Hoi oldbie. Ik heb me laten vertellen dat jij er niet een bent om zonder handschoenen aan te pakken. Welk type handschoene lijken jou het meest geschikt? Ik zat zelf aal lashandschoenen te denken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:32 schreef Armageddon het volgende:
Wie is die Alexxxxx eigenlijk? Zo'n hoeruhn00b zeker? Heeft iemand hem al verteld dat ie poep praat?
absoluut, maar dat is nog geen reden om een toevallig passerende spotter in dit topic de grond in te borenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:56 schreef Mojave het volgende:
Ja ik snap je punt Alexxxxx maar dit is niet voor niets een vliegeniers topic en geen spotter topic.... misschien een idee voor ze om zelf een reeks te openen mits animo.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Voor een spotter met handradio is het natuurlijk wel het stijftepunt van de dag. *fap*
quote:
Dat is jouw idee, ik weet beter. Ben je daar wel eens geweest trouwens toen het nog oorlog was ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja maar, dit is gewoon als een katholiek in een protestanste Noord-Ierse wijk zetten.
Stoer dat jij er wel bent geweest en ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat is jouw idee, ik weet beter. Ben je daar wel eens geweest trouwens toen het nog oorlog was ?
Ik wel. Interressant. Magoed.
Je moet je niet boven andere mensen zetten, maakt je geen beter mens.

Geslacht: Vrouwquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat is jouw idee, ik weet beter. Ben je daar wel eens geweest trouwens toen het nog oorlog was ?
Ik wel. Interressant. Magoed.
Je moet je niet boven andere mensen zetten, maakt je geen beter mens.
Dat verbaast niemand. Je bent nergens geweest. Hebt nergens in gevlogen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Stoer dat jij er wel bent geweest en ik niet. [afbeelding]
Uhmm, ik weet niet wat je hier komt doen, maar jij bent degene die stoer komt doen over alle kisten waar je in gezeten hebt. (lekker belangrijk trouwens, maarja je krijgt er blijkbaar een stramme kabouter vanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:55 schreef PNG het volgende:
Magoed, je verkloot dit topic met al die 10 posts hierboven. Ga maar weer lekker verder met plaatjes en filmpjes zoeken vanaf het internet, en net doen alsof je 'piloot' bent.
FS2004 en FSX tellen niet....quote:En bizarre is dat ik in ontzettend veel meer kisten zelf heb gevlogen dan jij. Raar is dat dan.
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:46 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand. Je bent nergens geweest. Hebt nergens in gevlogen.
Doet overal 'stoer'.
Magoed, post gerust waar je dan WEL ooit in hebt gevlogen. Post ik wel waarin ik zelf heb gevlogen. Altijd met restricties overigens.
kMoest soms wel helm op, medische keuring, en keelmike. En jij ?
Al je posts zijn alleen maar opgezochte 3 dubbele filmpjes, allerlei posts waarin je aangeeft dat je niet eens weet hoe anti-skid werkt, of dingen die je (ook weer opgezocht) weer via anderen maar moet gaan posten. En daar zit ook je frustratie.
Dus maar weer 'een grappig plaatje'. En maar achter je PCtje zitten.
Wat ik al zei, dingen afkraken om je imago te geven is nooit goed. En bizarre is dat ik in ontzettend veel meer kisten zelf heb gevlogen dan jij. Raar is dat dan.
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:46 schreef PNG het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand. Je bent nergens geweest. Hebt nergens in gevlogen.
Doet overal 'stoer'.
Magoed, post gerust waar je dan WEL ooit in hebt gevlogen. Post ik wel waarin ik zelf heb gevlogen. Altijd met restricties overigens.
kMoest soms wel helm op, medische keuring, en keelmike. En jij ?
Al je posts zijn alleen maar opgezochte 3 dubbele filmpjes, allerlei posts waarin je aangeeft dat je niet eens weet hoe anti-skid werkt, of dingen die je (ook weer opgezocht) weer via anderen maar moet gaan posten. En daar zit ook je frustratie.
Dus maar weer 'een grappig plaatje'. En maar achter je PCtje zitten.
Wat ik al zei, dingen afkraken om je imago te geven is nooit goed. En bizarre is dat ik in ontzettend veel meer kisten zelf heb gevlogen dan jij. Raar is dat dan.
Ja maar ja maar ja maar nsfw heeft een kale poes, dus die had misschien wel wat voor je kunnen betekenenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:35 schreef Mojave het volgende:
Geen aandacht meer aan geven, mijn huismuis ging ook weg toen er niks te vreten meer lag.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:34 schreef Public_NME het volgende:
Ik weet trouwens niet wat triester is, plaatjes zoeken of helemaal moeilijk gaan (keuringen e.d.)doen om te jumpseaten. Dat is nog een hele stap verder in het doen alsof je piloot bent![]()
Tinypic?quote:
Heb gisteren dat wrak van die Nederlander en die twee Duitsers die op elkaar zijn geklapt in de Alpen nog gezien. Die duitse kist lag compleet aan gruzelementen, die eenzitter zag er nog puntgaaf uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:07 schreef mcDavid het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)ond-bij-landing.html
clubgenoot
Verdeurie, stomme hotlink protection.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:24 schreef Autoreply het volgende:
Tinypic?
Kent iemand trouwens Innsbruck apt? Kwam er laatst langs en dat zag er buitengewoon relaxt uit. Take-off van een lichte jet terwijl er gewoon zwevers en een parapent startte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |