Och gut, dat mag ineens niet meer? Weet je de opzet van het programma nog? Zij zijn miljonairs, zij zijn bedienden, dan mag je iemand op zijn plaats zetten.. Alleen is het nu niet terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant is diep droevig dat een 19 jarige snol een vrouw van middelbare leeftijd afbekt of op haar plaats zet.![]()
Idd, Palma's acties tegen Lieke zijn ineens vergeven en vergetenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Palma wordt als voorbeeld aangehaald als iemand die iedereen aardig vindt...
Nee hoor dat ziet ze juist scherp.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Nadia denkt dat het publiek toch voor de echte eerlijke mensen gaan.
Die zes zijn echt nog dommer dan het achtereind van een kakkerlak
Ze is nog lang geen 65quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
Een 19 jarige meid leest even een 65plusser de les..... hoe bedenkt ze het...
Vandaar dat ik het ook maar uit zet na 2 minutenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
En ik zit te koken van woede hoe die snol het in haar botte hersens haat om Elly de les te lezen.
Gelukkig liet Elly zich niet ondersneeuwen.
Ja snap dat nou, het gaat om groupies, en Palma is geen groupie van Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, Palma's acties tegen Lieke zijn ineens vergeven en vergeten
Ik ben stoer en kijk al 4 dagen niet....anders was ik NU in de auto gestaptquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
En ik zit te koken van woede hoe die snol het in haar botte hersens haat om Elly de les te lezen.
Hemelse goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Och gut, dat mag ineens niet meer? Weet je de opzet van het programma nog? Zij zijn miljonairs, zij zijn bedienden, dan mag je iemand op zijn plaats zetten.. Alleen is het nu niet terecht
Nee klopt, maar je doet net alsof Amanda geen personeel op hun plek mag zetten, uberhaupt niet.. Dat het onterecht was en dat het etisch niet verantwoord is als Amanda dat doet, maar toch....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemels goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?
Meer dan me lief isquote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemels goedheid....vergeet je Palma, Hans, Carlos, Karima, Herma enz. die allemaal anti-Huub zijn. Hoor je daar wel eens iets over?
En die op fora massaal wordt uitgekotst. Wat zitten er toch een rare mensen in die kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Iedereen?? Ze zijn vergeten Huub en Lieke ff te vragen wat ze van Palma vinden??quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
Dat doet het publiek inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Nadia denkt dat het publiek toch voor de echte eerlijke mensen gaan.
Die zes zijn echt nog dommer dan het achtereind van een kakkerlak
Dat ziet ze idd heel scherp. Het is wel ONGELOOFLIJK dat ze zichzelf ook als een eerlijk mens ziet. Als nadia iets NIET is geweest sinds ze in die kooi zit is het eerlijk. Dat mens komt aardig in de buurt van Amanda trouwens: hersendoodquote:
Elly is geweldig, en niet omdat ze een Huub-fan is maar omdat ze Elly is.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef Meganog het volgende:
Elly vertelt het verhaal aan Huub.
Elly: "Ik mag niet eens meer denken wat ik wil, het zal effe lekker worden".
Elly is de naam van de dokter alweer vergeten.
Ik was op de Talpa topics al een groot fan van huppeltje voordat de FOK! kaartenaktie begon.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een Lieke-groupie bent dan kun je het ook niet objectief bekijken, Lieke-groupie = Huub-groupie![]()
iAnger management is een aanrader. Dat is al je zoveelste kookbui en je bloeddruk is ook zorgelijk zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Dank je!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Quote: >>>>Ik vind het jammer dat Huub zijn emoties en dan vooral zijn agressie niet onder controle kan houden. Soms vind ik hem geweldig, en soms vind ik hem veel te ver gaan. Hij heeft soms te weinig zelf beheersing.
Alle boetes tot nu toe heeft hij zeker verdiend in mijn ogen. Maar ook moet ik zeggen dat Huub tot nu toe wel veel het programma gemaakt heeft. En dat wil ik hem nageven.
Ik begrijp dat mensen Huub en Lieke als een twee-eenheid zien. Maar Lieke is een individu. En ik beoordeel haar op haar acties en reacties. En tot nu toe is zij zo super koel in het beheersen van haar emoties.
Daar neem ik mijn petje voor af.
De terror van gisteren was 100% tegen haar gericht. En daarom zijn die boetes ZO terecht.
Ik begrijp ook niet dat de natasia-clan zo'n grondige hekel aan Lieke kan hebben. Het neigt naar Haat. En dat is nooit goed. Wat heeft Lieke die mensen eigenlijk aangedaan?
Ik heb dit weer even gekopieerd uit een andere topic, want ik wilde ook beamen, dat ik het hier helemaal mee eens ben.
Elly leest niet op FOK..volgens mij op nowlive..Elly noemt het nolive hihi..een forum met tegelijk streams want dat vind ze lekker makkelijk kan ze kijken en lezen tegelijk..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongen ik heb zojuist een topic geopend voor Ellie, post er even in zodat ze als
ze straks thuis komt even kan genieten,
topic heet ELLIE is Cool !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users, dank je.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
iAnger management is een aanrader. Dat is al je zoveelste kookbui en je bloeddruk is ook zorgelijk zo.
Ook zo'n feestnummer, die nicht?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb een jaar wat met het nichtje van Elly gehad
Wie wilt me aanraken?
wat lieke heeft wat de rest niet kan handelen??quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Quote: >>>>Ik vind het jammer dat Huub zijn emoties en dan vooral zijn agressie niet onder controle kan houden. Soms vind ik hem geweldig, en soms vind ik hem veel te ver gaan. Hij heeft soms te weinig zelf beheersing.
Alle boetes tot nu toe heeft hij zeker verdiend in mijn ogen. Maar ook moet ik zeggen dat Huub tot nu toe wel veel het programma gemaakt heeft. En dat wil ik hem nageven.
Ik begrijp dat mensen Huub en Lieke als een twee-eenheid zien. Maar Lieke is een individu. En ik beoordeel haar op haar acties en reacties. En tot nu toe is zij zo super koel in het beheersen van haar emoties.
Daar neem ik mijn petje voor af.
De terror van gisteren was 100% tegen haar gericht. En daarom zijn die boetes ZO terecht.
Ik begrijp ook niet dat de natasia-clan zo'n grondige hekel aan Lieke kan hebben. Het neigt naar Haat. En dat is nooit goed. Wat heeft Lieke die mensen eigenlijk aangedaan?
Ik heb dit weer even gekopieerd uit een andere topic, want ik wilde ook beamen, dat ik het hier helemaal mee eens ben.
Volgens mij was mijn post voorzien van een dikke vettequote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik was op de Talpa topics al een groot fan van huppeltje voordat de FOK! kaartenaktie begon.
In de loop van het jaar heb ik een aantal zaken van hem gezien waardoor ik nu duidelijk veel kritischer ben, dus nee, geen Huub-groupie.
Lieke is een van de 8, en dus niet een aanhangsel van huppeltje.
Al met al vind ik Huubje wel beter te pruimen dan de bende van 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |