ja, Gerlof ken ik nog wel jaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij kan dat wel voor elkaar krijgen natuurlijk. Ik weet nog dat goede vriend Gerlof ook zoiets had
Ken je hem nog?
uiteraardquote:
Ik neem aan dat hij gewoon software gebruikte Zeker mooi! Ben wel benieuwd naar het resultaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
ging rap!
[..]
ja, Gerlof ken ik nog wel ja
Maar ik wil dat serieus.
supermooi is dat toch
Vraag me alleen af wat ik allemaal moet fixen daarvoor.
't gaat erom dat er een maand lang, elk half uur, een foto gemaakt wordt.
[..]
uiteraard
Slaap lekker jonge!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
Zo. Wiki geüpdatet.
Nu bedtijd voor deze jongeman![]()
![]()
slaap lekker schatje...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
Zo. Wiki geüpdatet.
Nu bedtijd voor deze jongeman![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
toch nog paar geplet gister![]()
samen met jou![]()
![]()
![]()
![]()
en dat is....????quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mobiele airco?
ik heb soms een mobiele airco..
quote:
eerlijk gezegd vind ik ze een beetje saai...mis wat kleuren ofzo...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
ik maak flyers voor een feest, eigenlijk zoals die mensen het zelf willen, maar ik ben er niet helemaal tevreden mee...
Iemand op- danwel aanmerkingen?
[afbeelding]
heul niet slecht! ik zou alleen de omgekeerde driehoek ietsje dikker doen, is het net ff duidelijker.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
ik maak flyers voor een feest, eigenlijk zoals die mensen het zelf willen, maar ik ben er niet helemaal tevreden mee...
Iemand op- danwel aanmerkingen?
[img=578xnull]http://tebruut.nl/poker.png[/img]
zat ik ook net over te klagen....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef BrandX het volgende:
tis f*cking benauwd en kan dus de slaap nog niet vattenen dat terwijl morgen om zes uur de wekker alweer gaat
[afbeelding] [afbeelding]
ik vind ze daardoor juist stylish meestal zijn die dingen zo schreeuwerig...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik ze een beetje saai...mis wat kleuren ofzo...:')
quote:Opmaandag 16 juli 2007 00:08schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zat ik ook net over te klagen....}:|
ja ok dat weer wel....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind ze daardoor juist stylish meestal zijn die dingen zo schreeuwerig...
die driehoek moet oranje worden, maar dat is me nog niet geluktquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik ze een beetje saai...mis wat kleuren ofzo...![]()
cheersquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
heul niet slecht! ik zou alleen de omgekeerde driehoek ietsje dikker doen, is het net ff duidelijker.
hardstylequote:Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok dat weer wel.......hangt er ook vanaf wat voor feest het is...
![]()
BrandXquote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef BrandX het volgende:
tis f*cking benauwd en kan dus de slaap nog niet vattenen dat terwijl morgen om zes uur de wekker alweer gaat
[afbeelding] [afbeelding]
mjah, tis de afgelopen nachten ook aardig heet geweest hoor...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zat ik ook net over te klagen....![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hardstyle:')
Niet mijn smaak, maar ach, ik ben slechts degene die de flyers maakt.
doedoeiBrandX...slaap lekker...en tot heel gauw...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef BrandX het volgende:
[..]hardstyle
maarreh ik ga het toch maar weer een keer proberen, de combinatie mijn mandje en slapen.
ciaoo [afbeelding]![]()
@ eer: ik zie morgen wel wat het geworden is
@ JJ tot snel!!!!!!!!!!!!
je gaat me toch niet vertellen dat je ons kwijt was he....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
hier zijn jullie
Bestaat dat nog joh, hardstylequote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hardstyle
Niet mijn smaak, maar ach, ik ben slechts degene die de flyers maakt.
waarschijnlijk voor wat "oudere" mensen....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bestaat dat nog joh, hardstyleIk dacht dat dat alweer lang uit was
Ja dat wel, ik vind die ouwe shit wel lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef Frutsel het volgende:
Trustuh Eer-Ik![]()
![]()
@Frits --> Snoop Dogg, leeft ie nog?
Snoop nooit echt kunnen waarderenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik vind die ouwe shit wel lekker
Slaap lekker lieverd, als ik je niet meer spreek: veel plezier op vakantie! Geniet ervan!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes....![]()
...ik ga slapen...
![]()
![]()
...drukke week ivm vakantie...
![]()
..slaap lekker iedereen....en misschien tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
doedoei schatje....hoop e nog wel te spreken voordat ik weg ga....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd, als ik je niet meer spreek: veel plezier op vakantie! Geniet ervan!
Slaap lekker!![]()
![]()
[afbeelding]
Hij staat gewoon in Rotterdam nu.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Snoop nooit echt kunnen waarderen
dacht dat die al een kogel had gekregen in dat gangsta's circuit![]()
of er eentje had uitgedeeld en dat ie vast zat![]()
Wanneer ga je dan? Dan kan ik je uitzwaaien!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei schatje....hoop e nog wel te spreken voordat ik weg ga....![]()
![]()
![]()
donderdag avond richting schiphole n vrijdag ochtend om 08:00 vertrekt ons vliegtuig...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan? Dan kan ik je uitzwaaien!
Oh, ja je ging er overnachten ja. Ik zal je dan vast nog wel ff spreken!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
donderdag avond richting schiphole n vrijdag ochtend om 08:00 vertrekt ons vliegtuig...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom dan...wacht al uren op je...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga ook mijn warme slaapkamer maar opzoeken
wekker gaat rond 6.30 uur![]()
Tot morgen peeps![]()
![]()
![]()
![]()
Collega, tot morgen!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga ook mijn warme slaapkamer maar opzoeken
wekker gaat rond 6.30 uur![]()
Tot morgen peeps![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker M_Mquote:Op maandag 16 juli 2007 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks JJ en jij ook take it easy
Frutsje ook lekker slapen
Thanksquote:Op maandag 16 juli 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik vind die ouwe shit wel lekker
Jij ook jonge! Ik spreek je vanavond wel weer!quote:Op maandag 16 juli 2007 06:40 schreef OA het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Ik ben nog even bezig, dus ik zeg je alvast weer gedag Frits... Dag Frits!werkse.
Niet te hard op de A4 hè...quote:Op maandag 16 juli 2007 06:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij ook jonge! Ik spreek je vanavond wel weer!
You're welcomequote:
hier ook! was onderweg naar kantoor heel bizar, voor mij strak blauwe lucht en zon, en achter mij zwart/gele lucht en bewolkt.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:01 schreef OA het volgende:
Mogge!![]()
ff een bak leut halen!![]()
De lucht is hier trouwens bijna zwart....![]()
Inderdaad heel vreemd.. zwart/gelig...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier ook! was onderweg naar kantoor heel bizar, voor mij strak blauwe lucht en zon, en achter mij zwart/gele lucht en bewolkt.
Inmiddels is het overal bewolkt en hangt er een zwart-gelige kleur. Heel spooky! Het zal waarschijnlijk wel gaan onweren!
Goedemorgen Frutselgeweldigmeneertjequote:
Geweldig laat maar weg hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 08:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedemorgen Frutselgeweldigmeneertje![]()
![]()
Hier ookquote:Op maandag 16 juli 2007 08:01 schreef OA het volgende:
Mogge!![]()
De lucht is hier trouwens bijna zwart....![]()
Inmiddels schijnt de zon hier weer hoor...quote:
Je bent niet geweldig?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geweldig laat maar weg hoor![]()
Papierrooosnipperaroo![]()
![]()
hier nog niet, maar het is niet meer zo zwart. Nog wel een beetje gelig.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Inmiddels schijnt de zon hier weer hoor...![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 13 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 562 Kuukske![]()
![]()
006. 226 cablegunmaster
019. 143 Papierversnipperaar
021. 134 Pheno
031. 102 juon_jacket1
059. 077 eer-ik
097. 059 Jo0Lz
116. 054 BrandX
122. 051 MPG
122. 051 Memento-Mori
166. 041 Frutsel
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 14 juli 2007 (0:00 - 23:59)
002. 336 Kuukske![]()
042. 087 cablegunmaster
065. 072 BrandX
110. 050 Papierversnipperaar
139. 042 JortK
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 15 juli 2007 (0:00 - 23:59)
003. 241 Kuukske![]()
007. 182 Memento-Mori
017. 138 Pheno
027. 110 Houniet
033. 097 BrandX
034. 096 JDude
036. 093 JortK
054. 075 Muck
057. 074 Papierversnipperaar
063. 072 cablegunmaster
063. 072 MPG
085. 058 juon_jacket1
130. 043 eer-ik
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
1139 posts in 3 dagen...quote:
Ik was vooral 's avonds online gisteren, de dag heb ik toch echt anders te besteden bij 30 gradenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was vooral 's avonds online gisteren, de dag heb ik toch echt anders te besteden bij 30 graden
Ik een dag of 8?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
1139 posts in 3 dagen... [afbeelding]
Daar doe ik normaal 2 weken over...![]()
Ik was zaterdag niet eens onlinequote:Op maandag 16 juli 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mjah, en zaterdag was het ook al erg warm![]()
Is er ook zoiets als zinnig postopkrikgeneuzel ^%$ (zoekt wanhopig naar gniffel-smiley)quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was zaterdag niet eens online
Ik vind die lijstjes ook niet echt een goede zaak, er zijn teveel mensen die posten om het posten. Om over kwartetten niet te spreken. Toen arcee en d_h er mee stopten scheelde het heel wat onzinnige postopkrikgeneuzel.
Niet eens, het was ter versterkingquote:Op maandag 16 juli 2007 09:22 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Is er ook zoiets als zinnig postopkrikgeneuzel ^%$ (zoekt wanhopig naar gniffel-smiley)
Ik vind die lijstjes wel leuk, maar het interesseert mij echt niet of ik er wel of niet insta en al helemaal niet hoe hoog!quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was zaterdag niet eens online
Ik vind die lijstjes ook niet echt een goede zaak, er zijn teveel mensen die posten om het posten. Om over kwartetten niet te spreken. Toen arcee en d_h er mee stopten scheelde het heel wat onzinnige postopkrikgeneuzel.
Stretch oefeningen, stem losmaken?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vandaag maar eens wat voorbereiden. Wat weet ik nog niet, maar ik krijg een test bij een solli. Alleen kunnen ze me niet vertellen wat voor 1.
ZOu ook nog kunnen, maar dan kan ik beter meteen de handdoek in de ring gooien.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Stretch oefeningen, stem losmaken?
Goedemorgen!quote:
Wat een bezorgdheid. We zaten hier met z'n tweeën en gisteren was het heul geen mooi weer hier. Pas rond een uur of 4quote:Op maandag 16 juli 2007 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik vrees voor de relatie van Kuukske, als ze zo door blijft posten. Uberhaupt haar leven...
Oh ja, Breda, die worden achtergesteld met het weerquote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een bezorgdheid. We zaten hier met z'n tweeën en gisteren was het heul geen mooi weer hier. Pas rond een uur of 4
hoe weet jij dat ik vanuit TA post?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Sowieso uit T-A... maar vanaf werk of huis?![]()
Precies. Over Breda gesproken; gisterenavond héérlijk op het terras gezeten aan de nieuwe Haven. Het was nog keiwarm om 12 uur.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Breda, die worden achtergesteld met het weer
quote:
Je been is tussen de spaken gekomen?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Precies. Over Breda gesproken; gisterenavond héérlijk op het terras gezeten aan de nieuwe Haven. Het was nog keiwarm om 12 uur.
Oh, en JD heeft mijn been gesloopt toen ik bij 'm achterop de fiets zat
Koopzondag: zon. En een legere beurs.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Precies. Over Breda gesproken; gisterenavond héérlijk op het terras gezeten aan de nieuwe Haven. Het was nog keiwarm om 12 uur.
Ah, SMquote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/poker.png[/img]
update.
Niks geen SM. Tegen een hoge stoeprand opfietsen en bijna omvallen.quote:
Ja, ik moet een flyer maken, voor een hardstyle feest.quote:
Koopzondagquote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
Koopzondag: zon. En een legere beurs.
's avonds: in de nieuwe tuin van ons gezeten. Om 11 uur werd ik opgegeten door insecten, toen zijn we maar naar binnen gegaan
Okquote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je bent voorspelbaar...![]()
[..]
Je been is tussen de spaken gekomen?![]()
jaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoop echt dt het mijn kant opkomt.....![]()
Ach so..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik moet een flyer maken, voor een hardstyle feest.
Ze willen dit, heb er niet enorm veel tegenin te brengen...
links is de voorkant, rechts de achterkant.
West Nederlandquote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja![]()
ben er bang voor dat alleen het westen iets krijgt...
misschien vanaaf![]()
Je hebt de stijl van de flyer aangepast aan de toegangsprijs?quote:
De eigenaren van 'de vlinder'quote:
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt de stijl van de flyer aangepast aan de toegangsprijs?
Neeje. Je kan het best.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Bij deze, ik ga het morgen mijn sollicitatietest verkloten
hoe dat zo?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Goeie shitquote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
Ja.
Weet je wat het is, het mag niet teveel kosten, dus ik ga er niet teveel werk in steken.
Omdat ik de test onderwerpen niet eens weetquote:
Als je niet weet wat voor test het is, kan je hem toch niet vantevoren verkloten?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Best matig voor die gastquote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
http://www.yomedia.com/yo(...)i_geraakt_door_speer
lekker dat speerhappen
Mwoa, als je weet dat het iig over iets gaat wat ik 2 jaar geleden voor het laatst heb aangeraakt, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Als je niet weet wat voor test het is, kan je hem toch niet vantevoren verkloten?
Behalve als je nu zwaar aan de chemcaliën gaat misschien
en maar zeggen dat sport gezond is....quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
lekker dat speerhappen
Ja...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
lekker dat speerhappen
Is waarschijnlijk een opleidbaarheidstest om te zien of er uberhaupt kans is dat je er ooit iets van zou kunnen snappen. Met de huidige krapte op de arbeidsmarkt zou ik me geen zorgen maken als ik jou was.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, als je weet dat het iig over iets gaat wat ik 2 jaar geleden voor het laatst heb aangeraakt, dan weet je genoeg.
Ik ben geen trainee, dus ik ben bang dat het echt goed moet dit keer.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een opleidbaarheidstest om te zien of er uberhaupt kans is dat je er ooit iets van zou kunnen snappen. Met de huidige krapte op de arbeidsmarkt zou ik me geen zorgen maken als ik jou was.
Goed punt!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
whehe.
Ben je er al over uit wat je met de auto gaat doen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen trainee, dus ik ben bang dat het echt goed moet dit keer.
Nou ja, ik zie wel. Ik heb iig een dag vrij kunnen regelen, dus helemaal naar de klote is die dag niet.
Ik moet dan toch door nijmegen, dus als het kut is gegaan kan ik bier pakken.
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:
Vandaag is de dochter van een collega begonnen hier...
Wel een leuk kind om te zien... beetje verlegen en pas 16...![]()
Ze klaagt trouwens nu al over collega's waar ik ook altijd over klaag!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:
Vandaag is de dochter van een collega begonnen hier...
Wel een leuk kind om te zien... beetje verlegen en pas 16...![]()
Wat doe je nu dan, en wat wil je gaan doen voor werk?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
Dat weet ik nog niet, eerst maar eens een baan zien te krijgen
Uiteraard Kuuk!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
OA. Handjes thuis.
Omdat ik je nog niet gezien had hier..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik was er al eerder deze dag vandaag Eer. Waarom weer groeten?
Dubbel genaaid....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik was er al eerder deze dag vandaag Eer. Waarom weer groeten?
Proggen, any language. De taal is een middel en makkelijk te leren.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan, en wat wil je gaan doen voor werk?
je programmeert al, en gaat dat ook weer doen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Proggen, any language. De taal is een middel en makkelijk te leren.
PC'squote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
*!@$#%^&*(^%@#$@*^&%$ heleboel gevloek -_-
hitman pro heeft mn hele pc voor de 2ex gemold... -_-
zit nu op de grens om een nieuwe hdd te kopen >.> alles weigerd heerlijk
moet vanavond maar de hdd helemaal leeggooienen opnieuw installeren en anders een nieuwe hdd kopen morgen
(zit op andere pc voor degene die wijsneuzerig is om te vragen hoe ik nog kan antwoorden )
Hitman? Is dat serieuze software?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
moet vanavond maar de hdd helemaal leeggooienen opnieuw installeren en anders een nieuwe hdd kopen morgen
(zit op andere pc voor degene die wijsneuzerig is om te vragen hoe ik nog kan antwoorden )
Niet echt nee, niet de afdeling maar het bedrijf zelfquote:Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je programmeert al, en gaat dat ook weer doen?
Huidige bedrijf bevalt niet meer?
HDD'squote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Muckquote:
Ja, dan is het niet echt chill daar te werken idd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt nee, niet de afdeling maar het bedrijf zelf
quote:
Si.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
OA!
quote:
ja, primaquote:
quote:
doe je de mijne ook even?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, prima
Gaet allemael zeyn gang alhier.
Straks maar weer even m'n zimmer opruimen, heb er weer een tyfuszooi van gemacht.
Nee, ik dacht: ik trek even je aandachtquote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk: nu komt er iets belangrijks....!?!
![]()
Weekend was oke hoor.![]()
In Apeldoorn geweest. Apenheul bezocht, zandsculpturen, paleis het Loo, Veluwe!![]()
Missie geslaagd!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik dacht: ik trek even je aandacht
Door net te doen alsof ik iets belangrijks te melden heb
Ook.quote:Zandsculpturen hoort toch in skeveningen....
Dat is goedquote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Missie geslaagd!!![]()
[..]
Ook.
Zal vanavond wel even wat pics plaatsen!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Bier en tieten
Hitman pro 2 is een anti spywarequote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hitman? Is dat serieuze software?![]()
moet toch iemand het werk doenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
Die pakketklojo's coureurs couriersblijven af en aan rijden...
TNT, DPD, GLS en nu weer Fedex.
lalalalalaaaaquote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Bier en tieten
bij mij op de zaak komen ze ook af en aanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
Die pakketklojo's coureurs couriersblijven af en aan rijden...
TNT, DPD, GLS en nu weer Fedex.
PC-mollende beveiligings softwarequote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hitman pro 2 is een anti spyware( 5 in 1 spyware , en anti virus )
maarjahet ironische is dat hij mn pc gemold heeft ....
![]()
kreeg hem niet meer aan de praat door een herinstall -_-
dus moet de hele schijf ff geformateerd wordendaarna opnieuw proberen
![]()
Als laatst niet lukt dan moet ik een nieuwe hdd kopen![]()
♪♫ lalalalaquote:
Ik heb nu lunchjquote:Op maandag 16 juli 2007 12:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb honger, nog 20 minuten wachten...
Ik heb thuis Norman met de beroemde Norman Sandbox.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
Mwoah, ben ook niet zo dol op hitman pro
Ik ookquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb thuis Norman met de beroemde Norman Sandbox.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
♪♫ lalalala [afbeelding] lala ♪ [afbeelding] ♫♫♪♪♪♫ lalalala [afbeelding] lalala ♫♪♫♪♪ [afbeelding] [afbeelding] lala♫♪
precies, who needs them?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gewoon geen spyware
nee, lunch over een kweartiérquote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Seks.
Hij was eerst een beetje traag, vooral met opstarten, maar tegenwoordig heb ik 1,25 Gb RAM en draait het als een zonnetje. Hij heeft zelfs al wat virusjes en wormpjes gekilled.quote:
Is het alweer zó laatquote:Op maandag 16 juli 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
nee, lunch over een kweartiér
dat zegt me dan weer nietsquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb thuis Norman met de beroemde Norman Sandbox.
Nu al...?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het alweer zó laat. Zometeen de eerste verjaardagsvisite van de week
. Cadeau's
Ik kan niet. Ik ben monogaam. Ik stel alleen prijs op de piemel van JD. Sorry.quote:
Mijn dinnetje gaat morgen op vakantie. Vandaar.quote:
Niet jij zo'n prijsstickertje op de piemel van JD? Kinky!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet. Ik ben monogaam. Ik stel alleen prijs op de piemel van JD. Sorry.
MacOSquote:
Dat prikt lekker.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
Niet jij zo'n prijsstickertje op de piemel van JD? Kinky!
Over 39 jaar en 10 maanden klets je wel anders!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet. Ik ben monogaam. Ik stel alleen prijs op de piemel van JD. Sorry.
Aha.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn dinnetje gaat morgen op vakantie. Vandaar.
Ah, je bent onze deal niet vergeten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Over 39 jaar en 10 maanden klets je wel anders!![]()
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, je bent onze deal niet vergeten.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:30 schreef Pheno het volgende:
Lunch!
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]Food!
[afbeelding]Food!
[afbeelding]Food!
[afbeelding]Food!
![]()
Veertien.gifquote:
Jij bent zeker vrij vandaag?quote:
Ja, maar mijn wederhelft niet. Helaas.quote:
Dan met je met jezelf spelen whehehehequote:Op maandag 16 juli 2007 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar mijn wederhelft niet. Helaas.
past dan in 1 zin?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Geen probleem, gezien de hoeveelheid geyle bouwvakkers voor mijn huis atm.
wheeeehehehequote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef OA het volgende:
[img=578xnull]http://www.nu.nl/mmbase/images/1155369[/img]
Waar heb jij leren rijden?quote:
Volgens mij moet je dan best hard botsen...quote:
Christijan Albers?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef OA het volgende:
[img=578xnull]http://www.nu.nl/mmbase/images/1155369[/img]
Knap dat je dat reclamebord hebt laten staan, OA.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan best hard botsen...![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Knap dat je dat reclamebord hebt laten staan, OA.![]()
Je weet al wat erin zit?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit een meter van mijn verjaardagscadeau vandaan en ik heb nog steeds niet gespiekt. Goed hè?
Dus jij, Kuuk, zit te fokken, waar de visite bij is?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit een meter van mijn verjaardagscadeau vandaan en ik heb nog steeds niet gespiekt. Goed hè?
Dat is netjes....quote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
De visite is er heul nog niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef OA het volgende:
Dus jij, Kuuk, zit te fokken, waar de visite bij is?![]()
Donderdagquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
Dat is netjes....
Wanneer ben je ook alweer precies jarig?
ooooh, okquote:Op maandag 16 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De visite is er heul nog niet.
[..]
Donderdag.
Als je post op fok over sex dan heb je op dat moment geen middelen tot je beschikkingquote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Jij bent zeker vrij vandaag?![]()
Het zou wel heel drama zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij, Kuuk, zit te fokken, waar de visite bij is?![]()
Ja dat zei ik. JD is er niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef Pheno het volgende:
Als je post op fok over sex dan heb je op dat moment geen middelen tot je beschikking
Je denkt toch niet dat ik teruglees?quote:
Nou zég. Ik heb heus wel een leven hoor. Kan ik het helpen dat zo'n SC usert op mijn glanzende blonde lokken viel, toen hij me voor het eerst aanschouwdequote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef Pheno het volgende:
Het zou wel heel drama zijn
"Ja, sorry, ik moet mijn 300+ nog halen vandaag"
Oh goed punt. Doe ik hier ook nooit.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Pheno het volgende:
Je denkt toch niet dat ik teruglees?
Van wie krijg je dat cadeau op 1 meter afstand dan? JD zeker?quote:
Hoi!quote:
Das wel heel triest...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou wel heel drama zijn
"Ja, sorry, ik moet mijn 300+ nog halen vandaag"
Ik soms, maar telkens kom ik weer tot de ontdekking dat je niets mist...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh goed punt. Doe ik hier ook nooit.
Jep.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef OA het volgende:
Van wie krijg je dat cadeau op 1 meter afstand dan? JD zeker?
Daarom doe ik dat dus niet. Het is allemaal hetzelfde gezwaai en gewouwel.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:36 schreef OA het volgende:
Ik soms, maar telkens kom ik weer tot de ontdekking dat je niets mist...![]()
Vorige week werd er ook al gesuggereerd dat ik een kloon benquote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Van wie krijg je dat cadeau op 1 meter afstand dan? JD zeker?
[..]
Hoi!![]()
Nieuweling? Kloon?![]()
[..]
Das wel heel triest...![]()
Klopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat dus niet. Het is allemaal hetzelfde gezwaai en gewouwel.
ja, ik zal er eens naar kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef Kuukske het volgende:
Neem dan op zijn minst een avatar en signature. Dan valt het iets minder op.
Want?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
Weet je OA. Je zou zo door kunnen gaan voor oldbie ofzo.
Wat een goed idee!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef Certificaat het volgende:
ja, ik zal er eens naar kijken.
misschien even google-en op een plaatje van een certificaat.![]()
Nah. Gewoon. Met je mening.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef OA het volgende:
Want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |