quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef dvdfreak het volgende:
.
Is nodig hoor..af en toe effe alles eruit gooien. Zo voel je je beter en kan je makkelijk afstand houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:01 schreef saban het volgende:
Neuh, ik zoek geen contact meer op, na zondag.
Ben opgelucht enzo
quote:
we zitten al op #85, dat is al heel watquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef Da.Rock het volgende:
Wat nou?
Gaat niet echt hard meer met de topics..
ik ben aan het strijken skipquote:
Vrije dag?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Beetje aan het rondhangen en fokken![]()
Lekker!quote:
Daha fazla link at sevgilimquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:28 schreef cikolata het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9_ZLssucGWA
""
plannen?quote:
Hier regent het keihard.quote:
haha jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef cikolata het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=C8NvUypKw4w blijft leuk
Stoppen met psychologie, heb nu wel mijn propedeusequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Hier regent het keihard.
Heb je nog besloten wat je gaat doen met je studies? stoppen of doorgaan?
Gefeli met je P.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:37 schreef cikolata het volgende:
[..]
Stoppen met psychologie, heb nu wel mijn propedeuseWeet nog steeds niet wat ik volgend jaar ga doen
Dankjequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Gefeli met je P.
Toch stoppen dus?
en je tweede studie? daarmee wel door?
Soort belkrediet. Volgens mij iets van 20 lira voor 250 kontor..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is kontur precies? belminuut?
Maar per wat wordt afgerekend dan, belminuten, smsjes ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef cikolata het volgende:
[..]
Soort belkrediet. Volgens mij iets van 20 lira voor 250 kontor..
hmm..en je weet nog niet wat je wil? misschien er even tussenuit en daarna frisse start maken? Of eerst werken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef cikolata het volgende:
[..]
DankjeNee, tweede studie ook niet, het is niet wat ik echt wil
Ga je gangquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Emel het volgende:
ik had je misschien nog kunnen overtuigen om door te gaan met psychologie![]()
Menselijk gedrag is zeer interessantquote:
http://sozluk.sourtimes.org/Default.asp? en dan zoeken op kontorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar per wat wordt afgerekend dan, belminuten, smsjes ofzo?
Hoe dan ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Emel het volgende:
ik had je misschien nog kunnen overtuigen om door te gaan met psychologie![]()
Je weet zelf niequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:44 schreef cikolata het volgende:
[..]
http://sozluk.sourtimes.org/Default.asp? en dan zoeken op kontor
mijn ervaringenquote:
Menselijk gedrag is vaak ook zeer voorspelbaar En de hele dag omgaan met mensen die problemen hebben e.d lijkt me nou ook niet zo heel gezeligquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:44 schreef Emel het volgende:
[..]
Menselijk gedrag is zeer interessantmensen helpen is geweldig om te doen
![]()
hoezo is menselijk gedrag voorspelbaar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Menselijk gedrag is vaak ook zeer voorspelbaar En de hele dag omgaan met mensen die problemen hebben e.d lijkt me nou ook niet zo heel gezelig![]()
Ik vind het ook interessant, maar idd als beroep is het wat andersquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:46 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn ervaringen![]()
het is een mooi beroep maar het moet je wel liggen natuurlijk.
snap het wel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef cikolata het volgende:
[..]
Ik vind het ook interessant, maar idd als beroep is het wat anders![]()
Als ik zeg sletquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo is menselijk gedrag voorspelbaar?
Kan me voorstellen dat je dat denkt maar ik vind uitdagend en erg leuk om anderen op goede weg te helpen. Tot ze zelf alleen verder kunnen.
Jep, is het gelukt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, jij ging vanuit Schiphol toch?![]()
tja..jij denkt simpel na..A leidt tot Bquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als ik zeg sletWord jij
dat is voorspelbaar gedrag
![]()
Jij denk a leidt tot c of mischien wel d ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef Emel het volgende:
[..]
tja..jij denkt simpel na..A leidt tot B![]()
Mja, net zoals dieren inderdaad alleen is psychologie --> bewustzijn het belangrijkste wat ons onderscheidt van dieren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij denk a leidt tot c of mischien wel d ?Veel van ons gedrag is ook simpel Net als andere dieren word ons gedrag mede bepaald door onze instincten
Mensen denken dat ze altijd hun gedrag en emoties onder controle kunnen houden..maar het is onmogelijk. Nee, ons gedrag is niet simpel. Ok we maken het vaak moeilijker dan het is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij denk a leidt tot c of mischien wel d ?Veel van ons gedrag is ook simpel Net als andere dieren word ons gedrag mede bepaald door onze instincten
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, net zoals dieren inderdaad alleen is psychologie --> bewustzijn het belangrijkste wat ons onderscheidt van dieren.
Mits genoeg bloed om beide te beheersen, ratio kan ook op hol slaan.. Kijk maar naar Ataquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:06 schreef cikolata het volgende:
[..]met ratio kun je je instinct proberen te beheersen
Evenwicht moet er zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mits genoeg bloed om beide te beheersen, ratio kan ook op hol slaan.. Kijk maar naar Ata
We gedragen ons ook als dieren Alleen dan niet op een lompe manierquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze altijd hun gedrag en emoties onder controle kunnen houden..maar het is onmogelijk. Nee, ons gedrag is niet simpel. Ok we maken het vaak moeilijker dan het is.
Yep insticten/driften..moeten we ons dan als dieren gedragen?![]()
Wij? spreek voor jezelfquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
We gedragen ons ook als dieren Alleen dan niet op een lompe manier![]()
Leg uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Balans is er alleen als je 'might is wright even if its wrong' er bij accepteren zou
ja, hoezo?quote:
wat?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://sozluk.sourtimes.org/Default.asp? en dan 'triggers gelul'
quote:yok boyle bi$ii???
lakin $oyle bi$iiler var belki alakalidir:
tiger uppercut
turkiye rekoru
temizleme sutu
tesviye betonu
tierney sutton
quote:
Indd heb net al een FB topic geopendquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:33 schreef Emel het volgende:
phew, wat is er met het forum?
Nu doet het weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Indd heb net al een FB topic geopend![]()
Gaaf!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:10 schreef Chav het volgende:
Ja beste turken, hier ik live vanuit Cayiralan met wifi, goed he
Echt heerlijk. Ik lig nu met mn laptoppie op de bank, zometeen eten. De bruiloft in Istanbul was ook gaaaaaaf!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:38 schreef saban het volgende:
[..]
Gaaf!
Emel het was in Delft de hele dag droog
arme sabanquote:
Hey jongemanquote:
Vraagje: waarom heb jij steeds een mooie vrouw als avatar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey jongeman
Hoe is het?
Met mij ok hoorhappy, gezond en tevreden
![]()
omdat ik zelf ook guzel ben natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Vraagje: waarom heb jij steeds een mooie vrouw als avatar?![]()
Jawel, de lucht is een beetje geklaard, maar ik heb weer een hoop geleerd. Waren wat probleempjes op het werk, wat ellebogenwerk van mijn collega's en mijn baas trapt er nog in ook. Komt ie wel achter, helemaal als ik besluit weg te gaan, dan zakt de afdeling zo weer in elkaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:40 schreef Emel het volgende:
gaat het vandaag wat beter met je?
Nee natuurlijk nietquote:
hmm fijn dat het wat goed gekomen is!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jawel, de lucht is een beetje geklaard, maar ik heb weer een hoop geleerd. Waren wat probleempjes op het werk, wat ellebogenwerk van mijn collega's en mijn baas trapt er nog in ook. Komt ie wel achter, helemaal als ik besluit weg te gaan, dan zakt de afdeling zo weer in elkaar.![]()
[..]
Nee natuurlijk nietWaarom zou je?
![]()
Guzel moet je alleen bij vrouwen gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Guzel man(Turks voor mooi man
)
Yuzunden nur akiyor, ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Guzel moet je alleen bij vrouwen gebruiken![]()
yakisikli erkek (aantrekkelijke man)
quote:
Hemelse schoonte, volgens mij.quote:
Dacht ik al, net zoals pretty en handsome in het Engels.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Guzel moet je alleen bij vrouwen gebruiken![]()
yakisikli erkek (aantrekkelijke man)
Ohquote:
preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dacht ik al, net zoals pretty en handsome in het Engels.
ik praat onzinquote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag maar gewoon een losstaand feitquote:
hmm okquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat betekent 'slechts' in het Duits![]()
Maar die nieuwe Feyenoord speler heet Nuri Sahin![]()
ik had geen antwoord vandaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag maar gewoon een losstaand feit![]()
![]()
Maar alles goed met jou? Je had nogal een drukke dag gister, viel het vandaag een beetje mee?![]()
Oh ja, dat had ik moeten weten, woesndags ben je altijd vrijquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:02 schreef Emel het volgende:
[..]
ik had geen antwoord vandaar![]()
Met mij gaat goed!
![]()
Hoe meer mensen klagen, hoe positiever ik wil zijnmensen zijn allemaal zo gejaagd en hebben een kort lontje. Ik wil positief zijn, niet/weinig klagen, aardig en behulpzaam zijn enzo
![]()
Vandaag had ik een vrije dag!
hehe..je kent mijn dagenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik moeten weten, woesndags ben je altijd vrij![]()
Positieve instelling hoorIk word ook een beetje gek van dat gehaaste. Je moet van het leven genieten.
![]()
Mooi dat het zo goed gaat![]()
Ik fok dat is mijn afleidingquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef saban het volgende:
beetje opvallend, dat ik elke dag een dvd huurzoek afleiding enzo
![]()
![]()
liefdequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef saban het volgende:
beetje opvallend, dat ik elke dag een dvd huurzoek afleiding enzo
![]()
![]()
Have fun!quote:
Aanrader?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:51 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ga nog even een stukje lezen![]()
Dat boek het Laatste Geheim wat ik je verteld heb, ik heb het bijna uit, best leuk![]()
Hmmm, jawel, was best aardig. Niet te moeilijk, soms wat ver gezocht, en het is toch wel door religieuze mensen geschreven heb ik sterk het vermoeden.quote:
Die is mooiquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef -scorpione- het volgende:
Emel, ik heb nog een mooi citaatje voor je die ik net las in dat boek![]()
Er zijn twee manieren om je leven te leiden: met de houding dat niets een wonder is, of dat alles een wonder is.
Mooi hè?En het slaat ook wel een beetje op wat je net zei
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmmm, jawel, was best aardig. Niet te moeilijk, soms wat ver gezocht, en het is toch wel door religieuze mensen geschreven heb ik sterk het vermoeden.
Hoofdpersoon is een vrouw, zul je wel leuk vinden waarschijnlijk![]()
Wij missen chemiequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hebben mannetjes kangeroe's ook een buidel dan?![]()
Sowieso mag hij met jou diep in zijn eigen buidel tasten, want er moet wel geshopt worden natuurlijkquote:
Alle kangeroetjes hebben een buidel toch ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef -scorpione- het volgende:
Skip zit nu waarschijnlijk op wikipedia om te controleren of alleen vrouwtjes kangeroes een buidel hebben![]()
goed dat je daaraan denktquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sowieso mag hij met jou diep in zijn eigen buidel tasten, want er moet wel geshopt worden natuurlijk![]()
sorry skipquote:
ik draag geen hoofddoek hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef skippy22 het volgende:
Ik betaal alles emel Ook de zak voor over je kop
ja serieusquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:50 schreef Emel het volgende:
mannen laten zichzelf wel kennen bij afwijzing![]()
![]()
zegt iets over jouquote:
Zo kwam het niet op mij over hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ja serieusineens gedragen ze zich als een eikel
![]()
![]()
mannen die ik afgewezen heb dan he![]()
typischquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef skippy22 het volgende:
Wil je in m,n buidel dvd freak Wij hebben wel chemie Ik voel het
quote:
Je kan geen kangeroe wordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef dvdfreak het volgende:
*dvdfreak wordt ook een kangeroe
Zegt niksquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Westerse media spreekt er idd van, Turkse niet.
Hmm, vaker last van?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:01 schreef saban het volgende:
[..]
Pek hayir degil galiba, al 3e keer vandaag![]()
langs een deskundige geweest?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:03 schreef saban het volgende:
Ik buig snel achterover, dan stopt het wel, maar voel ik alle bloed mn keel in lopen.
Eigelijk moet je voorover buigen en knijpen, maar dat helpt bij mij niet.
wat dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:19 schreef saban het volgende:
[..]
Eigelijk wel, maar het is erg pijnlijk wat ze gaan doen![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:26 schreef saban het volgende:
Op FP staat dat Turkije Irak heeft binnengevallen? Klopt dat?
* saban heeft vandaaag al voor de 3e keer een bloedneus
ja lach maarquote:
na 17 uur geen clienten maar zoveel deadlinesquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:00 schreef saban het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je over moet werken, je ontvangt na 17.00 uur geen cliënten meer toch? En met de uurloon van jou zou ik ook wel willen overwerken
ja ik wilquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben het niet, ga het nog wel worden, trouw met me
quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:20 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Is het zo? Turkije heeft een inval gedaan?
Weet je uberhaupt wel waarover het gaat?quote:
Wat is er?quote:
Je zinnetje is incompleet:quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:02 schreef Emel het volgende:
Weet je wat de Turken zeggen, skip : bir kizi bin kisi ister 1 kisi alir
![]()
Geen idee, ik haal mijn boeken bij de bieb.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef saban het volgende:
Zargon is er een boekenhandel/winkel in de boogaard?
Over wat voor meisjes heb jij zeg?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zinnetje is incompleet:
"Bir kizi bin kisi ister, büyük kısmı sahip olur, bir hıyar evlenir".
Om vreemd te gaan, zou ik een relatie moeten hebben met iemandquote:
Hmm..je generaliseertquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb je zinnetje even een 21'ste eeuw update gegeven.
Owhquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Om vreemd te gaan, zou ik een relatie moeten hebben met iemandsowieso ga ik nooit vreemd
![]()
Nee, echt niet.quote:
quote:
Hoe interpreteer jij het dan?quote:
Wat me beter lijkt is een complete plaatje of iets in die trant, 1 layout... Dat zou beter zal als dit.. Maar ik kan niet fotoshoppen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef Emel het volgende:
Selim: Turken op FOK! #81 Op naar de meet en Ramadan
OP kleurencombinatie.
http://www.free-bird.nl/tut/html_kleur_tabel.htm
skyblue
powderblue
lightskyblue
Naja, ik wil niet generaliseren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
"1 kisi alir" moet je tegenwoordig naief voor zijn,.
Ze hebben wel internetquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef Chav het volgende:
Ja, in t dorp.
hehe, doe dat jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:55 schreef Chav het volgende:
Ik heb zelfs draadloos internet (in ankara kon ik nis vinden en hier in cayiralan wel). Wandelen heb ik al gedaan, boek kan wel en we hebben iedereen zowat al gezien
Ik ga straks vriendlief van de bank afplukken om ff dvd ofzo te kijken.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef Chav het volgende:
Ja, geen idee! Ik heb de 27e en 28e een bruiloft in kayseri maar geen idee wanneer we daar naartoe gaan (handig he, zo`n duidelijke vent)
quote:
Of zou t heel veel geduld zijnquote:
Ach, tis geven en nemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef Chav het volgende:
[..]
Of zou t heel veel geduld zijn![]()
![]()
Er vloog hier net een heel groot insect in mn kamer, landde op de vloer, wilde m laten doodslaan door een neefje en nu is dat klotebeest nergens te vindenKrijg ik nog te horen " o, als het vliegt is het niet erg.......
![]()
Oja, en ik haat hang wc`s
Hmm..alleen is er niemand die zin in heeft...dus het houdt op.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:24 schreef zarGon het volgende:
Emel... ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik de kleuren kan wijzigen.. Ik heb het geprobeerd, heb tijdelijk even een stukje van de OP gewijzigd... (Ik heb er mee zitten spelen,.)
Volgens mij moeten er mensen hier aanwezig zijn die het beter kunnen...
Ja, ik bedoel de welbekende franse toilettenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
Ach, tis geven en nementegenwoordig hebben mensen weinig geduld en bij tegenslagen maken ze er snel een einde aan. Lange relaties zijn heel bijzonder want je komt ze weinig meer tegen
Dus
![]()
hahaha..veel beestjes vast daar in het dorpje
hang wc's?
Oh dat is niet fijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:32 schreef Chav het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel de welbekende franse toiletten
[afbeelding]
Ik moet je zeggen dat dit het eerste gore beest is dat ik zie (ja en muggen die gemeen steken)
Wil je hem niet even helpen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:33 schreef saban het volgende:
Zargon, photoshoppen is het probleem niet, ik ken de tags van het forum niet, hoe je images kan positioneren
Als ik van de weekend tijd heb, sure. Photoshop document stuur ik wel op, als hij de rest kan doen?quote:
Je bent een schatquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef saban het volgende:
[..]
Als ik van de weekend tijd heb, sure. Photoshop document stuur ik wel op, als hij de rest kan doen?
Als jij het plaatje wat we op dit moment gebruiken of een andere nieuwe maakt, zet ik het er wel op. (goeie tags etc)quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef saban het volgende:
[..]
Als ik van de weekend tijd heb, sure. Photoshop document stuur ik wel op, als hij de rest kan doen?
Let op; Als ik tijd hebquote:
Aardig dat je het wil doen, als je tijd hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef saban het volgende:
[..]
Let op; Als ik tijd heb
Ik maak de opmaak ongeveer in Photoshop hij zet het om naar html/images
Je was nog aan het werken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:05 schreef Emel het volgende:
Bijna weekend!
Niet meer gelukkig. Ik werk hele week overquote:
Deze thuis wordt natuurlijk gewoon schoongemaakt maar ik kom wc`s tegen, dan hou ik het liever op!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Emel het volgende:
die wc's zijn goor joh
snap ik...vreselijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef Chav het volgende:
[..]
Deze thuis wordt natuurlijk gewoon schoongemaakt maar ik kom wc`s tegen, dan hou ik het liever op!
Straks gaan we shoppen, dus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Niet meer gelukkig. Ik werk hele week over![]()
Neh, mijn ouders zijn bezig met de nodige handelingen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:08 schreef Emel het volgende:
Jij ging niet op vakantie toch?
We?quote:
Welke camera, al iets in gedachten? Of gaan we flirten met digitalecameraverkoopgevalletjes?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Emel het volgende:
[..]
We?![]()
Ik wil denk ik volgende week digitale camera halen.
Ik heb het je toch laten zien laatst. Heb jij verstand van digitale camera's?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke camera, al iets in gedachten? Of gaan we flirten met digitalecameraverkoopgevalletjes?
Dit jaar helemaal geen vakantie voor jou?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neh, mijn ouders zijn bezig met de nodige handelingen.
400? wat is dat voor een camera?quote:
Een spiegelreflexquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef Emel het volgende:
[..]
400? wat is dat voor een camera?
Is het wel klein?
Spiegelreflex camera,quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef Emel het volgende:
[..]
400? wat is dat voor een camera?
Is het wel klein?
quote:
Nikon,quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:33 schreef saban het volgende:
[afbeelding]
Met extra lenzen en accesoires
euh..nee..echt een mannen ding johquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:33 schreef saban het volgende:
[afbeelding]
Met extra lenzen en accesoires
Yeahquote:
quote:
De high-budget camera's van Canon zijn superquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:37 schreef Emel het volgende:
is Canon of Sony goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |