OFFTOPIC !!!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Bij het feest van Huub als hij de vila gewonnen heeft en de oud bewoners met aanhang langs mogen komen?
Ik moet zeggen dat de redactie als ze deze post lezen zichzelf wel voor de kop kunnen slaanquote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weer even de stream aan en meegelezen hier ........ Ondanks de lichte sancties
aan de zes aso's, denk ik dat DGK redactie hier twee kansen heeft laten liggen.
Eerste kans was om Natasia regelmentair uit de kooi te trappen.
Tweede kans om een bommetje binnen die club van zes te gooien.
Denniks als enige geen ton boete geven, en dat verantwoorden als:
Na zware protesten van Dennis en op zijn herhaaldelijke verzoek
de beelden te hebben teruggezien, hebben wij besloten de ton boete
kwijt te schelden, omdat hij inderdaad als enige NIETS gedaan heeft.
Kijken we dat er dan gebeurt bij dat trailer trash .....![]()
Okee, thanks, ik viel midden in het gesprek.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Aanleiding van die rechtzaken was hoe de kooi af zou lopen. Huub denkt dat een een BB einde gaat worden, als dit is zei Jaap dat er een hoop rechtzaken gaan volgen.
Ze zijn er inmiddels zelf al achter dat Dennix nix is, maar ze kunnen hem wat moeilijk afschudden.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
http://jimbakkum.hyves.nlquote:
Briljant!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weer even de stream aan en meegelezen hier ........ Ondanks de lichte sancties
aan de zes aso's, denk ik dat DGK redactie hier twee kansen heeft laten liggen.
Eerste kans was om Natasia regelmentair uit de kooi te trappen.
Tweede kans om een bommetje binnen die club van zes te gooien.
Denniks als enige geen ton boete geven, en dat verantwoorden als:
Na zware protesten van Dennis en op zijn herhaaldelijke verzoek
de beelden te hebben teruggezien, hebben wij besloten de ton boete
kwijt te schelden, omdat hij inderdaad als enige NIETS gedaan heeft.
Verdomd, je hebt helemaal gelijk, scherpquote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Weet je wat ik nou zo leuk vind, vanmorgen kon je op de cossen al lezen dat er een confrontatie met een personeelslid zou gaan plaatsvinden er werd gesproken over of Herma of Elly. En wat schetst mijn verbazing inderdaad Elly is de lul vanavond.
Ik zie ineens dat wij 2 zielen 1 gedachte waren.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de redactie als ze deze post lezen zichzelf wel voor de kop kunnen slaanBriljant idee
![]()
Marky,quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Stukje op site van schrijfster maren stoffels
Lieve dagboekers,
[KNIP]
(© Jim - Album: 'Vrij' Nummer: 'Anna')
Zolang het bloemen zijn en er zit een kaartje bij is alles goed, graftak of niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
Weten Natasia, Amanda en Nadia nou al dat ze ieder een graftak hebben gehad als dank voor het terroriseren, heel irri dat ze denken dat het een gewoon bloemetje is..en dus een bedankje...
Is er nu niemand in dat huis die weet hoe een graftak er uit ziet?...erg jammer...![]()
(ik wist niet eens wat een graftak was, maar goed..)
Ach ja ' Great Minds....... hequote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zie ineens dat wij 2 zielen 1 gedachte waren.![]()
Ja ik zei het al het is mijn werk en ik ben daar zeer serieus mee bezig. Wat nog erger is, is dat er dus kennelijk een lek in de organisatie zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, je hebt helemaal gelijk, scherp![]()
Dan wordt het zeker: "Huub en Lieke, tralalalala"quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef Meganog het volgende:
Elly: "Gaan jullie een duet zingen?"
Amanda: "Ik ga met Dennis een duet zingen"
Elly: "Leuk!"
Amanda: "We willen zelf een nummer schrijven'
Elly: "Da's helemaal leuk!"
A en D: "Bier en tieten, lalalalal!!"
Een lek in een vergiet....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja ik zei het al het is mijn werk en ik ben daar zeer serieus mee bezig. Wat nog erger is, is dat er dus kennelijk een lek in de organisatie zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |