Good bye my lover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zum Kotzenquote:
Knijpen in gebroken vingers is anders knap stiekem en gemeen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weer even de stream aan en meegelezen hier ........ Ondanks de lichte sancties
aan de zes aso's, denk ik dat DGK redactie hier twee kansen heeft laten liggen.
Eerste kans was om Natasia regelmentair uit de kooi te trappen.
Tweede kans om een bommetje binnen die club van zes te gooien.
Denniks als enige geen ton boete geven, en dat verantwoorden als:
Na zware protesten van Dennis en op zijn herhaaldelijke verzoek
de beelden te hebben teruggezien, hebben wij besloten de ton boete
kwijt te schelden, omdat hij inderdaad als enige NIETS gedaan heeft.
Kijken we dat er dan gebeurt bij dat trailer trash .....![]()
Mee eens, maar een bommetje binnen die club lijkt mij toch wel leuk ....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knijpen in gebroken vingers is anders knap stiekem en gemeen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Tijdens het smeden van de complotten met CORA probeerde Jelte de zus van CORA te versieren.
Huub: Is ze mooi dan?
Jaap: Nee.
Jelte was toch de neef van Cora?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Tijdens het smeden van de complotten met CORA probeerde Jelte de zus van CORA te versieren.
Huub: Is ze mooi dan?
Jaap: Nee.
Ja en is er wat mis met ouderwetse Veluwse inteeltquote:
Misschien dat ze een urn met inscriptie wel snappenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolang het bloemen zijn en er zit een kaartje bij is alles goed, graftak of niet.
Nunspeet was het toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja en is er wat mis met ouderwetse Veluwse inteelt
Dat vertrouwen is compleet weg.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef Visual het volgende:
Ik ging om uur of zeven weg toen ik wegging hoorde ik gesprek met huub en jaap over dat jaap niet blij was met nadia en dennis
Hebben huub en jaap weer uitgepraat?
Ik dacht meer in de richting van Hazesquote:
Nou mooi?? Maar iig wel de beste zanger van de Kooiquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mooi he ! Ik zit hier bijna met kippenvel !
Ik vind het zo lachen dat mensen die van mening zijn dat het niet gescript kán zijn (en met goede voorbeelden komen waarom niet) als naief worden neergezet. Maar de discussie ga ik niet meer voeren. Dat is al 30x gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Mensen wees niet zo naief te denken dat jullie naar een naar een natuurlijke groepsdynamiek te kijken dit is nog vele malen erger namelijk een gescripte, gemanipuleerde groepsdynamiek met grote risico's als het geen tijdig halt wordt toegeroepen.
een ster is ontdektquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kan je hem niet even een kaart names FOK! sturen? Dat we dol zijn op zijn zang?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |