Ik zou willen dat ze daar op een andere manier zin aan hun leven geven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Ze zijn zo te zien goed bezig om overal rond te bellen/mailen om DGK te bashen.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1622983#1622983
Pommade is al heel, heel oudquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef farscapevr6 het volgende:
dat spul wat ie in z n haren heeft is toch vet voor kort negerkapsel?
niet voor blanke breezerboys?
Zou kunnen, maar ze zijn master in copypasten bij Tien, ze zullen er wel een grappige draai aan geven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ergens vermoed ik dat ze bijna geen keus meer hebben dan het wel te doen.
Zielig hoor , er werken daar verdomme 200 mensen , een beetje respect mag wel. Sowieso: straks is DGK weg en dan gaan juist DIE mensen janken omdat ze hun dagelijkse portie real life niet meer hebben!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Ze zijn zo te zien goed bezig om overal rond te bellen/mailen om DGK te bashen.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1622983#1622983
Je hebt het weer over copy/pasten, maar ik meen toch dat jij nooit naar de uitzendingen kijkt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ze zijn master in copypasten bij Tien, ze zullen er wel een grappige draai aan geven.
Iets in de trant van.... oeps, we zijn iets te ver gegaan en nu komt de spijt.
Ze hebben de groepsaanranding op Eric ook uitgezonden, ik zie geen reden waarom ze dit zouden achterhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die acties zijn onschudig als je het vergelijkt met de groepsaanranding, volgens mij zenden ze dat echt niet uit.
Dus Jaap gaat er ook spijt van krijgen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja heb t heel vroeger ook 1 keer gekocht
was een aardig foutje hehehehe
Ben je vergeten dat Huub en Lieke een hele tijd niet mee mochten eten met de rest en dus maar zelf eten moesten bestellen. En zelfs dat werd onder hun neus op de vroege ochtend door die 6 galbakken weggewerkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Leuk idee, ietsminder vind ik dat Lieke wil zorgen dat er helemaal geen boodschapen binnen komen, zodat de anderen zelf niet kunnen koken.
Klopt, maar iedereen hier op FOK die wel kijkt, weet dat te melden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het weer over copy/pasten, maar ik meen toch dat jij nooit naar de uitzendingen kijkt?
Uh niks volgens mij... Ze liegt zo hard dat het waarheid wordquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef Day het volgende:
Wat is er eigenlijk waar van die 3 zoenen die Brian aan Nadia gegeven zou hebben?
Maandag de vijver en de ketjap in Liekes haar, dus dinsdag zullen we het weten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben de groepsaanranding op Eric ook uitgezonden, ik zie geen reden waarom ze dit zouden achterhouden
Amen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef HenrySpencer het volgende:
OP's worden ook steeds kariger.. Wel jammer, was altijd een handige manier om je snel bij te lezen.
Oh, horen zeggen... Zeg dat danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen hier op FOK die wel kijkt, weet dat te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |