Goffer...en mijn recept dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?![]()
![]()
zou wel zo moeten zijn, dat hij niet al lang een toneelhaak in z'n anus heeft, is onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed ik begrijp dat de groep zich nu gaat richten op Dennis?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in deze wel even rekening houden met het feit dat DGK het incident niet toont op de site en er ook geen "Villa vandaag" stukje over heeft geplaatst, dan kun je er dus vanuit gaan dat het in de doofpot zal belanden en ze het zeker niet zullen uitzenden in de reguliere uitzending.
Als er iets van dit kaliber gebeurt en de programmamakers het proberen te verdoezelen en vervolgens ook nog eens proberen te bagatelliseren (tot het inschakelen van een psychologe aan toe die het slachtoffer zichzelf in de rol van schuldige laat plaatsen) dan kun je verwachten dat kijkers furieus reageren.
Ze hadden het niet in de doofpot moeten (willen) stoppen en zo spoedig en duidelijk mogelijk een statement moeten maken naar de bewoners (en kijkers) dat dit idd te ver was.
Ja dat ontdekken dat is net zoiets als die terror van hem zeker .....dat duurt ook al eeuwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lach maar ! Als hij straks ontdekt wordt verdient ie het DRIEVOUDIGE van dat
HELE K3 !!![]()
quote:
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lach maar ! Als hij straks ontdekt wordt verdient ie het DRIEVOUDIGE van dat
HELE K3 !!![]()
Ach koppiesoep toch. Is niet waar en jij bent er net zo goed een van "ons".quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach ik post ook regelmatig maar ik krijg geen enkele reactie, en hoor je mij zeuren?![]()
![]()
Tis ook niet meer bij te houden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Wie gaat nou wie neuken, ik ben de weg kwijt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Drooooooooooooomland drooooooooooomland oooooooooooooo ik verlang zo naar droooooooooooomlaaaaaaaaaaaand![]()
Eh....als het goed is gaat er helemaal niet echt geneukt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Wil je dat echt weten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
tis weekend he dus er wordt heel wat afgeneuktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik denk dat Huub en Lieke uiteindelijk de enigste zullen zijn die gaan neuken... maar volgens mij is het plan dat Amdanda, Nadia en Brain net doen alsof ze een trio hebben... want ja Nadia wil Dennix graag als haar vriendje dus moet je net doen of je een trio hebt met anderen....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
![]()
Wat is het nut ervan om het hele verhaal op de site uite de doeken te doen als er een sfeer heerst waarbij mensen niet voor wat voor reden dan ook nog vatbaar zijn. Men wil kapot maken om het kapot maken. Ik zou bij zo'n bejegening ook met mijn rug naar mensen gaan staan. Openheid kan er alleen maar zijn bij volwassen gedrag en fatsoensnormen van beide kanten. Als dat niet het geval is heeft het geen zin.quote:
Yep, logisch!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub en Lieke uiteindelijk de enigste zullen zijn die gaan neuken... maar volgens mij is het plan dat Amdanda, Nadia en Brain net doen alsof ze een trio hebben... want ja Nadia wil Dennix graag als haar vriendje dus moet je net doen of je een trio hebt met anderen....
Dat proberen ze al zo lang maar Brian en Amanda zijn niet van elkaar los te weken dus wanneer houden ze er nou eens mee op zou je denkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
en is erin gekomen met de opdracht wat aan de stelletjes te doen.
Dus nu bezig om ruzie te veroorzaken tussen Brian en Amanda.
Tuurlijk, stel je voor dat Jaap het met Dennix doet, dan wil ik wel op de hoogte zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |