ja, Gerlof ken ik nog wel jaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij kan dat wel voor elkaar krijgen natuurlijk. Ik weet nog dat goede vriend Gerlof ook zoiets had
Ken je hem nog?
uiteraardquote:
Ik neem aan dat hij gewoon software gebruikte Zeker mooi! Ben wel benieuwd naar het resultaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
ging rap!
[..]
ja, Gerlof ken ik nog wel ja
Maar ik wil dat serieus.
supermooi is dat toch
Vraag me alleen af wat ik allemaal moet fixen daarvoor.
't gaat erom dat er een maand lang, elk half uur, een foto gemaakt wordt.
[..]
uiteraard
Slaap lekker jonge!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
Zo. Wiki geüpdatet.
Nu bedtijd voor deze jongeman![]()
![]()
slaap lekker schatje...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
Zo. Wiki geüpdatet.
Nu bedtijd voor deze jongeman![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
toch nog paar geplet gister![]()
samen met jou![]()
![]()
![]()
![]()
en dat is....????quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mobiele airco?
ik heb soms een mobiele airco..
quote:
eerlijk gezegd vind ik ze een beetje saai...mis wat kleuren ofzo...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
ik maak flyers voor een feest, eigenlijk zoals die mensen het zelf willen, maar ik ben er niet helemaal tevreden mee...
Iemand op- danwel aanmerkingen?
[afbeelding]
heul niet slecht! ik zou alleen de omgekeerde driehoek ietsje dikker doen, is het net ff duidelijker.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
ik maak flyers voor een feest, eigenlijk zoals die mensen het zelf willen, maar ik ben er niet helemaal tevreden mee...
Iemand op- danwel aanmerkingen?
[img=578xnull]http://tebruut.nl/poker.png[/img]
zat ik ook net over te klagen....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef BrandX het volgende:
tis f*cking benauwd en kan dus de slaap nog niet vattenen dat terwijl morgen om zes uur de wekker alweer gaat
[afbeelding] [afbeelding]
ik vind ze daardoor juist stylish meestal zijn die dingen zo schreeuwerig...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik ze een beetje saai...mis wat kleuren ofzo...:')
quote:Opmaandag 16 juli 2007 00:08schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zat ik ook net over te klagen....}:|
ja ok dat weer wel....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind ze daardoor juist stylish meestal zijn die dingen zo schreeuwerig...
die driehoek moet oranje worden, maar dat is me nog niet geluktquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik ze een beetje saai...mis wat kleuren ofzo...![]()
cheersquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
heul niet slecht! ik zou alleen de omgekeerde driehoek ietsje dikker doen, is het net ff duidelijker.
hardstylequote:Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok dat weer wel.......hangt er ook vanaf wat voor feest het is...
![]()
BrandXquote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef BrandX het volgende:
tis f*cking benauwd en kan dus de slaap nog niet vattenen dat terwijl morgen om zes uur de wekker alweer gaat
[afbeelding] [afbeelding]
mjah, tis de afgelopen nachten ook aardig heet geweest hoor...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zat ik ook net over te klagen....![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hardstyle:')
Niet mijn smaak, maar ach, ik ben slechts degene die de flyers maakt.
doedoeiBrandX...slaap lekker...en tot heel gauw...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef BrandX het volgende:
[..]hardstyle
maarreh ik ga het toch maar weer een keer proberen, de combinatie mijn mandje en slapen.
ciaoo [afbeelding]![]()
@ eer: ik zie morgen wel wat het geworden is
@ JJ tot snel!!!!!!!!!!!!
je gaat me toch niet vertellen dat je ons kwijt was he....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
hier zijn jullie
Bestaat dat nog joh, hardstylequote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hardstyle
Niet mijn smaak, maar ach, ik ben slechts degene die de flyers maakt.
waarschijnlijk voor wat "oudere" mensen....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bestaat dat nog joh, hardstyleIk dacht dat dat alweer lang uit was
Ja dat wel, ik vind die ouwe shit wel lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef Frutsel het volgende:
Trustuh Eer-Ik![]()
![]()
@Frits --> Snoop Dogg, leeft ie nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |