Het mooie is (en dat merk je soms ook op de streams) dat er een soort Bush indoctrinatie aan het ontstaan is:quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat onzin, net zoals het onzin is dat het eerste personeelslid wat ze ervan verdenken een Huub-fan te zijn gelijk zou moeten verkassen... alsof het voor personeel verboden is een voorkeur voor een bepaalde bewoner te hebben (dat is het in hun ogen uiteraard ook zodra die voorkeur voor een ander is dan voor 1 uit hun groepje)
Daarbij: als ze personeel hebben dat op fora post dan gaat het lastig worden personeel te vinden wat niet op een "pro-Huub" forum post. Er zijn nou eenmaal weinig fora de pro-BANNDJ zijn... en waar zou dat nou aan liggen??
De kaartenactie in het begin van het verblijf van Huub heeft nog steeds een hele grote impact. Waarschijnlijk omdat ie toen de hele tijd riep: "Sylvia, weet je wat een goede site is: FOK.NL"quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is bijna niet te geloven, maar de Huub fans hebben hier 10 keer meer inhoud dan op Vol of NowLive.![]()
![]()
Ik lees weleens de reacties n.a.v. Villa Vandaag, die zijn echt hilarisch.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet..ik kom eigenlijk nooit op een ander forum..
Omdat die fors afgezeken worden als ze hier posten. Kutnewbies, ramp toeristen, gestoorden zijn het en dan ´is het hier even niet leuk meer, ik kom later wel terug´. Het lijkt me stug dat die mensen zich welkom geheten voelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat onzin, net zoals het onzin is dat het eerste personeelslid wat ze ervan verdenken een Huub-fan te zijn gelijk zou moeten verkassen... alsof het voor personeel verboden is een voorkeur voor een bepaalde bewoner te hebben (dat is het in hun ogen uiteraard ook zodra die voorkeur voor een ander is dan voor 1 uit hun groepje)
Daarbij: als ze personeel hebben dat op fora post dan gaat het lastig worden personeel te vinden wat niet op een "pro-Huub" forum post. Er zijn nou eenmaal weinig fora de pro-BANNDJ zijn... en waar zou dat nou aan liggen??
Alternatief=poliepenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef yellowfirst het volgende:
Het zou prettig zijn als de stembanden van Dennis eens een flinke ontsteking oplopen...........
Ow jaquote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis en Nadia niet denken
Dat waren vrijwel exact mijn woorden 3 kwartier geledenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef agter het volgende:
[..]
Het mooie is (en dat merk je soms ook op de streams) dat er een soort Bush indoctrinatie aan het ontstaan is:
Eighter you are with us, or you are against us.
En wie tegen is, hoort bij het EVIL-Empire.
Zo reageert Amanda op Elly.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
Het is trouwens opvallend dat er in het huis net zo wordt gereageerd als hier, als je niet pro-BANNDJ bent, dan ben je automatisch een Huub-groupie.....
Maakt niet uit of je Huub eigenlijk ook nix vindt, zodra je geen voorkeur voor dat tuig hebt boven Huub dan kun je niets meer objectief bekijken en ben je dus een Huub-groupie...
Gelijk weer duidelijk waar dat soort domheid vandaan komt: als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons.
Ik kom mijn eigen woorden of zelfs hele observaties ook zo vaak later weer tegen <schouderophaalsmiley>quote:Op maandag 16 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren vrijwel exact mijn woorden 3 kwartier geleden
[..]
Nou Leandra,quote:Op maandag 16 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren vrijwel exact mijn woorden 3 kwartier geleden
[..]
Ik bied beterquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef agter het volgende:
[..]
Nou Leandra,
Dan krijg je van mij een dikke pauw in je kont gestoken!![]()
Schat, jij plaatst in een je eentje iets van twintig procent van alle posts dus statistisch is de kans nu eenmaal groot dat iemand op een post van jou reageert. Live with it of post minder. Niet boeiend genoeg om daar nou een hele dialoog over te gaan voeren, want dát is inderdaad zwaar off topic.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pak eens een ander zeg. Je kunt veel van me zeggen maar users aanvallen doe ik niet, bij mij gaan ze op negeer zoals jij nu ook. Snap trouwens niet dat de mods jou niet een keer aanpakken, of ben je ook onschendbaar?
Je hebt dus blijkbaar geen unieke mening.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom mijn eigen woorden of zelfs hele observaties ook zo vaak later weer tegen <schouderophaalsmiley>![]()
Er zijn vanaf het begin een aantal users geweest die niet pro-Huub waren, en die worden normaal behandeld, echter als je na een incident als dat van gisteren niet verder komt dan "ze had het verdiend, koekje van eigen deeg" enz enz enz. dan kun je er op wachten dat dat soort dingen reacties oproepen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat die fors afgezeken worden als ze hier posten. Kutnewbies, ramp toeristen, gestoorden zijn het en dan ´is het hier even niet leuk meer, ik kom later wel terug´. Het lijkt me stug dat die mensen zich welkom geheten voelen.
ach we zijn hier allemaal een eerste keer gekomen....en kijk eens wie hier nog zitten.....zou het dan toch een natuurlijke selectie zijn ofzo? zou jij als intellectueel dat aan een dombo als ik kunnen verklaren?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat die fors afgezeken worden als ze hier posten. Kutnewbies, ramp toeristen, gestoorden zijn het en dan ´is het hier even niet leuk meer, ik kom later wel terug´. Het lijkt me stug dat die mensen zich welkom geheten voelen.
Kan jij iemand van de 6 miljard mensen op aarde noemen die wel een unieke mening heeft?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Je hebt dus blijkbaar geen unieke mening.![]()
Het is een lelijke generalisatie van de posters, maar je ziet hem omgekeerd ook steeds gemaakt worden. Het is lastig om genuanceerd te blijven in iets vluchtigs als de Cossen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
Het is trouwens opvallend dat er in het huis net zo wordt gereageerd als hier, als je niet pro-BANNDJ bent, dan ben je automatisch een Huub-groupie.....
Maakt niet uit of je Huub eigenlijk ook nix vindt, zodra je geen voorkeur voor dat tuig hebt boven Huub dan kun je niets meer objectief bekijken en ben je dus een Huub-groupie...
Gelijk weer duidelijk waar dat soort domheid vandaan komt: als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons.
Auwquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef agter het volgende:
[..]
Nou Leandra,
Dan krijg je van mij een dikke pauw in je kont gestoken!![]()
Of mijn mening is raak en de moeite waard te delenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Je hebt dus blijkbaar geen unieke mening.![]()
Amanda - Wat stinkt het hier, is er iemand overleden?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
nog steeds Lieke pesten dus.
Maar het mag nu alleen nog verbaal... en op dat gebied is Lieke ze allemaal ver de baasquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
nog steeds Lieke pesten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |