Ja hoor, van mij wel.. Oftewel, vraag het ff aan de luchtvaartdienst...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef malt-bavaria het volgende:
ik heb een klein sportvliegtuigje
en ik ga over twee maanden 8 maanden naar het buitenland nou heeft een goede vriend aangeboden dat ik het vliegtuigje zolang kan parkeren in zijn schuur(die staat toch leeg)
alleen hoe krijg ik het vliegtuigje daar?? mag ik er heen vliegen(zijn weiland is groot genoeg om te landen)
mag zoiets ???
Is het weiland ook groot genoeg om weer op te stijgen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef malt-bavaria het volgende:
(zijn weiland is groot genoeg om te landen)
MMm, je hebt een klein vliegtuigje. Je hebt dus moeten leren om zo'n ding te kunnen/mogen besturen. Vast wel een theoriedeel, volgens mij staat het antwoord wel in je theorieboek.....je vraag verbaasd me dus. Ik denk dat stallen mag, maar landen niet. Maar ja, ik heb er geen verstand van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef malt-bavaria het volgende:
ik heb een klein sportvliegtuigje
en ik ga over twee maanden 8 maanden naar het buitenland nou heeft een goede vriend aangeboden dat ik het vliegtuigje zolang kan parkeren in zijn schuur(die staat toch leeg)
alleen hoe krijg ik het vliegtuigje daar?? mag ik er heen vliegen(zijn weiland is groot genoeg om te landen)
mag zoiets ???
Aankoop op zich valt enigszins mee, een Cessna heb je nieuw al vanaf een 60à70.000¤. 2dehands zijn ze uiteraard wat goedkoper. Alleen is de aanschafwaarde bij een vliegtuig niet direct het geen wat na een tijdje gaat doorwegen; onderhoud is best duur & de kerosine is ook niet gratisquote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef Whatashockr het volgende:
Heb jij een eigen vliegtuig? Dat is toch hartstikke duur of niet?
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]
Cornetto's zijn fucking lekker!
Doe mij maar Raket Ijsquote:Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef cheukert het volgende:
[..]
[afbeelding]
ontopic:
Welk veld staat je kistje nu dan gestald?
daarmee krijg je geen C172 nieuw....quote:Op zondag 22 juli 2007 14:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Aankoop op zich valt enigszins mee, een Cessna heb je nieuw al vanaf een 60à70.000¤. 2dehands zijn ze uiteraard wat goedkoper. Alleen is de aanschafwaarde bij een vliegtuig niet direct het geen wat na een tijdje gaat doorwegen; onderhoud is best duur & de kerosine is ook niet gratis(+telkens opstijg & landingsrechten en al van die dingen)
Een Cessna 172 vliegt ook niet op Kerosine!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Aankoop op zich valt enigszins mee, een Cessna heb je nieuw al vanaf een 60à70.000¤. 2dehands zijn ze uiteraard wat goedkoper. Alleen is de aanschafwaarde bij een vliegtuig niet direct het geen wat na een tijdje gaat doorwegen; onderhoud is best duur & de kerosine is ook niet gratis(+telkens opstijg & landingsrechten en al van die dingen)
Opstijgrechten?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef nsfw het volgende:
[..]
Een Cessna 172 vliegt ook niet op Kerosine!
Misschien heeftie gewoon niet opzitten letten toen ie zn theorie aan het leren was. Luchtvaartwetten is nou nu niet het spectaculairste vakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik steek je moeder in de fik!
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:37 schreef cheukert het volgende:
[..]
Misschien heeftie gewoon niet opzitten letten toen ie zn theorie aan het leren was. Luchtvaartwetten is nou nu niet het spectaculairste vak![]()
Maar Air Law moet je wel halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Het schijnt dat je die bij een doosje van 6 Festini peren meekrijgtquote:Op zondag 22 juli 2007 17:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar Air Law moet je wel halen.
idd niet, dat ging blijkbaar over herstelkosten aan een toestel (vriend z'n pa vliegt in zijn vrije tijd). Nieuw zouden ze ergens tussen de 175 en de 200k moeten uitkomen. Waar vliegen die gasten dan op? De brandstof die aangekocht wordt is in ieder geval geen standaard benzine (en al evenmin diesel)quote:Op zondag 22 juli 2007 17:25 schreef cheukert het volgende:
daarmee krijg je geen C172 nieuw....
Kut, zijn ze ook leverbaar in Magnum-snack vorm?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:56 schreef cheukert het volgende:
[..]
Het schijnt dat je die bij een doosje van 6 Festini peren meekrijgt
Op het ijsstokje staat dan wie je moet bellen bij een ongewone landing enzo
Wel in de "Mars Ice Cream" Vorm. Is wel lastig eten!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Kut, zijn ze ook leverbaar in Magnum-snack vorm?
Barbaar! Festini hoort in dr puurste vorm te worden geconsumeerd!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wel in de "Mars Ice Cream" Vorm. Is wel lastig eten!
ff stukkie vliegen rond de kerk?quote:
Ja verdomme, zit je weer met die rotzooi! Krijg je straks ineens een brainfreeze achter de knuppel!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wel in de "Mars Ice Cream" Vorm. Is wel lastig eten!
Neergestort.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:52 schreef cheukert het volgende:
[..]
Barbaar! Festini hoort in dr puurste vorm te worden geconsumeerd!
Waar is TS??!?!?!!!?!!!!!!
Rip Delta Mike.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:54 schreef NordicBlue het volgende:
Ik weet hoe je hem kan verplaatsen!
Zo dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag je tenminste eindelijk eens zo'n mayday-call eruit gooienquote:Op zondag 22 juli 2007 18:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja verdomme, zit je weer met die rotzooi! Krijg je straks ineens een brainfreeze achter de knuppel!
Whehehehhe. Zo keihard op de VHF roepen AAAAAAAAAAAH KENKER MEE DEE MEE DEE BRAINFREEZE RED ALERT WTFROFLBBQ DOOOOD AAAAAAAAAAAAAAH.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:57 schreef cheukert het volgende:
[..]
Mag je tenminste eindelijk eens zo'n mayday-call eruit gooien
En dan worden de F16's gescrambled om je te dwingen contact op te laten nemen met de ATC, en dan krijg je dit:quote:Op zondag 22 juli 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Whehehehhe. Zo keihard op de VHF roepen AAAAAAAAAAAH KENKER MEE DEE MEE DEE BRAINFREEZE RED ALERT WTFROFLBBQ DOOOOD AAAAAAAAAAAAAAH.
En dan die ATC zo heul van, 'unidentified aircraft, please identify yourself', en jij zo van ja euh lik me bolle reet! WHEHEHHEhehehehe!11 En dan tief je zo 50 cent door het raampje op het dak van de teur'n!11
Dan tieft ik m'n lunchpakket op z'n cockpit!1einz Of ga ik slow-flight doen en dan knikkeren ze uit de lucht rofleinzpwnd!11quote:Op zondag 22 juli 2007 19:01 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
En dan worden de F16's gescrambled om je te dwingen contact op te laten nemen met de ATC, en dan krijg je dit:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |