Niks aan toe te voegen. Helemaal mee eens en daar word ik niet blij van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
een gedagbrief dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij gebruikt het woord afscheid niet, dat doe je alleen als iemand doodgaat. Ze zegt gedag.![]()
Dat lijkt me wel het juiste statement dat er in verband met deze affaire gemaakt kan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
afkickse en veel plezier met de visitequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
Ik heb liever een stream op de piano dan op een typende Natasja...
Kan nog maar een 5 minuten streams kijken en dan komt onze visite![]()
2 weken afkicken.....
je gebeden verhoordquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
Ik heb liever een stream op de piano dan op een typende Natasja...
Kan nog maar een 5 minuten streams kijken en dan komt onze visite![]()
2 weken afkicken.....
Ik zie geen smileyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
Toch aardig dat Brian voor iedereen een cocktail maakt.
Zou me niks verbazen. De tijden dat ik de streams aan heb heeft ze het meer dan de helft over seks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef blomst het volgende:
Zou Nadia de seksreclames inspreken?
De manier van haar schatje klinkt net zo
de pakkenmannen zijn vanmiddag idd geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Day het volgende:
Heeft Huub nu z''n nieuwe pak aan?
Staat 'm goed!
F04 leuk dat je elke x snel een COS opent, maar maak ook eens een fatsoenlijke OP erbij.quote:
Nou als Nadia echt wat van Dennix wil dan gaat dit alleen maar averechts werken... maar ja als je met Amanda omgaat mis je natuurlijk wat herseninhoud!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef pasjesjen het volgende:
nadia en amanda weer naar de kapsalon
over dat nadia vanavond bij amanda en brain in bed gaat
maar amanda weet niet hoe of wat met uitslapen
ze besluiten het toch te doen
Nadia zegt Dennis heeft het er met jaap over gehad,
Ze gaat zeggen schatje ik slaap vannacht niet bij jou ,
volgens amanda moet ze het nu al zeggen
maar nadia vind dat ze eerst gaan dansen en dan komen ze op het idee
we gaan hem dus zieken zeggen ze
Tja als je geen sex krijgt dan kun je er alleen nog maar over praten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. De tijden dat ik de streams aan heb heeft ze het meer dan de helft over seks.
Is op logeren bij de Dr. en EHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
En waarom reageert Neemmijnietserieus niet op Leandra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |