Och gut, dat mag ineens niet meer? Weet je de opzet van het programma nog? Zij zijn miljonairs, zij zijn bedienden, dan mag je iemand op zijn plaats zetten.. Alleen is het nu niet terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant is diep droevig dat een 19 jarige snol een vrouw van middelbare leeftijd afbekt of op haar plaats zet.![]()
Idd, Palma's acties tegen Lieke zijn ineens vergeven en vergetenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Palma wordt als voorbeeld aangehaald als iemand die iedereen aardig vindt...
Nee hoor dat ziet ze juist scherp.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Nadia denkt dat het publiek toch voor de echte eerlijke mensen gaan.
Die zes zijn echt nog dommer dan het achtereind van een kakkerlak
Ze is nog lang geen 65quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
Een 19 jarige meid leest even een 65plusser de les..... hoe bedenkt ze het...
Vandaar dat ik het ook maar uit zet na 2 minutenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
En ik zit te koken van woede hoe die snol het in haar botte hersens haat om Elly de les te lezen.
Gelukkig liet Elly zich niet ondersneeuwen.
Ja snap dat nou, het gaat om groupies, en Palma is geen groupie van Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, Palma's acties tegen Lieke zijn ineens vergeven en vergeten
Ik ben stoer en kijk al 4 dagen niet....anders was ik NU in de auto gestaptquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
En ik zit te koken van woede hoe die snol het in haar botte hersens haat om Elly de les te lezen.
Hemelse goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Och gut, dat mag ineens niet meer? Weet je de opzet van het programma nog? Zij zijn miljonairs, zij zijn bedienden, dan mag je iemand op zijn plaats zetten.. Alleen is het nu niet terecht
Nee klopt, maar je doet net alsof Amanda geen personeel op hun plek mag zetten, uberhaupt niet.. Dat het onterecht was en dat het etisch niet verantwoord is als Amanda dat doet, maar toch....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemels goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?
Meer dan me lief isquote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemels goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?
En die op fora massaal wordt uitgekotst. Wat zitten er toch een rare mensen in die kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Iedereen?? Ze zijn vergeten Huub en Lieke ff te vragen wat ze van Palma vinden??quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Dat doet het publiek inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Nadia denkt dat het publiek toch voor de echte eerlijke mensen gaan.
Die zes zijn echt nog dommer dan het achtereind van een kakkerlak
Dat ziet ze idd heel scherp. Het is wel ONGELOOFLIJK dat ze zichzelf ook als een eerlijk mens ziet. Als nadia iets NIET is geweest sinds ze in die kooi zit is het eerlijk. Dat mens komt aardig in de buurt van Amanda trouwens: hersendoodquote:
Elly is geweldig, en niet omdat ze een Huub-fan is maar omdat ze Elly is.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef Meganog het volgende:
Elly vertelt het verhaal aan Huub.
Elly: "Ik mag niet eens meer denken wat ik wil, het zal effe lekker worden".
Elly is de naam van de dokter alweer vergeten.
Ik was op de Talpa topics al een groot fan van huppeltje voordat de FOK! kaartenaktie begon.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een Lieke-groupie bent dan kun je het ook niet objectief bekijken, Lieke-groupie = Huub-groupie![]()
iAnger management is een aanrader. Dat is al je zoveelste kookbui en je bloeddruk is ook zorgelijk zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Dank je!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Quote: >>>>Ik vind het jammer dat Huub zijn emoties en dan vooral zijn agressie niet onder controle kan houden. Soms vind ik hem geweldig, en soms vind ik hem veel te ver gaan. Hij heeft soms te weinig zelf beheersing.
Alle boetes tot nu toe heeft hij zeker verdiend in mijn ogen. Maar ook moet ik zeggen dat Huub tot nu toe wel veel het programma gemaakt heeft. En dat wil ik hem nageven.
Ik begrijp dat mensen Huub en Lieke als een twee-eenheid zien. Maar Lieke is een individu. En ik beoordeel haar op haar acties en reacties. En tot nu toe is zij zo super koel in het beheersen van haar emoties.
Daar neem ik mijn petje voor af.
De terror van gisteren was 100% tegen haar gericht. En daarom zijn die boetes ZO terecht.
Ik begrijp ook niet dat de natasia-clan zo'n grondige hekel aan Lieke kan hebben. Het neigt naar Haat. En dat is nooit goed. Wat heeft Lieke die mensen eigenlijk aangedaan?
Ik heb dit weer even gekopieerd uit een andere topic, want ik wilde ook beamen, dat ik het hier helemaal mee eens ben.
Elly leest niet op FOK..volgens mij op nowlive..Elly noemt het nolive hihi..een forum met tegelijk streams want dat vind ze lekker makkelijk kan ze kijken en lezen tegelijk..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongen ik heb zojuist een topic geopend voor Ellie, post er even in zodat ze als
ze straks thuis komt even kan genieten,
topic heet ELLIE is Cool !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users, dank je.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
iAnger management is een aanrader. Dat is al je zoveelste kookbui en je bloeddruk is ook zorgelijk zo.
Ook zo'n feestnummer, die nicht?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb een jaar wat met het nichtje van Elly gehad
Wie wilt me aanraken?
wat lieke heeft wat de rest niet kan handelen??quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Quote: >>>>Ik vind het jammer dat Huub zijn emoties en dan vooral zijn agressie niet onder controle kan houden. Soms vind ik hem geweldig, en soms vind ik hem veel te ver gaan. Hij heeft soms te weinig zelf beheersing.
Alle boetes tot nu toe heeft hij zeker verdiend in mijn ogen. Maar ook moet ik zeggen dat Huub tot nu toe wel veel het programma gemaakt heeft. En dat wil ik hem nageven.
Ik begrijp dat mensen Huub en Lieke als een twee-eenheid zien. Maar Lieke is een individu. En ik beoordeel haar op haar acties en reacties. En tot nu toe is zij zo super koel in het beheersen van haar emoties.
Daar neem ik mijn petje voor af.
De terror van gisteren was 100% tegen haar gericht. En daarom zijn die boetes ZO terecht.
Ik begrijp ook niet dat de natasia-clan zo'n grondige hekel aan Lieke kan hebben. Het neigt naar Haat. En dat is nooit goed. Wat heeft Lieke die mensen eigenlijk aangedaan?
Ik heb dit weer even gekopieerd uit een andere topic, want ik wilde ook beamen, dat ik het hier helemaal mee eens ben.
Volgens mij was mijn post voorzien van een dikke vettequote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik was op de Talpa topics al een groot fan van huppeltje voordat de FOK! kaartenaktie begon.
In de loop van het jaar heb ik een aantal zaken van hem gezien waardoor ik nu duidelijk veel kritischer ben, dus nee, geen Huub-groupie.
Lieke is een van de 8, en dus niet een aanhangsel van huppeltje.
Al met al vind ik Huubje wel beter te pruimen dan de bende van 6.
pcies...ik ook....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef dgk_fan het volgende:
En ondertussen zingt Nadia nog steeds "geil moet je zijn.....geil moet je zijn"
Jezus wat heb ik me in dat kind vergist zeg. Wat een ordinaire stoepsloerie...
Gecombineerd met karakter. Maar daar win je dus DGK niet mee, integendeel, je isoleert jezelf.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef the_judge het volgende:
[..]
wat lieke heeft wat de rest niet kan handelen??
is in 1 woord te zeggen
intelligentie
Vergeet zelfvertrouwen niet... de andere dames hebben geen greintje zelfvertrouwen, ze hebben alleen een grote bek om dat gebrek aan zelfvertrouwen te maskeren.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef the_judge het volgende:
[..]
wat lieke heeft wat de rest niet kan handelen??
is in 1 woord te zeggen
intelligentie
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wie nadia echt is. Bij dennis interesseert me dat niet zo. Die is onzichtbaarder.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Gigageil het volgende:
Echt weer zo'n dom element in de Kooi.......zit gewoon iemand te verlinken en neuried intussen "Geil moet ze zijn...."![]()
als ze hoort dat er een eigen topic voor haar is komt ze zeker even op FOK kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Elly leest niet op FOK..volgens mij op nowlive..Elly noemt het nolive hihi..een forum met tegelijk streams want dat vind ze lekker makkelijk kan ze kijken en lezen tegelijk..
![]()
En ik kreeg voor mijn ''fan van L...'' geen kusquote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn post voorzien van een dikke vettePI (Post Icon)
![]()
Ah gossie... nu ff extra genieten dan... nu je er zo lang op hebt moeten wachtenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef FdW het volgende:
[..]
En ik kreeg voor mijn ''fan van L...'' geen kus![]()
Er wordt hier heel wat commentaar op users gegeven anders. De geestelijke gezondheid van andersdenkenden wordt ruimhartig besproken meestal. Verder kijkt de meerheid geen streams meer, dus is het per definitie commenaar op de posters gewordenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users, dank je.![]()
Nog meer dan nu?. Verotter kan toch niet of wel? Liegen en bedriegen is haar top-priority dus ik hoef niets meer te horen uit die ordinaire muil.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wie nadia echt is. Bij dennis interesseert me dat niet zo. Die is onzichtbaarder.
Benieuwd wanneer Nadia haar karakter uit mag bouwen in de kooi.
Omdat Natasia nergens gaat... Natasia is onschendbaarquote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
Voor we het vergeten:
Waarom zit Natasja daar nog? Hoe kan je na een laatste waarschuwing nog een boete krijgen, en nogmaals een laatste waarschuwing?![]()
Zullen we de definities van de COS gewoon aan de mods overlaten?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Er wordt hier heel wat commentaar op users gegeven anders. De geestelijke gezondheid van andersdenkenden wordt ruimhartig besproken meestal. Verder kijkt de meerheid geen streams meer, dus is het per definitie commenaar op de posters geworden
Dat kon toch alleen unaniem?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Natasia 'gaat er echt voor zorgen' dat Elly eruit vliegt als blijkt dat ze op Fok! post. Want daar zitten allemaal Huub groupies.
Op welk forum zitten de BANNDJ groupies eigenlijk??quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Natasia 'gaat er echt voor zorgen' dat Elly eruit vliegt als blijkt dat ze op Fok! post. Want daar zitten allemaal Huub groupies.
haha ja daar wil ik ook naartoequote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op welk forum zitten de BANNDJ groupies eigenlijk??
Oeps![]()
![]()
niet alleen met spiegels..waarom draagt ze geen bh..ze heeft nog ergere hangtieten dan natasia had..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Ik ben zelf een vrouw....... en een spiegel is best leuk, maar Nadia is echt eng met spiegels![]()
Pak eens een ander zeg. Je kunt veel van me zeggen maar users aanvallen doe ik niet, bij mij gaan ze op negeer zoals jij nu ook. Snap trouwens niet dat de mods jou niet een keer aanpakken, of ben je ook onschendbaar?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Er wordt hier heel wat commentaar op users gegeven anders. De geestelijke gezondheid van andersdenkenden wordt ruimhartig besproken meestal. Verder kijkt de meerheid geen streams meer, dus is het per definitie commenaar op de posters geworden
Ja...goede vraag!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps![]()
![]()
En van binnen...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef mazaru het volgende:
Wat ben je lelijk van dichtbijhijjjjjjjjjjjjjjjjjj
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op mamjoquote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps![]()
![]()
Er is een topic:quote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
Voor we het vergeten:
Waarom zit Natasja daar nog? Hoe kan je na een laatste waarschuwing nog een boete krijgen, en nogmaals een laatste waarschuwing?![]()
Wat een onzin eigenlijk..volgens mij zitten er op VOL..Nowlive, Tien en nog tig andere veel meer Huub fans..hier krijgen we (Huubfans) behoorlijk wat tegengas...gelukkig maar ..ik hou niet van onzijdige discussies...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Wat dat betreft is Amanda een geweldig iemand om te gebruiken in het spel. Ze is zo makkelijk in het happen en in zich laten opfokken.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft gehoord dat Elly ook op een forum zit.
Natasia - Nou dan hoop ik niet voor haar dat het Fok, Vol of iets anders is, dat zijn allemaal Huubgroupies.
Amanda - Straks even vragen, dat kunnen we niet hebben van onze butlers!
Amanda wil waarschijnlijk Elly verbieden op een forum te komen![]()
Op het forum van Tien.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef agter het volgende:
[..]
Ja...goede vraag!
er zijn toch mensen die op die clan stemmen, op welk forum zitten zij dan?
Het is bijna niet te geloven, maar de Huub fans hebben hier 10 keer meer inhoud dan op Vol of NowLive.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijk..volgens mij zitten er op VOL..Nowlive, Tien en nog tig andere veel meer Huub fans..hier krijgen we (Huubfans) behoorlijk wat tegengas...gelukkig maar ..ik hou niet van onzijdige discussies...![]()
Tuurlijk is dat onzin, net zoals het onzin is dat het eerste personeelslid wat ze ervan verdenken een Huub-fan te zijn gelijk zou moeten verkassen... alsof het voor personeel verboden is een voorkeur voor een bepaalde bewoner te hebben (dat is het in hun ogen uiteraard ook zodra die voorkeur voor een ander is dan voor 1 uit hun groepje)quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijk..volgens mij zitten er op VOL..Nowlive, Tien en nog tig andere veel meer Huub fans..hier krijgen we (Huubfans) behoorlijk wat tegengas...gelukkig maar ..ik hou niet van onzijdige discussies...![]()
Ik denk dat Dennis en Nadia niet denkenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef wonka het volgende:
(snood mode)
Volgens mij zijn Dennis en Nadia een snood plan aan het uitvoeren (besproken onder de dekens) om Brian en Amanda langzaam uit elkaar te krijgen, door ze allebei jaloers te maken. Nadia die steeds Brian kusjes geeft en aaitjes, en ook steeds bij Amanda benadrukken als hij jaloers reageert. Dennis stelde gisterenavond ook een aantal vragen in de tuin bij waarheid waarheid waarheid, dat ik dacht: hmmmmm verdacht. Zal me niet verbazen als Nadia en Brian binnenkort een scheve schaats gaan rijden.
(/snood mode)
Lekker makkelijk, als je daar iets zegt wat niet in hun straatje past, krijg je een BAN, wat een vreselijk forum.quote:
Ow, dat wist ik niet..ik kom eigenlijk nooit op een ander forum..quote:
Het mooie is (en dat merk je soms ook op de streams) dat er een soort Bush indoctrinatie aan het ontstaan is:quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat onzin, net zoals het onzin is dat het eerste personeelslid wat ze ervan verdenken een Huub-fan te zijn gelijk zou moeten verkassen... alsof het voor personeel verboden is een voorkeur voor een bepaalde bewoner te hebben (dat is het in hun ogen uiteraard ook zodra die voorkeur voor een ander is dan voor 1 uit hun groepje)
Daarbij: als ze personeel hebben dat op fora post dan gaat het lastig worden personeel te vinden wat niet op een "pro-Huub" forum post. Er zijn nou eenmaal weinig fora de pro-BANNDJ zijn... en waar zou dat nou aan liggen??
De kaartenactie in het begin van het verblijf van Huub heeft nog steeds een hele grote impact. Waarschijnlijk omdat ie toen de hele tijd riep: "Sylvia, weet je wat een goede site is: FOK.NL"quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is bijna niet te geloven, maar de Huub fans hebben hier 10 keer meer inhoud dan op Vol of NowLive.![]()
![]()
Ik lees weleens de reacties n.a.v. Villa Vandaag, die zijn echt hilarisch.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet..ik kom eigenlijk nooit op een ander forum..
Omdat die fors afgezeken worden als ze hier posten. Kutnewbies, ramp toeristen, gestoorden zijn het en dan ´is het hier even niet leuk meer, ik kom later wel terug´. Het lijkt me stug dat die mensen zich welkom geheten voelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat onzin, net zoals het onzin is dat het eerste personeelslid wat ze ervan verdenken een Huub-fan te zijn gelijk zou moeten verkassen... alsof het voor personeel verboden is een voorkeur voor een bepaalde bewoner te hebben (dat is het in hun ogen uiteraard ook zodra die voorkeur voor een ander is dan voor 1 uit hun groepje)
Daarbij: als ze personeel hebben dat op fora post dan gaat het lastig worden personeel te vinden wat niet op een "pro-Huub" forum post. Er zijn nou eenmaal weinig fora de pro-BANNDJ zijn... en waar zou dat nou aan liggen??
Alternatief=poliepenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef yellowfirst het volgende:
Het zou prettig zijn als de stembanden van Dennis eens een flinke ontsteking oplopen...........
Ow jaquote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis en Nadia niet denken
Dat waren vrijwel exact mijn woorden 3 kwartier geledenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef agter het volgende:
[..]
Het mooie is (en dat merk je soms ook op de streams) dat er een soort Bush indoctrinatie aan het ontstaan is:
Eighter you are with us, or you are against us.
En wie tegen is, hoort bij het EVIL-Empire.
Zo reageert Amanda op Elly.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
Het is trouwens opvallend dat er in het huis net zo wordt gereageerd als hier, als je niet pro-BANNDJ bent, dan ben je automatisch een Huub-groupie.....
Maakt niet uit of je Huub eigenlijk ook nix vindt, zodra je geen voorkeur voor dat tuig hebt boven Huub dan kun je niets meer objectief bekijken en ben je dus een Huub-groupie...
Gelijk weer duidelijk waar dat soort domheid vandaan komt: als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons.
Ik kom mijn eigen woorden of zelfs hele observaties ook zo vaak later weer tegen <schouderophaalsmiley>quote:Op maandag 16 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren vrijwel exact mijn woorden 3 kwartier geleden
[..]
Nou Leandra,quote:Op maandag 16 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren vrijwel exact mijn woorden 3 kwartier geleden
[..]
Ik bied beterquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef agter het volgende:
[..]
Nou Leandra,
Dan krijg je van mij een dikke pauw in je kont gestoken!![]()
Schat, jij plaatst in een je eentje iets van twintig procent van alle posts dus statistisch is de kans nu eenmaal groot dat iemand op een post van jou reageert. Live with it of post minder. Niet boeiend genoeg om daar nou een hele dialoog over te gaan voeren, want dát is inderdaad zwaar off topic.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pak eens een ander zeg. Je kunt veel van me zeggen maar users aanvallen doe ik niet, bij mij gaan ze op negeer zoals jij nu ook. Snap trouwens niet dat de mods jou niet een keer aanpakken, of ben je ook onschendbaar?
Je hebt dus blijkbaar geen unieke mening.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom mijn eigen woorden of zelfs hele observaties ook zo vaak later weer tegen <schouderophaalsmiley>![]()
Er zijn vanaf het begin een aantal users geweest die niet pro-Huub waren, en die worden normaal behandeld, echter als je na een incident als dat van gisteren niet verder komt dan "ze had het verdiend, koekje van eigen deeg" enz enz enz. dan kun je er op wachten dat dat soort dingen reacties oproepen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat die fors afgezeken worden als ze hier posten. Kutnewbies, ramp toeristen, gestoorden zijn het en dan ´is het hier even niet leuk meer, ik kom later wel terug´. Het lijkt me stug dat die mensen zich welkom geheten voelen.
ach we zijn hier allemaal een eerste keer gekomen....en kijk eens wie hier nog zitten.....zou het dan toch een natuurlijke selectie zijn ofzo? zou jij als intellectueel dat aan een dombo als ik kunnen verklaren?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat die fors afgezeken worden als ze hier posten. Kutnewbies, ramp toeristen, gestoorden zijn het en dan ´is het hier even niet leuk meer, ik kom later wel terug´. Het lijkt me stug dat die mensen zich welkom geheten voelen.
Kan jij iemand van de 6 miljard mensen op aarde noemen die wel een unieke mening heeft?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Je hebt dus blijkbaar geen unieke mening.![]()
Het is een lelijke generalisatie van de posters, maar je ziet hem omgekeerd ook steeds gemaakt worden. Het is lastig om genuanceerd te blijven in iets vluchtigs als de Cossen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
Het is trouwens opvallend dat er in het huis net zo wordt gereageerd als hier, als je niet pro-BANNDJ bent, dan ben je automatisch een Huub-groupie.....
Maakt niet uit of je Huub eigenlijk ook nix vindt, zodra je geen voorkeur voor dat tuig hebt boven Huub dan kun je niets meer objectief bekijken en ben je dus een Huub-groupie...
Gelijk weer duidelijk waar dat soort domheid vandaan komt: als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons.
Auwquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef agter het volgende:
[..]
Nou Leandra,
Dan krijg je van mij een dikke pauw in je kont gestoken!![]()
Of mijn mening is raak en de moeite waard te delenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Je hebt dus blijkbaar geen unieke mening.![]()
Amanda - Wat stinkt het hier, is er iemand overleden?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
nog steeds Lieke pesten dus.
Maar het mag nu alleen nog verbaal... en op dat gebied is Lieke ze allemaal ver de baasquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
nog steeds Lieke pesten dus.
Het is waar dat er ten tijde van de start van Fok / BB1 veel meer intellectuelen hier posten. Het natuurlijk selectie criterium is daarbij heel eenvoudig. Als je een coherent betoog kwijt wil kost je dat veel tijd, terwijl voor de post-josti's met teveel tijd een eitje is om een zondvloed aan oneliners en gebral te produceren. Dat heeft het gros wel weggejaagd.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach we zijn hier allemaal een eerste keer gekomen....en kijk eens wie hier nog zitten.....zou het dan toch een natuurlijke selectie zijn ofzo? zou jij als intellectueel dat aan een dombo als ik kunnen verklaren?
Elly heeft gezond verstand, die is nog niet gedeformeerd (zoals Palma) en bekijkt het nog met de ogen van het echte leven.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda - Wat stinkt het hier, is er iemand overleden?
Nadia - Hoor ik daar een lama schijten?
Amanda - Nee, Huub zit te schijten!
Amanda - Kom we gaan hier weg, het ruikt hier zo bebloederig!
Lieke zit op de bank in de kamer en Elly zegt: Oh, wat erg, dit is toch erg?!
Nou heel fijn voor je, maar als je die actie van gisteren afkeurt en die eerdere acties (van de hele groep met huub al grote initiator) wel goedkeurde, dan ben je volgens mij de weg kwijtquote:Op maandag 16 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn vanaf het begin een aantal users geweest die niet pro-Huub waren, en die worden normaal behandeld, echter als je na een incident als dat van gisteren niet verder komt dan "ze had het verdiend, koekje van eigen deeg" enz enz enz. dan kun je er op wachten dat dat soort dingen reacties oproepen.
Ik denk dat het hier niet eens zoveel uitmaakt voor wie je een voorkeur hebt (en eerlijk gezegd ben ik heel blij dat een aantal stekeblinde die-hard Huub-fans naar VOL vertrokken is) als je maar een beetje gevoel voor realiteit houdt.
Op het moment dat je acties als die van gisteren gaat goedkeuren ben je wat mij betreft de weg kwijt.
Ongeacht wiens fan je bent, en ongeacht wie de schuldige is.
ja en dit zal de komende tijd niet minder erger worden vrees ikquote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda - Wat stinkt het hier, is er iemand overleden?
Nadia - Hoor ik daar een lama schijten?
Amanda - Nee, Huub zit te schijten!
Amanda - Kom we gaan hier weg, het ruikt hier zo bebloederig!
Lieke zit op de bank in de kamer en Elly zegt: Oh, wat erg, dit is toch erg?!
Elly is een lieve schat, die kan er slecht tegen als iemand gepest wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Elly heeft gezond verstand, die is nog niet gedeformeerd (zoals Palma) en bekijkt het nog met de ogen van het echte leven.
Dankzij posters zoals zij kan ik tenminste lezen wat er allemaal gebeurt is in het huis als ik niet kan kijken.Want dat is toch waar de cos voor is.Ik heb van jou(correct me if I am wrong)nog geen post gelezen die daadwerkelijk op de streams slaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Schat, jij plaatst in een je eentje iets van twintig procent van alle posts dus statistisch is de kans nu eenmaal groot dat iemand op een post van jou reageert. Live with it of post minder. Niet boeiend genoeg om daar nou een hele dialoog over te gaan voeren, want dát is inderdaad zwaar off topic.
Mij niet. Maar ik begin wel steeds meer mijn interesse te verliezen - met name op dagen waarop er ernstige zaken in De Kooi gebeuren. Ik denk steeds vaker 'dit heb ik al x keer gelezen'.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is waar dat er ten tijde van de start van Fok / BB1 veel meer intellectuelen hier posten. Het natuurlijk selectie criterium is daarbij heel eenvoudig. Als je een coherent betoog kwijt wil kost je dat veel tijd, terwijl voor de post-josti's met teveel tijd een eitje is om een zondvloed aan oneliners en gebral te produceren. Dat heeft het gros wel weggejaagd.
Maar het is verdomd moeilijk om naar te luisteren en ook nog eens uit je toetsenbord te krijgen, die vuiligheid.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar het mag nu alleen nog verbaal... en op dat gebied is Lieke ze allemaal ver de baas
ah dan ben ik vanaf nu Erica the hunter.........mmmm bij nader inzien klinkt dat ook erg lekkerrrrrrquote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is waar dat er ten tijde van de start van Fok / BB1 veel meer intellectuelen hier posten. Het natuurlijk selectie criterium is daarbij heel eenvoudig. Als je een coherent betoog kwijt wil kost je dat veel tijd, terwijl voor de post-josti's met teveel tijd een eitje is om een zondvloed aan oneliners en gebral te produceren. Dat heeft het gros wel weggejaagd.
-edit: case in point, ik moet nu helaas even wat anders doen, dus raakt dit debat gesmoord. Mijn excuses.
Nu krijgen de users de schuld.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is waar dat er ten tijde van de start van Fok / BB1 veel meer intellectuelen hier
postten. Het natuurlijk selectie criterium is daarbij heel eenvoudig. Als je een coherent betoog kwijt wil kost je dat veel tijd, terwijl voor de post-josti's met teveel tijd een eitje is om een zondvloed aan oneliners en gebral te produceren. Dat heeft het gros wel weggejaagd.
Idd ze zijn zo dom.. zo verschrikkelijk dom..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar het is verdomd moeilijk om naar te luisteren en ook nog eens uit je toetsenbord te krijgen, die vuiligheid.![]()
Dank je welquote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Dankzij posters zoals zij kan ik tenminste lezen wat er allemaal gebeurt is in het huis als ik niet kan kijken.Want dat is toch waar de cos voor is.Ik heb van jou(correct me if I am wrong)nog geen post gelezen die daadwerkelijk op de streams slaat.
het spel met zijn broekzakken....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef ricofromrio het volgende:
speelt dennix het spel nog?
Uiteraard veel beter dan huppeltje.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk laten ze deze kreten van die drie 'meiden' vanaf vandaag al op televisie zien, zodat ze echt totaal geen stemmen meer krijgen op de poll. huub en lieke moeten echt enorm bovenaan staan. Lijkt me heerlijk. Huub zal zeker weer nummer 1 worden, maar hoe gaat Lieke het doen?
Het is OT (off topic), maar hier wil ik toch even op ingaan omdat ik die discussie laatst ook met iemand had. Commentaren op de streams is iets anders dan verslaan van de streams.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Dankzij posters zoals zij kan ik tenminste lezen wat er allemaal gebeurt is in het huis als ik niet kan kijken.Want dat is toch waar de cos voor is.Ik heb van jou(correct me if I am wrong)nog geen post gelezen die daadwerkelijk op de streams slaat.
Dat is inderdaad niet waar, dus stand correctedquote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Yep ! Vanacht wordt het REAL TERROR voor Huub en Lieke !!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef ricofromrio het volgende:
speelt dennix het spel nog?
klopt wat voor mij begon als ontspanning werd vervolgens een kijken naar hilarisch vertoon en inmiddels is het allemaal zo bizar geworden dat ik het zelfs geen naam meer kan geven. Toch blijft het voor mij een bijzondere ervaring ......het streamen en posten.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Nu krijgen de users de schuld.![]()
Het is het alsmaar walgelijker worden van het programma dat veel mensen doet besluiten hun tijd anders te besteden.![]()
Ben je eigenlijk trots op Dennis' gedrag van gisteren?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep ! Vanacht wordt het REAL TERROR voor Huub en Lieke !!!!!
Hier precies hetzelfdequote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef kybe het volgende:
[..]
YW![]()
Ik erger me dood aan al die off topic discussies.
Ik heb er geen verstand van maar ik heb al zo vaak aangegeven dat Fries daar weg moet. Ellen heeft zaterdag hele duidelijke instrtucties gegeven, ook dat ze meer tijd aan Fries moeten spenderen, maar ''de dames'' staan liever voor de spiegel of bashen Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb verder ook niet meegekregen dat ie eerder al naar buiten is geweest vandaag. Dan longeren ze m 10 minuten en pleuren m weer op stal. Tel daar dat krijswijf nog bij op die Friesje Friesje gilt en niet te vergeten een kleine pauper met n geel shirtje en je hebt een ongelukkig paard![]()
Ik ben ALTIJD trots op Dennis !quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk trots op Dennis' gedrag van gisteren?
Eeen rake en te delen mening kan heel goed on-uniek zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Of mijn mening is raak en de moeite waard te delen![]()
Cos is naar mijn mening commentaren op de streams,die oeverloze discussies gaan meestal niet over wat er op de streams aan de hand is.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is OT (off topic), maar hier wil ik toch even op ingaan omdat ik die discussie laatst ook met iemand had. Commentaren op de streams is iets anders dan verslaan van de streams.
Soms wil ik best mensen een plezier doen (als ze er direkt om vragen) en verslaan wat ik zie, maar ik beschouw het niet als mijn plicht anderen hier steeds van dienst te zijn - daar is ook geen plezier aan te beleven.
Weetjes die van belang kunnen zijn voor een verhaallijn of voor een mysterie post ik meestal wel. Mensen die graag verslaan of verslagen lezen zouden beter iets kunnen afspreken in Streamverslagen![]()
Geloof me, een paard wat per dag een half uurtje zn stal uit mag is niet gelukkig. Het is daarom ook helemaal niet gek dat ie er net een paar keer vandoor ging. Nada trekt als reactie daarop nog eens lekker aan de longeerlijnquote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar ik heb al zo vaak aangegeven dat Fries daar weg moet. Ellen heeft zaterdag hele duidelijke instrtucties gegeven, ook dat ze meer tijd aan Fries moeten spenderen, maar ''de dames'' staan liever voor de spiegel of bashen Lieke.
Hij zei vanmiddag dat hij geen geweld meer gaat uitlokken en dat de boetes wel werken bij hem. Hij zal zich rustiger houden denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef Rotterdammert het volgende:
Die dennis is ook opgehouden met stoken, zeker door achter op de vingers getikt
Stukje op site van schrijfster maren stoffelsquote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
of zou het dan toch anorexia zijn offffffff allebei...?![]()
Je denkt voortdurend aan eten en caloriën
Je plant je voedselinname heel zorgvuldig en raakt in paniek wanneer je je daar niet aan kunt houden
Je weegt jezelf veelvuldig, vaak wel een paar keer per dag
Je raakt in paniek wanneer je bent aangekomen, al is het maar een pond
Je voelt je sterk wanneer je niet eet
Je stemming wordt grotendeels bepaald door wat je eet en wat je weegt
Wanneer je volgens jezelf teveel eet (hoewel het misschien niet zoveel is), en 'verboden' voedsel, moet het er weer uit
Je gebruikt hiervoor laxeermiddelen, of
je probeert het eten met overgeven er weer uit te gooien
Je doet veel aan lichaamsbeweging en raakt in paniek als je naar jouw idee niet genoeg hebt gedaan
Je probeert sociale situaties waarin gegeten wordt te vermijden en verzint smoesjes om maar niet te hoeven eten
Je hebt last van de lichamelijke verschijnselen die in de paragraven over 'Gevolgen van anorexia' zijn genoemd voor anorexia, zoals het wegblijven van de menstruatie, koude voeten e.d.
Je denkt of houdt jezelf voor dat er niets met je aan de hand is, ook al kun je je bijna nergens anders meer op concentreren dan op het afvallen
ja leuk he mijn dag kan niet meer stukquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Hij heeft geen poot uitgestoken.
En wel een boete!![]()
Trots zijn op Dennis is een beetje hetzelfde als trots zijn op de kat van je buren die telkens je tuin volschijt.quote:
Aanleiding van die rechtzaken was hoe de kooi af zou lopen. Huub denkt dat een een BB einde gaat worden, als dit is zei Jaap dat er een hoop rechtzaken gaan volgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef Dark het volgende:
Jaap tegen Huub - Het is maar net wat je vindt van dat publiek enzo!
Huub - Ik vind het wel belangrijk, zeker met oog op na de kooi!
Jaap - Als dat zo is, gaan er heel veel rechtzaken volgen, want dan is er tegen me gelogen.
De aanleiding was een brief van Huub aan zijn moeder, die Jaap mocht lezen.
De Jim fanquote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef marky het volgende:
(© Jim - Album: 'Vrij' Nummer: 'Anna')
Daar kom ik hopelijk in 2008 achter ergens in Eemnesquote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef HassieBassie het volgende:
Kan Dennis zo goed pijpen?
Een stukje???quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik
Dat keurde ik ook niet goed, en velen hier niet.... Huub z'n gedrag naar de date van Eric was zum kotzen en hetzelfde geldt voor het gedrag wat hij vertoonde toen Eric er kennelijk uitgewerkt moest worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou heel fijn voor je, maar als je die actie van gisteren afkeurt en die eerdere acties (van de hele groep met huub al grote initiator) wel goedkeurde, dan ben je volgens mij de weg kwijt
Het gaat om de tekst zelf scanquote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Jim fan![]()
JimIk vergeet nooit meer hoe hij 'Jesse' verneukte.
Bij het feest van Huub als hij de vila gewonnen heeft en de oud bewoners met aanhang langs mogen komen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar kom ik hopelijk in 2008 achter ergens in Eemnes![]()
OFFTOPIC !!!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Bij het feest van Huub als hij de vila gewonnen heeft en de oud bewoners met aanhang langs mogen komen?
Ik moet zeggen dat de redactie als ze deze post lezen zichzelf wel voor de kop kunnen slaanquote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weer even de stream aan en meegelezen hier ........ Ondanks de lichte sancties
aan de zes aso's, denk ik dat DGK redactie hier twee kansen heeft laten liggen.
Eerste kans was om Natasia regelmentair uit de kooi te trappen.
Tweede kans om een bommetje binnen die club van zes te gooien.
Denniks als enige geen ton boete geven, en dat verantwoorden als:
Na zware protesten van Dennis en op zijn herhaaldelijke verzoek
de beelden te hebben teruggezien, hebben wij besloten de ton boete
kwijt te schelden, omdat hij inderdaad als enige NIETS gedaan heeft.
Kijken we dat er dan gebeurt bij dat trailer trash .....![]()
Okee, thanks, ik viel midden in het gesprek.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Aanleiding van die rechtzaken was hoe de kooi af zou lopen. Huub denkt dat een een BB einde gaat worden, als dit is zei Jaap dat er een hoop rechtzaken gaan volgen.
Ze zijn er inmiddels zelf al achter dat Dennix nix is, maar ze kunnen hem wat moeilijk afschudden.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
http://jimbakkum.hyves.nlquote:
Briljant!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verdomd, je hebt helemaal gelijk, scherpquote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Weet je wat ik nou zo leuk vind, vanmorgen kon je op de cossen al lezen dat er een confrontatie met een personeelslid zou gaan plaatsvinden er werd gesproken over of Herma of Elly. En wat schetst mijn verbazing inderdaad Elly is de lul vanavond.
Ik zie ineens dat wij 2 zielen 1 gedachte waren.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de redactie als ze deze post lezen zichzelf wel voor de kop kunnen slaanBriljant idee
![]()
Marky,quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Stukje op site van schrijfster maren stoffels
Lieve dagboekers,
[KNIP]
Zolang het bloemen zijn en er zit een kaartje bij is alles goed, graftak of niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
Weten Natasia, Amanda en Nadia nou al dat ze ieder een graftak hebben gehad als dank voor het terroriseren, heel irri dat ze denken dat het een gewoon bloemetje is..en dus een bedankje...
Is er nu niemand in dat huis die weet hoe een graftak er uit ziet?...erg jammer...![]()
(ik wist niet eens wat een graftak was, maar goed..)
Ach ja ' Great Minds....... hequote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zie ineens dat wij 2 zielen 1 gedachte waren.![]()
Ja ik zei het al het is mijn werk en ik ben daar zeer serieus mee bezig. Wat nog erger is, is dat er dus kennelijk een lek in de organisatie zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, je hebt helemaal gelijk, scherp![]()
Dan wordt het zeker: "Huub en Lieke, tralalalala"quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef Meganog het volgende:
Elly: "Gaan jullie een duet zingen?"
Amanda: "Ik ga met Dennis een duet zingen"
Elly: "Leuk!"
Amanda: "We willen zelf een nummer schrijven'
Elly: "Da's helemaal leuk!"
A en D: "Bier en tieten, lalalalal!!"
Een lek in een vergiet....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja ik zei het al het is mijn werk en ik ben daar zeer serieus mee bezig. Wat nog erger is, is dat er dus kennelijk een lek in de organisatie zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Good bye my lover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zum Kotzenquote:
Knijpen in gebroken vingers is anders knap stiekem en gemeen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mee eens, maar een bommetje binnen die club lijkt mij toch wel leuk ....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knijpen in gebroken vingers is anders knap stiekem en gemeen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Tijdens het smeden van de complotten met CORA probeerde Jelte de zus van CORA te versieren.
Huub: Is ze mooi dan?
Jaap: Nee.
Jelte was toch de neef van Cora?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Tijdens het smeden van de complotten met CORA probeerde Jelte de zus van CORA te versieren.
Huub: Is ze mooi dan?
Jaap: Nee.
Ja en is er wat mis met ouderwetse Veluwse inteeltquote:
Misschien dat ze een urn met inscriptie wel snappenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolang het bloemen zijn en er zit een kaartje bij is alles goed, graftak of niet.
Nunspeet was het toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja en is er wat mis met ouderwetse Veluwse inteelt
Dat vertrouwen is compleet weg.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef Visual het volgende:
Ik ging om uur of zeven weg toen ik wegging hoorde ik gesprek met huub en jaap over dat jaap niet blij was met nadia en dennis
Hebben huub en jaap weer uitgepraat?
Ik dacht meer in de richting van Hazesquote:
Nou mooi?? Maar iig wel de beste zanger van de Kooiquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mooi he ! Ik zit hier bijna met kippenvel !
Ik vind het zo lachen dat mensen die van mening zijn dat het niet gescript kán zijn (en met goede voorbeelden komen waarom niet) als naief worden neergezet. Maar de discussie ga ik niet meer voeren. Dat is al 30x gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Mensen wees niet zo naief te denken dat jullie naar een naar een natuurlijke groepsdynamiek te kijken dit is nog vele malen erger namelijk een gescripte, gemanipuleerde groepsdynamiek met grote risico's als het geen tijdig halt wordt toegeroepen.
een ster is ontdektquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kan je hem niet even een kaart names FOK! sturen? Dat we dol zijn op zijn zang?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je wordt week als Denniks aan zijn keel zit? Ach ja... ieder zijn fetishquote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik word helemaal week als SuperDennis zijn keeltje beroerd..........
ja Wilgo mag in zijn handjes knijpen met zo'n supervrouwquote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Ze komen Natasja toch nog halen, het is een boze Wilgo die haar aan haar neplokken en neptieten naar buiten sleurt![]()
Da's een feit.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou mooi?? Maar iig wel de beste zanger van de Kooi
Krijg je het nog steeds zonder problemen je toetsenbord uit, of moet je aan het einde van de dag toch wel even kotsen in de wc?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En ik word helemaal beroerd als Dennis er nog een week in zitquote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent de woordjes 'bezig is' vergeten tusen het laatste woord en de puntjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een heel beroerd keeltje inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik word helemaal beroerd als Dennis er nog een week in zit
ik zou helemaal gek worden....................quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef mazaru het volgende:
Huub en Lieke zijn allebei bezig met het schrijven van brieven naar hun ouders.
Ik kan me niet voorstellen hoe kwaad je wel niet moet zijn, als je dat allemaal met je kind ziet gebeuren
Goed idee !!!! Is onderweg !! Heb geschreven dat heel Fok! een cd van hem zouquote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je hem niet even een kaart names FOK! sturen? Dat we dol zijn op zijn zang?![]()
Hij heeft iets met keeltjes, vooral die van Lieke.quote:
Mag jij wel op zo'n pro-Huub forum posten?!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja ik zei het al het is mijn werk en ik ben daar zeer serieus mee bezig. Wat nog erger is, is dat er dus kennelijk een lek in de organisatie zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Goed idee !!!! Is onderweg !! Heb geschreven dat heel Fok! een cd van hem zou
kopen alstie uitkwam !! Mocht je ook een kaartje naar SuperDennis willen sturen:
www.kaartenhuis.nl (kost EUR1,30 en je mag ook nog je eigen Dennis plaatje toevoegen)
De Gouden Kooi
tav Dennis
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Sterker nog: morgen weer werken, en ik heb vandaag bij de tshirt=print=shop een tshirt van mijnquote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Krijg je het nog steeds zonder problemen je toetsenbord uit, of moet je aan het einde van de dag toch wel even kotsen in de wc?
Whehe, humorquote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
kopen alstie uitkwam !! Mocht je ook een kaartje naar SuperDennis willen sturen:
www.kaartenhuis.nl (kost EUR1,30 en je mag ook nog je eigen Dennis plaatje toevoegen)
De Gouden Kooi
tav Dennis
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Ik vind het ook een goed idee. Iedereen mag deze caps van mij gebruiken:quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi
tav Dennis
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
das niet zo gek zeg..............quote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Huub en Lieke hebben beiden pijn in hun lichaam.
Die 2e is net Frogerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed idee. Iedereen mag deze caps van mij gebruiken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik print ze uit en plak ze in de plee....kan ik er elke dag op schijtenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed idee. Iedereen mag deze caps van mij gebruiken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cora schijnt te werken bij de Bruna hier in Nunspeetquote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nunspeet was het toch?![]()
Edit: Ow nee, het is Hulshorst, same difference.
Damn, dat is akelig dichtbijquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
Cora schijnt te werken bij de Bruna hier in Nunspeet
pm ....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik post niet veel vanavond...dit kostte geen moeite..![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis:"Waar is die bolle?" doelend op Jaap
Lieke:"Die zit beneden op de bank, paars shirtje" doelend op Nadia.
geweldig ......kom je zo maar een Cora tegen bij de brunaquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
Cora schijnt te werken bij de Bruna hier in Nunspeet
Net ook al de fontijn. Zeker weer aan het oefenen, amateursquote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Wat is er met dat gezoom op de kapsalon?
liekequote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is ook niet wars van zelfspot. Lieke wordt met de dag leuker.quote:
Ik heb nooit een probleem gehad met Lieke (en nooit begrepen dat anderen dat wel hadden) dus ik heb net een prepaidkaartje waarvan het beltegoed over 3 dagen zou vervallen even leeggeSMSt voor ik het weer opwaardeerdequote:Op maandag 16 juli 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is ook niet wars van zelfspot. Lieke wordt met de dag leuker.
Yep....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef heracles het volgende:
dgk-fan ben je al 13 geweest???
Een echt probleem had ik niet met Lieke maar ik kon de vinger niet op de enigzins zere plek leggen... Ik moet wel zeggen dat i kmijn mening bijna dagelijks moet bijstellen wat Lieke betreft. Ik gooi er ook nog een paar smsmsmsen tegen aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit een probleem gehad met Lieke (en nooit begrepen dat anderen dat wel hadden) dus ik heb net een prepaidkaartje waarvan het beltegoed over 3 dagen zou vervallen even leeggeSMSt voor ik het weer opwaardeerde![]()
Good for you.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit een probleem gehad met Lieke (en nooit begrepen dat anderen dat wel hadden) dus ik heb net een prepaidkaartje waarvan het beltegoed over 3 dagen zou vervallen even leeggeSMSt voor ik het weer opwaardeerde![]()
De oogjes glimmen weerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem eens gebroken zijn!
Ze maken weer snode plannen
[afbeelding]
Leuke capquote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem eens gebroken zijn!
Ze maken weer snode plannen
[afbeelding]
Ze kunnen er om lachen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Huub verbaast zich over de mate waarin hij boos kan kijken. Lieke zegt: Man, ze rollen er dan bijna uit! Huub: Kwaaak.....
Ze lagen net ook al dubbel om hun matchende blauwe plekkenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze kunnen er om lachen.
Wat een verschil met dat andere groepje.
daarom vond ik het ook zo vreemd dat Tilly zo meelulde met Amanda.....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af of Tilly boos op hem is.
Dat vraag ik me dus ook af. Til is altijd zo pro-Huub geweest.
Til moet nog even het filmpje van gisteren bekijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af of Tilly boos op hem is.
Dat vraag ik me dus ook af. Til is altijd zo pro-Huub geweest.
Denniks: "Dan ga ik heel snel voorbij Huub lopen en dan roep ik 2x Kwaak Kwaak."quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze moeten ook lachen om dat "kwaak" van Nix
Check het been van Lieke, dat is nog erger.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:00 schreef ozewiesewoze het volgende:
zie die blauwe plekken dan joh op huubs bovenarm!
Tilly was al door Lieke op de hoogte gesteld en wist dat Lieke het zou vergoeden, waarom zou ze dan in moeten gaan tegen een "klant"...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:59 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
daarom vond ik het ook zo vreemd dat Tilly zo meelulde met Amanda.....
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denniks: "Dan ga ik heel snel voorbij Huub lopen en dan roep ik 2x Kwaak Kwaak."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |