abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 18:32:28 #76
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51496685
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als het morgen (met de terugkomst van Stijn) ineens is afgelopen. Of iemand achter vindt het wel leuk wat Huub en Lieke overkomt, of het is grenzeloze incompetentie.
Terugblikkend: Het laatste...
Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef CoT het volgende:
Waarom zou je dat doormailen naar de redactie?
Zij hebben echt wel de beelden gezien hoor, Huub heeft al gezegd dat er geen boetes omen
Zodat ze weten dat wij OOK de beelden hebben gezien, ondanks dat ze er zo snel mogelijk een streamlock opgooien.
Zodat ze weten dat het NIET acceptabel of geloofwaardig is als ze Natasja er nu nog in laten!
pi_51496695
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk. Het script was volgens mij dat daarna Huub en Jaap samen op zouden trekken. Zo is mijn visie, of hij klopt? Ik weet het niet maar ik vermoed van wel
Hoezo is het overduidelijk dat Lieke eruit moet? Dat gevoel had ik wel met Sylvia en ook wel met Eric maar met Lieke heb ik dat helemaal niet. Waaruit blijkt dan dat zij eruit moet?
Het is nl helemaal niet zo moeilijk om iemand te wippen. Je zegt dat ze eruit moeten en opeens komt er een gevoel opboeren dat ze naar huis willen.
Go hard or go home
  zondag 15 juli 2007 @ 18:32:42 #79
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_51496699
Wie zit met Lieke te praten?
And all the things you do with it
pi_51496703
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef rooie3 het volgende:
Niemand die me even wil bij praten.Lees dingen over de politie die wil dat we naar de kooi mailen.
Is er weer geweld gebruikt dan ,ben nog druk aan het bijlezen maar is haast geen doen.
Natasja heeft geen boete gekregen voor het gooien met een ijzeren plantenbak naar Huub, maar kreeg een uitje.

Vandaag zullen er ook geen boetes komen 6 tegen 2 mag en een karatetrap (Natasja tegen Huub) mag uiteraard ook gewoon
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_51496723
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als het morgen (met de terugkomst van Stijn) ineens is afgelopen. Of iemand achter vindt het wel leuk wat Huub en Lieke overkomt, of het is grenzeloze incompetentie.
Incompetentie, dat is het. Ze hebben geen enkele regel toegepast die juist zou zijn.
Eigenlijk zou alleen Lieke daar nog moeten zitten.
Go hard or go home
pi_51496736
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Houtspeer het volgende:
Wie zit met Lieke te praten?
schaakles op de pc
Goedemorgen :W
pi_51496738
De groep heeft gewoon gelijk, alles wat Huub flikt is ok, gebeurd het andersom dan kan Huub er niet tegen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51496740
Brian heeft zijn haar weer laten stylen.
Go hard or go home
pi_51496748
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Yollie het volgende:

[..]

Natasja heeft geen boete gekregen voor het gooien met een ijzeren plantenbak naar Huub, maar kreeg een uitje.

Vandaag zullen er ook geen boetes komen 6 tegen 2 mag en een karatetrap (Natasja tegen Huub) mag uiteraard ook gewoon
Ik ben er nog zo kwaad om.
Waar is de redactie mee bezig?
Goedemorgen :W
pi_51496749
quote:

Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk.
WAT een imbecielen dan. Walgelijk. Zou Lieke, als ze idd onder deze druk het huis verlaat, haar inleggeld wel terugkrijgen? Zo niet, dan moet ze John de Mol aanklagen. Volgens mij is dit oplichting.

Ik lurk ff mee ga niet betalen voor de streams verder.
pi_51496750
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef noekje het volgende:

[..]

Incompetentie, dat is het. Ze hebben geen enkele regel toegepast die juist zou zijn.
Eigenlijk zou alleen Lieke daar nog moeten zitten.
Zij is inderdaad de enige die geen fysiek geweld heeft gebruikt.

Maar ze is ook de meest gehate persoon in de kooi, en dat zegt genoeg over haar belagers.
pi_51496756
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
Brian heeft zijn haar weer laten stylen.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:35:31 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51496761
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
De groep heeft gewoon gelijk, alles wat Huub flikt is ok, gebeurd het andersom dan kan Huub er niet tegen.
Goh, dat is nou echt een eigenschap die de rest inderdaad niet heeft.

(Behalve Lieke, die blijft altijd sportief)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51496762
quote:
pi_51496767
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef noekje het volgende:

[..]

Hoezo is het overduidelijk dat Lieke eruit moet? Dat gevoel had ik wel met Sylvia en ook wel met Eric maar met Lieke heb ik dat helemaal niet. Waaruit blijkt dan dat zij eruit moet?
Het is nl helemaal niet zo moeilijk om iemand te wippen. Je zegt dat ze eruit moeten en opeens komt er een gevoel opboeren dat ze naar huis willen.
Sylvia wilde eerst ook niet, Eric wilde eerst ook niet. Dat is de vrijheid die ze hebben, maar ze worden wel vogelvrij verklaard door achter. De anderen krijgen het signaal, je mag los gaan. Wie het wil mag het gaan doen. Zo stak Huub zijn vriendje Eric een mes in de rug

Waarom ze naar huis moet? Ze is gewoon veel te veel de ideale schoondochter en maakt door haar "saaiheid" totaal geen spraakmakende TV.
pi_51496773
quote:
Huub is kwaad omdat ze met zn 3en tegen Lieke tekeer gingen, en Jaap hem vasthield
3 tegen 1 heeft huub nooit gedaan
pi_51496779
Ik hoor Natasia nog zo zeggen: "Ik verlaag me niet tot agressie"

Wat een trotse moeder is het toch

Die aap hoort hier thuis

Loslaten daar en zorgen dat ze nooit meer de bewoonde wereld in kan.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_51496783
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik ben er nog zo kwaad om.
Waar is de redactie mee bezig?
Je begint het je af te vragen.
Dit gaat vanavond of morgen weer mis.
pi_51496787
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:28 schreef Hannibella het volgende:

[..]

Definieer aanranden. Drie vrouwen die haar zender af proberen te pakken en haar de vijver in willen gooien...dat kan ook niet, maar het is wel binnen de grenzen van de o' zo geweldige talpa-regels.
en haar bh uit doen?
pi_51496788
Huub zit bij de voordeurtrap te peinzen. Is hij zich al aan het voorbereiden op een exit ?
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:37:02 #97
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51496800
quote:

[..]

Er is meer, er is script. Ik weet nog heel goed dat Huub een keer van achteren kwam, vlak na terror op Jaap. Huub ging in de tuin zitten, riep Jaap en vertelde dat hij samen wilde werken. Dat was vlak voordat Huub hem er in hield. Dat was zo duidelijk aangestuurd door achteren, omdat al die tijd daarvoor hij niets anders deed dan Jaap de vreselijkste ziektes toewensen en taggen. Vanaf die tijd zijn Huub en Jaap samen opgetrokken (voor zover dat kan met Jaap)

Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk. Het script was volgens mij dat daarna Huub en Jaap samen op zouden trekken. Alleen gaat het nu fout, doordat Huub zei dat hij zowieso nooit om Jaap gegeven had en daarmee eigenlijk scripttechnisch de opening naar een weg terug afbreekt. De accoutant van achteren, beiden hebben dezelfde, is op vakantie. Jaap is de weg kwijt, Huub trekt zijn eigen plan en het gaat niet helemaal zoals het zou moeten gaan nu. Wachten dus op Stijn en tot die tijd maar door modderen.

Zo is mijn visie, of hij klopt? Ik weet het niet maar ik vermoed van wel
Over het eerste heb je misschien gelijk. In ruil voor wat privileges misschien.
Over het script: Da's duidelijk Jaap z'n script. Helaas pakte dat anders uit. En is hij verder niet bij machtte te bonde met anderen.
Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef CoT het volgende:

[..]

Huub is kwaad omdat ze met zn 3en tegen Lieke tekeer gingen, en Jaap hem vasthield
Precies. Hoe denk je dat Brian zou reageren als ze met drie vrouwen Amanda zouden aanpakken.
pi_51496810
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef noucky het volgende:
Huub zit bij de voordeurtrap te peinzen. Is hij zich al aan het voorbereiden op een exit ?
Waarom zou Huub exit moeten?
Heb je de ruzie wel gezien?
pi_51496812
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef CoT het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel genoeg andere terror uitgevoerd...je kunt niks met elkaar vergelijken, alles is gewoon even verrot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')