totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je daarna geen verplichtingen meer hebt?
Maak je geen zorgen. Die houdt de volgende keer gewoon Huub weer vast.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Arme Jaap, laat hij zich nu nog beinvloeden ook? Het zal toch niet
Een rat, een heks, maar bovenal een intens slechte moeder.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Oma1 het volgende:
[..]
dat wel maar ik hoop echt van niet zou het heel erg vinden
ze moeten haar aanpakken niet haar kinderen want zij is de rat en wat voor een bah bah bah
Helemaal!quote:
En wederom blijkt Natasia, met haar "onschendbaarheid", de redactie enorm te kakken te zetten!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef Meganog het volgende:
Natasia: "Gelukkig weet ik wie mij hier heel graag willen houden."
John de Mol is verre van failliet... die heeft Tien lekker verkocht aan RTL, heeft Talpa producties gewoon zelf gehouden en kan van zijn 1.6 miljard de boel nog een hele tijd draaiend houden...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.
Al komt het niet door, misschien zet het die aso's bij de redactie aan het denken. (wishful thinkingquote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
En kaartjes blijven sturen he medeFOKkers.
Komt haatmail eigenlijk door naar de bewoners want ik wil haatmail sturen naar die zes klootzakken.
Zijn onmacht prachtig verwoord. En ja, we kunnen beluisteren hoe veel Huub echt om hem geeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef akveor het volgende:
Jaap is 'tevreden' met de dingen die mensen hem geeven. IPV dat hij vraagt aan de mensen wat hij nodig heeft.
Speltechnisch is hij juist heel zwak. Aansluiten bij een zwak koppel als Nadia en Dennis gaat hem niet verder helpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is de enige klassebak voor mij. Alleen een speelbal van de boze buitenwereld en zichzelf. Maar strategisch tot nu toe wel tien keer slimmer dan de rest. Eens kijken hoe het uitpakt.
Natasia heeft vanaf dag 1 aangegeven dat ze geen negatieve post wil ontvangen en krijgt die dus ook niet, daarbij maakt het die paupers niet uit wat voor post ze krijgen, ook negatieve aandacht is aandacht.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
Komt haatmail eigenlijk door naar de bewoners want ik wil haatmail sturen naar die zes klootzakken.
Denk je echt dat iemand met zulk kapitaal/macht dat soort dingen niet goed heeft geregeld?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.
Natasia heeft sowieso aangegeven dat ze dat soort post niet wil.... dat scheelt weer een postzegel...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
Met een jammer verhaal dat Huub en Lieke hem inpakken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat meteen met het verhaal naar de kapsalon.
Ik sta echt verbaast dat Jaap denkt dat Huub z'n echte vriend was. Ik heb hem nooit meer gevonden dan een speltechnisch maatje die elkaar later nodig hebben in het spel. Jaap heeft Huub verraden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn onmacht prachtig verwoord. En ja, we kunnen beluisteren hoe veel Huub echt om hem geeft.
En wat voor inhoudelijke reactie kreeg hij er op behalve 'hun zijn echt dom' of 'hun proberen jou weer terug te pakken'?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap weet het gesprek net in het kantoor wel op een hele andere manier te brengen in de kapsalon.
Haha geniaal!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Ze willen een ultimatum gaan stellen: Als Huub Lieke eruit stemt, dan is het weer goed.
Ze denken ook echt wat te kunnen winnen.. Whahahahquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Ze willen een ultimatum gaan stellen: Als Huub Lieke eruit stemt, dan is het weer goed.
Ze zijn echt bang voor Lieke, ze weten dat zij de sterkste is en dat ze haar alleen maar met een groep kunnen aanpakken... 1 op 1 of zelfs met z'n 2en kunnen ze haar met geen mogelijkheid aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
mwhoehaha, wat een stelletje zelfoverschattende groep paupers is het ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Dat was altijd al de bedoeling van Jaap.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Wow, goed bedachtquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Als we deze cap nu eens allemaal doormailen aan de redactie met de vraag of ze dit willen toestaan ?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn echt bang voor Lieke, ze weten dat zij de sterkste is en dat ze haar alleen maar met een groep kunnen aanpakken... 1 op 1 of zelfs met z'n 2en kunnen ze haar met geen mogelijkheid aan.
Lieke rules![]()
Die angst maakt ze ook vals en roekeloos en dus gevaarlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn echt bang voor Lieke, ze weten dat zij de sterkste is en dat ze haar alleen maar met een groep kunnen aanpakken... 1 op 1 of zelfs met z'n 2en kunnen ze haar met geen mogelijkheid aan.
Lieke rules![]()
Tsja... dan moeten ze er maar uit hè... Lijkt me sowieso de beste oplossingquote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die angst maakt ze ook vals en roekeloos en dus gevaarlijk.
Jaap zag maar 1 iemand als vriend daar en dat was Brian. Brian kon Jaaps terror niet accepteren en heeft toen ook aangeven zijn plek in de villa niet zonder meer veilig meer te stellen. Huub is daarentegen onbetrouwbaar en aangezien Jaap hem ook qua karakter totaal niet mag (ondanks wat hij nu ook zegt, daar ben ik gezien eerdere uitspraken van overtuigt) is de keuze voor kopiermachine en afhankelijke (geen medestanders) Dennis snel gemaakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta echt verbaast dat Jaap denkt dat Huub z'n echte vriend was. Ik heb hem nooit meer gevonden dan een speltechnisch maatje die elkaar later nodig hebben in het spel. Jaap heeft Huub verraden.
Dennis zal de eerste zijn tegen wie ze zich keren als er een eind komt aan de eensgezindheid tegen H&L. Zowel Natasia, Brian als Jaap hebben hem al aangesproken op zijn passiviteit tijdens acties.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:24 schreef the_undertaker het volgende:
Dennix weer... "alle bommen los"![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik zin om dat "mannetje" lekker op zijn bek te trimmen. Zitten ze ogen nog dichter dan ze nu al zitten.
Inderdaad. Hij zal zich echt moeten bewijzen anders ligt hij eruit.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis zal de eerste zijn tegen wie ze zich keren als er een eind komt aan de eensgezindheid tegen H&L. Zowel Natasia, Brian als Jaap hebben hem al aangesproken op zijn passiviteit tijdens acties.
Het zou me niet verbazen als het morgen (met de terugkomst van Stijn) ineens is afgelopen. Of iemand achter vindt het wel leuk wat Huub en Lieke overkomt, of het is grenzeloze incompetentie.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... dan moeten ze er maar uit hè... Lijkt me sowieso de beste oplossing![]()
Er is meer, er is script. Ik weet nog heel goed dat Huub een keer van achteren kwam, vlak na terror op Jaap. Huub ging in de tuin zitten, riep Jaap en vertelde dat hij samen wilde werken. Dat was vlak voordat Huub hem er in hield. Dat was zo duidelijk aangestuurd door achteren, omdat al die tijd daarvoor hij niets anders deed dan Jaap de vreselijkste ziektes toewensen en taggen. Vanaf die tijd zijn Huub en Jaap samen opgetrokken (voor zover dat kan met Jaap)quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta echt verbaast dat Jaap denkt dat Huub z'n echte vriend was. Ik heb hem nooit meer gevonden dan een speltechnisch maatje die elkaar later nodig hebben in het spel. Jaap heeft Huub verraden.
en het adres is?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als we deze cap nu eens allemaal doormailen aan de redactie met de vraag of ze dit willen toestaan ?
Ik doe het nu gelijk ff !
Ik denk dat hij goed als trilfunctie zou functionerenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Dennis is toch dat mannetje die altijd achteraan staat te springen en met een hoog stemmetje wat gilt? Niet te verstaan overigens omdat je gehoor net niet die frequentie oppikt.
Ze moeten eigenlijk een ringtone van hem maken. Een niet te horen ringtone.
Definieer aanranden. Drie vrouwen die haar zender af proberen te pakken en haar de vijver in willen gooien...dat kan ook niet, maar het is wel binnen de grenzen van de o' zo geweldige talpa-regels.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik vind het echt niet kunnen hoe ze bij lieke deden hoor, lijkt wel op aanranding man
Dus is Brian de verrader... Hij heeft hem eruit gestemt terwijl hij dat niet zou doen. Hij heeft Cora d'r adres op de streams geschreeuwd. En toch kiest Jaap ervoor om Huub als verrader te zien terwijl die juist eerlijk zegt wat de stand van zaken tussen hen is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap zag maar 1 iemand als vriend daar en dat was Brian. Brian kon Jaaps terror niet accepteren en heeft toen ook aangeven zijn plek in de villa niet zonder meer veilig meer te stellen. Huub is daarentegen onbetrouwbaar en aangezien Jaap hem ook qua karakter totaal niet mag (ondanks wat hij nu ook zegt, daar ben ik gezien eerdere uitspraken van overtuigt) is de keuze voor kopiermachine en afhankelijke (geen medestanders) Dennis snel gemaakt.
Terugblikkend: Het laatste...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het morgen (met de terugkomst van Stijn) ineens is afgelopen. Of iemand achter vindt het wel leuk wat Huub en Lieke overkomt, of het is grenzeloze incompetentie.
Zodat ze weten dat wij OOK de beelden hebben gezien, ondanks dat ze er zo snel mogelijk een streamlock opgooien.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef CoT het volgende:
Waarom zou je dat doormailen naar de redactie?
Zij hebben echt wel de beelden gezien hoor, Huub heeft al gezegd dat er geen boetes omen
Hoezo is het overduidelijk dat Lieke eruit moet? Dat gevoel had ik wel met Sylvia en ook wel met Eric maar met Lieke heb ik dat helemaal niet. Waaruit blijkt dan dat zij eruit moet?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk. Het script was volgens mij dat daarna Huub en Jaap samen op zouden trekken. Zo is mijn visie, of hij klopt? Ik weet het niet maar ik vermoed van wel
Natasja heeft geen boete gekregen voor het gooien met een ijzeren plantenbak naar Huub, maar kreeg een uitje.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef rooie3 het volgende:
Niemand die me even wil bij praten.Lees dingen over de politie die wil dat we naar de kooi mailen.
Is er weer geweld gebruikt dan ,ben nog druk aan het bijlezen maar is haast geen doen.
Incompetentie, dat is het. Ze hebben geen enkele regel toegepast die juist zou zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het morgen (met de terugkomst van Stijn) ineens is afgelopen. Of iemand achter vindt het wel leuk wat Huub en Lieke overkomt, of het is grenzeloze incompetentie.
schaakles op de pcquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Houtspeer het volgende:
Wie zit met Lieke te praten?
Ik ben er nog zo kwaad om.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Natasja heeft geen boete gekregen voor het gooien met een ijzeren plantenbak naar Huub, maar kreeg een uitje.
Vandaag zullen er ook geen boetes komen 6 tegen 2 mag en een karatetrap (Natasja tegen Huub) mag uiteraard ook gewoon
WAT een imbecielen dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk.
Zij is inderdaad de enige die geen fysiek geweld heeft gebruikt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Incompetentie, dat is het. Ze hebben geen enkele regel toegepast die juist zou zijn.
Eigenlijk zou alleen Lieke daar nog moeten zitten.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
Brian heeft zijn haar weer laten stylen.
Goh, dat is nou echt een eigenschap die de rest inderdaad niet heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
De groep heeft gewoon gelijk, alles wat Huub flikt is ok, gebeurd het andersom dan kan Huub er niet tegen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
De groep heeft gewoon gelijk, alles wat Huub flikt is ok, gebeurd het andersom dan kan Huub er niet tegen.
Sylvia wilde eerst ook niet, Eric wilde eerst ook niet. Dat is de vrijheid die ze hebben, maar ze worden wel vogelvrij verklaard door achter. De anderen krijgen het signaal, je mag los gaan. Wie het wil mag het gaan doen. Zo stak Huub zijn vriendje Eric een mes in de rugquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo is het overduidelijk dat Lieke eruit moet? Dat gevoel had ik wel met Sylvia en ook wel met Eric maar met Lieke heb ik dat helemaal niet. Waaruit blijkt dan dat zij eruit moet?
Het is nl helemaal niet zo moeilijk om iemand te wippen. Je zegt dat ze eruit moeten en opeens komt er een gevoel opboeren dat ze naar huis willen.
Huub is kwaad omdat ze met zn 3en tegen Lieke tekeer gingen, en Jaap hem vasthieldquote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
Je begint het je af te vragen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ben er nog zo kwaad om.
Waar is de redactie mee bezig?
en haar bh uit doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Definieer aanranden. Drie vrouwen die haar zender af proberen te pakken en haar de vijver in willen gooien...dat kan ook niet, maar het is wel binnen de grenzen van de o' zo geweldige talpa-regels.
Over het eerste heb je misschien gelijk. In ruil voor wat privileges misschien.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is meer, er is script. Ik weet nog heel goed dat Huub een keer van achteren kwam, vlak na terror op Jaap. Huub ging in de tuin zitten, riep Jaap en vertelde dat hij samen wilde werken. Dat was vlak voordat Huub hem er in hield. Dat was zo duidelijk aangestuurd door achteren, omdat al die tijd daarvoor hij niets anders deed dan Jaap de vreselijkste ziektes toewensen en taggen. Vanaf die tijd zijn Huub en Jaap samen opgetrokken (voor zover dat kan met Jaap)
Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk. Het script was volgens mij dat daarna Huub en Jaap samen op zouden trekken. Alleen gaat het nu fout, doordat Huub zei dat hij zowieso nooit om Jaap gegeven had en daarmee eigenlijk scripttechnisch de opening naar een weg terug afbreekt. De accoutant van achteren, beiden hebben dezelfde, is op vakantie. Jaap is de weg kwijt, Huub trekt zijn eigen plan en het gaat niet helemaal zoals het zou moeten gaan nu. Wachten dus op Stijn en tot die tijd maar door modderen.
Zo is mijn visie, of hij klopt? Ik weet het niet maar ik vermoed van wel
Precies. Hoe denk je dat Brian zou reageren als ze met drie vrouwen Amanda zouden aanpakken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub is kwaad omdat ze met zn 3en tegen Lieke tekeer gingen, en Jaap hem vasthield
3 tegen 1 heeft huub nooit gedaan
Waarom zou Huub exit moeten?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef noucky het volgende:
Huub zit bij de voordeurtrap te peinzen. Is hij zich al aan het voorbereiden op een exit ?
Maar hij heeft wel genoeg andere terror uitgevoerd...je kunt niks met elkaar vergelijken, alles is gewoon even verrot.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub is kwaad omdat ze met zn 3en tegen Lieke tekeer gingen, en Jaap hem vasthield
3 tegen 1 heeft huub nooit gedaan
Precies! Daardoor past ze ook niet in de groep. Zij is gewoon niet asociaal genoeg en dan zijn er mensen die het haar daarom gunnen ook. Gunnen dat er geweld wordt toegepast op haar. Als levende boksbal loopt zij daar rond en mensen vinden dat terecht. Ziek volk.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zij is inderdaad de enige die geen fysiek geweld heeft gebruikt.
Maar ze is ook de meest gehate persoon in de kooi, en dat zegt genoeg over haar belagers.
Als natasia eruit zou moeten zou hij wel wat vrolijker zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef noucky het volgende:
Huub zit bij de voordeurtrap te peinzen. Is hij zich al aan het voorbereiden op een exit ?
Ja, het is echt wel lullig voor Lieke, ik vind dat ook. Maar Huub trok een slipje van Nadia stuk. Zo doen ze allemaal dingen die over de grens gaan. Inherent aan het spel.quote:
De Party had van de week een aardig stuk over het geweld van Natasia.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als we deze cap nu eens allemaal doormailen aan de redactie met de vraag of ze dit willen toestaan ?
Jij snapt er echt geen ruk van he...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef noucky het volgende:
Huub wilde sterke tegenstand, nu hij die heeft zit hij bijna te janken.
En Huub wil de Kooi winnen ?
Niet met zn 3en tegen 1, dat kan gewoon nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is echt wel lullig voor Lieke, ik vind dat ook. Maar Huub trok een slipje van Nadia stuk. Zo doen ze allemaal dingen die over de grens gaan. Inherent aan het spel.
Klopt... En ze slikken alles maar achter... Ze hebben destijds een 'grens' gesteld, maar daar mogen ze gewoon weer overheen....quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net de foto's even bekeken en de berichten van iedereen over wat er vanmiddag gebeurd is. Al met al leek het verdomd veel op een groepsaanranding. Ik begreep dat Huub werd vastgehouden en de meiden losgingen op Lieke. Dit is, en dat zal toch iedereen begrijpen, VER de grens over en moet voor zeker drie mensen een regelrechte exit betekenen. Eigenlijk wel voor meer dan drie. Van alleen al de captures zit ik hier volkomen te shaken. Het is echt ongelooflijk wat er nu gebeurd is. Die 6 idioten zijn volkomen doorgeslagen en moeten eigenlijk verwijderd worden. Het zijn van die types die in een bepaalde situatie volkomen doordraaien. Zelfs al zou Huub iets terug gedaan hebben, of Lieke, dan is dat volkomen logisch. Reken erop dat een elleboog op die bek van Jaap zeer normaal is als je in die situatie wordt vastgehouden.
Vanavond moeten er dus echt wel minimaal 3 mensen exit. Zo niet, dan vind ik dat wij als kijker eigenlijk verplicht zijn om in actie te komen. Als je dit ongestraft toelaat ben je als toeschouwen in weze net zou fout. Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
Huub trok het slipje van Nadia stuk omdat dat het enige is wat hij terug kon doen aangezien Nadia hem sloeg (meerdere keren)... daarvoor was Lieke ook al door Jaap en Dennix de kleren van het lijf getrokken...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is echt wel lullig voor Lieke, ik vind dat ook. Maar Huub trok een slipje van Nadia stuk. Zo doen ze allemaal dingen die over de grens gaan. Inherent aan het spel.
Onbegrijpelijk dat de redactie niet heeft ingegrepen. Ze zijn een half uur aan het plotten, vallen aan en weten van te voren dat ze er niks van uitzenden, wat is het nut dan, dat ontgaat mij volkomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Incompetentie, dat is het. Ze hebben geen enkele regel toegepast die juist zou zijn.
Eigenlijk zou alleen Lieke daar nog moeten zitten.
Snap je het echt niet? Die zender zat een paar keer om de bh dus moet ie los als je die zender eruit wil halen... los, een bh kan al los door de haakjes te openen hoorquote:
Kies er maar wat uit !quote:
Als je alle tegenstrijdigheden, leugens, omdraaiingen en verzinsels van Brian bij elkaar optelt kun je niet anders dan met je hoofd schudden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef Yollie het volgende:
Waren het toendertijd Jaap en Brian niet die een meneer wilde uitnodigen die uitleg kwam geven over pesten? Ze vonden dat zo fout. Brian wilde een goed voorbeeld zijn voor alle kinderen.....
Eens.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net de foto's even bekeken en de berichten van iedereen over wat er vanmiddag gebeurd is. Al met al leek het verdomd veel op een groepsaanranding. Ik begreep dat Huub werd vastgehouden en de meiden losgingen op Lieke. Dit is, en dat zal toch iedereen begrijpen, VER de grens over en moet voor zeker drie mensen een regelrechte exit betekenen. Eigenlijk wel voor meer dan drie. Van alleen al de captures zit ik hier volkomen te shaken. Het is echt ongelooflijk wat er nu gebeurd is. Die 6 idioten zijn volkomen doorgeslagen en moeten eigenlijk verwijderd worden. Het zijn van die types die in een bepaalde situatie volkomen doordraaien. Zelfs al zou Huub iets terug gedaan hebben, of Lieke, dan is dat volkomen logisch. Reken erop dat een elleboog op die bek van Jaap zeer normaal is als je in die situatie wordt vastgehouden.
Vanavond moeten er dus echt wel minimaal 3 mensen exit. Zo niet, dan vind ik dat wij als kijker eigenlijk verplicht zijn om in actie te komen. Als je dit ongestraft toelaat ben je als toeschouwen in weze net zou fout. Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
Je draaft veel te ver doorquote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is meer, er is script. Ik weet nog heel goed dat Huub een keer van achteren kwam, vlak na terror op Jaap. Huub ging in de tuin zitten, riep Jaap en vertelde dat hij samen wilde werken. Dat was vlak voordat Huub hem er in hield. Dat was zo duidelijk aangestuurd door achteren, omdat al die tijd daarvoor hij niets anders deed dan Jaap de vreselijkste ziektes toewensen en taggen. Vanaf die tijd zijn Huub en Jaap samen opgetrokken (voor zover dat kan met Jaap)
Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk. Het script was volgens mij dat daarna Huub en Jaap samen op zouden trekken. Alleen gaat het nu fout, doordat Huub zei dat hij zowieso nooit om Jaap gegeven had en daarmee eigenlijk scripttechnisch de opening naar een weg terug afbreekt. De accoutant van achteren, beiden hebben dezelfde, is op vakantie. Jaap is de weg kwijt, Huub trekt zijn eigen plan en het gaat niet helemaal zoals het zou moeten gaan nu. Wachten dus op Stijn en tot die tijd maar door modderen.
Zo is mijn visie, of hij klopt? Ik weet het niet maar ik vermoed van wel
...........quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Snap je het echt niet? Die zender zat een paar keer om de bh dus moet ie los als je die zender eruit wil halen... los, een bh kan al los door de haakjes te openen hoor![]()
Ver ver ver voorbij de grens. Met het vastpakken van Lieke is het fysiek geweld begonnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook maar net wat je wil uitstralen en zij zou de enige zijn die nog bij het RTL concept past. Daar willen ze naartoe. Ik vind Lieke persoonlijk wel spraakmakend omdat het gewoon een sterke vrouw is die dadelijk trots die villa kan verlaten in tegenstelling tot al die anderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sylvia wilde eerst ook niet, Eric wilde eerst ook niet. Dat is de vrijheid die ze hebben, maar ze worden wel vogelvrij verklaard door achter. De anderen krijgen het signaal, je mag los gaan. Wie het wil mag het gaan doen. Zo stak Huub zijn vriendje Eric een mes in de rug
Waarom ze naar huis moet? Ze is gewoon veel te veel de ideale schoondochter en maakt door haar "saaiheid" totaal geen spraakmakende TV.
Dat schreef ik net ook al maar niemand reageerde.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
. Als je dit ongestraft toelaat ben je als toeschouwen in weze net zou fout. Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Eensquote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Snap je het echt niet? Die zender zat een paar keer om de bh dus moet ie los als je die zender eruit wil halen... los, een bh kan al los door de haakjes te openen hoor![]()
zeg even dat Amanda de aap is , dat mag wel en dat natas haar als gelijke. maar moet opzoeken in het bosquote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef the_undertaker het volgende:
Ik hoor Natasia nog zo zeggen: "Ik verlaag me niet tot agressie"![]()
Wat een trotse moeder is het toch![]()
![]()
Die aap hoort hier thuis
[afbeelding]
Loslaten daar en zorgen dat ze nooit meer de bewoonde wereld in kan.
Jaap houdt zich aan de regels en aan het script. Hij maakt geen fouten in die dingen. Daarom zei hij ook tegen Huub, voordat het gezeur echt begon, dat het zoet daarna wel zou komen. Dat sterkt mij in mijn gevoel dat het allemaal afgesproken werk was. De vorm en hoe, dat mogen de bewoners dan zelf weer bepalen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Over het eerste heb je misschien gelijk. In ruil voor wat privileges misschien.
Over het script: Da's duidelijk Jaap z'n script. Helaas pakte dat anders uit. En is hij verder niet bij machtte te bonde met anderen.
Spijker op zijn kop!!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies! Daardoor past ze ook niet in de groep. Zij is gewoon niet asociaal genoeg.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Conclusie, allemaal één pot nat...niet dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub trok het slipje van Nadia stuk omdat dat het enige is wat hij terug kon doen aangezien Nadia hem sloeg (meerdere keren)... daarvoor was Lieke ook al door Jaap en Dennix de kleren van het lijf getrokken...
En Huub is Lieke? Huub trok iets stuk dus moet Lieke aangepakt worden?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De bewoners slikken maar alles.... Zij zouden degene moeten zijn die achter (in dit geval) de poort zouden moet staan met spandoeken vanwege de bar slechte arbeidverhoudingen en omstandigheden...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt... En ze slikken alles maar achter... Ze hebben destijds een 'grens' gesteld, maar daar mogen ze gewoon weer overheen....
Negeermodus werkt prima, in dit geval.quote:
Nee dus. Wat deed Lieke dat aanvaardbaar maakte dat die kampsnollen aan haar BH zaten? Wat heeft Lieke hen ooit misdaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Conclusie, allemaal één pot nat...niet dan?
Maar dit keer niet. Dit kan niet toegestaan worden. Dit was echt een groeps aanranding, daar is geen twijfel over mogelijk. De man vasthouden met 3 man en de vrouw met 3 anderen aanpakken. Hoe grover wil je het hebben? Hier zijn zeer vele overtredingen begaan en er zullen koppen moeten rollen. Dit kan niet getolereerd worden... niet door de redactie, maar al helemaal niet door de kijker. Ook de gouden kooi heeft met grenzen te maken... en die zijn vanmiddag zwaar overschreden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt... En ze slikken alles maar achter... Ze hebben destijds een 'grens' gesteld, maar daar mogen ze gewoon weer overheen....
Ik zat vanmiddag nog aan je denken toen het passeerde. Overigens, ik voel mij niet fout, helemaal niet. Wat doe jij er precies aan behalve hier roepen dat het verwerpelijk is? (niet vervelend bedoelt)quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mee eens, maar wat voor aktie komt aan bij talpa, welke aktie zullen ze naar luisteren?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
De redactie wil kennelijk geen contrast tussen sterk/hoogstaand Vs. tuig. Maar alleen maar tuig, bagger.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je wil uitstralen en zij zou de enige zijn die nog bij het RTL concept past. Daar willen ze naartoe. Ik vind Lieke persoonlijk wel spraakmakend omdat het gewoon een sterke vrouw is die dadelijk trots die villa kan verlaten in tegenstelling tot al die anderen.
laat ons even weten of het je gelukt isquote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoezo uitlachen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd aan Ben en Joris
Lach me ajb niet uit, ik zet hem hier neer ?
Hoi Ben en of Joris
Ik ben kleinzusje van FOK
Geen Huub groupie, maar gewoon een streamer/ fokker.
Normaal bemoei ik me nergens mee. Heb ooit een kaart gestuurd naar Huub ( 1x en nooit meer)
Maar nu is mijn vraag anders.
Is het niet mogelijk dat jullie ( of anderen) iets ondernemen tegen de agressie van o.a. Natasia ?
Is alles dichtgetimmerd door Talpa ? Worden er inderdaad mensen bedreigd bij Talpa ? en loopt Huub echt gevaar.
Vandaag Schopte Natasia Huub . Er is toegezegd dat zij de villa moet verlaten bij meer geweld. Maar het gebeurt niet.
Ik weet dat Theo in de politiek zit en mijn vraag is of jullie antwoord kunnen geven op het bovenstaande + of het mogelijk is om iets te ondernemen.
Nogmaals, ik heb geen voorkeur meer voor enig persoon in DGK, maar onrecht en geweld zijn echt te vreselijk om naar te kijken.
Veel groeten en ik hoop op een antwoord.
Kleinzusje van FOK
ps. op FOK is alles te volgen via filmpjes en VOL is bezig met de politie inschakelen
Als er vanavond geen sancties en exits volgen denk ik dat we massaal aangifte moeten doen ofzo. Het is een spel, maar je hebt wel met mensen te maken... en je hebt je aan de wet te houden. Dat dat vanmiddag niet gebeurd is lijkt me duidelijk. Dit kun je echt ook als kijker niet accepteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat schreef ik net ook al maar niemand reageerde.
Het is net alsof je er bij staat als iemand op straat b.v aangerand wordt en geslagen door een hele groep en je kijkt er naar en doet niets.
Alleen is hier het verschil dat we een beetje machteloos lijken te zijn.
Neen, je kan alleen zo moeilijk op een smiley reageren he...en mij mag je best negeren als je dat bedoelde, vat het allemaal niet zo persoonlijk op en denk eraan dat het een show is en wij erbuiten staanquote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Negeermodus werkt prima, in dit geval.![]()
zo dat is een goeie cap...deze moeten we doormailen naar alles en iedereen die we maar kunnen verzinnen...quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er vanavond geen sancties en exits volgen denk ik dat we massaal aangifte moeten doen ofzo. Het is een spel, maar je hebt wel met mensen te maken... en je hebt je aan de wet te houden. Dat dat vanmiddag niet gebeurd is lijkt me duidelijk. Dit kun je echt ook als kijker niet accepteren.
Kansloos. Slechte brief.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Ben en of Joris
Normaal bemoei ik me nergens mee. Heb ooit een kaart gestuurd naar Huub ( 1x en nooit meer)
Is het niet mogelijk dat jullie ( of anderen) iets ondernemen tegen de agressie van o.a. Natasia ?
Is alles dichtgetimmerd door Talpa ? Worden er inderdaad mensen bedreigd bij Talpa ? en loopt Huub echt gevaar.
Vandaag Schopte Natasia Huub . Er is toegezegd dat zij de villa moet verlaten bij meer geweld. Maar het gebeurt niet.
Ik weet dat Theo in de politiek zit en mijn vraag is of jullie antwoord kunnen geven op het bovenstaande + of het mogelijk is om iets te ondernemen.
Nogmaals, ik heb geen voorkeur meer voor enig persoon in DGK, maar onrecht en geweld zijn echt te vreselijk om naar te kijken.
Kleinzusje van FOK
ps. op FOK is alles te volgen via filmpjes en VOL is bezig met de politie inschakelen
Leuke conspiracy theoryquote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sylvia wilde eerst ook niet, Eric wilde eerst ook niet. Dat is de vrijheid die ze hebben, maar ze worden wel vogelvrij verklaard door achter. De anderen krijgen het signaal, je mag los gaan. Wie het wil mag het gaan doen. Zo stak Huub zijn vriendje Eric een mes in de rug
Waarom ze naar huis moet? Ze is gewoon veel te veel de ideale schoondochter en maakt door haar "saaiheid" totaal geen spraakmakende TV.
Jij kan zo bij Tien aan de slag op de internetredactiequote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef noucky het volgende:
Zij heeft nooit iets misdaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee dus. Wat deed Lieke dat aanvaardbaar maakte dat die kampsnollen aan haar BH zaten? Wat heeft Lieke hen ooit misdaan?
Ze poepen in hun broek voor Lieke.
Vanaf 12 uur de streams aanstaan, dus ik mis niks.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Waarom zou Huub exit moeten?
Heb je de ruzie wel gezien?
Helemaal plat mailen die gestoorden daar. Ze hebben nu echt een fout gemaakt door vanmiddag niet in te grijpen. Daar kan ze nog wel eens zwaar ik de problemen brengen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kies er maar wat uit !
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karendaling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
Het is te triest, maar surf even naar tien.tv. De minisite van DGK kopt al dagen met "Iedereen heeft nog maar één doel: Lieke en Huub de Villa uit jagen" Kennelijk ziet de redactie al wat nu gebeurt als een mooie publiekstrekker. Deborah Flens verneukt het programma compleet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dit keer niet. Dit kan niet toegestaan worden. Dit was echt een groeps aanranding, daar is geen twijfel over mogelijk. De man vasthouden met 3 man en de vrouw met 3 anderen aanpakken. Hoe grover wil je het hebben? Hier zijn zeer vele overtredingen begaan en er zullen koppen moeten rollen. Dit kan niet getolereerd worden... niet door de redactie, maar al helemaal niet door de kijker. Ook de gouden kooi heeft met grenzen te maken... en die zijn vanmiddag zwaar overschreden.
Helemaal goed, vooral omdat je daar ook een dagje hebt meegelopen, dus je weet een beetje hoe het werkt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Ben en of Joris
Jaap zit er alleen maar om rijk te worden, maar helaas heeft hij verkeerd gegokt, hij kan beter elke maand een staatslot kopen en wint hij niets dan kan hij door gaan met zeuren op zijn verleden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap houdt zich aan de regels en aan het script. Hij maakt geen fouten in die dingen. Daarom zei hij ook tegen Huub, voordat het gezeur echt begon, dat het zoet daarna wel zou komen. Dat sterkt mij in mijn gevoel dat het allemaal afgesproken werk was. De vorm en hoe, dat mogen de bewoners dan zelf weer bepalen.
Er stond zelfs op de plasma dat Natasia zich wel moest aankleden, want ze liep nog in haar ochtendjas.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de redactie niet heeft ingegrepen. Ze zijn een half uur aan het plotten, vallen aan en weten van te voren dat ze er niks van uitzenden, wat is het nut dan, dat ontgaat mij volkomen.
Lieve Scan... Mooi gezegd Ik heb net het filmpje gezien en ben redelijk van de legquote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
Whahahahaha!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
en VOL is bezig met de politie inschakelen
Het verschil is dat bewoners gewoon de poort uit kunnen lopen als ze het niet meer aankunnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat schreef ik net ook al maar niemand reageerde.
Het is net alsof je er bij staat als iemand op straat b.v aangerand wordt en geslagen door een hele groep en je kijkt er naar en doet niets.
Alleen is hier het verschil dat we een beetje machteloos lijken te zijn.
lees hier maar dat is heel overzichtelijk met dank aan nowlivequote:Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef rooie3 het volgende:
Niemand die me even wil bij praten.Lees dingen over de politie die wil dat we naar de kooi mailen.
Is er weer geweld gebruikt dan ,ben nog druk aan het bijlezen maar is haast geen doen.
Nee, ik draaf niet door. Behoorlijk triest dat jij er op die manier op reageert. Iedereen zit hier met ongelooflijke afschuw de berichten en captures te bekijken van vanmiddag. Dit kan en mag echt niet goedgekeurd worden. Er is hierna nog maar 1 stap en dat is dat Huub wordt vastgehouden en Lieke door de rest wordt verkracht. Belachelijk... gewoonweg een schandalige vertoning. Hier moet iets aan gedaan worden.quote:
Jij bent een grot zusquote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Ben en of Joris
Kleinzusje van FOK
Heb alles een dag moeten missen.Dus als ik het goed begrijp zijn er ook geen sancaties van die bloempot en stenen gekomen.En nu is het alweer misgegaan dus.Hoe lang moet dit nog doorgaan en waarom Huub wel boetes geven.Ik snap er echt niks meer van.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er vanavond geen sancties en exits volgen denk ik dat we massaal aangifte moeten doen ofzo. Het is een spel, maar je hebt wel met mensen te maken... en je hebt je aan de wet te houden. Dat dat vanmiddag niet gebeurd is lijkt me duidelijk. Dit kun je echt ook als kijker niet accepteren.
Hallo,quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kies er maar wat uit !
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karendaling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
Hij is verstuurd in ieder geval met cap natuurlijk. Gelukkig was er vanmiddag iemand zo goed om even een lijstje met emailadressen neer te zetten.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
laat ons even weten of het je gelukt is![]()
![]()
Echt niet, morgen de kranten weer vol met DGK drama. Mensen spreken er over, mensen gaan kijken naar de uitzending. Met al dat rumoer gniffelen ze meer en meer en het geld stroomt binnen. Het maakt niet uit hoe er over gesproken wordt, als er maar over gesproken wordt. Publiciteit is één op één extra omzet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is te triest, maar surf even naar tien.tv. De minisite van DGK kopt al dagen met "Iedereen heeft nog maar één doel: Lieke en Huub de Villa uit jagen" Kennelijk ziet de redactie al wat nu gebeurt als een mooie publiekstrekker. Deborah Flens verneukt het programma compleet.
Kijk even wie ik quote, einstein.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik draaf niet door. Behoorlijk triest dat jij er op die manier op reageert.
-blabla-
Terecht. Boetes is ook niet an de orde, Hier moeten directe exits op volgen. Minimaal 3. En dat Natasia onmiddellijk exit moet vanwege die trap is ook duidelijk. De vraag is of wij als streamers het gaan pikken als er weer niets aan wordt gedaan? De wet is ruimschoots overtreden vanmiddag en dat wordt toegestaan? Tijd voor een tegenactie denk ik zo. Massaal naar Eemnes of iets dergelijk. En dit zeg ik echt niet snel, maar het is echt een enorm schandaal wat zich i die villa heeft afgespeeld vanmiddag.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ver ver ver voorbij de grens. Met het vastpakken van Lieke is het fysiek geweld begonnen.
Huub is al achter geweest en daar lijkt gezegd te zijn dat er geen boetes komen.
Scan fijn dat je nog post al kijk je niet meer........het was vernederend en tenenkrommend. Als ik jou was zou ik dus het filmpje maar niet bekijken daar krijg je hartkloppingen vanquote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Whahahaha #2quote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Er is hierna nog maar 1 stap en dat is dat Huub wordt vastgehouden en Lieke door de rest wordt verkracht.
oh en daarom wurg je je slachtoffer maarquote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Hannibella het volgende:
[..]
plus een cap dat Natasia Lieke op het hoofd slaat met de ijzeren pot.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef Katewalker het volgende:
[..]
zo dat is een goeie cap...deze moeten we doormailen naar alles en iedereen die we maar kunnen verzinnen...![]()
Ik denk dat we die caps/fimpjes gewoon naar de media moeten sturen. T anp, novum, de revu, telegraaf weet ik veel wat. Dan kan Tien er ook niet omheenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik draaf niet door. Behoorlijk triest dat jij er op die manier op reageert. Iedereen zit hier met ongelooflijke afschuw de berichten en captures te bekijken van vanmiddag. Dit kan en mag echt niet goedgekeurd worden. Er is hierna nog maar 1 stap en dat is dat Huub wordt vastgehouden en Lieke door de rest wordt verkracht. Belachelijk... gewoonweg een schandalige vertoning. Hier moet iets aan gedaan worden.
Ja, sterke reactie.quote:
Hulde.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:50 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
Carla
Bij deze verzonden...
Ik snap wel wat je bedoeld, het is niet om aan te zien wat er vanmiddag gebeurd, maar aan de andere kant: is het niet aan Huub en Lieke om hier tegen in te gaan? Zij doen mee , aan wat een spel genoemd wordt, en nergens blijkt ook maar uit dat ze er tegen in opstand komen. Ik wil totaal niet zeggen dat ze dit over hen heen roepen want dat is niet zo. Maar ze kunnen er ook uitstappen. (hoewel ik het die anderen totaal niet gun om het zo ver te laten komen.)quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
weet je wat het is,, ik denk dat ze er totaal scheit aan hebben wat de streamers vinden, denken of doen. Ze leven daar net als de bewoners in hun eigen wereldje. Hun regels hun wetten. scheit aan wat de rest ervan vind, zolang er geld binnen komt vinden hun het wel mooi..quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terecht. Boetes is ook niet an de orde, Hier moeten directe exits op volgen. Minimaal 3. En dat Natasia onmiddellijk exit moet vanwege die trap is ook duidelijk. De vraag is of wij als streamers het gaan pikken als er weer niets aan wordt gedaan? De wet is ruimschoots overtreden vanmiddag en dat wordt toegestaan? Tijd voor een tegenactie denk ik zo. Massaal naar Eemnes of iets dergelijk. En dit zeg ik echt niet snel, maar het is echt een enorm schandaal wat zich i die villa heeft afgespeeld vanmiddag.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Ben en of Joris
Kleinzusje van FOK
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef noucky het volgende:
Huub kan de tranen bijna niet bedwingen achter de PC en Lieke ligt te slapen achter de andere PC.
Slapen mocht toch niet overdag ?
Als jij door 6 zwakbegaafden wordt opgewacht en in je schuurtje wordt genomen moet je dan ook niet gaan piepen. Woon je nog in dezelfde bouwval?quote:
Dat was bij Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
[..]
plus een cap dat Natasia Lieke op het hoofd slaat met de ijzeren pot.
Als iemand zo op je afstormt is zo'n trap gewoon een reflex om jezelf te verdedigen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
En dat Natasia onmiddellijk exit moet vanwege die trap is ook duidelijk.
Tweede keer dat je met drie van die smileys reageert. Grote klasse joh. Jij lijkt me een prettig mens.quote:
Amenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen
Wat godverdommme???? Ga je nu zeggen dat Huun de persoon was die aanviel? Je bent echt niet helemaal lekker geloof ik. Wie begint er nou dan? Zelfs als Huub ze voor de bek geslagen had zou het nog geen exit zijn. Hij wordt gvd vastgehouden terwijl ze Lieke grijpen. Ik was zelf echt helemaal los gegaan en er hadden een aantal personen niet meer in de villa gezeten vanmiddag.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand zo op je afstormt is zo'n trap gewoon een reflex om jezelf te verdedigen.
kloptquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen, neem het allemaal is niet zo serieus joh.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tweede keer dat je met drie van die smileys reageert. Grote klasse joh. Jij lijkt me een prettig mens.
dat zeg ik: Tien doet aan georganiseerde misdaad. Ze faciliteren geweld om er aan te verdienen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Zora01 het volgende:
[..]
weet je wat het is,, ik denk dat ze er totaal scheit aan hebben wat de streamers vinden, denken of doen. Ze leven daar net als de bewoners in hun eigen wereldje. Hun regels hun wetten. scheit aan wat de rest ervan vind, zolang er geld binnen komt vinden hun het wel mooi..
Dit is beneden ALLE PEIL.... Als ik de vader was van Lieke had ik inmiddels al een goede advocaat in de arm genomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Net het filmpje weer terug gezien:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
Zelf keek ik die naar de andere stream maar dit was met een nog grotere walging.
Het lijkt me vreselijk voor een vrouw dat je aangerand/uitgekleed word door 3 anderen. Maar als man lijkt het me ook verschrikkelijk om te zien dat de vrouw van wie je houdt aangerand/uitgekleed word door 3 anderen roepent maak d'r BH los... maak d'r BH los.
En dat je dan niets kunt doen omdat zo'n vieze gore vetklep je vasthoudt. Ik nu weer zo fucking pissed.
Ik kan niet begrijpen dat hier geen sancties opvolgen.
Ik zeg niet dat ik het prima vind, ik moest alleen lachen om jouw scenario met een groepsverkrachting.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sterke reactie..... Ondenkbaar hè? Wat er godverdomme vanmiddag gebeurde was ook al ondenkbaar.
Jullie zijn echt zelf net zo zwaar gestoord als je dat allemaal wel prima vindt. Wat een volk hier zeg![]()
![]()
![]()
Jij bent zo'n type dat altijd het overzicht behoudt? Good for you!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen, neem het allemaal is niet zo serieus joh.
Eens, al kan ik de bevlogenheid voor een deel wel begrijpen als je favoriet zo aangepakt wordt. Ik had destijds met Jaap ook wel eens een kutgevoel als Huub en Eric hem weer eens te grazen namen. Maar je moet gewoon voor ogen blijven houden dat ze het niet hoeven doen, ze kunnen onmiddelijk het huis uit wandelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Wie wil je aanklagen en vanwege watquote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Dit is beneden ALLE PEIL.... Als ik de vader was van Lieke had ik inmiddels al een goede advocaat in de arm genomen.
Die aankalcht hadden ze echt heel snel op tafel liggen.
Die streamers waren gewoon getuige van een misdrijf in mijn ogen. Een break nemen? Goeie reactie joh, net zoals die gestoorden die roepen dat het 'allemaal maar een spelletje is'. Maar vooral laten gebeuren wat er gebeurde. Hartstikke goed joh. Je mag trots zijn op jezelf.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
APK lach me niet uit ajb
Ik ben lid geworden van de EO![]()
![]()
Nee, hoor, ze gooide zo hard tegen Lieke dat die pot richting Huubs hoofd sprong, die afweertquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Je vind het wel prima!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het prima vind, ik moest alleen lachen om jouw scenario met een groepsverkrachting.![]()
Blijf lekker doordraaien, het is hier vermakelijker dan op de streams.
Lieverd ik heb geneukt, de hond al velen malen uitgelaten, WD gekeken. Maar wil ook een beetje media aandachtquote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige mensen moeten echt even een luchtje gaan scheppen buiten ofzo, het lijkt wel alsof de Kooi mensen obsessief en wereldvreemd maakt.
Zou de rest ook eens moeten doen. Men wil hier met zn allen de villa instormen om Natasia en co. te killen...ik zie geen logica in die gedachtengang hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type dat altijd het overzicht behoudt? Good for you!
Het is mij ook een raadsel. 6 man zijn een hele tijd aan het plotten wat ze gaan doe, redactie kijkt mee, grijpt niet in, een streamlock volgt en ze zenden er niets van uit op de TV. Wat heeft dat in godsnaam voor zin?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Zelf keek ik die naar de andere stream maar dit was met een nog grotere walging.
Het lijkt me vreselijk voor een vrouw dat je aangerand/uitgekleed word door 3 anderen. Maar als man lijkt het me ook verschrikkelijk om te zien dat de vrouw van wie je houdt aangerand/uitgekleed word door 3 anderen roepent maak d'r BH los... maak d'r BH los.
En dat je dan niets kunt doen omdat zo'n vieze gore vetklep je vasthoudt. Ik nu weer zo fucking pissed.
Ksssssssssssssstttttttttttquote:
Huub kwam op Natasia af en logisch dat ze hem afweerde... Natasia ging veel te ver (een moeder van 2 kindjes waaronder een meisje) roepend maak d'r BH los maak d'r BH los... wat natuurlijk niet wil zggen dat ze Huub niet van zich af mag houden/trappen...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat godverdommme???? Ga je nu zeggen dat Huun de persoon was die aanviel? Je bent echt niet helemaal lekker geloof ik. Wie begint er nou dan? Zelfs als Huub ze voor de bek geslagen had zou het nog geen exit zijn. Hij wordt gvd vastgehouden terwijl ze Lieke grijpen. Ik was zelf echt helemaal los gegaan en er hadden een aantal personen niet meer in de villa gezeten vanmiddag.
Geen poot om op te staan, maak je geen zorgen. Ze heeft betaald voor deze behandeling, er voor getekend zelfs. Haar enige oplossing is het huis verlaten. Maar ja, wat trekt sterker, je eigen bedje of een miljoen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is beneden ALLE PEIL.... Als ik de vader was van Lieke had ik inmiddels al een goede advocaat in de arm genomen.
Oh dat weet ik wel zeker. Hun eigen privé concentratiekampjequote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Zora01 het volgende:
[..]
weet je wat het is,, ik denk dat ze er totaal scheit aan hebben wat de streamers vinden, denken of doen. Ze leven daar net als de bewoners in hun eigen wereldje. Hun regels hun wetten. scheit aan wat de rest ervan vind, zolang er geld binnen komt vinden hun het wel mooi..
Oh vertel, met wie heb je geneuktquote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd ik heb geneukt, de hond al velen malen uitgelaten, WD gekeken. Maar wil ook een beetje media aandacht![]()
Als jij denkt dat ik anders zou reageren als het om andere bewoners ging, heb je het goed mis. Het is gewoon heel griezelig wat er vanmiddag gebeurde. Een actie die de redactie nooit of te nimmer mogen accepteren. Het was non stop fysiek geweld. Dat was het ook geweest als ze het met twee andere bewoners hadden geflikt. Mensen die die willen afdoen met 'ach, het is maar een spel' hebben echt een steekje los.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens, al kan ik de bevlogenheid voor een deel wel begrijpen als je favoriet zo aangepakt wordt. Ik had destijds met Jaap ook wel eens een kutgevoel als Huub en Eric hem weer eens te grazen namen. Maar je moet gewoon voor ogen blijven houden dat ze het niet hoeven doen, ze kunnen onmiddelijk het huis uit wandelen.
Donder even op met die persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat godverdommme???? Ga je nu zeggen dat Huun de persoon was die aanviel? Je bent echt niet helemaal lekker geloof ik.
Halfbloedjequote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef tony38 het volgende:
als hun nks doen dan doen de fans het maar samen met die nadia en die kut marokaan moet ook naarhuis
Ach dit vind ik nog meevallen in vergelijking met eerdere uitlatingen van in het bijzonder Natasiaquote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef riri het volgende:
Nadia:
Echt...ze mogen blij zijn dat de telefoon de hele dag gaat....anders zouden ze nu allang dood zijn.
???????????????????
Hoe is het mogelijk dat dat zomaar gezegd mag worden?
Yvonne grijp dit monsterquote:
GELUL. Fysiek geweld MAG NIET. Dáár heeft ze voor getekend. Niemand in dit huis wist toen hij/zij binnenkwam dat dit allemaal mag. Maar of het nou een regel is of niet, je hebt ook nog met de wet te maken....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen poot om op te staan, maak je geen zorgen. Ze heeft betaald voor deze behandeling, er voor getekend zelfs. Haar enige oplossing is het huis verlaten. Maar ja, wat trekt sterker, je eigen bedje of een miljoen?
Hee Amanda, wat ben je traag van begrip..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wie wil je aanklagen en vanwege wat![]()
Zo heb ik het ook gezien. Ik zal vanavond eens rustig terugkijken. De aanrichter van deze ellende is voor mijn gevoel ook echt wel Huub. Drie meiden willen er eentje in de vijver gooien, is dat zo erg? Nee dus. Huub springt er tussen en dat had hij gewoon inet moeten doen. Hij weet toch dat hij in een spel zit en hij kent de spelregels.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub kwam op Natasia af en logisch dat ze hem afweerde... Natasia ging veel te ver (een moeder van 2 kindjes waaronder een meisje) roepend maak d'r BH los maak d'r BH los... wat natuurlijk niet wil zggen dat ze Huub niet van zich af mag houden/trappen...
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Donder even op met die persoonlijke aanvallen.![]()
Huub rent op Natasia af, ik zeg slechts dat het een reflex van Natasia is om zichzelf tegen gevaar te verdedigen.
Ik was jou niet aan hyet uitlachen, maar posters op v-o-l die de politie hebben ingeschakeld.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
APK lach me niet uit ajb
Ik ben lid geworden van de EO![]()
![]()
Ik denk toch echt dat de oplossing binnen DGK ligt...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yvonne ?quote:
Je mag alles zeggen. Het zegt wel heel veel over diegene zelf natuurlijk. Wat een haat spat er van die psycho af zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef riri het volgende:
Nadia:
Echt...ze mogen blij zijn dat de telefoon de hele dag gaat....anders zouden ze nu allang dood zijn.
???????????????????
Hoe is het mogelijk dat dat zomaar gezegd mag worden?
En ik zeg dat het gestoord is als je zoiets als vanmiddag goedkeurt.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Donder even op met die persoonlijke aanvallen.![]()
Huub rent op Natasia af, ik zeg slechts dat het een reflex van Natasia is om zichzelf tegen gevaar te verdedigen.
Dus degene die getreiterd wordt mag niets ondernemen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gezien. Ik zal vanavond eens rustig terugkijken. De aanrichter van deze ellende is voor mijn gevoel ook echt wel Huub. Drie meiden willen er eentje in de vijver gooien, is dat zo erg? Nee dus. Huub springt er tussen en dat had hij gewoon inet moeten doen. Hij weet toch dat hij in een spel zit en hij kent de spelregels.
Je doelt toch niet op vandaag toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, hoor, ze gooide zo hard tegen Lieke dat die pot richting Huubs hoofd sprong, die afweert
Knap hard, dus, als je 2 hoofden kunt raken.
Dan is het heel simpel contractbreuk van Talpa. Dan gaan ze toch naar een advocaat en stappen eruit?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GELUL. Fysiek geweld MAG NIET. Dáár heeft ze voor getekend. Niemand in dit huis wist toen hij/zij binnenkwam dat dit allemaal mag. Maar of het nou een regel is of niet, je hebt ook nog met de wet te maken....
Et voila, daar komt jouw zieke gedachtengang uit de mouw. No offence verder.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik anders zou reageren als het om andere bewoners ging, heb je het goed mis.
Wie wil je aanklagen en vanwege watquote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
rot jij even op met je persoonlijke gesar. dank jequote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was jou niet aan hyet uitlachen, maar posters op v-o-l die de politie hebben ingeschakeld.
Hoewel jij het wel noemt in die mail.
Oh gelukkigquote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was jou niet aan hyet uitlachen, maar posters op v-o-l die de politie hebben ingeschakeld.
Hoewel jij het wel noemt in die mail.
Filmpje gezien, maar dit gaat echt te ver. Ik hoop, dat er nu WEL aangifte gedaan wordt, want dit is pure aanranding.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
dit is gewoon strafbaar klaar uitquote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GELUL. Fysiek geweld MAG NIET. Dáár heeft ze voor getekend. Niemand in dit huis wist toen hij/zij binnenkwam dat dit allemaal mag. Maar of het nou een regel is of niet, je hebt ook nog met de wet te maken....
Hmm, dus als Brian Lieke zou verkrachten (voorbeeldje) dan moet Lieke het huis verlaten want daar heeft ze voor betaald en getekend?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen poot om op te staan, maak je geen zorgen. Ze heeft betaald voor deze behandeling, er voor getekend zelfs. Haar enige oplossing is het huis verlaten. Maar ja, wat trekt sterker, je eigen bedje of een miljoen?
Weet je wat.. Blijven jullie het dan maar lekker goedkeuren. De streamers zijn ook de weg kwijt geloof ik. Onvoorstelbaar hoe lauwtjes er door sommigen gereageerd wordt op wat er gebeurde vanmiddag. ECHT ONGELOOFLIJK.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
BTW Zolang mensen er vrijwillig voor kiezen om opgesloten te blijven in een gesticht waar gedreigd, geschopt, gestolen, geslagen, geschopt, gediscrimineerd, gekleineerd etc. wordt, wie zijn wij als kijkers dan om ons ermee te bemoeienAls ze het zelf niet nodig vinden om aangifte te doen bij de politie, waarom zou een buitenstaander het dan doen
![]()
Laat die gekken gewoon, blijkbaar vinden ze het nog steeds erg leuk daar![]()
Dag scanman, ik ben inderdaad trots op mijzelf, ik zag geen misdrijf en ben niet gestoord. Vind je niet van jezelf dat je wel erg laat gaan? En nogmaals, wat heb jij er allemaal al tegen gedaan dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die streamers waren gewoon getuige van een misdrijf in mijn ogen. Een break nemen? Goeie reactie joh, net zoals die gestoorden die roepen dat het 'allemaal maar een spelletje is'. Maar vooral laten gebeuren wat er gebeurde. Hartstikke goed joh. Je mag trots zijn op jezelf.
Ja, sommigen zijn ECHT volkomen de weg kwijt. Ik heb er geen woorden meer voor. Gehersenspoeld door de opzet van het programma ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmm, dus als Brian Lieke zou verkrachten (voorbeeldje) dan moet Lieke het huis verlaten want daar heeft ze voor betaald en getekend?
Nou sorry hoor. Wat zou jij er van vinden als je vriendin agressief werd aangevallen wordt door 3 anderen en zo'n Natasia die keihard roept maak d'r BH los maak d'r BH los... Dan bleef jij rustig in de stoel zitten?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gezien. Ik zal vanavond eens rustig terugkijken. De aanrichter van deze ellende is voor mijn gevoel ook echt wel Huub. Drie meiden willen er eentje in de vijver gooien, is dat zo erg? Nee dus. Huub springt er tussen en dat had hij gewoon inet moeten doen. Hij weet toch dat hij in een spel zit en hij kent de spelregels.
de streamers voelen zich niet serieus genomen door de maatregeklen die de redaktie niet neemtquote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat.. Blijven jullie het dan maar lekker goedkeuren. De streamers zijn ook de weg kwijt geloof ik. Onvoorstelbaar hoe lauwtjes er door sommigen gereageerd wordt op wat er gebeurde vanmiddag. ECHT ONGELOOFLIJK.
wil eigenlijk gewoon kappen met kijken maar wil wel Huub en Lieke steunenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat.. Blijven jullie het dan maar lekker goedkeuren. De streamers zijn ook de weg kwijt geloof ik. Onvoorstelbaar hoe lauwtjes er door sommigen gereageerd wordt op wat er gebeurde vanmiddag. ECHT ONGELOOFLIJK.
Het heeft hier de halve dag geregend.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef ThaSandman het volgende:
Mensen in de real world is het lekker weer om te zwemmen dus waarom hangen jullie de hele dag achter de pc en zitten jullie je druk te maken om een akkefietje wat nog geen vermelding waard is op de frontpage?
Aan voorbeeldjes heb ik niets, het gaat hier over gepasseerde feiten. Een casus links of rechts schiet niet echt op.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmm, dus als Brian Lieke zou verkrachten (voorbeeldje) dan moet Lieke het huis verlaten want daar heeft ze voor betaald en getekend?
Ja dat zijn degenen die de politie gaan lastig vallen, de redactie gaan platmailen, hartkloppingen krijgen en helemaal over de rooie gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sommigen zijn ECHT volkomen de weg kwijt. Ik heb er geen woorden meer voor. Gehersenspoeld door de opzet van het programma ofzo.
Precies. Maar Huub en Lieke zijn zelf ook gestoord als ze dit accepteren. Ze moeten gewoon de telefoon pakken en aangifte doen. Of zal ze dat verboden worden. Moet je toch eens voorstellen dat je Lieke's ouders bent. Ik zou echt niet meer voor mezelf instaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit is gewoon strafbaar klaar uit
onzin, een contract noch Tien staan boven de wet. Als lieke aangifte zou doen bij de politie zou ze gewoon een zaak hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel artikel SR?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Puur molesteren.
Gewoon strafbaar wat hier te zien is.....
Ja dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan voorbeeldjes heb ik niets, het gaat hier over gepasseerde feiten. Een casus links of rechts schiet niet echt op.
Besteed het geld gewoon aan sms'jes, doe ik ook..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
wil eigenlijk gewoon kappen met kijken maar wil wel Huub en Lieke steunen
en dan nog komt ze er goed vanaf!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Huub en Lieke moeten Natasia met haar nog steeds vette reet eens vasthouden en dan aan haar BH trekken zodat de siloconengel van haar protheses via haar oren naar buiten spuit......![]()
![]()
Ik heb nog geen druppel regen gezien hier. Het is volgens mij 35 graden (Zuid-Limburg).quote:
Prima jochie. Vooral blijven bagatelliserenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat zijn degenen die de politie gaan lastig vallen, de redactie gaan platmailen, hartkloppingen krijgen en helemaal over de rooie gaan.
FYI Sommige streamers hebben ook nog een eigen leven, die worden niet zo snel hysterisch om dingen die volwassenen die ze niet kennen zichzelf laten aandoen in een freakshowquote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zonde van je tijdquote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Puur molesteren.
Tuurlijk... en niet zo´n klein beetje ook. Maar voor een aantal streamers is het wel prima en moet je als kijker niet zo zeuren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Puur molesteren.
Beter dan obsessief, narrowminded en wereldvreemd.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prima jochie. Vooral blijven bagatelliseren
Link even naar een post waar ik het goedkeur?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
En ik zeg dat het gestoord is als je zoiets als vanmiddag goedkeurt.
Als dit toegelaten wordt dan kan dus Amanda gewoon verkracht worden.... kijken hoe Brian dan reageert...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sommigen zijn ECHT volkomen de weg kwijt. Ik heb er geen woorden meer voor. Gehersenspoeld door de opzet van het programma ofzo.
Serieus?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |