Och gut, dat mag ineens niet meer? Weet je de opzet van het programma nog? Zij zijn miljonairs, zij zijn bedienden, dan mag je iemand op zijn plaats zetten.. Alleen is het nu niet terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant is diep droevig dat een 19 jarige snol een vrouw van middelbare leeftijd afbekt of op haar plaats zet.![]()
Idd, Palma's acties tegen Lieke zijn ineens vergeven en vergetenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Palma wordt als voorbeeld aangehaald als iemand die iedereen aardig vindt...
Nee hoor dat ziet ze juist scherp.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Nadia denkt dat het publiek toch voor de echte eerlijke mensen gaan.
Die zes zijn echt nog dommer dan het achtereind van een kakkerlak
Ze is nog lang geen 65quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
Een 19 jarige meid leest even een 65plusser de les..... hoe bedenkt ze het...
Vandaar dat ik het ook maar uit zet na 2 minutenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
En ik zit te koken van woede hoe die snol het in haar botte hersens haat om Elly de les te lezen.
Gelukkig liet Elly zich niet ondersneeuwen.
Ja snap dat nou, het gaat om groupies, en Palma is geen groupie van Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, Palma's acties tegen Lieke zijn ineens vergeven en vergeten
Ik ben stoer en kijk al 4 dagen niet....anders was ik NU in de auto gestaptquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
En ik zit te koken van woede hoe die snol het in haar botte hersens haat om Elly de les te lezen.
Hemelse goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Och gut, dat mag ineens niet meer? Weet je de opzet van het programma nog? Zij zijn miljonairs, zij zijn bedienden, dan mag je iemand op zijn plaats zetten.. Alleen is het nu niet terecht
Nee klopt, maar je doet net alsof Amanda geen personeel op hun plek mag zetten, uberhaupt niet.. Dat het onterecht was en dat het etisch niet verantwoord is als Amanda dat doet, maar toch....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemels goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?
Meer dan me lief isquote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemels goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?
En die op fora massaal wordt uitgekotst. Wat zitten er toch een rare mensen in die kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Iedereen?? Ze zijn vergeten Huub en Lieke ff te vragen wat ze van Palma vinden??quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Dat doet het publiek inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Nadia denkt dat het publiek toch voor de echte eerlijke mensen gaan.
Die zes zijn echt nog dommer dan het achtereind van een kakkerlak
Dat ziet ze idd heel scherp. Het is wel ONGELOOFLIJK dat ze zichzelf ook als een eerlijk mens ziet. Als nadia iets NIET is geweest sinds ze in die kooi zit is het eerlijk. Dat mens komt aardig in de buurt van Amanda trouwens: hersendoodquote:
Elly is geweldig, en niet omdat ze een Huub-fan is maar omdat ze Elly is.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef Meganog het volgende:
Elly vertelt het verhaal aan Huub.
Elly: "Ik mag niet eens meer denken wat ik wil, het zal effe lekker worden".
Elly is de naam van de dokter alweer vergeten.
Ik was op de Talpa topics al een groot fan van huppeltje voordat de FOK! kaartenaktie begon.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een Lieke-groupie bent dan kun je het ook niet objectief bekijken, Lieke-groupie = Huub-groupie![]()
iAnger management is een aanrader. Dat is al je zoveelste kookbui en je bloeddruk is ook zorgelijk zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Dank je!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Quote: >>>>Ik vind het jammer dat Huub zijn emoties en dan vooral zijn agressie niet onder controle kan houden. Soms vind ik hem geweldig, en soms vind ik hem veel te ver gaan. Hij heeft soms te weinig zelf beheersing.
Alle boetes tot nu toe heeft hij zeker verdiend in mijn ogen. Maar ook moet ik zeggen dat Huub tot nu toe wel veel het programma gemaakt heeft. En dat wil ik hem nageven.
Ik begrijp dat mensen Huub en Lieke als een twee-eenheid zien. Maar Lieke is een individu. En ik beoordeel haar op haar acties en reacties. En tot nu toe is zij zo super koel in het beheersen van haar emoties.
Daar neem ik mijn petje voor af.
De terror van gisteren was 100% tegen haar gericht. En daarom zijn die boetes ZO terecht.
Ik begrijp ook niet dat de natasia-clan zo'n grondige hekel aan Lieke kan hebben. Het neigt naar Haat. En dat is nooit goed. Wat heeft Lieke die mensen eigenlijk aangedaan?
Ik heb dit weer even gekopieerd uit een andere topic, want ik wilde ook beamen, dat ik het hier helemaal mee eens ben.
Elly leest niet op FOK..volgens mij op nowlive..Elly noemt het nolive hihi..een forum met tegelijk streams want dat vind ze lekker makkelijk kan ze kijken en lezen tegelijk..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongen ik heb zojuist een topic geopend voor Ellie, post er even in zodat ze als
ze straks thuis komt even kan genieten,
topic heet ELLIE is Cool !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users, dank je.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
iAnger management is een aanrader. Dat is al je zoveelste kookbui en je bloeddruk is ook zorgelijk zo.
Ook zo'n feestnummer, die nicht?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb een jaar wat met het nichtje van Elly gehad
Wie wilt me aanraken?
wat lieke heeft wat de rest niet kan handelen??quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Quote: >>>>Ik vind het jammer dat Huub zijn emoties en dan vooral zijn agressie niet onder controle kan houden. Soms vind ik hem geweldig, en soms vind ik hem veel te ver gaan. Hij heeft soms te weinig zelf beheersing.
Alle boetes tot nu toe heeft hij zeker verdiend in mijn ogen. Maar ook moet ik zeggen dat Huub tot nu toe wel veel het programma gemaakt heeft. En dat wil ik hem nageven.
Ik begrijp dat mensen Huub en Lieke als een twee-eenheid zien. Maar Lieke is een individu. En ik beoordeel haar op haar acties en reacties. En tot nu toe is zij zo super koel in het beheersen van haar emoties.
Daar neem ik mijn petje voor af.
De terror van gisteren was 100% tegen haar gericht. En daarom zijn die boetes ZO terecht.
Ik begrijp ook niet dat de natasia-clan zo'n grondige hekel aan Lieke kan hebben. Het neigt naar Haat. En dat is nooit goed. Wat heeft Lieke die mensen eigenlijk aangedaan?
Ik heb dit weer even gekopieerd uit een andere topic, want ik wilde ook beamen, dat ik het hier helemaal mee eens ben.
Volgens mij was mijn post voorzien van een dikke vettequote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik was op de Talpa topics al een groot fan van huppeltje voordat de FOK! kaartenaktie begon.
In de loop van het jaar heb ik een aantal zaken van hem gezien waardoor ik nu duidelijk veel kritischer ben, dus nee, geen Huub-groupie.
Lieke is een van de 8, en dus niet een aanhangsel van huppeltje.
Al met al vind ik Huubje wel beter te pruimen dan de bende van 6.
pcies...ik ook....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef dgk_fan het volgende:
En ondertussen zingt Nadia nog steeds "geil moet je zijn.....geil moet je zijn"
Jezus wat heb ik me in dat kind vergist zeg. Wat een ordinaire stoepsloerie...
Gecombineerd met karakter. Maar daar win je dus DGK niet mee, integendeel, je isoleert jezelf.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef the_judge het volgende:
[..]
wat lieke heeft wat de rest niet kan handelen??
is in 1 woord te zeggen
intelligentie
Vergeet zelfvertrouwen niet... de andere dames hebben geen greintje zelfvertrouwen, ze hebben alleen een grote bek om dat gebrek aan zelfvertrouwen te maskeren.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef the_judge het volgende:
[..]
wat lieke heeft wat de rest niet kan handelen??
is in 1 woord te zeggen
intelligentie
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wie nadia echt is. Bij dennis interesseert me dat niet zo. Die is onzichtbaarder.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Gigageil het volgende:
Echt weer zo'n dom element in de Kooi.......zit gewoon iemand te verlinken en neuried intussen "Geil moet ze zijn...."![]()
als ze hoort dat er een eigen topic voor haar is komt ze zeker even op FOK kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Elly leest niet op FOK..volgens mij op nowlive..Elly noemt het nolive hihi..een forum met tegelijk streams want dat vind ze lekker makkelijk kan ze kijken en lezen tegelijk..
![]()
En ik kreeg voor mijn ''fan van L...'' geen kusquote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn post voorzien van een dikke vettePI (Post Icon)
![]()
Ah gossie... nu ff extra genieten dan... nu je er zo lang op hebt moeten wachtenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef FdW het volgende:
[..]
En ik kreeg voor mijn ''fan van L...'' geen kus![]()
Er wordt hier heel wat commentaar op users gegeven anders. De geestelijke gezondheid van andersdenkenden wordt ruimhartig besproken meestal. Verder kijkt de meerheid geen streams meer, dus is het per definitie commenaar op de posters gewordenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users, dank je.![]()
Nog meer dan nu?. Verotter kan toch niet of wel? Liegen en bedriegen is haar top-priority dus ik hoef niets meer te horen uit die ordinaire muil.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wie nadia echt is. Bij dennis interesseert me dat niet zo. Die is onzichtbaarder.
Benieuwd wanneer Nadia haar karakter uit mag bouwen in de kooi.
Omdat Natasia nergens gaat... Natasia is onschendbaarquote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
Voor we het vergeten:
Waarom zit Natasja daar nog? Hoe kan je na een laatste waarschuwing nog een boete krijgen, en nogmaals een laatste waarschuwing?![]()
Zullen we de definities van de COS gewoon aan de mods overlaten?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Er wordt hier heel wat commentaar op users gegeven anders. De geestelijke gezondheid van andersdenkenden wordt ruimhartig besproken meestal. Verder kijkt de meerheid geen streams meer, dus is het per definitie commenaar op de posters geworden
Dat kon toch alleen unaniem?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Natasia 'gaat er echt voor zorgen' dat Elly eruit vliegt als blijkt dat ze op Fok! post. Want daar zitten allemaal Huub groupies.
Op welk forum zitten de BANNDJ groupies eigenlijk??quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Natasia 'gaat er echt voor zorgen' dat Elly eruit vliegt als blijkt dat ze op Fok! post. Want daar zitten allemaal Huub groupies.
haha ja daar wil ik ook naartoequote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op welk forum zitten de BANNDJ groupies eigenlijk??
Oeps![]()
![]()
niet alleen met spiegels..waarom draagt ze geen bh..ze heeft nog ergere hangtieten dan natasia had..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Ik ben zelf een vrouw....... en een spiegel is best leuk, maar Nadia is echt eng met spiegels![]()
Pak eens een ander zeg. Je kunt veel van me zeggen maar users aanvallen doe ik niet, bij mij gaan ze op negeer zoals jij nu ook. Snap trouwens niet dat de mods jou niet een keer aanpakken, of ben je ook onschendbaar?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Er wordt hier heel wat commentaar op users gegeven anders. De geestelijke gezondheid van andersdenkenden wordt ruimhartig besproken meestal. Verder kijkt de meerheid geen streams meer, dus is het per definitie commenaar op de posters geworden
Ja...goede vraag!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps![]()
![]()
En van binnen...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef mazaru het volgende:
Wat ben je lelijk van dichtbijhijjjjjjjjjjjjjjjjjj
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op mamjoquote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps![]()
![]()
Er is een topic:quote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
Voor we het vergeten:
Waarom zit Natasja daar nog? Hoe kan je na een laatste waarschuwing nog een boete krijgen, en nogmaals een laatste waarschuwing?![]()
Wat een onzin eigenlijk..volgens mij zitten er op VOL..Nowlive, Tien en nog tig andere veel meer Huub fans..hier krijgen we (Huubfans) behoorlijk wat tegengas...gelukkig maar ..ik hou niet van onzijdige discussies...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Wat dat betreft is Amanda een geweldig iemand om te gebruiken in het spel. Ze is zo makkelijk in het happen en in zich laten opfokken.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft gehoord dat Elly ook op een forum zit.
Natasia - Nou dan hoop ik niet voor haar dat het Fok, Vol of iets anders is, dat zijn allemaal Huubgroupies.
Amanda - Straks even vragen, dat kunnen we niet hebben van onze butlers!
Amanda wil waarschijnlijk Elly verbieden op een forum te komen![]()
Op het forum van Tien.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef agter het volgende:
[..]
Ja...goede vraag!
er zijn toch mensen die op die clan stemmen, op welk forum zitten zij dan?
Het is bijna niet te geloven, maar de Huub fans hebben hier 10 keer meer inhoud dan op Vol of NowLive.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijk..volgens mij zitten er op VOL..Nowlive, Tien en nog tig andere veel meer Huub fans..hier krijgen we (Huubfans) behoorlijk wat tegengas...gelukkig maar ..ik hou niet van onzijdige discussies...![]()
Tuurlijk is dat onzin, net zoals het onzin is dat het eerste personeelslid wat ze ervan verdenken een Huub-fan te zijn gelijk zou moeten verkassen... alsof het voor personeel verboden is een voorkeur voor een bepaalde bewoner te hebben (dat is het in hun ogen uiteraard ook zodra die voorkeur voor een ander is dan voor 1 uit hun groepje)quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat een onzin eigenlijk..volgens mij zitten er op VOL..Nowlive, Tien en nog tig andere veel meer Huub fans..hier krijgen we (Huubfans) behoorlijk wat tegengas...gelukkig maar ..ik hou niet van onzijdige discussies...![]()
Ik denk dat Dennis en Nadia niet denkenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef wonka het volgende:
(snood mode)
Volgens mij zijn Dennis en Nadia een snood plan aan het uitvoeren (besproken onder de dekens) om Brian en Amanda langzaam uit elkaar te krijgen, door ze allebei jaloers te maken. Nadia die steeds Brian kusjes geeft en aaitjes, en ook steeds bij Amanda benadrukken als hij jaloers reageert. Dennis stelde gisterenavond ook een aantal vragen in de tuin bij waarheid waarheid waarheid, dat ik dacht: hmmmmm verdacht. Zal me niet verbazen als Nadia en Brian binnenkort een scheve schaats gaan rijden.
(/snood mode)
Lekker makkelijk, als je daar iets zegt wat niet in hun straatje past, krijg je een BAN, wat een vreselijk forum.quote:
Ow, dat wist ik niet..ik kom eigenlijk nooit op een ander forum..quote:
Het mooie is (en dat merk je soms ook op de streams) dat er een soort Bush indoctrinatie aan het ontstaan is:quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat onzin, net zoals het onzin is dat het eerste personeelslid wat ze ervan verdenken een Huub-fan te zijn gelijk zou moeten verkassen... alsof het voor personeel verboden is een voorkeur voor een bepaalde bewoner te hebben (dat is het in hun ogen uiteraard ook zodra die voorkeur voor een ander is dan voor 1 uit hun groepje)
Daarbij: als ze personeel hebben dat op fora post dan gaat het lastig worden personeel te vinden wat niet op een "pro-Huub" forum post. Er zijn nou eenmaal weinig fora de pro-BANNDJ zijn... en waar zou dat nou aan liggen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |