schavuit! niet zo bigtime doen jij sprinterspringer!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik hield bij zweef'vlieger' op met lezen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef cheukert het volgende:
[..]
schavuit! niet zo bigtime doen jij sprinterspringer!
Je moet toch wat als je alle registraties van alle vliegtuigen al in je boekje hebt staanquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.airliners.net/(...)n/read.main/3528476/
Waar houden die spotters zich mee bezig zeg? Tering.
Spotters zijn alcoholvrij bier drinkende latentjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef Public_NME het volgende:
Als het over bier zou gaan, was het wel een heule goede discussie heur!
Niet doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik hoop dat je binnen nu en 3 dagen dood gaat aan een hersentumor. Lelijke grafmongool.
Gniffel. Wil je keertje mee vastzitten in de Ukraine of El Salvador ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Spotters zijn alcoholvrij bier drinkende latentjes.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 06:34 schreef PNG het volgende:
[..]
Gniffel. Wil je keertje mee vastzitten in de Ukraine of El Salvador ?
kWeet wel zeker dat ik in meer gevechtshelies dan jij ooit zal vliegen de knuppel heb vastgehad.
jaaa kweeeni. Ik niet in iedergevalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef Armageddon het volgende:
Wie is die prutser cheukert?
Net of een PAN call zo speciaal isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 06:34 schreef PNG het volgende:
[..]
Hadden trouwens vorige week nog een PAN op Coningsby. QU-O had vastzittend rechter maingear, waardoor hij geen 3 greens kreeg op nosewheel. PANPANPAN. Dat lees je dan niet in nieuws: houden zo.
Voor een spotter met handradio is het natuurlijk wel het hoogtepunt van de dag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:27 schreef Mojave het volgende:
[..]
Net of een PAN call zo speciaal ishoor ze regelmatig op de freq, als dat allemaal in het nieuws moet dan is het einde niet in zicht.
Niet als 'ie een spotter is, dan is 'ie op verboden terrein, dus vogelvrij....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
En wees ook eens aardiger voor PNG. PNG is tof. Einde discussie.
Nee. PNG heeft een status aparte.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:42 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet als 'ie een spotter is, dan is 'ie op verboden terrein, dus vogelvrij....![]()
Ja euh vriendjespolitiek!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:42 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet als 'ie een spotter is, dan is 'ie op verboden terrein, dus vogelvrij....![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:45 schreef cheukert het volgende:
[..]
![]()
vanaf heden moeten alle spotters hier een spottersspeldje dragen
opdat iedereen ze kan herkennen
quote:Ik steek je moederspotter in de fik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |