quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef Public_NME het volgende:
Meedee Meedee! Wie ar kooing daun! http://ie.youtube.com/watch?v=ZL7upK2kUqQ
Ehrm, dat is wel enorm triest zeg. Wat een homo'tje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:35 schreef Koploperkopper het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Lqf-CGt3Hus
Roflcopter.
Wat bezielt mensen om zelf die callouts te gaan zitten roepen vanachter hun computer.
Kom je er nu al achter.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:23 schreef YellowLedbetter het volgende:
verdomme, ik ben geen bedwetter!
Och, het uitzicht is niets mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ehrm, dat is wel enorm triest zeg. Wat een homo'tje.
En dan nuuuu (MD-11) kwaliteitsfilmpjes!
Autoland MD-11 Martinair EHAM
Wat een kut beroep
Wat een kut beroep is het toch
Ohw en ik ga volgend jaar zomer met m'n PPL beginnen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef cheukert het volgende:
retard retard retard
yup ... I'm a retard ... I can retard like no-onequote:Main Entry: 1reˇtard
Pronunciation: ri-'tärd
Function: verb
Etymology: Middle English, from Anglo-French or Latin; Anglo-French retarder, from Latin retardare, from re- + tardus slow
transitive verb
1 : to slow up especially by preventing or hindering advance or accomplishment : IMPEDE
2 : to delay academic progress by failure to promote
Niemand die mijn hendig sjieke filmpje bekijkt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Niemand die mijn hendig sjieke filmpje bekijkt?
Jawel. Die kerel die doet alsof-ie een ATC is en een vliegtuig is kwijt geraakt van de radar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi-la-risch!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Volgens mij was het een jumpseater... niet de cpt/fo zelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef Armageddon het volgende:
KD11 filmpjes
Mag dat zomaar dat een piloot de landing cq start record?
Die is mooi heh?!quote:Jawel. Die kerel die doet alsof-ie een ATC is en een vliegtuig is kwijt geraakt van de radar! Hi-la-risch!
Misschien is het het punt van realiseren; KUT, voor dit geld had ik een PPL kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Volgens mij was het een jumpseater... niet de cpt/fo zelf.
[..]
Die is mooi heh?!Helemaal met zijn handen voor zijn ogen, en een maat moet zijn controller van zijn schouders afhalen, omdat hij helemaal in schock is
.
Die laatste is ook wel mooi, die vliegt helemaal in de fik, net een echte crash! Compleet met airport fire service die op het 'noodgeval' afgaat...
Ja, het waren niet de meest karig RC jets idd. Vette modellen van verschillende jagers...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Misschien is het het punt van realiseren; KUT, voor dit geld had ik een PPL kunnen hebben.
waarom ben je niet in de bar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, t duurde even. Ben druk met leren he, is ook belangrijk enzo
Whehe dat lijtk me wel lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Public_NME het volgende:
http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_6900000/newsid_6902100/6902173.stm?bw=bb&mp=wm&asb=1&news=1
Iets voor HV?
Zijn idd mooie maar dure dingenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Misschien is het het punt van realiseren; KUT, voor dit geld had ik een PPL kunnen hebben.
Wat een kneuzenkermis zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Public_NME het volgende:
http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_6900000/newsid_6902100/6902173.stm?bw=bb&mp=wm&asb=1&news=1
Iets voor HV?
Moest gelijk denken aan die crash van die A300/A310 laatst in Istanbul. Runway nat+veel rubber?(nieuw surface op runway schijnt weinig drainage te hebben gehad)+1940m+pilot error=quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:14 schreef Fillipe het volgende:
Bier
Ohw: Vliegtuigcrash in Brazilië: '200 doden'![]()
Als men erop kan landen is 'ie niet te kort.... En men kon er op landen, dus is 'ie niet te kort...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Veiligheid voor alles toch in de luchtvaart? Hoe kan het dan als ik de berichten mag geloven dat ze daar al veels te lang landen op een veels te korte landingsbaan?
Vergeet geld niet, soms een grotere factor dan veiligheid...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Veiligheid voor alles toch in de luchtvaart?
Ah wacht, had het verkeerde vlieveld voor mequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Dat lijkt mij ook voldoende ja.
Naar het schijnt heeft hij geprobeerd een doorstart te maken, waarbij hij blijkbaar naar links is afgeweken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Issie op de taxibaan geland ofzo?
[afbeelding]
Ja dat had ik al gepostquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ah wacht, had het verkeerde vlieveld voor meHet is CGH i.p.v. GRU.
Dit is het vlieveld in kwestie. En daar is de baan slechts 2km lang.
[..]
Naar het schijnt heeft hij geprobeerd een doorstart te maken, waarbij hij blijkbaar naar links is afgeweken...
Nee, volgens mij gewoon max. brake als je motoren op 0 gaan/straalomkeerder aangooit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
RTO is toch de stuwkracht van de motoren omdraaien?
ow okquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef Mojave het volgende:
RTO = Rejected take off.
Ik weet niet precies hoe het bij een A320 is maar als je landt met een 737 met autobrakes op RTO dan disarmed hij 2 seconden na touch down, autobrakes MAX moet het ook goed doen hoor
weet niet, geloof dat dat Mosbach boek 160e kost....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ow ok
Weet iemand hier trouwens of de theorieboeken voor de PPL opleiding ergens in PDF formaat zijn te verkrijgen?
Heb je een ISBN nummer o.i.d.?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef Mojave het volgende:
[..]
weet niet, geloof dat dat Mosbach boek 160e kost....
Nee, dat zei je nietquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Ik zei dat je max brake kracht krijgt (in je remmen), als je hem op standje RTO zet. Als het goed is gaat hij pas aan als je geen gas meer geeft of de hendel naar achter trekt voor de reverse thrust... (klopt dat Moja?)
Heb wel eens een RTO gezien van een 763 die niet zo heel ver van V1 zat, damn de riemen van de passagiers zaten geloof door het lichaam ipv eromheen.
Jeps correct, weelspin >90kts en thrust levers naar IDLE = hard remmen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Ik zei dat je max brake kracht krijgt (in je remmen), als je hem op standje RTO zet. Als het goed is gaat hij pas aan als je geen gas meer geeft of de hendel naar achter trekt voor de reverse thrust... (klopt dat Moja?)
Heb wel eens een RTO gezien van een 763 die niet zo heel ver van V1 zat, damn de riemen van de passagiers zaten geloof door het lichaam ipv eromheen.
Ok, dus als je op baan bent kan je niet switchen van max naar RTO in je landing roll?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:25 schreef Mojave het volgende:
[..]
Maar goed, de RTO functie kun je alleen armen op de grond dus is het alleen te gebruiken voor take off.
Nope, voorwaarden om RTO te selecteren:quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ok, dus als je op baan bent kan je niet switchen van max naar RTO in je landing roll?
Oke, logisch eigenlijk ook, anders zou de functie geen Rejected Take Off heten...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Mojave het volgende:
[..]
Nope, voorwaarden om RTO te selecteren:
- op de grond
- wiel snelheid <60kts
- thrust levers idle
Dus je zou het onder de 60kts kunnen selecteren maar aangezien de RTO functie pas >90kts werkt heeft het geen zin.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
http://www.aviationmegastore.com/?shopid=LM4696a8d4c2364120cb81d225dd&action=prodinfo&parent_id=69&art=51739
En het is natuurlijk leuk als je enkele spotters de les kunt lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef SnowBite het volgende:
Ja best goed boek is dat.
Alles in het nederlands en complete theorie staat uitgelegd.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef SnowBite het volgende:
Utrechter (17) dood na stunt bij spoorbomen
Doet me een beetje aan je nickname denken.
Ik heb ook een spotter op mijn werk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En het is natuurlijk leuk als je enkele spotters de les kunt lezen.![]()
Wil je er wat anders in hebben? Zeg het maar dan verander ik het even.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef cheukert het volgende:
hup hup hup beetje opschieten met posten, de topictitel zuigt
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef SnowBite het volgende:
Utrechter (17) dood na stunt bij spoorbomen
Doet me een beetje aan je nickname denken.
wanneer kom je nou naar Eelde?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef cheukert het volgende:
hup hup hup beetje opschieten met posten, de topictitel zuigt
Ja hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Mag ik eens op een F50 komen cloudsurfen?
Ook maar meteen besteld, geld maakt nu niet meer uit héquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
http://www.aviationmegastore.com/?shopid=LM4696a8d4c2364120cb81d225dd&action=prodinfo&parent_id=69&art=51739
decemberquote:
f"ur spotters verboten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je er wat anders in hebben? Zeg het maar dan verander ik het even.
Ik ben alweer terug.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ah je zit op de KLM flight academy? Mag je binnenkort al naar de Verenigde Staten toe?
Die gedrochten moesten zeker Doutzen Kroes compenseren voor Frieslandquote:
Die meest rechter =quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:36 schreef cheukert het volgende:
[..]
Die gedrochten moesten zeker Doutzen Kroes compenseren voor Friesland
Helsinki?quote:
Jop, Lufthansa Cargo MD-11 op Helsinki (ik neem aan onderhoud).quote:
Ah, ik dacht al. In die terminal links heb ik vaak gestaan toen ik nog in HEL woonde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jop, Lufthansa Cargo MD-11 op Helsinki (ik neem aan onderhoud).
Leuke RC.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb besloten om mij binnenkort te gaan melden bij Rotterdam Airport om aldaar kennis te maken met de club van KLK.![]()
De KLK-club.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:23 schreef cheukert het volgende:
wat is de club van klk? rac?
Die zijn van voor de oorlog?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef Mojave het volgende:
Ik heb ergens nog wel PPL boeken maar die raad ik je echt af.
Ja das ook weer zo. Ik ga hem gewoon spiksplintertjenieuw halen maar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef Koploperkopper het volgende:
't Is altijd wel heel druk in het clubgebouw zelf, maar of ze ook daadwerkelijk vliegen.
En dat theorieboek, sja, het is toch iets wat je altijd kunt gebruiken als je even iets wilt opzoeken, dus lui verkopen het niet zo snel.
Dat ziet er inderdaad uit als een grote zenuwelijer die geen geduld heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een kneus, hij wilde zeker snel naar huis en had geen zin in nog een go-around?
Pfff heftig. Speedbrakes RTO?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een kneus, hij wilde zeker snel naar huis en had geen zin in nog een go-around?
Laten we even het officiële onderzoek afwachten voor je conclusies trekt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een kneus, hij wilde zeker snel naar huis en had geen zin in nog een go-around?
En dat geldt ook voor jou!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad uit als een grote zenuwelijer die geen geduld heeft.
Niet te zwaar trekken aan m'n reactie.quote:
wtf waarom december?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef cheukert het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden nu dus december
persoonlijkequote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef SnowBite het volgende:
[..]
wtf waarom december?
Persoonlijke omstandigheden of die van school?
Moet je ook maar geen moeders in de fik stekenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef cheukert het volgende:
persoonlijke
Neuh, het ligt altijd aan de piloten!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:44 schreef nsfw het volgende:
[..]
Laten we even het officiële onderzoek afwachten voor je conclusies trekt!
Je gaat je vliegtuig ergens in rammen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:16 schreef Mojave het volgende:
لصاقطة لا تفهم شيءن
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je gaat je vliegtuig ergens in rammen?![]()
Nope, vrij...quote:
Bron?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:08 schreef Armageddon het volgende:
Maar goed het ongeluk in Brazilië had dus te maken met een kapotte straalomkeerder.
En als de andere reverser het wél deed, waarom lag ie dan niet al meteen van de baan af. Toch? Dan maakt ie toch meteen een bocht naar links of rechts lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:02 schreef nsfw het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat die kist nog steeds zo'n noodgang had met een ge-deactiveerde reverser! Kan me niet voorstellen dat het alleen daar aan ligt!
Een paar maanden terug zijn er op Bristol ook 3 kisten van de baan gereden omdat ze een deel van de landingsbaan niet "gegrooved" (spel ik dat goed??) hadden.
Maarja, het is altijd een combinatie van factoren.
Wie zegt dat ze de ander wel gebruikt hebben?. Sterker nog, het was van te voren bekend, dus ze hebben beide thrust reversers niet gebruikt. Op zich is dat geen punt, maar je landingsafstand wordt dan wel dramatisch langer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En als de andere reverser het wél deed, waarom lag ie dan niet al meteen van de baan af. Toch? Dan maakt ie toch meteen een bocht naar links of rechts lijkt mij.
Denk ook niet dat dat voor 100% het ongeval veroorzaakt heeft, maar zal wel een factor geweest zijn. Een te gladde baan zal wel de grootste oorzaak zijn, mogelijk in combinatie met een verkeerd uitgevoerde landing. Echter dat zal vast wel in het onerzoeksrapport naar voren komen, als dat zo is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:02 schreef nsfw het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat die kist nog steeds zo'n noodgang had met een ge-deactiveerde reverser! Kan me niet voorstellen dat het alleen daar aan ligt!
Een paar maanden terug zijn er op Bristol ook 3 kisten van de baan gereden omdat ze een deel van de landingsbaan niet "gegrooved" (spel ik dat goed??) hadden.
Maarja, het is altijd een combinatie van factoren.
Ik wist niet dat het van te voren bekend was. Stel dat er wel maar één in bedrijf was dan gaat het ook hopeloos mis lijkt me?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de ander wel gebruikt hebben?. Sterker nog, het was van te voren bekend, dus ze hebben beide thrust reversers niet gebruikt. Op zich is dat geen punt, maar je landingsafstand wordt dan wel dramatisch langer.
Ik heb ook een keer gehad dat één van m'n reversers er niet uit kwam tijdens de landing.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
En als de andere reverser het wél deed, waarom lag ie dan niet al meteen van de baan af. Toch? Dan maakt ie toch meteen een bocht naar links of rechts lijkt mij.
Dat lijkt me echt zweten zoiets.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer gehad dat één van m'n reversers er niet uit kwam tijdens de landing.
Ik weet niet hoe dat met de Airbus 320 zit, maar met het vliegtuig wat ik vlieg is dat heel goed te corrigeren met je richtingsroer. Het voelt dan net alsof je een N-1 hebt.
Ik heb het ook een paar keer gehad, maar daar is weinig zweten aan. Je mag ook gewoon vliegen als 1 of beide reversers het niet doen. De landingsafstand valt ook wel mee in de meeste vliegtuigen, de reversers hebben namelijk helemaal niet zo'n groot effect als de meeste mensen denken. Met idle reverse verdubbel je ongeveer je luchtweerstand.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=l5N2uBqJbVU Mooi filmpje hierover!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:58 schreef Alternate het volgende:
[..]
Gebruik je geen reversers dan word er harder op de wielen geremd.
De enige reden om na de landing reverse te gebruiken is dus het minder belasten van de wielremmen.
De enige stand waarin het wel wat uitmaakt is RTO, in standje RTO remt hij gewoon altijd maximaal op z'n wielremmen en is reverse een mooie aanvulling.
In principe is het laatste het geval. Zo lullig als je met je ipod op je knar niet doorhebt dat je in de ringvaart ligt en men toch graag wil dat je de nooduitgang even open doet. Of dat je via de beeldzoeker van je JVC camcorder op je knieën onder de rook de uitgang probeert te vinden. Maar dat levert wel weer spectaculaire beelden op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat ik me altijd afvraag he, als die miepkniep aan de intercom doorgeeft dat je geen elektronische apparaten mag gebruiken tijdens de start en landing, leuk en aardig, maar bijv het laatste filmpje wat Public_NME postte, heeft die regel doorbroken, en al die duizenden take-off's en landings op YouTube.com ook, hoe gevaarlijk is het nou eigenlijk?
Of gaat het er meer om dat je alert bent tijdens de start/landing?
Hmmm ok, klinkt logisch ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
In principe is het laatste het geval. Zo lullig als je met je ipod op je knar niet doorhebt dat je in de ringvaart ligt en men toch graag wil dat je de nooduitgang even open doet. Of dat je via de beeldzoeker van je JVC camcorder op je knieën onder de rook de uitgang probeert te vinden. Maar dat levert wel weer spectaculaire beelden op.
Dan heb je ook nog de elektrische apparaten met een zender (GSM, zendapparatuur etc). Men ging er altijd van uit dat dit storing kon opleveren op de vliegtuigsystemen. Daarom mag je ze nooit en te nimmer gebruiken. Of het werkelijk zo is, geen idee, denk zelf dat een enkele GSM geen probleem zal zijn, maar 200 tegelijk?
Wat wel irritant is, is dat GSM's storen op de radio's. Zelfde geluid als je je GSM bij een speaker houdt, maar ook dan moet je je GSM wel dicht bij de "draadjes" houden aan boord... Maar dit komt nog wel eens voor.
Geen idee, er zijn bij ons ook vliegers die zweren problemen gehad te hebben door het gebruik van GSM's. Maar voor zover ik weet is er nog ooit reproduceerbaar aangetoond dat het een effect heeft. (in veel ziekenhuizen mag je nu ook weer je GSM gebruiken)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hmmm ok, klinkt logisch ja.
Op Airliners.net heb ik wel gelezen dat een Turkish Airline piloot de AP niet aan kreeg omdat er nog 4 lui met een mobiele telefoon zaten te spelen, hoax of true?
Ik geloof dat op turbofans met reversers deployed de straal afgebogen wordt, dan verlies je wel aardig wat vermogen denk ik ten opzichte van het direct naar achter worden gestuwd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef Armageddon het volgende:
Dan heb ik dat reverse gebeuren inderdaad overgewaardeerd voor mezelf. Het leek mij namelijk dat als je met die motoren de lucht in komt dat ze ook wel aardig konden afremmen.
quote:Gsm-verbod vliegtuigen verdwijnt
Uitgegeven: 3 juli 2005 19:58
Laatst gewijzigd: 4 juli 2005 08:56
MÜNCHEN - Vanaf volgend jaar kunnen passagiers van Duitse luchtvaartmaatschappijen met hun eigen gsm telefoneren. Het verbod op het gebruik van het eigen mobieltje tijdens de vlucht verdwijnt.
De Duitse autoriteiten gaan de bestaande regeling aanpassen, meldden Duitse media zondag. Het Duitse Centrum voor Lucht- en Ruimtevaart heeft tijdens tests aangetoond dat werkende mobieltjes de elektronica aan boord niet storen.
De vliegtuigfabrikant Airbus wil vanaf 2006 zijn A320-toestellen voor de korte en middellange afstand standaard voorzien van techniek waardoor passagiers met hun eigen gsm kunnen bellen.
KLM
Volgens een woordvoerder van de KLM hebben eerdere test nooit feitelijk aangetoond dat mobiele telefoons de apparatuur in een vliegtuig kunnen storen. "Maar er is ook nooit bewezen dat dit niet mogelijk is."
De woordvoerder vindt dat goed moet worden nagedacht over het eventueel intrekken van het belverbod. Hij wijst op de overlast die ontstaat, vooral op lange vluchten, als passagiers te pas en te onpas worden gebeld.
"Stel je voor dat je op een vlucht naar de Verenigde Staten wilt slapen en er gaan constant mobieltjes om je heen af," aldus de KLM-zegsman. "Laten wij ons drijven door de technologie of door de service aan onze klanten? Daar moeten we goed over nadenken."
Gelukkig denkt de KLM er wel over na. Wat lijkt mij dat vreselijk zeg, 10 uur lang een irritante bozende zakeman aan z'n telefoon, een dikke huysvrouw die eventjes aan al haar vriendinnen moet laten weten dat ze nu in de lucht zit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:56 schreef Fillipe het volgende:
In Duitsland denken ze er anders over:
[..]
Ach het zal wel zo duur worden dat jan met de pet het na 1 vlucht wel gezien heeft. Je kunt nu immers ook al bellen aan boord, maar met $5,95 per halve minuut met een minimum van 1 minuut zie je bijzonder weinig mensen er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de KLM er wel over na. Wat lijkt mij dat vreselijk zeg, 10 uur lang een irritante bozende zakeman aan z'n telefoon, een dikke huysvrouw die eventjes aan al haar vriendinnen moet laten weten dat ze nu in de lucht zit.
Bah, bah en nog eens bah.
Als het zo ver is ga ik wel de hele vlucht op de wc zitten!
Tja je oefent het 1000x in de sim...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef Fillipe het volgende:
Jullie hebben die Thomsen birdstrike vast al eens gezien, maar ook met ATC geluid? Fascinerend hoe kalm die piloten toch eigenlijk blijven in zo'n situatie. Ruim na V1 zo'n birdstrike / engine failure lijkt me geen pretje als je weet dat je de lucht in moet.
Hoop niet dat ik een zwerm vogels tegenkom op EHGG als ik met m'n PPL ga beginnen![]()
Kwaliteitje heur:
http://www.flightlevel350(...)tion_Video-8457.html
Stelletje jankers, ze hebben gewoon niet goed in hun boeken gekeken. Het is een 757 met een pulsejet, welke door thompson getest werdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef Fillipe het volgende:
Jullie hebben die Thomsen birdstrike vast al eens gezien, maar ook met ATC? Fascinerend hoe kalm die piloten toch eigenlijk blijven in zo'n situatie. Ruim na V1 zo'n birdstrike / engine failure lijkt me geen pretje als je weet dat je de lucht in moet.
Hoop niet dat ik een zwerm vogels tegenkom op EHGG als ik met m'n PPL ga beginnen![]()
Kwaliteitje heur:
http://www.flightlevel350(...)tion_Video-8457.html
Psies, weet iig zeker dat op Schiphol de luchthaven beslist wat ze doen bij wat voor incident, wat jij ook roept.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef Mojave het volgende:
panpan / mayday en dat icm verschillende landen is ook weer een eindeloze discussie
Ff opslaan en op www.tinypic.com gooien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:06 schreef Public_NME het volgende:
Fuckzooi, vergeet ik zo maar de parkingbrake op mijn Embraertje te zetten!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hier is best wel 'I lost my job today' van toepassing.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:06 schreef Public_NME het volgende:
Fuckzooi, vergeet ik zo maar de parkingbrake op mijn Embraertje te zetten!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Oh my ....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef Public_NME het volgende:
Zo beter? Ook nog even voor de piloot met levensmoeheid http://www.youtube.com/watch?v=J9tn2pogL6A&mode=related&search=
Het is een E190LR, brand new dus. Delivery date 01/03/07quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hier is best wel 'I lost my job today' van toepassing.
Ze kunnen alleen nog net niet zwemmen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:29 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Het is een E190LR, brand new dus. Delivery date 01/03/07![]()
sjeezus,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:06 schreef Public_NME het volgende:
Fuckzooi, vergeet ik zo maar de parkingbrake op mijn Embraertje te zetten!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
http://news.sky.com/skyne(...),31200-1275863,.htmlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef SnowBite het volgende:
[..]
sjeezus,
wat is het verhaal hierachter?
Verdammte regen!quote:The aircraft [HK-4455] was landing in Santa Marta after a flight from Cali when it skidded off the runway, broke through the perimeter fence, and slid into the sea while landing in heavy rain. Six of the 54 aboard were injured, none seriously.
Wat zit je nou door m'n posthistory te spitten.quote:
Roflcopter.quote:Date: 23 DEC 1987
Type: Boeing 737-306
Operator: KLM Royal Dutch Airlines
Registration: PH-BDE
C/n / msn: 23541/1309
Location: Rome (Italy)
Flightnumber: 343
Narrative:
The flight was hijacked by a 15-year old boy who demanded money. He surrendered the same day.
Regen, van de baan geknald...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef SnowBite het volgende:
[..]
sjeezus,
wat is het verhaal hierachter?
Thanks maar kwam terugquote:Op zondag 22 juli 2007 05:18 schreef Fillipe het volgende:
werkse, Egypte vandaag?
kapen die zooiquote:Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef Koploperkopper het volgende:
vliegtuigje stallen bij een bevriende boer
Over ijsjes hebben?quote:
Part 1quote:British Airways Flight 9 experiences views of St. Elmo's fire on the plane along with smoke smelling like sulphur in the cabin. Suddenly, all engines on the B-747-236 start flaming. Then, they flame out. "This is Speedbird 9. All 4 engines have failed!" the pilot shouts on the radio. With 263 people in the balance, Flight 9 starts falling.
Nee, zo van tuf tuf oliljk naar de pomp en toen heuj wat doet de wind nou!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:12 schreef cheukert het volgende:
[..]
Door die breenvries vergeten vast te zetten oder soo?
Ik had gusting 42 op Tenerifequote:Op zondag 22 juli 2007 19:18 schreef cheukert het volgende:
pappa hotel keiharde wind tieft eens op!
Schommelen ftw?!quote:
Ja, jaren geleden. Ergens in 2003 ofzo. Telt dat ook?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Iemand nog naar de Texel Airshow geweest btw?
Die zag ik ook op airliners staan, net geweest op PIKquote:
Wel oppassen geblazen man met die golfballetjes.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die zag ik ook op airliners staan, net geweest op PIK. Mooie golfbanen heb je daar trouwens op de approach!!! (vandaag the Open was ook vet!)
Glasgow toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die zag ik ook op airliners staan, net geweest op PIK. Mooie golfbanen heb je daar trouwens op de approach!!! (vandaag the Open was ook vet!)
Nee, PrestwIcK.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:38 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Glasgow toch?
Oh en oh my:
http://www.fs-addict.com/(...)20Aviodome%20ATC.wmv
Mja, Glasgow Prestwick idd. Iemand nog meer mooie afkortingen van velden of waypoints? Behalve HELquote:
huh?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:09 schreef Public_NME het volgende:
Wel vette kisten hebben ze daar, waar landen die eigenlijk? (aangezien Texel en de Kooy niet echt voldoen)
Nou als je kijkt op de site zie je een KDC10, een Awacs, F18, F16. Texel heeft alleen gras, en de Kooy maar 1275m. Lijkt me stug dat ze die banen gebruiken...quote:
Boven de UK volgens mij (of US) ligt de intersection EBONY.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mja, Glasgow Prestwick idd. Iemand nog meer mooie afkortingen van velden of waypoints? Behalve HEL![]()
Gewoon hun eigen bases?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:05 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nou als je kijkt op de site zie je een KDC10, een Awacs, F18, F16. Texel heeft alleen gras, en de Kooy maar 1275m. Lijkt me stug dat ze die banen gebruiken...
Om toch even door te gaan op HEL, vertrekkend uit Groot brittanië, kun je via hemel naar GOT en dan door naar HEL.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mja, Glasgow Prestwick idd. Iemand nog meer mooie afkortingen van velden of waypoints? Behalve HEL![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door The_stranger op 23-07-2007 13:03:21 ]You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:54 schreef Fillipe het volgende:
Approach Newark Airport in New Jersey: HOWYA DOOIN. Louisiana: RYTHM, Kentucky: BRBON, Kansas City: SPICY BARBQ RIBBS, Montpelier: HAMM, BURGR en FRYYS.
Yep, Amerikanen héquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Yep, Amerikanen hé.
Je hebt ook nog: GOALL, PPUNT, DRPPD, FTBAL, COACH, QTRBK, TAKKL, RECVR, FMBLE en TCHDN
Nee man, dat is de chemtrail dump die al gelijk start! (hoe lager de altitude, hoe beter het effect, je weets!)quote:Op maandag 23 juli 2007 17:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Oja, die rook die van het ondergestel af komt na take-off, zijn dat de remmen die applied worden alvorens ze ingetrokken worden?
Je moet gaan vliegen omdat je dat tof vindt en niet om "makkelijker" toegelaten te worden op een vliegschool.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:03 schreef Fillipe het volgende:
Een hoe groot voordeel is het om alvast je PPL te hebben als je je gaat aanmelden voor een Flight Academy? Wat dus betekent dat je geselecteerd / toegelaten moet worden... Ik neem aan dat als je je PPL alvast hebt je minimaal één streepje voor hebt? Of werkt dat zo in principe niet?
[afbeelding]
Joh, wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef cheukert het volgende:
[..]
Je moet gaan vliegen omdat je dat tof vindt en niet om "makkelijker" toegelaten te worden op een vliegschool.
Neuh, wel mijn eigen schaduw op de wolken naast me.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef cheukert het volgende:
dus was het een niet nuttige vraag![]()
anyway nog enige chemtrails gespot?
Met zo'n keistoere LS4 kan je toch ook op lage hoogte chemtrails trekken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neuh, wel mijn eigen schaduw op de wolken naast me.
Het is in veel gevallen zelfs een nadeel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:03 schreef Fillipe het volgende:
Een hoe groot voordeel is het om alvast je PPL te hebben als je je gaat aanmelden voor een Flight Academy? Wat dus betekent dat je geselecteerd / toegelaten moet worden... Ik neem aan dat als je je PPL alvast hebt je minimaal één streepje voor hebt? Of werkt dat zo in principe niet?
[afbeelding]
Kan korter: http://ie.youtube.com/watch?v=_8wmZ6hhpg8quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Holy shit wat bizar: http://ie.youtube.com/watch?v=PS0-5WVIHMM
Sodetering.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan korter: http://ie.youtube.com/watch?v=_8wmZ6hhpg8
Heilige poep!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan korter: http://ie.youtube.com/watch?v=_8wmZ6hhpg8
't Is wat met die turken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:01 schreef Armageddon het volgende:
http://travel.blog.nl/nie(...)-verscherpt-toezicht
IK vind dat echt zulke vette toestellen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Goeie smorgens allemaal.
http://www.youtube.com/watch?v=c6thBqlsKW8
Die mensen zijn zo keiblij dat ze nog leven na een vlucht met een IL96!
Het halen van je PPL heeft voordelen voor het VFR traject wat je doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:03 schreef Fillipe het volgende:
Een hoe groot voordeel is het om alvast je PPL te hebben als je je gaat aanmelden voor een Flight Academy? Wat dus betekent dat je geselecteerd / toegelaten moet worden... Ik neem aan dat als je je PPL alvast hebt je minimaal één streepje voor hebt? Of werkt dat zo in principe niet?
[afbeelding]
Ik had ook nog nooit gevlogen maar heeft echt niet tegen me gewerkt...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Het halen van je PPL heeft voordelen voor het VFR traject wat je doet.
Iedereen die vliegervaring heeft haalt zonder grote problemen het VFR traject in Amerika.
Verder maakt het weinig uit.
Enkele uurtjes ervaring raad ik persoonlijk wel aan, er zijn mensen die nog geen uur gevlogen hebben voor ze zich aanmelden. Beetje raar, vooral omdat een cockpit dan nog erg vreemd voor je is, en dan kijk je dus niet zo vreemd op van de metertjes.
Wat alternate zegt klopt niet echt.
Mijn leercurve was zwak, maar wel constant boven het gemiddelde, en dat was goed genoeg.
Ze kijken wel naar je leercurve, maar dat is slechts één van de vele dingen.
Mja dat het VFR gebeuren de PPL'ers goed af gaat, vertelde de TM me uit ervaring.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:24 schreef Alternate het volgende:
Het zit ook vaak in de mentaliteit van de mensen met een PPL, die denken dat ze zo'n grading wel ff doen, ze kunnen het immers toch allemaal wel.
bron: ex grading instructeurs.
hahahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef Alternate het volgende:
Daar komt bij dat de ervaring mij leert dat de mensen die VFR opkloten ontzettende IFR koningen waren. En daar draait het nou net allemaal om.
ik hoop dat je binnen nu en 3 dagen dood gaat aan een hersentumor. Lelijke grafmongool.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:12 schreef Mojave het volgende:
prutser
Anders laat jij je ff kennen zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik hoop dat je binnen nu en 3 dagen dood gaat aan een hersentumor. Lelijke grafmongool.
Ik hield bij zweef'vlieger' op met lezen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef mcDavid het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)ond-bij-landing.html
clubgenoot
schavuit! niet zo bigtime doen jij sprinterspringer!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik hield bij zweef'vlieger' op met lezen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef cheukert het volgende:
[..]
schavuit! niet zo bigtime doen jij sprinterspringer!
Je moet toch wat als je alle registraties van alle vliegtuigen al in je boekje hebt staanquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.airliners.net/(...)n/read.main/3528476/
Waar houden die spotters zich mee bezig zeg? Tering.
Spotters zijn alcoholvrij bier drinkende latentjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef Public_NME het volgende:
Als het over bier zou gaan, was het wel een heule goede discussie heur!
Niet doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik hoop dat je binnen nu en 3 dagen dood gaat aan een hersentumor. Lelijke grafmongool.
Gniffel. Wil je keertje mee vastzitten in de Ukraine of El Salvador ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Spotters zijn alcoholvrij bier drinkende latentjes.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 06:34 schreef PNG het volgende:
[..]
Gniffel. Wil je keertje mee vastzitten in de Ukraine of El Salvador ?
kWeet wel zeker dat ik in meer gevechtshelies dan jij ooit zal vliegen de knuppel heb vastgehad.
jaaa kweeeni. Ik niet in iedergevalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef Armageddon het volgende:
Wie is die prutser cheukert?
Net of een PAN call zo speciaal isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 06:34 schreef PNG het volgende:
[..]
Hadden trouwens vorige week nog een PAN op Coningsby. QU-O had vastzittend rechter maingear, waardoor hij geen 3 greens kreeg op nosewheel. PANPANPAN. Dat lees je dan niet in nieuws: houden zo.
Voor een spotter met handradio is het natuurlijk wel het hoogtepunt van de dag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:27 schreef Mojave het volgende:
[..]
Net of een PAN call zo speciaal ishoor ze regelmatig op de freq, als dat allemaal in het nieuws moet dan is het einde niet in zicht.
Niet als 'ie een spotter is, dan is 'ie op verboden terrein, dus vogelvrij....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
En wees ook eens aardiger voor PNG. PNG is tof. Einde discussie.
Nee. PNG heeft een status aparte.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:42 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet als 'ie een spotter is, dan is 'ie op verboden terrein, dus vogelvrij....![]()
Ja euh vriendjespolitiek!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:42 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet als 'ie een spotter is, dan is 'ie op verboden terrein, dus vogelvrij....![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:45 schreef cheukert het volgende:
[..]
![]()
vanaf heden moeten alle spotters hier een spottersspeldje dragen
opdat iedereen ze kan herkennen
quote:Ik steek je moederspotter in de fik!
Hoi oldbie. Ik heb me laten vertellen dat jij er niet een bent om zonder handschoenen aan te pakken. Welk type handschoene lijken jou het meest geschikt? Ik zat zelf aal lashandschoenen te denken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:32 schreef Armageddon het volgende:
Wie is die Alexxxxx eigenlijk? Zo'n hoeruhn00b zeker? Heeft iemand hem al verteld dat ie poep praat?
absoluut, maar dat is nog geen reden om een toevallig passerende spotter in dit topic de grond in te borenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:56 schreef Mojave het volgende:
Ja ik snap je punt Alexxxxx maar dit is niet voor niets een vliegeniers topic en geen spotter topic.... misschien een idee voor ze om zelf een reeks te openen mits animo.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Voor een spotter met handradio is het natuurlijk wel het stijftepunt van de dag. *fap*
quote:
Dat is jouw idee, ik weet beter. Ben je daar wel eens geweest trouwens toen het nog oorlog was ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja maar, dit is gewoon als een katholiek in een protestanste Noord-Ierse wijk zetten.
Stoer dat jij er wel bent geweest en ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat is jouw idee, ik weet beter. Ben je daar wel eens geweest trouwens toen het nog oorlog was ?
Ik wel. Interressant. Magoed.
Je moet je niet boven andere mensen zetten, maakt je geen beter mens.
Geslacht: Vrouwquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat is jouw idee, ik weet beter. Ben je daar wel eens geweest trouwens toen het nog oorlog was ?
Ik wel. Interressant. Magoed.
Je moet je niet boven andere mensen zetten, maakt je geen beter mens.
Dat verbaast niemand. Je bent nergens geweest. Hebt nergens in gevlogen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Stoer dat jij er wel bent geweest en ik niet. [afbeelding]
Uhmm, ik weet niet wat je hier komt doen, maar jij bent degene die stoer komt doen over alle kisten waar je in gezeten hebt. (lekker belangrijk trouwens, maarja je krijgt er blijkbaar een stramme kabouter vanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:55 schreef PNG het volgende:
Magoed, je verkloot dit topic met al die 10 posts hierboven. Ga maar weer lekker verder met plaatjes en filmpjes zoeken vanaf het internet, en net doen alsof je 'piloot' bent.
FS2004 en FSX tellen niet....quote:En bizarre is dat ik in ontzettend veel meer kisten zelf heb gevlogen dan jij. Raar is dat dan.
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:46 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand. Je bent nergens geweest. Hebt nergens in gevlogen.
Doet overal 'stoer'.
Magoed, post gerust waar je dan WEL ooit in hebt gevlogen. Post ik wel waarin ik zelf heb gevlogen. Altijd met restricties overigens.
kMoest soms wel helm op, medische keuring, en keelmike. En jij ?
Al je posts zijn alleen maar opgezochte 3 dubbele filmpjes, allerlei posts waarin je aangeeft dat je niet eens weet hoe anti-skid werkt, of dingen die je (ook weer opgezocht) weer via anderen maar moet gaan posten. En daar zit ook je frustratie.
Dus maar weer 'een grappig plaatje'. En maar achter je PCtje zitten.
Wat ik al zei, dingen afkraken om je imago te geven is nooit goed. En bizarre is dat ik in ontzettend veel meer kisten zelf heb gevlogen dan jij. Raar is dat dan.
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:46 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand. Je bent nergens geweest. Hebt nergens in gevlogen.
Doet overal 'stoer'.
Magoed, post gerust waar je dan WEL ooit in hebt gevlogen. Post ik wel waarin ik zelf heb gevlogen. Altijd met restricties overigens.
kMoest soms wel helm op, medische keuring, en keelmike. En jij ?
Al je posts zijn alleen maar opgezochte 3 dubbele filmpjes, allerlei posts waarin je aangeeft dat je niet eens weet hoe anti-skid werkt, of dingen die je (ook weer opgezocht) weer via anderen maar moet gaan posten. En daar zit ook je frustratie.
Dus maar weer 'een grappig plaatje'. En maar achter je PCtje zitten.
Wat ik al zei, dingen afkraken om je imago te geven is nooit goed. En bizarre is dat ik in ontzettend veel meer kisten zelf heb gevlogen dan jij. Raar is dat dan.
Ja maar ja maar ja maar nsfw heeft een kale poes, dus die had misschien wel wat voor je kunnen betekenenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:35 schreef Mojave het volgende:
Geen aandacht meer aan geven, mijn huismuis ging ook weg toen er niks te vreten meer lag.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:34 schreef Public_NME het volgende:
Ik weet trouwens niet wat triester is, plaatjes zoeken of helemaal moeilijk gaan (keuringen e.d.)doen om te jumpseaten. Dat is nog een hele stap verder in het doen alsof je piloot bent![]()
Tinypic?quote:
Heb gisteren dat wrak van die Nederlander en die twee Duitsers die op elkaar zijn geklapt in de Alpen nog gezien. Die duitse kist lag compleet aan gruzelementen, die eenzitter zag er nog puntgaaf uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef mcDavid het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)ond-bij-landing.html
clubgenoot
Verdeurie, stomme hotlink protection.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:24 schreef Autoreply het volgende:
Tinypic?
Kent iemand trouwens Innsbruck apt? Kwam er laatst langs en dat zag er buitengewoon relaxt uit. Take-off van een lichte jet terwijl er gewoon zwevers en een parapent startte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |