Kansloos. Slechte brief.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd aan Ben en Joris
Lach me ajb niet uit, ik zet hem hier neer ?
Hoi Ben en of Joris
Ik ben kleinzusje van FOK
Geen Huub groupie, maar gewoon een streamer/ fokker.
Normaal bemoei ik me nergens mee. Heb ooit een kaart gestuurd naar Huub ( 1x en nooit meer)
Maar nu is mijn vraag anders.
Is het niet mogelijk dat jullie ( of anderen) iets ondernemen tegen de agressie van o.a. Natasia ?
Is alles dichtgetimmerd door Talpa ? Worden er inderdaad mensen bedreigd bij Talpa ? en loopt Huub echt gevaar.
Vandaag Schopte Natasia Huub . Er is toegezegd dat zij de villa moet verlaten bij meer geweld. Maar het gebeurt niet.
Ik weet dat Theo in de politiek zit en mijn vraag is of jullie antwoord kunnen geven op het bovenstaande + of het mogelijk is om iets te ondernemen.
Nogmaals, ik heb geen voorkeur meer voor enig persoon in DGK, maar onrecht en geweld zijn echt te vreselijk om naar te kijken.
Veel groeten en ik hoop op een antwoord.
Kleinzusje van FOK
ps. op FOK is alles te volgen via filmpjes en VOL is bezig met de politie inschakelen
Leuke conspiracy theoryquote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sylvia wilde eerst ook niet, Eric wilde eerst ook niet. Dat is de vrijheid die ze hebben, maar ze worden wel vogelvrij verklaard door achter. De anderen krijgen het signaal, je mag los gaan. Wie het wil mag het gaan doen. Zo stak Huub zijn vriendje Eric een mes in de rug
Waarom ze naar huis moet? Ze is gewoon veel te veel de ideale schoondochter en maakt door haar "saaiheid" totaal geen spraakmakende TV.
Jij kan zo bij Tien aan de slag op de internetredactiequote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef noucky het volgende:
Huub zit bij de voordeurtrap te peinzen. Is hij zich al aan het voorbereiden op een exit ?
Zij heeft nooit iets misdaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee dus. Wat deed Lieke dat aanvaardbaar maakte dat die kampsnollen aan haar BH zaten? Wat heeft Lieke hen ooit misdaan?
Ze poepen in hun broek voor Lieke.
Vanaf 12 uur de streams aanstaan, dus ik mis niks.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Waarom zou Huub exit moeten?
Heb je de ruzie wel gezien?
Helemaal plat mailen die gestoorden daar. Ze hebben nu echt een fout gemaakt door vanmiddag niet in te grijpen. Daar kan ze nog wel eens zwaar ik de problemen brengen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kies er maar wat uit !
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karendaling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
Het is te triest, maar surf even naar tien.tv. De minisite van DGK kopt al dagen met "Iedereen heeft nog maar één doel: Lieke en Huub de Villa uit jagen" Kennelijk ziet de redactie al wat nu gebeurt als een mooie publiekstrekker. Deborah Flens verneukt het programma compleet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dit keer niet. Dit kan niet toegestaan worden. Dit was echt een groeps aanranding, daar is geen twijfel over mogelijk. De man vasthouden met 3 man en de vrouw met 3 anderen aanpakken. Hoe grover wil je het hebben? Hier zijn zeer vele overtredingen begaan en er zullen koppen moeten rollen. Dit kan niet getolereerd worden... niet door de redactie, maar al helemaal niet door de kijker. Ook de gouden kooi heeft met grenzen te maken... en die zijn vanmiddag zwaar overschreden.
Helemaal goed, vooral omdat je daar ook een dagje hebt meegelopen, dus je weet een beetje hoe het werkt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Ben en of Joris
Jaap zit er alleen maar om rijk te worden, maar helaas heeft hij verkeerd gegokt, hij kan beter elke maand een staatslot kopen en wint hij niets dan kan hij door gaan met zeuren op zijn verleden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap houdt zich aan de regels en aan het script. Hij maakt geen fouten in die dingen. Daarom zei hij ook tegen Huub, voordat het gezeur echt begon, dat het zoet daarna wel zou komen. Dat sterkt mij in mijn gevoel dat het allemaal afgesproken werk was. De vorm en hoe, dat mogen de bewoners dan zelf weer bepalen.
Er stond zelfs op de plasma dat Natasia zich wel moest aankleden, want ze liep nog in haar ochtendjas.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de redactie niet heeft ingegrepen. Ze zijn een half uur aan het plotten, vallen aan en weten van te voren dat ze er niks van uitzenden, wat is het nut dan, dat ontgaat mij volkomen.
Lieve Scan... Mooi gezegd Ik heb net het filmpje gezien en ben redelijk van de legquote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
Whahahahaha!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
en VOL is bezig met de politie inschakelen
Het verschil is dat bewoners gewoon de poort uit kunnen lopen als ze het niet meer aankunnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat schreef ik net ook al maar niemand reageerde.
Het is net alsof je er bij staat als iemand op straat b.v aangerand wordt en geslagen door een hele groep en je kijkt er naar en doet niets.
Alleen is hier het verschil dat we een beetje machteloos lijken te zijn.
lees hier maar dat is heel overzichtelijk met dank aan nowlivequote:Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef rooie3 het volgende:
Niemand die me even wil bij praten.Lees dingen over de politie die wil dat we naar de kooi mailen.
Is er weer geweld gebruikt dan ,ben nog druk aan het bijlezen maar is haast geen doen.
Nee, ik draaf niet door. Behoorlijk triest dat jij er op die manier op reageert. Iedereen zit hier met ongelooflijke afschuw de berichten en captures te bekijken van vanmiddag. Dit kan en mag echt niet goedgekeurd worden. Er is hierna nog maar 1 stap en dat is dat Huub wordt vastgehouden en Lieke door de rest wordt verkracht. Belachelijk... gewoonweg een schandalige vertoning. Hier moet iets aan gedaan worden.quote:
Jij bent een grot zusquote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Ben en of Joris
Veel groeten en ik hoop op een antwoord.
Kleinzusje van FOK
ps. op FOK is alles te volgen via filmpjes en VOL is bezig met de politie inschakelen
Heb alles een dag moeten missen.Dus als ik het goed begrijp zijn er ook geen sancaties van die bloempot en stenen gekomen.En nu is het alweer misgegaan dus.Hoe lang moet dit nog doorgaan en waarom Huub wel boetes geven.Ik snap er echt niks meer van.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er vanavond geen sancties en exits volgen denk ik dat we massaal aangifte moeten doen ofzo. Het is een spel, maar je hebt wel met mensen te maken... en je hebt je aan de wet te houden. Dat dat vanmiddag niet gebeurd is lijkt me duidelijk. Dit kun je echt ook als kijker niet accepteren.
Hallo,quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kies er maar wat uit !
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karendaling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |