Ja hoor, van mij wel.. Oftewel, vraag het ff aan de luchtvaartdienst...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef malt-bavaria het volgende:
ik heb een klein sportvliegtuigje
en ik ga over twee maanden 8 maanden naar het buitenland nou heeft een goede vriend aangeboden dat ik het vliegtuigje zolang kan parkeren in zijn schuur(die staat toch leeg)
alleen hoe krijg ik het vliegtuigje daar?? mag ik er heen vliegen(zijn weiland is groot genoeg om te landen)
mag zoiets ???
Is het weiland ook groot genoeg om weer op te stijgen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef malt-bavaria het volgende:
(zijn weiland is groot genoeg om te landen)
MMm, je hebt een klein vliegtuigje. Je hebt dus moeten leren om zo'n ding te kunnen/mogen besturen. Vast wel een theoriedeel, volgens mij staat het antwoord wel in je theorieboek.....je vraag verbaasd me dus. Ik denk dat stallen mag, maar landen niet. Maar ja, ik heb er geen verstand van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef malt-bavaria het volgende:
ik heb een klein sportvliegtuigje
en ik ga over twee maanden 8 maanden naar het buitenland nou heeft een goede vriend aangeboden dat ik het vliegtuigje zolang kan parkeren in zijn schuur(die staat toch leeg)
alleen hoe krijg ik het vliegtuigje daar?? mag ik er heen vliegen(zijn weiland is groot genoeg om te landen)
mag zoiets ???
Aankoop op zich valt enigszins mee, een Cessna heb je nieuw al vanaf een 60à70.000¤. 2dehands zijn ze uiteraard wat goedkoper. Alleen is de aanschafwaarde bij een vliegtuig niet direct het geen wat na een tijdje gaat doorwegen; onderhoud is best duur & de kerosine is ook niet gratisquote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef Whatashockr het volgende:
Heb jij een eigen vliegtuig? Dat is toch hartstikke duur of niet?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]
Cornetto's zijn fucking lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |