Yep....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef heracles het volgende:
dgk-fan ben je al 13 geweest???
Een echt probleem had ik niet met Lieke maar ik kon de vinger niet op de enigzins zere plek leggen... Ik moet wel zeggen dat i kmijn mening bijna dagelijks moet bijstellen wat Lieke betreft. Ik gooi er ook nog een paar smsmsmsen tegen aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit een probleem gehad met Lieke (en nooit begrepen dat anderen dat wel hadden) dus ik heb net een prepaidkaartje waarvan het beltegoed over 3 dagen zou vervallen even leeggeSMSt voor ik het weer opwaardeerde![]()
Good for you.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit een probleem gehad met Lieke (en nooit begrepen dat anderen dat wel hadden) dus ik heb net een prepaidkaartje waarvan het beltegoed over 3 dagen zou vervallen even leeggeSMSt voor ik het weer opwaardeerde![]()
De oogjes glimmen weerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem eens gebroken zijn!
Ze maken weer snode plannen
[afbeelding]
Leuke capquote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem eens gebroken zijn!
Ze maken weer snode plannen
[afbeelding]
Ze kunnen er om lachen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Huub verbaast zich over de mate waarin hij boos kan kijken. Lieke zegt: Man, ze rollen er dan bijna uit! Huub: Kwaaak.....
Ze lagen net ook al dubbel om hun matchende blauwe plekkenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze kunnen er om lachen.
Wat een verschil met dat andere groepje.
daarom vond ik het ook zo vreemd dat Tilly zo meelulde met Amanda.....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af of Tilly boos op hem is.
Dat vraag ik me dus ook af. Til is altijd zo pro-Huub geweest.
Til moet nog even het filmpje van gisteren bekijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af of Tilly boos op hem is.
Dat vraag ik me dus ook af. Til is altijd zo pro-Huub geweest.
Denniks: "Dan ga ik heel snel voorbij Huub lopen en dan roep ik 2x Kwaak Kwaak."quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze moeten ook lachen om dat "kwaak" van Nix
Check het been van Lieke, dat is nog erger.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:00 schreef ozewiesewoze het volgende:
zie die blauwe plekken dan joh op huubs bovenarm!
Tilly was al door Lieke op de hoogte gesteld en wist dat Lieke het zou vergoeden, waarom zou ze dan in moeten gaan tegen een "klant"...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:59 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
daarom vond ik het ook zo vreemd dat Tilly zo meelulde met Amanda.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |