quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef dvdfreak het volgende:
.
Is nodig hoor..af en toe effe alles eruit gooien. Zo voel je je beter en kan je makkelijk afstand houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:01 schreef saban het volgende:
Neuh, ik zoek geen contact meer op, na zondag.
Ben opgelucht enzo
quote:
we zitten al op #85, dat is al heel watquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef Da.Rock het volgende:
Wat nou?
Gaat niet echt hard meer met de topics..
ik ben aan het strijken skipquote:
Vrije dag?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Beetje aan het rondhangen en fokken![]()
Lekker!quote:
Daha fazla link at sevgilimquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:28 schreef cikolata het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9_ZLssucGWA
""
plannen?quote:
Hier regent het keihard.quote:
haha jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef cikolata het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=C8NvUypKw4w blijft leuk
Stoppen met psychologie, heb nu wel mijn propedeusequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Hier regent het keihard.
Heb je nog besloten wat je gaat doen met je studies? stoppen of doorgaan?
Gefeli met je P.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:37 schreef cikolata het volgende:
[..]
Stoppen met psychologie, heb nu wel mijn propedeuseWeet nog steeds niet wat ik volgend jaar ga doen
Dankjequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Gefeli met je P.
Toch stoppen dus?
en je tweede studie? daarmee wel door?
Soort belkrediet. Volgens mij iets van 20 lira voor 250 kontor..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is kontur precies? belminuut?
Maar per wat wordt afgerekend dan, belminuten, smsjes ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef cikolata het volgende:
[..]
Soort belkrediet. Volgens mij iets van 20 lira voor 250 kontor..
hmm..en je weet nog niet wat je wil? misschien er even tussenuit en daarna frisse start maken? Of eerst werken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef cikolata het volgende:
[..]
DankjeNee, tweede studie ook niet, het is niet wat ik echt wil
Ga je gangquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Emel het volgende:
ik had je misschien nog kunnen overtuigen om door te gaan met psychologie![]()
Menselijk gedrag is zeer interessantquote:
http://sozluk.sourtimes.org/Default.asp? en dan zoeken op kontorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar per wat wordt afgerekend dan, belminuten, smsjes ofzo?
Hoe dan ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Emel het volgende:
ik had je misschien nog kunnen overtuigen om door te gaan met psychologie![]()
Je weet zelf niequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:44 schreef cikolata het volgende:
[..]
http://sozluk.sourtimes.org/Default.asp? en dan zoeken op kontor
mijn ervaringenquote:
Menselijk gedrag is vaak ook zeer voorspelbaar En de hele dag omgaan met mensen die problemen hebben e.d lijkt me nou ook niet zo heel gezeligquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:44 schreef Emel het volgende:
[..]
Menselijk gedrag is zeer interessantmensen helpen is geweldig om te doen
![]()
hoezo is menselijk gedrag voorspelbaar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Menselijk gedrag is vaak ook zeer voorspelbaar En de hele dag omgaan met mensen die problemen hebben e.d lijkt me nou ook niet zo heel gezelig![]()
Ik vind het ook interessant, maar idd als beroep is het wat andersquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:46 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn ervaringen![]()
het is een mooi beroep maar het moet je wel liggen natuurlijk.
snap het wel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef cikolata het volgende:
[..]
Ik vind het ook interessant, maar idd als beroep is het wat anders![]()
Als ik zeg sletquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo is menselijk gedrag voorspelbaar?
Kan me voorstellen dat je dat denkt maar ik vind uitdagend en erg leuk om anderen op goede weg te helpen. Tot ze zelf alleen verder kunnen.
Jep, is het gelukt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, jij ging vanuit Schiphol toch?![]()
tja..jij denkt simpel na..A leidt tot Bquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als ik zeg sletWord jij
dat is voorspelbaar gedrag
![]()
Jij denk a leidt tot c of mischien wel d ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef Emel het volgende:
[..]
tja..jij denkt simpel na..A leidt tot B![]()
Mja, net zoals dieren inderdaad alleen is psychologie --> bewustzijn het belangrijkste wat ons onderscheidt van dieren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij denk a leidt tot c of mischien wel d ?Veel van ons gedrag is ook simpel Net als andere dieren word ons gedrag mede bepaald door onze instincten
Mensen denken dat ze altijd hun gedrag en emoties onder controle kunnen houden..maar het is onmogelijk. Nee, ons gedrag is niet simpel. Ok we maken het vaak moeilijker dan het is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij denk a leidt tot c of mischien wel d ?Veel van ons gedrag is ook simpel Net als andere dieren word ons gedrag mede bepaald door onze instincten
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, net zoals dieren inderdaad alleen is psychologie --> bewustzijn het belangrijkste wat ons onderscheidt van dieren.
Mits genoeg bloed om beide te beheersen, ratio kan ook op hol slaan.. Kijk maar naar Ataquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:06 schreef cikolata het volgende:
[..]met ratio kun je je instinct proberen te beheersen
Evenwicht moet er zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mits genoeg bloed om beide te beheersen, ratio kan ook op hol slaan.. Kijk maar naar Ata
We gedragen ons ook als dieren Alleen dan niet op een lompe manierquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze altijd hun gedrag en emoties onder controle kunnen houden..maar het is onmogelijk. Nee, ons gedrag is niet simpel. Ok we maken het vaak moeilijker dan het is.
Yep insticten/driften..moeten we ons dan als dieren gedragen?![]()
Wij? spreek voor jezelfquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
We gedragen ons ook als dieren Alleen dan niet op een lompe manier![]()
Leg uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Balans is er alleen als je 'might is wright even if its wrong' er bij accepteren zou
ja, hoezo?quote:
wat?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://sozluk.sourtimes.org/Default.asp? en dan 'triggers gelul'
quote:yok boyle bi$ii???
lakin $oyle bi$iiler var belki alakalidir:
tiger uppercut
turkiye rekoru
temizleme sutu
tesviye betonu
tierney sutton
quote:
Indd heb net al een FB topic geopendquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:33 schreef Emel het volgende:
phew, wat is er met het forum?
Nu doet het weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Indd heb net al een FB topic geopend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |