quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef Public_NME het volgende:
Meedee Meedee! Wie ar kooing daun! http://ie.youtube.com/watch?v=ZL7upK2kUqQ
Ehrm, dat is wel enorm triest zeg. Wat een homo'tje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:35 schreef Koploperkopper het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Lqf-CGt3Hus
Roflcopter.
Wat bezielt mensen om zelf die callouts te gaan zitten roepen vanachter hun computer.
Kom je er nu al achter.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:23 schreef YellowLedbetter het volgende:
verdomme, ik ben geen bedwetter!
Och, het uitzicht is niets mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ehrm, dat is wel enorm triest zeg. Wat een homo'tje.
En dan nuuuu (MD-11) kwaliteitsfilmpjes!
Autoland MD-11 Martinair EHAM
Wat een kut beroep
Wat een kut beroep is het toch
Ohw en ik ga volgend jaar zomer met m'n PPL beginnen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef cheukert het volgende:
retard retard retard
yup ... I'm a retard ... I can retard like no-onequote:Main Entry: 1reˇtard
Pronunciation: ri-'tärd
Function: verb
Etymology: Middle English, from Anglo-French or Latin; Anglo-French retarder, from Latin retardare, from re- + tardus slow
transitive verb
1 : to slow up especially by preventing or hindering advance or accomplishment : IMPEDE
2 : to delay academic progress by failure to promote
Niemand die mijn hendig sjieke filmpje bekijkt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Niemand die mijn hendig sjieke filmpje bekijkt?
Jawel. Die kerel die doet alsof-ie een ATC is en een vliegtuig is kwijt geraakt van de radar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi-la-risch!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Volgens mij was het een jumpseater... niet de cpt/fo zelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef Armageddon het volgende:
KD11 filmpjes
Mag dat zomaar dat een piloot de landing cq start record?
Die is mooi heh?!quote:Jawel. Die kerel die doet alsof-ie een ATC is en een vliegtuig is kwijt geraakt van de radar! Hi-la-risch!
Misschien is het het punt van realiseren; KUT, voor dit geld had ik een PPL kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Volgens mij was het een jumpseater... niet de cpt/fo zelf.
[..]
Die is mooi heh?!Helemaal met zijn handen voor zijn ogen, en een maat moet zijn controller van zijn schouders afhalen, omdat hij helemaal in schock is
.
Die laatste is ook wel mooi, die vliegt helemaal in de fik, net een echte crash! Compleet met airport fire service die op het 'noodgeval' afgaat...
Ja, het waren niet de meest karig RC jets idd. Vette modellen van verschillende jagers...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Misschien is het het punt van realiseren; KUT, voor dit geld had ik een PPL kunnen hebben.
waarom ben je niet in de bar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, t duurde even. Ben druk met leren he, is ook belangrijk enzo
Whehe dat lijtk me wel lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Public_NME het volgende:
http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_6900000/newsid_6902100/6902173.stm?bw=bb&mp=wm&asb=1&news=1
Iets voor HV?
Zijn idd mooie maar dure dingenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Misschien is het het punt van realiseren; KUT, voor dit geld had ik een PPL kunnen hebben.
Wat een kneuzenkermis zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Public_NME het volgende:
http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_6900000/newsid_6902100/6902173.stm?bw=bb&mp=wm&asb=1&news=1
Iets voor HV?
Moest gelijk denken aan die crash van die A300/A310 laatst in Istanbul. Runway nat+veel rubber?(nieuw surface op runway schijnt weinig drainage te hebben gehad)+1940m+pilot error=quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:14 schreef Fillipe het volgende:
Bier
Ohw: Vliegtuigcrash in Brazilië: '200 doden'![]()
Als men erop kan landen is 'ie niet te kort.... En men kon er op landen, dus is 'ie niet te kort...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Veiligheid voor alles toch in de luchtvaart? Hoe kan het dan als ik de berichten mag geloven dat ze daar al veels te lang landen op een veels te korte landingsbaan?
Vergeet geld niet, soms een grotere factor dan veiligheid...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Veiligheid voor alles toch in de luchtvaart?
Ah wacht, had het verkeerde vlieveld voor mequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Dat lijkt mij ook voldoende ja.
Naar het schijnt heeft hij geprobeerd een doorstart te maken, waarbij hij blijkbaar naar links is afgeweken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Issie op de taxibaan geland ofzo?
[afbeelding]
Ja dat had ik al gepostquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ah wacht, had het verkeerde vlieveld voor meHet is CGH i.p.v. GRU.
Dit is het vlieveld in kwestie. En daar is de baan slechts 2km lang.
[..]
Naar het schijnt heeft hij geprobeerd een doorstart te maken, waarbij hij blijkbaar naar links is afgeweken...
Nee, volgens mij gewoon max. brake als je motoren op 0 gaan/straalomkeerder aangooit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
RTO is toch de stuwkracht van de motoren omdraaien?
ow okquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef Mojave het volgende:
RTO = Rejected take off.
Ik weet niet precies hoe het bij een A320 is maar als je landt met een 737 met autobrakes op RTO dan disarmed hij 2 seconden na touch down, autobrakes MAX moet het ook goed doen hoor
weet niet, geloof dat dat Mosbach boek 160e kost....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ow ok
Weet iemand hier trouwens of de theorieboeken voor de PPL opleiding ergens in PDF formaat zijn te verkrijgen?
Heb je een ISBN nummer o.i.d.?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef Mojave het volgende:
[..]
weet niet, geloof dat dat Mosbach boek 160e kost....
Nee, dat zei je nietquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Ik zei dat je max brake kracht krijgt (in je remmen), als je hem op standje RTO zet. Als het goed is gaat hij pas aan als je geen gas meer geeft of de hendel naar achter trekt voor de reverse thrust... (klopt dat Moja?)
Heb wel eens een RTO gezien van een 763 die niet zo heel ver van V1 zat, damn de riemen van de passagiers zaten geloof door het lichaam ipv eromheen.
Jeps correct, weelspin >90kts en thrust levers naar IDLE = hard remmen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Ik zei dat je max brake kracht krijgt (in je remmen), als je hem op standje RTO zet. Als het goed is gaat hij pas aan als je geen gas meer geeft of de hendel naar achter trekt voor de reverse thrust... (klopt dat Moja?)
Heb wel eens een RTO gezien van een 763 die niet zo heel ver van V1 zat, damn de riemen van de passagiers zaten geloof door het lichaam ipv eromheen.
Ok, dus als je op baan bent kan je niet switchen van max naar RTO in je landing roll?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:25 schreef Mojave het volgende:
[..]
Maar goed, de RTO functie kun je alleen armen op de grond dus is het alleen te gebruiken voor take off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |