Is daar een youtube filmpje van? Volgens mij heb ik het niet gezien!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian deed iets van zwarte zondag na.... daarom streamlock
niet echt logisch want heel NL heeft het inmiddels al gezien
Streamlocks als deze gaan dus veel vaker plaatsvinden, wat een creep zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
Evengoed is het wel te gek voor woorden dat Brian giechelend als een geile hyena de trapscene van zondag naspeelt.
WTF is flans?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Dat krijg je ervan als de fora Flens gaan dwarszitten...
Dat vind jij dus ook... Ze moeten geen ENKELE kans krijgen om die groepsaanval te bagatelliseren, als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Streamlocks als deze gaan dus veel vaker plaatsvinden, wat een creep zeg.
Lievvvv ... mooiquote:
JAAPquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WIe heeft vanmiddag het schaakspel gewonnen, die bakker of Jaap?
Je zou toch denken dat alles inmiddels bekend is bij de mensen die DGK volgen. Kranten staan er vol van, het is bij NOVA te zien en dan nog doen of het niets aan de hand is. Ik voel me behandelt als een klein kind .quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind jij dus ook... Ze moeten geen ENKELE kans krijgen om die groepsaanval te bagatelliseren, als het aan mij ligt.
Belachelijk dat er zo lacherig over wordt gedaan..vandaar de streamlock natuurlijk..het is een ernstige zaak wat zondag is gebeurd en die 6 moeten zich schamen en niet er om lachen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Zoals ik schreef: te gek voor woorden dat Brian giechelend als een geile hyena de karatetrap en -klap van Natasia richting Huub nadoet.
Ja en sorry zeggen ho maar, dat laten ze aan Lieke over.....maar ja moet ze ook maar niet provocerend op de bank gaan zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Zoals ik schreef: te gek voor woorden dat Brian giechelend als een geile hyena de karatetrap en -klap van Natasia richting Huub nadoet.
Dat er op de fora fel gereageerd is op de aanranding van Lieke... niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Dat krijg je ervan als de fora Flens gaan dwarszitten...
Ah nee!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef Meneermax het volgende:
Jaap: Wat is fragrance?
Dennis: dat is echt zware shit
![]()
Tenzij het niet voor ons bedoeld is. Wie weet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat alles inmiddels bekend is bij de mensen die DGK volgen. Kranten staan er vol van, het is bij NOVA te zien en dan nog doen of het niets aan de hand is. Ik voel me behandelt als een klein kind .
Helemaal mee eens en precies wat ik ook bedoelde. Voor mij blijft het raar zolang ze niet beseffen wat ze hebben gedaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Belachelijk dat er zo lacherig over wordt gedaan..vandaar de streamlock natuurlijk..het is een ernstige zaak wat zondag is gebeurd en die 6 moeten zich schamen en niet er om lachen...![]()
Dan moet je vooral Murrays in je haar smeren, krijg je er never nooit meer uit, alleen met Dreft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Jaap haat gel. Hij wil een kale kop. Het is toch fucking bizar. Een ander bepaalt je haar.
Het valt niet mee om een marionet te zijn.
De caps (dennis) (neem genees de moeite op me het een hoofdletter te geven )worden steeds lelijker ...quote:
Komt hij nu uit de kast?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef Zora01 het volgende:
kijk nix is lol hebben
Ik ben bang dat met name Natasia en Amanda nooit zullen beseffen wat ze hebben gedaan. Ik meen dat zelfs Brian ergens vaag heeft gezegd dat het te ver ging, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja en sorry zeggen ho maar, dat laten ze aan Lieke over.....maar ja moet ze ook maar niet provocerend op de bank gaan zitten![]()
hij mag Jaap zijn haar steilen.. hetzelfde als zijn kapsel...Alleen heeft Jaap niet van die inhammen, ziet er tochj wel anders uit.quote:
Die acties zijn onschudig als je het vergelijkt met de groepsaanranding, volgens mij zenden ze dat echt niet uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij het niet voor ons bedoeld is. Wie weet.
Ik denk trouwens dat ze het toch wel gaan uitzenden, zal dan waarschijnlijk dinsdag worden. Ze hebben de hele aanloop al uitgebreid in beeld gebracht en tonen maandag het terroriseren van Lieke (vijver, ketjap in haar).
Sigaartje en een paar laarzen en het is compleet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef mootie het volgende:
Ma Flodder loopt weer rond met de vliegenmepper.
Dat is toch die vette bagger?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je vooral Murrays in je haar smeren, krijg je er never nooit meer uit, alleen met Dreft.
kijk en huiverquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Is daar een youtube filmpje van? Volgens mij heb ik het niet gezien!
De bedoeling zoals door Talpa is gesteld was een wisselwerking tussen redactie en streamers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat er op de fora fel gereageerd is op de aanranding van Lieke... niet meer dan normaal.
Maar al die bemoeienissen van streamers met derden (DOB, Tilly enz enz...) vind ik helemaal nergens op slaan. Wat dat aangaat kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze bij DGK de fora ook wel 's goed zat zijn.
Ergens vermoed ik dat ze bijna geen keus meer hebben dan het wel te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die acties zijn onschudig als je het vergelijkt met de groepsaanranding, volgens mij zenden ze dat echt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |