Is daar een youtube filmpje van? Volgens mij heb ik het niet gezien!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian deed iets van zwarte zondag na.... daarom streamlock
niet echt logisch want heel NL heeft het inmiddels al gezien
Streamlocks als deze gaan dus veel vaker plaatsvinden, wat een creep zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
Evengoed is het wel te gek voor woorden dat Brian giechelend als een geile hyena de trapscene van zondag naspeelt.
WTF is flans?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Dat krijg je ervan als de fora Flens gaan dwarszitten...
Dat vind jij dus ook... Ze moeten geen ENKELE kans krijgen om die groepsaanval te bagatelliseren, als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Streamlocks als deze gaan dus veel vaker plaatsvinden, wat een creep zeg.
Lievvvv ... mooiquote:
JAAPquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WIe heeft vanmiddag het schaakspel gewonnen, die bakker of Jaap?
Je zou toch denken dat alles inmiddels bekend is bij de mensen die DGK volgen. Kranten staan er vol van, het is bij NOVA te zien en dan nog doen of het niets aan de hand is. Ik voel me behandelt als een klein kind .quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind jij dus ook... Ze moeten geen ENKELE kans krijgen om die groepsaanval te bagatelliseren, als het aan mij ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |