Doe mij maar een dubbele whiskyquote:
nee, okee...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...hoeft natuurlijk niet aan de grote klok he...![]()
ow en dat is dan een reden dat het dus zo groot gelijk overal maar gemeld worden? We doen er niet geheimzinnig over, maar de kat op het spek binden... is ook niet nodig... Tis weer typerend...quote:
Over drie kwartier is het mogge!quote:
Ja dat zal wel vlak na zijn hetze geweest zijnquote:
Ik werk full time zonder internet verbinding. En jij dan?quote:
Daarom zal ik me daar ook niet snel melden. Het heeft er al eens gestaan, maar ik vind het het meest zielige lijstje op heel fok.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow en dat is dan een reden dat het dus zo groot gelijk overal maar gemeld worden? We doen er niet geheimzinnig over, maar de kat op het spek binden... is ook niet nodig... Tis weer typerend...
![]()
als je ff terug leest zul je het wel begrijpen...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat zal wel vlak na zijn hetze geweest zijn
[..]
Ik werk full time zonder internet verbinding. En jij dan?
CYaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
maarre, lieverds, hoe leuk ik jullie ook vind, ik ga eens een tijdje lekker slapen
tot morgen!![]()
Papierrooomannetjemeneertjequote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over drie kwartier is het mogge! [afbeelding]
Hey Frutseldinggefriemelmeneertje![]()
![]()
![]()
doedoei Muck...slaap lekker...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
maarre, lieverds, hoe leuk ik jullie ook vind, ik ga eens een tijdje lekker slapen
tot morgen!![]()
ik sta er een paar keer niet inquote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zal ik me daar ook niet snel melden. Het heeft er al eens gestaan, maar ik vind het het meest zielige lijstje op heel fok.
ik dus ook...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zal ik me daar ook niet snel melden. Het heeft er al eens gestaan, maar ik vind het het meest zielige lijstje op heel fok.
Het zal me roesten wie het met wie doet.quote:
Tot straks lieverd!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
tot morgen!![]()
Je weet het hè!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GMTA
ja gaat goed hoorthx
en met jou?
Trusten Muckquote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
tot morgen!![]()
Ik werk vanaf morgen 3 weken fulltimequote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook wel lekker, ik werk nu even fulltime om de beurs te spekken
Ik werk altijd fulltimequote:
op dit moment werk je?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet het hè!
Met mij gaat het ook wel lekker, ik werk nu even fulltime om de beurs te spekken
Sja, ik ben gewoon iedereen z'n collegaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
Waarom noemt iedereen frits toch "collega"?
Lekker geld verdienen. Hoe ging je tentamen?quote:
Ik werk nu even een week of 6 fulltime omdat ik vakantie heb. Daarna ga ik naar Kreta en in september weer naar school.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
op dit moment werk je?
of bedoel je in het algemeen?
Tof! Collegaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, ik ben gewoon iedereen z'n collega![]()
Juist jaquote:[..]
Lekker geld verdienen. Hoe ging je tentamen?
ja, best, met jou?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer-ik, vriend hoe is het nou?
Trustequote:
Maar je bent niet nu (23.33 uur) aan het werk bedoelde ikquote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik werk nu even een week of 6 fulltime omdat ik vakantie heb. Daarna ga ik naar Kreta en in september weer naar school.
Ik boek facturen in voor Dirk van den Broek in Hoofddorp.
Ik werk nu 3 weken fulltime, dan vakantie, daarna lowlands en een weekje thuis hangen, en dan weer hard studerenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik werk nu even een week of 6 fulltime omdat ik vakantie heb. Daarna ga ik naar Kreta en in september weer naar school.
Ik boek facturen in voor Dirk van den Broek in Hoofddorp.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil van de vakantie een webcam in m'n tuin hangen die elk half uur een foto maakt.
Zou dat een beetje te realiseren zijn?
Mooi zo!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof! Collega.
[..]
Juist ja. Tentamen ging wel ok
.
Ja goed, druk met werk. Van de week kom ik ff langs oke?quote:
Sja dat moet ook gebeuren!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar je bent niet nu (23.33 uur) aan het werk bedoelde ik![]()
Ja ik werk ook weer full time...
helaas geen vakanties gepland nog, misschien nog wat dagen of een week of zo vrij nemen eind augustus/september... wil nog met het huis aan de gang, eind jullie/begin augustus
Jij kan dat wel voor elkaar krijgen natuurlijk. Ik weet nog dat goede vriend Gerlof ook zoiets hadquote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil van de vakantie een webcam in m'n tuin hangen die elk half uur een foto maakt.
wel waterdicht dan he....quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |