Good bye my lover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zum Kotzenquote:
Knijpen in gebroken vingers is anders knap stiekem en gemeen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weer even de stream aan en meegelezen hier ........ Ondanks de lichte sancties
aan de zes aso's, denk ik dat DGK redactie hier twee kansen heeft laten liggen.
Eerste kans was om Natasia regelmentair uit de kooi te trappen.
Tweede kans om een bommetje binnen die club van zes te gooien.
Denniks als enige geen ton boete geven, en dat verantwoorden als:
Na zware protesten van Dennis en op zijn herhaaldelijke verzoek
de beelden te hebben teruggezien, hebben wij besloten de ton boete
kwijt te schelden, omdat hij inderdaad als enige NIETS gedaan heeft.
Kijken we dat er dan gebeurt bij dat trailer trash .....![]()
Mee eens, maar een bommetje binnen die club lijkt mij toch wel leuk ....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knijpen in gebroken vingers is anders knap stiekem en gemeen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Tijdens het smeden van de complotten met CORA probeerde Jelte de zus van CORA te versieren.
Huub: Is ze mooi dan?
Jaap: Nee.
Jelte was toch de neef van Cora?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Tijdens het smeden van de complotten met CORA probeerde Jelte de zus van CORA te versieren.
Huub: Is ze mooi dan?
Jaap: Nee.
Ja en is er wat mis met ouderwetse Veluwse inteeltquote:
Misschien dat ze een urn met inscriptie wel snappenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolang het bloemen zijn en er zit een kaartje bij is alles goed, graftak of niet.
Nunspeet was het toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja en is er wat mis met ouderwetse Veluwse inteelt
Dat vertrouwen is compleet weg.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef Visual het volgende:
Ik ging om uur of zeven weg toen ik wegging hoorde ik gesprek met huub en jaap over dat jaap niet blij was met nadia en dennis
Hebben huub en jaap weer uitgepraat?
Ik dacht meer in de richting van Hazesquote:
Nou mooi?? Maar iig wel de beste zanger van de Kooiquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mooi he ! Ik zit hier bijna met kippenvel !
Ik vind het zo lachen dat mensen die van mening zijn dat het niet gescript kán zijn (en met goede voorbeelden komen waarom niet) als naief worden neergezet. Maar de discussie ga ik niet meer voeren. Dat is al 30x gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Mensen wees niet zo naief te denken dat jullie naar een naar een natuurlijke groepsdynamiek te kijken dit is nog vele malen erger namelijk een gescripte, gemanipuleerde groepsdynamiek met grote risico's als het geen tijdig halt wordt toegeroepen.
een ster is ontdektquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kan je hem niet even een kaart names FOK! sturen? Dat we dol zijn op zijn zang?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je wordt week als Denniks aan zijn keel zit? Ach ja... ieder zijn fetishquote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik word helemaal week als SuperDennis zijn keeltje beroerd..........
ja Wilgo mag in zijn handjes knijpen met zo'n supervrouwquote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Ze komen Natasja toch nog halen, het is een boze Wilgo die haar aan haar neplokken en neptieten naar buiten sleurt![]()
Da's een feit.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou mooi?? Maar iig wel de beste zanger van de Kooi
Krijg je het nog steeds zonder problemen je toetsenbord uit, of moet je aan het einde van de dag toch wel even kotsen in de wc?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En ik word helemaal beroerd als Dennis er nog een week in zitquote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent de woordjes 'bezig is' vergeten tusen het laatste woord en de puntjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een heel beroerd keeltje inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik word helemaal beroerd als Dennis er nog een week in zit
ik zou helemaal gek worden....................quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef mazaru het volgende:
Huub en Lieke zijn allebei bezig met het schrijven van brieven naar hun ouders.
Ik kan me niet voorstellen hoe kwaad je wel niet moet zijn, als je dat allemaal met je kind ziet gebeuren
Goed idee !!!! Is onderweg !! Heb geschreven dat heel Fok! een cd van hem zouquote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je hem niet even een kaart names FOK! sturen? Dat we dol zijn op zijn zang?![]()
Hij heeft iets met keeltjes, vooral die van Lieke.quote:
Mag jij wel op zo'n pro-Huub forum posten?!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja ik zei het al het is mijn werk en ik ben daar zeer serieus mee bezig. Wat nog erger is, is dat er dus kennelijk een lek in de organisatie zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Goed idee !!!! Is onderweg !! Heb geschreven dat heel Fok! een cd van hem zou
kopen alstie uitkwam !! Mocht je ook een kaartje naar SuperDennis willen sturen:
www.kaartenhuis.nl (kost EUR1,30 en je mag ook nog je eigen Dennis plaatje toevoegen)
De Gouden Kooi
tav Dennis
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Sterker nog: morgen weer werken, en ik heb vandaag bij de tshirt=print=shop een tshirt van mijnquote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Krijg je het nog steeds zonder problemen je toetsenbord uit, of moet je aan het einde van de dag toch wel even kotsen in de wc?
Whehe, humorquote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
kopen alstie uitkwam !! Mocht je ook een kaartje naar SuperDennis willen sturen:
www.kaartenhuis.nl (kost EUR1,30 en je mag ook nog je eigen Dennis plaatje toevoegen)
De Gouden Kooi
tav Dennis
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Ik vind het ook een goed idee. Iedereen mag deze caps van mij gebruiken:quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi
tav Dennis
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
das niet zo gek zeg..............quote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Huub en Lieke hebben beiden pijn in hun lichaam.
Die 2e is net Frogerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed idee. Iedereen mag deze caps van mij gebruiken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik print ze uit en plak ze in de plee....kan ik er elke dag op schijtenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed idee. Iedereen mag deze caps van mij gebruiken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cora schijnt te werken bij de Bruna hier in Nunspeetquote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nunspeet was het toch?![]()
Edit: Ow nee, het is Hulshorst, same difference.
Damn, dat is akelig dichtbijquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
Cora schijnt te werken bij de Bruna hier in Nunspeet
pm ....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik post niet veel vanavond...dit kostte geen moeite..![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis:"Waar is die bolle?" doelend op Jaap
Lieke:"Die zit beneden op de bank, paars shirtje" doelend op Nadia.
geweldig ......kom je zo maar een Cora tegen bij de brunaquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef SvenM het volgende:
[..]
Cora schijnt te werken bij de Bruna hier in Nunspeet
Net ook al de fontijn. Zeker weer aan het oefenen, amateursquote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Wat is er met dat gezoom op de kapsalon?
liekequote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is ook niet wars van zelfspot. Lieke wordt met de dag leuker.quote:
Ik heb nooit een probleem gehad met Lieke (en nooit begrepen dat anderen dat wel hadden) dus ik heb net een prepaidkaartje waarvan het beltegoed over 3 dagen zou vervallen even leeggeSMSt voor ik het weer opwaardeerdequote:Op maandag 16 juli 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is ook niet wars van zelfspot. Lieke wordt met de dag leuker.
Yep....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef heracles het volgende:
dgk-fan ben je al 13 geweest???
Een echt probleem had ik niet met Lieke maar ik kon de vinger niet op de enigzins zere plek leggen... Ik moet wel zeggen dat i kmijn mening bijna dagelijks moet bijstellen wat Lieke betreft. Ik gooi er ook nog een paar smsmsmsen tegen aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit een probleem gehad met Lieke (en nooit begrepen dat anderen dat wel hadden) dus ik heb net een prepaidkaartje waarvan het beltegoed over 3 dagen zou vervallen even leeggeSMSt voor ik het weer opwaardeerde![]()
Good for you.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit een probleem gehad met Lieke (en nooit begrepen dat anderen dat wel hadden) dus ik heb net een prepaidkaartje waarvan het beltegoed over 3 dagen zou vervallen even leeggeSMSt voor ik het weer opwaardeerde![]()
De oogjes glimmen weerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem eens gebroken zijn!
Ze maken weer snode plannen
[afbeelding]
Leuke capquote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem eens gebroken zijn!
Ze maken weer snode plannen
[afbeelding]
Ze kunnen er om lachen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Huub verbaast zich over de mate waarin hij boos kan kijken. Lieke zegt: Man, ze rollen er dan bijna uit! Huub: Kwaaak.....
Ze lagen net ook al dubbel om hun matchende blauwe plekkenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze kunnen er om lachen.
Wat een verschil met dat andere groepje.
daarom vond ik het ook zo vreemd dat Tilly zo meelulde met Amanda.....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af of Tilly boos op hem is.
Dat vraag ik me dus ook af. Til is altijd zo pro-Huub geweest.
Til moet nog even het filmpje van gisteren bekijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af of Tilly boos op hem is.
Dat vraag ik me dus ook af. Til is altijd zo pro-Huub geweest.
Denniks: "Dan ga ik heel snel voorbij Huub lopen en dan roep ik 2x Kwaak Kwaak."quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze moeten ook lachen om dat "kwaak" van Nix
Check het been van Lieke, dat is nog erger.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:00 schreef ozewiesewoze het volgende:
zie die blauwe plekken dan joh op huubs bovenarm!
Tilly was al door Lieke op de hoogte gesteld en wist dat Lieke het zou vergoeden, waarom zou ze dan in moeten gaan tegen een "klant"...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:59 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
daarom vond ik het ook zo vreemd dat Tilly zo meelulde met Amanda.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |