Ik word al WEEK als ik eraan denk hoe Dennis dat voor me zou zingen.........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaand![]()
Je kent de Hidiho-truc ??quote:
Ik zal caps maken mocht je het missen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, stel je voor dat Jaap het met Dennix doet, dan wil ik wel op de hoogte zijn.![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.![]()
vliegggg met me meeee,naar de regenboog..rainbowww,ik denk alleen aan jouwwwwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaand![]()
Ja ik weet welke je bedoelt maar ik heb geen idee wie de muziek maakt. Gewoon ff googlen, wedden dat je er wel achter komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
die nieuwe, waar ze in een drankje staan te stampen op de maat van de muziek, in een disco
ja beetje vaag hehehe
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vliegggg met me meeee,naar de regenboog..rainbowww,ik denk alleen aan jouwwww![]()
![]()
inderdaad helemaal in startpositiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix is helemaal klaar voor de terror.
[afbeelding]
Ik wil het recept van mijn grote vriendin natasja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
http://www.tastyweb.nl/recept/pindasoep
Ik ga iets van chocolade maken en daarna langs molens fietsen![]()
Hij gaat toch maandag knallen? 100% zeker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix is helemaal klaar voor de terror.
[afbeelding]
kijk eens iets omhoogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil het recept van mijn grote vriendin natasja.![]()
ssssssssst anders bedenkt flens zich weer en wordt t weer ouderwets vloeken en tieren tegen huub enlieke, bevalt me wel zoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:50 schreef Starlie het volgende:
Pfff zo vermoeiend die mensen... nu zijn ze opeens tegen Natasia....
Ja is een quote van rick niemanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
Naar ik aanneem is het de Veronica gids waaruit Huub dit hardop voorleest:
[afbeelding]
Ik moet jullie teleurstellen. Dennis heeft MASTERPLANNEN klaar, maar die gaanquote:
Iemand? Ik heb nl. het gevoel dat Jaap Dennis aan het backstabben is.quote:Heeft Jaap inmiddels Dennis al op de hoogte gebracht of weet hij nog van niets?
Ow ja, hij neemt het weekend om zich op te peppen en dan knallen, 100%.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij gaat toch maandag knallen? 100% zeker.![]()
niemand, ze gaan eerst tv kijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Wie gaat nou wie neuken, ik ben de weg kwijt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |