Als je niet weet wat voor test het is, kan je hem toch niet vantevoren verkloten?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Bij deze, ik ga het morgen mijn sollicitatietest verkloten
Best matig voor die gastquote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
http://www.yomedia.com/yo(...)i_geraakt_door_speer
lekker dat speerhappen
Mwoa, als je weet dat het iig over iets gaat wat ik 2 jaar geleden voor het laatst heb aangeraakt, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Als je niet weet wat voor test het is, kan je hem toch niet vantevoren verkloten?
Behalve als je nu zwaar aan de chemcaliën gaat misschien
en maar zeggen dat sport gezond is....quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
lekker dat speerhappen
Ja...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
lekker dat speerhappen
Is waarschijnlijk een opleidbaarheidstest om te zien of er uberhaupt kans is dat je er ooit iets van zou kunnen snappen. Met de huidige krapte op de arbeidsmarkt zou ik me geen zorgen maken als ik jou was.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, als je weet dat het iig over iets gaat wat ik 2 jaar geleden voor het laatst heb aangeraakt, dan weet je genoeg.
Ik ben geen trainee, dus ik ben bang dat het echt goed moet dit keer.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een opleidbaarheidstest om te zien of er uberhaupt kans is dat je er ooit iets van zou kunnen snappen. Met de huidige krapte op de arbeidsmarkt zou ik me geen zorgen maken als ik jou was.
Goed punt!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
whehe.
Ben je er al over uit wat je met de auto gaat doen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen trainee, dus ik ben bang dat het echt goed moet dit keer.
Nou ja, ik zie wel. Ik heb iig een dag vrij kunnen regelen, dus helemaal naar de klote is die dag niet.
Ik moet dan toch door nijmegen, dus als het kut is gegaan kan ik bier pakken.
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:
Vandaag is de dochter van een collega begonnen hier...
Wel een leuk kind om te zien... beetje verlegen en pas 16...![]()
Ze klaagt trouwens nu al over collega's waar ik ook altijd over klaag!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:
Vandaag is de dochter van een collega begonnen hier...
Wel een leuk kind om te zien... beetje verlegen en pas 16...![]()
Wat doe je nu dan, en wat wil je gaan doen voor werk?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
Dat weet ik nog niet, eerst maar eens een baan zien te krijgen
Uiteraard Kuuk!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
OA. Handjes thuis.
Omdat ik je nog niet gezien had hier..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik was er al eerder deze dag vandaag Eer. Waarom weer groeten?
Dubbel genaaid....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik was er al eerder deze dag vandaag Eer. Waarom weer groeten?
Proggen, any language. De taal is een middel en makkelijk te leren.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan, en wat wil je gaan doen voor werk?
je programmeert al, en gaat dat ook weer doen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Proggen, any language. De taal is een middel en makkelijk te leren.
PC'squote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
*!@$#%^&*(^%@#$@*^&%$ heleboel gevloek -_-
hitman pro heeft mn hele pc voor de 2ex gemold... -_-
zit nu op de grens om een nieuwe hdd te kopen >.> alles weigerd heerlijk
moet vanavond maar de hdd helemaal leeggooienen opnieuw installeren en anders een nieuwe hdd kopen morgen
(zit op andere pc voor degene die wijsneuzerig is om te vragen hoe ik nog kan antwoorden )
Hitman? Is dat serieuze software?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
moet vanavond maar de hdd helemaal leeggooienen opnieuw installeren en anders een nieuwe hdd kopen morgen
(zit op andere pc voor degene die wijsneuzerig is om te vragen hoe ik nog kan antwoorden )
Niet echt nee, niet de afdeling maar het bedrijf zelfquote:Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je programmeert al, en gaat dat ook weer doen?
Huidige bedrijf bevalt niet meer?
HDD'squote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Muckquote:
Ja, dan is het niet echt chill daar te werken idd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt nee, niet de afdeling maar het bedrijf zelf
quote:
Si.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
OA!
quote:
ja, primaquote:
quote:
doe je de mijne ook even?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, prima
Gaet allemael zeyn gang alhier.
Straks maar weer even m'n zimmer opruimen, heb er weer een tyfuszooi van gemacht.
Nee, ik dacht: ik trek even je aandachtquote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk: nu komt er iets belangrijks....!?!
![]()
Weekend was oke hoor.![]()
In Apeldoorn geweest. Apenheul bezocht, zandsculpturen, paleis het Loo, Veluwe!![]()
Missie geslaagd!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik dacht: ik trek even je aandacht
Door net te doen alsof ik iets belangrijks te melden heb
Ook.quote:Zandsculpturen hoort toch in skeveningen....
Dat is goedquote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Missie geslaagd!!![]()
[..]
Ook.
Zal vanavond wel even wat pics plaatsen!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Bier en tieten
Hitman pro 2 is een anti spywarequote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hitman? Is dat serieuze software?![]()
moet toch iemand het werk doenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
Die pakketklojo's coureurs couriersblijven af en aan rijden...
TNT, DPD, GLS en nu weer Fedex.
lalalalalaaaaquote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Bier en tieten
bij mij op de zaak komen ze ook af en aanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
Die pakketklojo's coureurs couriersblijven af en aan rijden...
TNT, DPD, GLS en nu weer Fedex.
PC-mollende beveiligings softwarequote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hitman pro 2 is een anti spyware( 5 in 1 spyware , en anti virus )
maarjahet ironische is dat hij mn pc gemold heeft ....
![]()
kreeg hem niet meer aan de praat door een herinstall -_-
dus moet de hele schijf ff geformateerd wordendaarna opnieuw proberen
![]()
Als laatst niet lukt dan moet ik een nieuwe hdd kopen![]()
♪♫ lalalalaquote:
Ik heb nu lunchjquote:Op maandag 16 juli 2007 12:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb honger, nog 20 minuten wachten...
Ik heb thuis Norman met de beroemde Norman Sandbox.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
Mwoah, ben ook niet zo dol op hitman pro
Ik ookquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb thuis Norman met de beroemde Norman Sandbox.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
♪♫ lalalala [afbeelding] lala ♪ [afbeelding] ♫♫♪♪♪♫ lalalala [afbeelding] lalala ♫♪♫♪♪ [afbeelding] [afbeelding] lala♫♪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |