel. Sowieso: straks is DGK weg en dan gaan juist DIE mensen janken omdat ze hun dagelijkse portie real life niet meer hebben!
Niet waar. Het lijkt meer een set up voor Dennis te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef Day het volgende:
Wat is er eigenlijk waar van die 3 zoenen die Brian aan Nadia gegeven zou hebben?
Nadia gaat heel hard door de mand vallen en dan wordt ze er binnen no time uitgestemd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Nada: Heb je nog met Dennix gesproken.
Nada: Nee niet echt.
Ik vraag me af wat er met dat forum zal gebeuren als DGK stopt door de actievoerders van VOL?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Ze zijn zo te zien goed bezig om overal rond te bellen/mailen om DGK te bashen.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1622983#1622983
En dat zijn nieuwe extentions, kun je nagaan.quote:
Goh... dus als ze met haar kinderen in Suriname was dan nam ze niet ff de moeite bij haar oma langs te gaan?? En dan nu drama makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Natasja weet niet zeker of Oma Cheyenne ooit heeft gezien.![]()
DGK moet niet zeuren, als die fora's er niet waren dan was er ook geen DGK.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat er op de fora fel gereageerd is op de aanranding van Lieke... niet meer dan normaal.
Maar al die bemoeienissen van streamers met derden (DOB, Tilly enz enz...) vind ik helemaal nergens op slaan. Wat dat aangaat kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze bij DGK de fora ook wel 's goed zat zijn.
Een frees?? Voor dr nagels?? Heeft Lieke die ook weggewerkt dan of vindt Amanda dat ze recht heeft op een "schadevergoeding" voor de paar potjes nagellak die ze niet meer heeft kunnen vinden??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Amanda wil op kosten van Lieke een frees hebben a raison de 1100 euro.
Die heeft ze niet weggemaakt, maar Lieke had tegen Tilly gezegd, doe maar wat extra's erbij voor Amanda, en Natasja kwam op het idee om dan maar een frees te vragen, inhalig type.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een frees?? Voor dr nagels?? Heeft Lieke die ook weggewerkt dan of vindt Amanda dat ze recht heeft op een "schadevergoeding" voor de paar potjes nagellak die ze niet meer heeft kunnen vinden??
Ja, een nagelfrees (niet dat ik daar tot op vandaag ooit van heb gehoord). Lieke schijnt gezegd te hebben dat ze alles wou vergoeden, en zelfs bereid was er iets bij te doen dat Amanda graag wil hebben. Natasia deed Amanda dit ideetje aan de hand.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een frees?? Voor dr nagels?? Heeft Lieke die ook weggewerkt dan of vindt Amanda dat ze recht heeft op een "schadevergoeding" voor de paar potjes nagellak die ze niet meer heeft kunnen vinden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |