Dat weten we al vanaf het moment dat ze de villa instapte, dom dom dom wichtquote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef CoT het volgende:
Amanda snapt het nog steeds niet
Ze denkt eindelijk een zwakkere dan zichzelf gevonden te hebben... denkt.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef CoT het volgende:
Amanda snapt het nog steeds niet
Als je een Lieke-groupie bent dan kun je het ook niet objectief bekijken, Lieke-groupie = Huub-groupiequote:Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben een Lieke groupie, en een fan van L....![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar aan de andere kant is diep droevig dat een 19 jarige snol een vrouw van middelbare leeftijd afbekt of op haar plaats zet.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is zo dom dat ik alleen maar kan lachen
Ik ben van niemand fan maar BANNDJ slaat alles... Dom, jaloers, achterdochtig en heilig.
Ze zei net nog dat Huub denkt dat hij God is....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef Donnie29 het volgende:
Mevr onschendbaar moet dr muil is houden..
Het HOS virus!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Het is overal weer Huub wat de klok slaat.
En die zijn allemaal net zo achterbaks en agressief als Huubquote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een Lieke-groupie bent dan kun je het ook niet objectief bekijken, Lieke-groupie = Huub-groupie![]()
Is er een middel tegen HOSquote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
Het is overal weer Huub wat de klok slaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |