Het is ot, maar ja, in dit geval absoluut het gevolg van massahysterie, verwerpelijk gedrag van ongeleide projectielen die doorgeschoten zijn. Dat er verontwaardiging was is ok, maar de extra en overtrokken lading is te wijten aan groupiegedrag en zeer selectief. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er een hoog gniffelgehalte is als men weer een externe zover heeft gekregen om af te haken bij een uitje van BANNJ. Over die kok die morgen komt voor Huub en Lieke, daar hoor ik namelijk weer helemaal niets over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja beste man/vrouw, het feit dat jouw baan op de tocht staat is de fout van de consument![]()
Eveen de toetsenbord indicatie type veranderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Even een OT vraagje: Ik heb een ander toetsenbord , ongelukje mer mijn draadloze, maar mijn tekens komen niet meer overeen met de toetsen of omgekeerd. Daar was toch een oplossing voor.
Ik denk dat je eigenlijk niet op vakantie wilquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef tutjehola het volgende:
Shit zeg, ik heb vanmiddag mijn best gedaan om even bij te lezen, Natas zou gaan. VOlgens mij zit ze er nog. Teleurstelling 1
Zelf in het Brabants Dagblad, lokale dorpskrant staan artikelen over de gouden kooi en nova. Er wordt van Talpaweg alleen maar gezwegen. Teleurstelling 2
Dorpsgek psycholoog nova komt uit mijn dorp. Teleurstelling 3
Auto waarmee we morgen op vakantie gaan is sinds de wasstraat ermee opgehouden(zie je wel, teveel poetsen is nooit goed. Teleurstelling 4
Ik moet nog 5 personen koffers pakken, zit nu te streamen en er gebeurt niks, watskebeurt?
Dat is dat apparaat dat zoveel herrie maakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een nagelfrees (niet dat ik daar tot op vandaag ooit van heb gehoord). Lieke schijnt gezegd te hebben dat ze alles wou vergoeden, en zelfs bereid was er iets bij te doen dat Amanda graag wil hebben. Natasia deed Amanda dit ideetje aan de hand.
Dan snap jij mijn punt niet. Al die mensen betalen toch niet voor niks? Ze betalen omdat ze het leuk vinden , maar toch zitten ze te zeiken , en gaan er sommige zelfs DGK boycotten terwijl ze zelf kijken! Ik snap dat gewoon niet , als het straks ECHT moet stoppen dan hebben ze gewoon spijt , geen DGK meer , geen uren streamen meer..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja beste man/vrouw, het feit dat jouw baan op de tocht staat is de fout van de consument![]()
Check even je PM.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Eveen de toetsenbord indicatie type veranderen.
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ot, maar ja, in dit geval absoluut het gevolg van massahysterie, verwerpelijk gedrag van ongeleide projectielen die doorgeschoten zijn. Dat er verontwaardiging was is ok, maar de extra en overtrokken lading is te wijten aan groupiegedrag en zeer selectief. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er een hoog gniffelgehalte is als men weer een externe zover heeft gekregen om af te haken bij een uitje van BANNJ. Over die kok die morgen komt voor Huub en Lieke, daar hoor ik namelijk weer helemaal niets over.
haar salade receptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef pullup het volgende:
Zit Natasia haar afscheidsbrief te schrijven ?![]()
Het is een beginquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
[..]
haar salade recept
Voor als ze weg is.
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef pullup het volgende:
Zit Natasia haar afscheidsbrief te schrijven ?![]()
Geen ergernis meer over het incompetente zooitje van 10quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan snap jij mijn punt niet. Al die mensen betalen toch niet voor niks? Ze betalen omdat ze het leuk vinden , maar toch zitten ze te zeiken , en gaan er sommige zelfs DGK boycotten terwijl ze zelf kijken! Ik snap dat gewoon niet , als het straks ECHT moet stoppen dan hebben ze gewoon spijt , geen DGK meer , geen uren streamen meer..
Juist.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
Ik hoop dat ze dat allemaal onthouden hebben en allemaal afscheid van haar gaan nemen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.![]()
Niks aan toe te voegen. Helemaal mee eens en daar word ik niet blij van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
een gedagbrief dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.![]()
Dat lijkt me wel het juiste statement dat er in verband met deze affaire gemaakt kan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
afkickse en veel plezier met de visitequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
Ik heb liever een stream op de piano dan op een typende Natasja...
Kan nog maar een 5 minuten streams kijken en dan komt onze visite![]()
2 weken afkicken.....
je gebeden verhoordquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
Ik heb liever een stream op de piano dan op een typende Natasja...
Kan nog maar een 5 minuten streams kijken en dan komt onze visite![]()
2 weken afkicken.....
Ik zie geen smileyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
Toch aardig dat Brian voor iedereen een cocktail maakt.
Zou me niks verbazen. De tijden dat ik de streams aan heb heeft ze het meer dan de helft over seks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef blomst het volgende:
Zou Nadia de seksreclames inspreken?
De manier van haar schatje klinkt net zo
de pakkenmannen zijn vanmiddag idd geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Day het volgende:
Heeft Huub nu z''n nieuwe pak aan?
Staat 'm goed!
F04 leuk dat je elke x snel een COS opent, maar maak ook eens een fatsoenlijke OP erbij.quote:
Nou als Nadia echt wat van Dennix wil dan gaat dit alleen maar averechts werken... maar ja als je met Amanda omgaat mis je natuurlijk wat herseninhoud!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef pasjesjen het volgende:
nadia en amanda weer naar de kapsalon
over dat nadia vanavond bij amanda en brain in bed gaat
maar amanda weet niet hoe of wat met uitslapen
ze besluiten het toch te doen
Nadia zegt Dennis heeft het er met jaap over gehad,
Ze gaat zeggen schatje ik slaap vannacht niet bij jou ,
volgens amanda moet ze het nu al zeggen
maar nadia vind dat ze eerst gaan dansen en dan komen ze op het idee
we gaan hem dus zieken zeggen ze
Tja als je geen sex krijgt dan kun je er alleen nog maar over praten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. De tijden dat ik de streams aan heb heeft ze het meer dan de helft over seks.
Is op logeren bij de Dr. en EHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
En waarom reageert Neemmijnietserieus niet op Leandra?
Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
[..]
haar salade recept
Voor als ze weg is.
+1quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Snappen jullie nog iets van wat Nadia van plan is vanacht?
Dennix moet over de zeik, maar hij weet al dat het kan gebeuren.
Nadia is niet verliefd op Dennix en toch wil ze hem over de zeik krijgen omdat ze niet genoeg aandacht van hem krijgt.
Ik snap er niets van.
Ze is gekrenkt, omdat hij niet voor haar charmes valt, vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Nadia is niet verliefd op Dennix en toch wil ze hem over de zeik krijgen omdat ze niet genoeg aandacht van hem krijgt.
Ik snap er niets van.
ze wil brian neukenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Ik snap er niets van.
Hoe gaat dat reclame filmpje dan? Als je het over bacardi hebt dan denk ik aan George Clooney.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef farscapevr6 het volgende:
heel erg ontopic
weet iemand hoe dat liedje heet in de bacardi reclame?
Omdat ik maar met een hersenhelft tegelijk kan denken had ik de hoop dat jij daar meer kijk op had.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Ik snap er niets van.
selectiefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Het is OT en de admin zei er iets over, maar het ging dacht ik over die doofpot theorie? Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Of verstandigquote:
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.![]()
die nieuwe, waar ze in een drankje staan te stampen op de maat van de muziek, in een discoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe gaat dat reclame filmpje dan? Als je het over bacardi hebt dan denk ik aan George Clooney.![]()
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Daar kom je door schade en schande wel achterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, aan haar woorden valt niets meer krom te buigen, da's waar
Wat ik eigenlijk bedoel, is dat jij ter compensatie van de negatieve berichtgevingingen hier, betrefende de acties van 'de zes', tot in het waanzinnige, blijft zoeken en verwijzen naar voorvallen waar Huub en Lieke zich ook niet van hun beste kant hebben laten zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is OT en de admin zei er iets over, maar het ging dacht ik over die doofpot theorie? Bedoel je dat?
je kunt ze vinden op de gouden kooi site.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?![]()
![]()
jij ook al?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kom je door schade en schande wel achter![]()
Goffer...en mijn recept dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?![]()
![]()
zou wel zo moeten zijn, dat hij niet al lang een toneelhaak in z'n anus heeft, is onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed ik begrijp dat de groep zich nu gaat richten op Dennis?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat ontdekken dat is net zoiets als die terror van hem zeker .....dat duurt ook al eeuwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lach maar ! Als hij straks ontdekt wordt verdient ie het DRIEVOUDIGE van dat
HELE K3 !!![]()
quote:
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lach maar ! Als hij straks ontdekt wordt verdient ie het DRIEVOUDIGE van dat
HELE K3 !!![]()
Ach koppiesoep toch. Is niet waar en jij bent er net zo goed een van "ons".quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Tis ook niet meer bij te houden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Wie gaat nou wie neuken, ik ben de weg kwijt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaand![]()
Eh....als het goed is gaat er helemaal niet echt geneukt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Wil je dat echt weten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
tis weekend he dus er wordt heel wat afgeneuktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik denk dat Huub en Lieke uiteindelijk de enigste zullen zijn die gaan neuken... maar volgens mij is het plan dat Amdanda, Nadia en Brain net doen alsof ze een trio hebben... want ja Nadia wil Dennix graag als haar vriendje dus moet je net doen of je een trio hebt met anderen....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Wat is het nut ervan om het hele verhaal op de site uite de doeken te doen als er een sfeer heerst waarbij mensen niet voor wat voor reden dan ook nog vatbaar zijn. Men wil kapot maken om het kapot maken. Ik zou bij zo'n bejegening ook met mijn rug naar mensen gaan staan. Openheid kan er alleen maar zijn bij volwassen gedrag en fatsoensnormen van beide kanten. Als dat niet het geval is heeft het geen zin.quote:
Yep, logisch!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub en Lieke uiteindelijk de enigste zullen zijn die gaan neuken... maar volgens mij is het plan dat Amdanda, Nadia en Brain net doen alsof ze een trio hebben... want ja Nadia wil Dennix graag als haar vriendje dus moet je net doen of je een trio hebt met anderen....
Dat proberen ze al zo lang maar Brian en Amanda zijn niet van elkaar los te weken dus wanneer houden ze er nou eens mee op zou je denkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
en is erin gekomen met de opdracht wat aan de stelletjes te doen.
Dus nu bezig om ruzie te veroorzaken tussen Brian en Amanda.
Tuurlijk, stel je voor dat Jaap het met Dennix doet, dan wil ik wel op de hoogte zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |