heul niet slecht! ik zou alleen de omgekeerde driehoek ietsje dikker doen, is het net ff duidelijker.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
ik maak flyers voor een feest, eigenlijk zoals die mensen het zelf willen, maar ik ben er niet helemaal tevreden mee...
Iemand op- danwel aanmerkingen?
[img=578xnull]http://tebruut.nl/poker.png[/img]
zat ik ook net over te klagen....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef BrandX het volgende:
tis f*cking benauwd en kan dus de slaap nog niet vattenen dat terwijl morgen om zes uur de wekker alweer gaat
[afbeelding] [afbeelding]
ik vind ze daardoor juist stylish meestal zijn die dingen zo schreeuwerig...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik ze een beetje saai...mis wat kleuren ofzo...:')
quote:Opmaandag 16 juli 2007 00:08schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zat ik ook net over te klagen....}:|
ja ok dat weer wel....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind ze daardoor juist stylish meestal zijn die dingen zo schreeuwerig...
die driehoek moet oranje worden, maar dat is me nog niet geluktquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik ze een beetje saai...mis wat kleuren ofzo...![]()
cheersquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
heul niet slecht! ik zou alleen de omgekeerde driehoek ietsje dikker doen, is het net ff duidelijker.
hardstylequote:Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok dat weer wel.......hangt er ook vanaf wat voor feest het is...
![]()
BrandXquote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef BrandX het volgende:
tis f*cking benauwd en kan dus de slaap nog niet vattenen dat terwijl morgen om zes uur de wekker alweer gaat
[afbeelding] [afbeelding]
mjah, tis de afgelopen nachten ook aardig heet geweest hoor...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zat ik ook net over te klagen....![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hardstyle:')
Niet mijn smaak, maar ach, ik ben slechts degene die de flyers maakt.
doedoeiBrandX...slaap lekker...en tot heel gauw...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef BrandX het volgende:
[..]hardstyle
maarreh ik ga het toch maar weer een keer proberen, de combinatie mijn mandje en slapen.
ciaoo [afbeelding]![]()
@ eer: ik zie morgen wel wat het geworden is
@ JJ tot snel!!!!!!!!!!!!
je gaat me toch niet vertellen dat je ons kwijt was he....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
hier zijn jullie
Bestaat dat nog joh, hardstylequote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hardstyle
Niet mijn smaak, maar ach, ik ben slechts degene die de flyers maakt.
waarschijnlijk voor wat "oudere" mensen....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bestaat dat nog joh, hardstyleIk dacht dat dat alweer lang uit was
Ja dat wel, ik vind die ouwe shit wel lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef Frutsel het volgende:
Trustuh Eer-Ik![]()
![]()
@Frits --> Snoop Dogg, leeft ie nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |