Het is ot, maar ja, in dit geval absoluut het gevolg van massahysterie, verwerpelijk gedrag van ongeleide projectielen die doorgeschoten zijn. Dat er verontwaardiging was is ok, maar de extra en overtrokken lading is te wijten aan groupiegedrag en zeer selectief. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er een hoog gniffelgehalte is als men weer een externe zover heeft gekregen om af te haken bij een uitje van BANNJ. Over die kok die morgen komt voor Huub en Lieke, daar hoor ik namelijk weer helemaal niets over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja beste man/vrouw, het feit dat jouw baan op de tocht staat is de fout van de consument![]()
Eveen de toetsenbord indicatie type veranderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Even een OT vraagje: Ik heb een ander toetsenbord , ongelukje mer mijn draadloze, maar mijn tekens komen niet meer overeen met de toetsen of omgekeerd. Daar was toch een oplossing voor.
Ik denk dat je eigenlijk niet op vakantie wilquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef tutjehola het volgende:
Shit zeg, ik heb vanmiddag mijn best gedaan om even bij te lezen, Natas zou gaan. VOlgens mij zit ze er nog. Teleurstelling 1
Zelf in het Brabants Dagblad, lokale dorpskrant staan artikelen over de gouden kooi en nova. Er wordt van Talpaweg alleen maar gezwegen. Teleurstelling 2
Dorpsgek psycholoog nova komt uit mijn dorp. Teleurstelling 3
Auto waarmee we morgen op vakantie gaan is sinds de wasstraat ermee opgehouden(zie je wel, teveel poetsen is nooit goed. Teleurstelling 4
Ik moet nog 5 personen koffers pakken, zit nu te streamen en er gebeurt niks, watskebeurt?
Dat is dat apparaat dat zoveel herrie maakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een nagelfrees (niet dat ik daar tot op vandaag ooit van heb gehoord). Lieke schijnt gezegd te hebben dat ze alles wou vergoeden, en zelfs bereid was er iets bij te doen dat Amanda graag wil hebben. Natasia deed Amanda dit ideetje aan de hand.
Dan snap jij mijn punt niet. Al die mensen betalen toch niet voor niks? Ze betalen omdat ze het leuk vinden , maar toch zitten ze te zeiken , en gaan er sommige zelfs DGK boycotten terwijl ze zelf kijken! Ik snap dat gewoon niet , als het straks ECHT moet stoppen dan hebben ze gewoon spijt , geen DGK meer , geen uren streamen meer..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja beste man/vrouw, het feit dat jouw baan op de tocht staat is de fout van de consument![]()
Check even je PM.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Eveen de toetsenbord indicatie type veranderen.
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ot, maar ja, in dit geval absoluut het gevolg van massahysterie, verwerpelijk gedrag van ongeleide projectielen die doorgeschoten zijn. Dat er verontwaardiging was is ok, maar de extra en overtrokken lading is te wijten aan groupiegedrag en zeer selectief. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er een hoog gniffelgehalte is als men weer een externe zover heeft gekregen om af te haken bij een uitje van BANNJ. Over die kok die morgen komt voor Huub en Lieke, daar hoor ik namelijk weer helemaal niets over.
haar salade receptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef pullup het volgende:
Zit Natasia haar afscheidsbrief te schrijven ?![]()
Het is een beginquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
[..]
haar salade recept
Voor als ze weg is.
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef pullup het volgende:
Zit Natasia haar afscheidsbrief te schrijven ?![]()
Geen ergernis meer over het incompetente zooitje van 10quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan snap jij mijn punt niet. Al die mensen betalen toch niet voor niks? Ze betalen omdat ze het leuk vinden , maar toch zitten ze te zeiken , en gaan er sommige zelfs DGK boycotten terwijl ze zelf kijken! Ik snap dat gewoon niet , als het straks ECHT moet stoppen dan hebben ze gewoon spijt , geen DGK meer , geen uren streamen meer..
Juist.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
Ik hoop dat ze dat allemaal onthouden hebben en allemaal afscheid van haar gaan nemen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |