abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51496822
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Meganog het volgende:

[..]

Zij is inderdaad de enige die geen fysiek geweld heeft gebruikt.

Maar ze is ook de meest gehate persoon in de kooi, en dat zegt genoeg over haar belagers.
Precies! Daardoor past ze ook niet in de groep. Zij is gewoon niet asociaal genoeg en dan zijn er mensen die het haar daarom gunnen ook. Gunnen dat er geweld wordt toegepast op haar. Als levende boksbal loopt zij daar rond en mensen vinden dat terecht. Ziek volk.
Go hard or go home
pi_51496827
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef noucky het volgende:
Huub zit bij de voordeurtrap te peinzen. Is hij zich al aan het voorbereiden op een exit ?
Als natasia eruit zou moeten zou hij wel wat vrolijker zijn.
pi_51496831
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef itsme het volgende:

[..]

en haar bh uit doen?
Ja, het is echt wel lullig voor Lieke, ik vind dat ook. Maar Huub trok een slipje van Nadia stuk. Zo doen ze allemaal dingen die over de grens gaan. Inherent aan het spel.
pi_51496832
Waren het toendertijd Jaap en Brian niet die een meneer wilde uitnodigen die uitleg kwam geven over pesten? Ze vonden dat zo fout. Brian wilde een goed voorbeeld zijn voor alle kinderen.....
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:38:09 #105
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51496835
  zondag 15 juli 2007 @ 18:38:12 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51496836
Ik heb net de foto's even bekeken en de berichten van iedereen over wat er vanmiddag gebeurd is. Al met al leek het verdomd veel op een groepsaanranding. Ik begreep dat Huub werd vastgehouden en de meiden losgingen op Lieke. Dit is, en dat zal toch iedereen begrijpen, VER de grens over en moet voor zeker drie mensen een regelrechte exit betekenen. Eigenlijk wel voor meer dan drie. Van alleen al de captures zit ik hier volkomen te shaken. Het is echt ongelooflijk wat er nu gebeurd is. Die 6 idioten zijn volkomen doorgeslagen en moeten eigenlijk verwijderd worden. Het zijn van die types die in een bepaalde situatie volkomen doordraaien. Zelfs al zou Huub iets terug gedaan hebben, of Lieke, dan is dat volkomen logisch. Reken erop dat een elleboog op die bek van Jaap zeer normaal is als je in die situatie wordt vastgehouden.
Vanavond moeten er dus echt wel minimaal 3 mensen exit. Zo niet, dan vind ik dat wij als kijker eigenlijk verplicht zijn om in actie te komen. Als je dit ongestraft toelaat ben je als toeschouwen in weze net zou fout. Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51496837
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Als we deze cap nu eens allemaal doormailen aan de redactie met de vraag of ze dit willen toestaan ?
Ik doe het nu gelijk ff !
De Party had van de week een aardig stuk over het geweld van Natasia.
Die kunnen als follow up deze cap dus wel gebruiken.

Mail die dus maar.

Maar aan de andere kant is de Party vaste gast in de Villa.
Dus Tien vindt het helemaal niet erg dat al dit geweld in de publiciteit komt, en ook niet dat Natasia nationaal bekend komt te staan als gewelddadig. Dat laatste vind ik ook niet erg, maar dat Tien er blijkbaar blij mee is is zeer bedenkelijk.
pi_51496854
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef noucky het volgende:
Huub wilde sterke tegenstand, nu hij die heeft zit hij bijna te janken.
En Huub wil de Kooi winnen ?
Jij snapt er echt geen ruk van he...
pi_51496868
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, het is echt wel lullig voor Lieke, ik vind dat ook. Maar Huub trok een slipje van Nadia stuk. Zo doen ze allemaal dingen die over de grens gaan. Inherent aan het spel.
Niet met zn 3en tegen 1, dat kan gewoon niet
Daarom is Huub ook pissed, zelfde als met dat jurkje toen van Lieke
pi_51496871
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net de foto's even bekeken en de berichten van iedereen over wat er vanmiddag gebeurd is. Al met al leek het verdomd veel op een groepsaanranding. Ik begreep dat Huub werd vastgehouden en de meiden losgingen op Lieke. Dit is, en dat zal toch iedereen begrijpen, VER de grens over en moet voor zeker drie mensen een regelrechte exit betekenen. Eigenlijk wel voor meer dan drie. Van alleen al de captures zit ik hier volkomen te shaken. Het is echt ongelooflijk wat er nu gebeurd is. Die 6 idioten zijn volkomen doorgeslagen en moeten eigenlijk verwijderd worden. Het zijn van die types die in een bepaalde situatie volkomen doordraaien. Zelfs al zou Huub iets terug gedaan hebben, of Lieke, dan is dat volkomen logisch. Reken erop dat een elleboog op die bek van Jaap zeer normaal is als je in die situatie wordt vastgehouden.
Vanavond moeten er dus echt wel minimaal 3 mensen exit. Zo niet, dan vind ik dat wij als kijker eigenlijk verplicht zijn om in actie te komen. Als je dit ongestraft toelaat ben je als toeschouwen in weze net zou fout. Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
Klopt... En ze slikken alles maar achter... Ze hebben destijds een 'grens' gesteld, maar daar mogen ze gewoon weer overheen....
pi_51496874
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub trok het slipje van Nadia stuk omdat dat het enige is wat hij terug kon doen aangezien Nadia hem sloeg (meerdere keren)... daarvoor was Lieke ook al door Jaap en Dennix de kleren van het lijf getrokken...
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 18:39:39 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_51496879
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef noekje het volgende:

[..]

Incompetentie, dat is het. Ze hebben geen enkele regel toegepast die juist zou zijn.
Eigenlijk zou alleen Lieke daar nog moeten zitten.
Onbegrijpelijk dat de redactie niet heeft ingegrepen. Ze zijn een half uur aan het plotten, vallen aan en weten van te voren dat ze er niks van uitzenden, wat is het nut dan, dat ontgaat mij volkomen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51496882
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef itsme het volgende:

[..]

en haar bh uit doen?
Snap je het echt niet? Die zender zat een paar keer om de bh dus moet ie los als je die zender eruit wil halen... los, een bh kan al los door de haakjes te openen hoor
pi_51496883

pi_51496885
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Carlaa het volgende:

[..]

en het adres is?
Kies er maar wat uit !
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karendaling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_51496889
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef Yollie het volgende:
Waren het toendertijd Jaap en Brian niet die een meneer wilde uitnodigen die uitleg kwam geven over pesten? Ze vonden dat zo fout. Brian wilde een goed voorbeeld zijn voor alle kinderen.....
Als je alle tegenstrijdigheden, leugens, omdraaiingen en verzinsels van Brian bij elkaar optelt kun je niet anders dan met je hoofd schudden.
pi_51496894
quote:
Eens.
Mij gaat het niet eens meer om de bewoners, het gaat mij om het schandalige van Tien dat ze dit mooi vinden.

Georganiseerde misdaad
pi_51496897
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er is meer, er is script. Ik weet nog heel goed dat Huub een keer van achteren kwam, vlak na terror op Jaap. Huub ging in de tuin zitten, riep Jaap en vertelde dat hij samen wilde werken. Dat was vlak voordat Huub hem er in hield. Dat was zo duidelijk aangestuurd door achteren, omdat al die tijd daarvoor hij niets anders deed dan Jaap de vreselijkste ziektes toewensen en taggen. Vanaf die tijd zijn Huub en Jaap samen opgetrokken (voor zover dat kan met Jaap)

Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk. Het script was volgens mij dat daarna Huub en Jaap samen op zouden trekken. Alleen gaat het nu fout, doordat Huub zei dat hij zowieso nooit om Jaap gegeven had en daarmee eigenlijk scripttechnisch de opening naar een weg terug afbreekt. De accoutant van achteren, beiden hebben dezelfde, is op vakantie. Jaap is de weg kwijt, Huub trekt zijn eigen plan en het gaat niet helemaal zoals het zou moeten gaan nu. Wachten dus op Stijn en tot die tijd maar door modderen.

Zo is mijn visie, of hij klopt? Ik weet het niet maar ik vermoed van wel
Je draaft veel te ver door
pi_51496899
Whahahha, Jaap voelt zich kut door Huub en Lieke.. Omdat hij van binnen in de gaten heeft dat het 'fout' is wat hij momenteel doet...
pi_51496901
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Hannibella het volgende:

[..]

Snap je het echt niet? Die zender zat een paar keer om de bh dus moet ie los als je die zender eruit wil halen... los, een bh kan al los door de haakjes te openen hoor
...........
  zondag 15 juli 2007 @ 18:40:15 #121
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51496903
quote:
Ver ver ver voorbij de grens. Met het vastpakken van Lieke is het fysiek geweld begonnen.
Huub is al achter geweest en daar lijkt gezegd te zijn dat er geen boetes komen.
Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sylvia wilde eerst ook niet, Eric wilde eerst ook niet. Dat is de vrijheid die ze hebben, maar ze worden wel vogelvrij verklaard door achter. De anderen krijgen het signaal, je mag los gaan. Wie het wil mag het gaan doen. Zo stak Huub zijn vriendje Eric een mes in de rug

Waarom ze naar huis moet? Ze is gewoon veel te veel de ideale schoondochter en maakt door haar "saaiheid" totaal geen spraakmakende TV.
Het is ook maar net wat je wil uitstralen en zij zou de enige zijn die nog bij het RTL concept past. Daar willen ze naartoe. Ik vind Lieke persoonlijk wel spraakmakend omdat het gewoon een sterke vrouw is die dadelijk trots die villa kan verlaten in tegenstelling tot al die anderen.
Go hard or go home
  zondag 15 juli 2007 @ 18:40:38 #123
1585 itsme
Chaoot!
pi_51496911
quote:
. Als je dit ongestraft toelaat ben je als toeschouwen in weze net zou fout. Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
Dat schreef ik net ook al maar niemand reageerde.
Het is net alsof je er bij staat als iemand op straat b.v aangerand wordt en geslagen door een hele groep en je kijkt er naar en doet niets.

Alleen is hier het verschil dat we een beetje machteloos lijken te zijn.
pi_51496912
quote:
pi_51496914
quote:
Eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')