Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
[..]
haar salade recept
Voor als ze weg is.
+1quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Snappen jullie nog iets van wat Nadia van plan is vanacht?
Dennix moet over de zeik, maar hij weet al dat het kan gebeuren.
Nadia is niet verliefd op Dennix en toch wil ze hem over de zeik krijgen omdat ze niet genoeg aandacht van hem krijgt.
Ik snap er niets van.
Ze is gekrenkt, omdat hij niet voor haar charmes valt, vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Nadia is niet verliefd op Dennix en toch wil ze hem over de zeik krijgen omdat ze niet genoeg aandacht van hem krijgt.
Ik snap er niets van.
ze wil brian neukenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Ik snap er niets van.
Hoe gaat dat reclame filmpje dan? Als je het over bacardi hebt dan denk ik aan George Clooney.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef farscapevr6 het volgende:
heel erg ontopic
weet iemand hoe dat liedje heet in de bacardi reclame?
Omdat ik maar met een hersenhelft tegelijk kan denken had ik de hoop dat jij daar meer kijk op had.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Ik snap er niets van.
selectiefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
En waarom reageert Neemmijnietserieus niet op Leandra?
Het is OT en de admin zei er iets over, maar het ging dacht ik over die doofpot theorie? Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Of verstandigquote:
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.![]()
die nieuwe, waar ze in een drankje staan te stampen op de maat van de muziek, in een discoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe gaat dat reclame filmpje dan? Als je het over bacardi hebt dan denk ik aan George Clooney.![]()
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Daar kom je door schade en schande wel achterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, aan haar woorden valt niets meer krom te buigen, da's waar
Wat ik eigenlijk bedoel, is dat jij ter compensatie van de negatieve berichtgevingingen hier, betrefende de acties van 'de zes', tot in het waanzinnige, blijft zoeken en verwijzen naar voorvallen waar Huub en Lieke zich ook niet van hun beste kant hebben laten zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is OT en de admin zei er iets over, maar het ging dacht ik over die doofpot theorie? Bedoel je dat?
je kunt ze vinden op de gouden kooi site.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel belang bij haar recept voor pindasoep.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?![]()
![]()
jij ook al?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kom je door schade en schande wel achter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |