Ik was vooral 's avonds online gisteren, de dag heb ik toch echt anders te besteden bij 30 gradenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was vooral 's avonds online gisteren, de dag heb ik toch echt anders te besteden bij 30 graden
Ik een dag of 8?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
1139 posts in 3 dagen... [afbeelding]
Daar doe ik normaal 2 weken over...![]()
Ik was zaterdag niet eens onlinequote:Op maandag 16 juli 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mjah, en zaterdag was het ook al erg warm![]()
Is er ook zoiets als zinnig postopkrikgeneuzel ^%$ (zoekt wanhopig naar gniffel-smiley)quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was zaterdag niet eens online
Ik vind die lijstjes ook niet echt een goede zaak, er zijn teveel mensen die posten om het posten. Om over kwartetten niet te spreken. Toen arcee en d_h er mee stopten scheelde het heel wat onzinnige postopkrikgeneuzel.
Niet eens, het was ter versterkingquote:Op maandag 16 juli 2007 09:22 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Is er ook zoiets als zinnig postopkrikgeneuzel ^%$ (zoekt wanhopig naar gniffel-smiley)
Ik vind die lijstjes wel leuk, maar het interesseert mij echt niet of ik er wel of niet insta en al helemaal niet hoe hoog!quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was zaterdag niet eens online
Ik vind die lijstjes ook niet echt een goede zaak, er zijn teveel mensen die posten om het posten. Om over kwartetten niet te spreken. Toen arcee en d_h er mee stopten scheelde het heel wat onzinnige postopkrikgeneuzel.
Stretch oefeningen, stem losmaken?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vandaag maar eens wat voorbereiden. Wat weet ik nog niet, maar ik krijg een test bij een solli. Alleen kunnen ze me niet vertellen wat voor 1.
ZOu ook nog kunnen, maar dan kan ik beter meteen de handdoek in de ring gooien.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Stretch oefeningen, stem losmaken?
Goedemorgen!quote:
Wat een bezorgdheid. We zaten hier met z'n tweeën en gisteren was het heul geen mooi weer hier. Pas rond een uur of 4quote:Op maandag 16 juli 2007 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik vrees voor de relatie van Kuukske, als ze zo door blijft posten. Uberhaupt haar leven...
Oh ja, Breda, die worden achtergesteld met het weerquote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een bezorgdheid. We zaten hier met z'n tweeën en gisteren was het heul geen mooi weer hier. Pas rond een uur of 4
hoe weet jij dat ik vanuit TA post?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Sowieso uit T-A... maar vanaf werk of huis?![]()
Precies. Over Breda gesproken; gisterenavond héérlijk op het terras gezeten aan de nieuwe Haven. Het was nog keiwarm om 12 uur.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Breda, die worden achtergesteld met het weer
quote:
Je been is tussen de spaken gekomen?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Precies. Over Breda gesproken; gisterenavond héérlijk op het terras gezeten aan de nieuwe Haven. Het was nog keiwarm om 12 uur.
Oh, en JD heeft mijn been gesloopt toen ik bij 'm achterop de fiets zat
Koopzondag: zon. En een legere beurs.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Precies. Over Breda gesproken; gisterenavond héérlijk op het terras gezeten aan de nieuwe Haven. Het was nog keiwarm om 12 uur.
Ah, SMquote:Op maandag 16 juli 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/poker.png[/img]
update.
Niks geen SM. Tegen een hoge stoeprand opfietsen en bijna omvallen.quote:
Ja, ik moet een flyer maken, voor een hardstyle feest.quote:
Koopzondagquote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
Koopzondag: zon. En een legere beurs.
's avonds: in de nieuwe tuin van ons gezeten. Om 11 uur werd ik opgegeten door insecten, toen zijn we maar naar binnen gegaan
Okquote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je bent voorspelbaar...![]()
[..]
Je been is tussen de spaken gekomen?![]()
jaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoop echt dt het mijn kant opkomt.....![]()
Ach so..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik moet een flyer maken, voor een hardstyle feest.
Ze willen dit, heb er niet enorm veel tegenin te brengen...
links is de voorkant, rechts de achterkant.
West Nederlandquote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja![]()
ben er bang voor dat alleen het westen iets krijgt...
misschien vanaaf![]()
Je hebt de stijl van de flyer aangepast aan de toegangsprijs?quote:
De eigenaren van 'de vlinder'quote:
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt de stijl van de flyer aangepast aan de toegangsprijs?
Neeje. Je kan het best.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Bij deze, ik ga het morgen mijn sollicitatietest verkloten
hoe dat zo?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Goeie shitquote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
Ja.
Weet je wat het is, het mag niet teveel kosten, dus ik ga er niet teveel werk in steken.
Omdat ik de test onderwerpen niet eens weetquote:
Als je niet weet wat voor test het is, kan je hem toch niet vantevoren verkloten?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Best matig voor die gastquote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
http://www.yomedia.com/yo(...)i_geraakt_door_speer
lekker dat speerhappen
Mwoa, als je weet dat het iig over iets gaat wat ik 2 jaar geleden voor het laatst heb aangeraakt, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Als je niet weet wat voor test het is, kan je hem toch niet vantevoren verkloten?
Behalve als je nu zwaar aan de chemcaliën gaat misschien
en maar zeggen dat sport gezond is....quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
lekker dat speerhappen
Ja...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
lekker dat speerhappen
Is waarschijnlijk een opleidbaarheidstest om te zien of er uberhaupt kans is dat je er ooit iets van zou kunnen snappen. Met de huidige krapte op de arbeidsmarkt zou ik me geen zorgen maken als ik jou was.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, als je weet dat het iig over iets gaat wat ik 2 jaar geleden voor het laatst heb aangeraakt, dan weet je genoeg.
Ik ben geen trainee, dus ik ben bang dat het echt goed moet dit keer.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een opleidbaarheidstest om te zien of er uberhaupt kans is dat je er ooit iets van zou kunnen snappen. Met de huidige krapte op de arbeidsmarkt zou ik me geen zorgen maken als ik jou was.
Goed punt!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
whehe.
Ben je er al over uit wat je met de auto gaat doen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen trainee, dus ik ben bang dat het echt goed moet dit keer.
Nou ja, ik zie wel. Ik heb iig een dag vrij kunnen regelen, dus helemaal naar de klote is die dag niet.
Ik moet dan toch door nijmegen, dus als het kut is gegaan kan ik bier pakken.
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:
Vandaag is de dochter van een collega begonnen hier...
Wel een leuk kind om te zien... beetje verlegen en pas 16...![]()
Ze klaagt trouwens nu al over collega's waar ik ook altijd over klaag!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:
Vandaag is de dochter van een collega begonnen hier...
Wel een leuk kind om te zien... beetje verlegen en pas 16...![]()
Wat doe je nu dan, en wat wil je gaan doen voor werk?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
Dat weet ik nog niet, eerst maar eens een baan zien te krijgen
Uiteraard Kuuk!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
OA. Handjes thuis.
Omdat ik je nog niet gezien had hier..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik was er al eerder deze dag vandaag Eer. Waarom weer groeten?
Dubbel genaaid....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik was er al eerder deze dag vandaag Eer. Waarom weer groeten?
Proggen, any language. De taal is een middel en makkelijk te leren.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan, en wat wil je gaan doen voor werk?
je programmeert al, en gaat dat ook weer doen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Proggen, any language. De taal is een middel en makkelijk te leren.
PC'squote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
*!@$#%^&*(^%@#$@*^&%$ heleboel gevloek -_-
hitman pro heeft mn hele pc voor de 2ex gemold... -_-
zit nu op de grens om een nieuwe hdd te kopen >.> alles weigerd heerlijk
moet vanavond maar de hdd helemaal leeggooienen opnieuw installeren en anders een nieuwe hdd kopen morgen
(zit op andere pc voor degene die wijsneuzerig is om te vragen hoe ik nog kan antwoorden )
Hitman? Is dat serieuze software?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
moet vanavond maar de hdd helemaal leeggooienen opnieuw installeren en anders een nieuwe hdd kopen morgen
(zit op andere pc voor degene die wijsneuzerig is om te vragen hoe ik nog kan antwoorden )
Niet echt nee, niet de afdeling maar het bedrijf zelfquote:Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je programmeert al, en gaat dat ook weer doen?
Huidige bedrijf bevalt niet meer?
HDD'squote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Muckquote:
Ja, dan is het niet echt chill daar te werken idd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt nee, niet de afdeling maar het bedrijf zelf
quote:
Si.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
OA!
quote:
ja, primaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |