totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je daarna geen verplichtingen meer hebt?
Maak je geen zorgen. Die houdt de volgende keer gewoon Huub weer vast.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Arme Jaap, laat hij zich nu nog beinvloeden ook? Het zal toch niet
Een rat, een heks, maar bovenal een intens slechte moeder.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Oma1 het volgende:
[..]
dat wel maar ik hoop echt van niet zou het heel erg vinden
ze moeten haar aanpakken niet haar kinderen want zij is de rat en wat voor een bah bah bah
Helemaal!quote:
En wederom blijkt Natasia, met haar "onschendbaarheid", de redactie enorm te kakken te zetten!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef Meganog het volgende:
Natasia: "Gelukkig weet ik wie mij hier heel graag willen houden."
John de Mol is verre van failliet... die heeft Tien lekker verkocht aan RTL, heeft Talpa producties gewoon zelf gehouden en kan van zijn 1.6 miljard de boel nog een hele tijd draaiend houden...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.
Al komt het niet door, misschien zet het die aso's bij de redactie aan het denken. (wishful thinkingquote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
En kaartjes blijven sturen he medeFOKkers.
Komt haatmail eigenlijk door naar de bewoners want ik wil haatmail sturen naar die zes klootzakken.
Zijn onmacht prachtig verwoord. En ja, we kunnen beluisteren hoe veel Huub echt om hem geeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef akveor het volgende:
Jaap is 'tevreden' met de dingen die mensen hem geeven. IPV dat hij vraagt aan de mensen wat hij nodig heeft.
Speltechnisch is hij juist heel zwak. Aansluiten bij een zwak koppel als Nadia en Dennis gaat hem niet verder helpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is de enige klassebak voor mij. Alleen een speelbal van de boze buitenwereld en zichzelf. Maar strategisch tot nu toe wel tien keer slimmer dan de rest. Eens kijken hoe het uitpakt.
Natasia heeft vanaf dag 1 aangegeven dat ze geen negatieve post wil ontvangen en krijgt die dus ook niet, daarbij maakt het die paupers niet uit wat voor post ze krijgen, ook negatieve aandacht is aandacht.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
Komt haatmail eigenlijk door naar de bewoners want ik wil haatmail sturen naar die zes klootzakken.
Denk je echt dat iemand met zulk kapitaal/macht dat soort dingen niet goed heeft geregeld?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.
Natasia heeft sowieso aangegeven dat ze dat soort post niet wil.... dat scheelt weer een postzegel...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
Met een jammer verhaal dat Huub en Lieke hem inpakken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat meteen met het verhaal naar de kapsalon.
Ik sta echt verbaast dat Jaap denkt dat Huub z'n echte vriend was. Ik heb hem nooit meer gevonden dan een speltechnisch maatje die elkaar later nodig hebben in het spel. Jaap heeft Huub verraden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn onmacht prachtig verwoord. En ja, we kunnen beluisteren hoe veel Huub echt om hem geeft.
En wat voor inhoudelijke reactie kreeg hij er op behalve 'hun zijn echt dom' of 'hun proberen jou weer terug te pakken'?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap weet het gesprek net in het kantoor wel op een hele andere manier te brengen in de kapsalon.
Haha geniaal!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Ze willen een ultimatum gaan stellen: Als Huub Lieke eruit stemt, dan is het weer goed.
Ze denken ook echt wat te kunnen winnen.. Whahahahquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Ze willen een ultimatum gaan stellen: Als Huub Lieke eruit stemt, dan is het weer goed.
Ze zijn echt bang voor Lieke, ze weten dat zij de sterkste is en dat ze haar alleen maar met een groep kunnen aanpakken... 1 op 1 of zelfs met z'n 2en kunnen ze haar met geen mogelijkheid aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
mwhoehaha, wat een stelletje zelfoverschattende groep paupers is het ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Dat was altijd al de bedoeling van Jaap.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Wow, goed bedachtquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Als we deze cap nu eens allemaal doormailen aan de redactie met de vraag of ze dit willen toestaan ?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn echt bang voor Lieke, ze weten dat zij de sterkste is en dat ze haar alleen maar met een groep kunnen aanpakken... 1 op 1 of zelfs met z'n 2en kunnen ze haar met geen mogelijkheid aan.
Lieke rules![]()
Die angst maakt ze ook vals en roekeloos en dus gevaarlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn echt bang voor Lieke, ze weten dat zij de sterkste is en dat ze haar alleen maar met een groep kunnen aanpakken... 1 op 1 of zelfs met z'n 2en kunnen ze haar met geen mogelijkheid aan.
Lieke rules![]()
Tsja... dan moeten ze er maar uit hè... Lijkt me sowieso de beste oplossingquote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die angst maakt ze ook vals en roekeloos en dus gevaarlijk.
Jaap zag maar 1 iemand als vriend daar en dat was Brian. Brian kon Jaaps terror niet accepteren en heeft toen ook aangeven zijn plek in de villa niet zonder meer veilig meer te stellen. Huub is daarentegen onbetrouwbaar en aangezien Jaap hem ook qua karakter totaal niet mag (ondanks wat hij nu ook zegt, daar ben ik gezien eerdere uitspraken van overtuigt) is de keuze voor kopiermachine en afhankelijke (geen medestanders) Dennis snel gemaakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta echt verbaast dat Jaap denkt dat Huub z'n echte vriend was. Ik heb hem nooit meer gevonden dan een speltechnisch maatje die elkaar later nodig hebben in het spel. Jaap heeft Huub verraden.
Dennis zal de eerste zijn tegen wie ze zich keren als er een eind komt aan de eensgezindheid tegen H&L. Zowel Natasia, Brian als Jaap hebben hem al aangesproken op zijn passiviteit tijdens acties.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:24 schreef the_undertaker het volgende:
Dennix weer... "alle bommen los"![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik zin om dat "mannetje" lekker op zijn bek te trimmen. Zitten ze ogen nog dichter dan ze nu al zitten.
Inderdaad. Hij zal zich echt moeten bewijzen anders ligt hij eruit.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis zal de eerste zijn tegen wie ze zich keren als er een eind komt aan de eensgezindheid tegen H&L. Zowel Natasia, Brian als Jaap hebben hem al aangesproken op zijn passiviteit tijdens acties.
Het zou me niet verbazen als het morgen (met de terugkomst van Stijn) ineens is afgelopen. Of iemand achter vindt het wel leuk wat Huub en Lieke overkomt, of het is grenzeloze incompetentie.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... dan moeten ze er maar uit hè... Lijkt me sowieso de beste oplossing![]()
Er is meer, er is script. Ik weet nog heel goed dat Huub een keer van achteren kwam, vlak na terror op Jaap. Huub ging in de tuin zitten, riep Jaap en vertelde dat hij samen wilde werken. Dat was vlak voordat Huub hem er in hield. Dat was zo duidelijk aangestuurd door achteren, omdat al die tijd daarvoor hij niets anders deed dan Jaap de vreselijkste ziektes toewensen en taggen. Vanaf die tijd zijn Huub en Jaap samen opgetrokken (voor zover dat kan met Jaap)quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta echt verbaast dat Jaap denkt dat Huub z'n echte vriend was. Ik heb hem nooit meer gevonden dan een speltechnisch maatje die elkaar later nodig hebben in het spel. Jaap heeft Huub verraden.
en het adres is?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als we deze cap nu eens allemaal doormailen aan de redactie met de vraag of ze dit willen toestaan ?
Ik doe het nu gelijk ff !
Ik denk dat hij goed als trilfunctie zou functionerenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
Dennis is toch dat mannetje die altijd achteraan staat te springen en met een hoog stemmetje wat gilt? Niet te verstaan overigens omdat je gehoor net niet die frequentie oppikt.
Ze moeten eigenlijk een ringtone van hem maken. Een niet te horen ringtone.
Definieer aanranden. Drie vrouwen die haar zender af proberen te pakken en haar de vijver in willen gooien...dat kan ook niet, maar het is wel binnen de grenzen van de o' zo geweldige talpa-regels.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik vind het echt niet kunnen hoe ze bij lieke deden hoor, lijkt wel op aanranding man
Dus is Brian de verrader... Hij heeft hem eruit gestemt terwijl hij dat niet zou doen. Hij heeft Cora d'r adres op de streams geschreeuwd. En toch kiest Jaap ervoor om Huub als verrader te zien terwijl die juist eerlijk zegt wat de stand van zaken tussen hen is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap zag maar 1 iemand als vriend daar en dat was Brian. Brian kon Jaaps terror niet accepteren en heeft toen ook aangeven zijn plek in de villa niet zonder meer veilig meer te stellen. Huub is daarentegen onbetrouwbaar en aangezien Jaap hem ook qua karakter totaal niet mag (ondanks wat hij nu ook zegt, daar ben ik gezien eerdere uitspraken van overtuigt) is de keuze voor kopiermachine en afhankelijke (geen medestanders) Dennis snel gemaakt.
Terugblikkend: Het laatste...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het morgen (met de terugkomst van Stijn) ineens is afgelopen. Of iemand achter vindt het wel leuk wat Huub en Lieke overkomt, of het is grenzeloze incompetentie.
Zodat ze weten dat wij OOK de beelden hebben gezien, ondanks dat ze er zo snel mogelijk een streamlock opgooien.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef CoT het volgende:
Waarom zou je dat doormailen naar de redactie?
Zij hebben echt wel de beelden gezien hoor, Huub heeft al gezegd dat er geen boetes omen
Hoezo is het overduidelijk dat Lieke eruit moet? Dat gevoel had ik wel met Sylvia en ook wel met Eric maar met Lieke heb ik dat helemaal niet. Waaruit blijkt dan dat zij eruit moet?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk. Het script was volgens mij dat daarna Huub en Jaap samen op zouden trekken. Zo is mijn visie, of hij klopt? Ik weet het niet maar ik vermoed van wel
Natasja heeft geen boete gekregen voor het gooien met een ijzeren plantenbak naar Huub, maar kreeg een uitje.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:30 schreef rooie3 het volgende:
Niemand die me even wil bij praten.Lees dingen over de politie die wil dat we naar de kooi mailen.
Is er weer geweld gebruikt dan ,ben nog druk aan het bijlezen maar is haast geen doen.
Incompetentie, dat is het. Ze hebben geen enkele regel toegepast die juist zou zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het morgen (met de terugkomst van Stijn) ineens is afgelopen. Of iemand achter vindt het wel leuk wat Huub en Lieke overkomt, of het is grenzeloze incompetentie.
schaakles op de pcquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Houtspeer het volgende:
Wie zit met Lieke te praten?
Ik ben er nog zo kwaad om.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Natasja heeft geen boete gekregen voor het gooien met een ijzeren plantenbak naar Huub, maar kreeg een uitje.
Vandaag zullen er ook geen boetes komen 6 tegen 2 mag en een karatetrap (Natasja tegen Huub) mag uiteraard ook gewoon
WAT een imbecielen dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk.
Zij is inderdaad de enige die geen fysiek geweld heeft gebruikt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Incompetentie, dat is het. Ze hebben geen enkele regel toegepast die juist zou zijn.
Eigenlijk zou alleen Lieke daar nog moeten zitten.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
Brian heeft zijn haar weer laten stylen.
Goh, dat is nou echt een eigenschap die de rest inderdaad niet heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
De groep heeft gewoon gelijk, alles wat Huub flikt is ok, gebeurd het andersom dan kan Huub er niet tegen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
De groep heeft gewoon gelijk, alles wat Huub flikt is ok, gebeurd het andersom dan kan Huub er niet tegen.
Sylvia wilde eerst ook niet, Eric wilde eerst ook niet. Dat is de vrijheid die ze hebben, maar ze worden wel vogelvrij verklaard door achter. De anderen krijgen het signaal, je mag los gaan. Wie het wil mag het gaan doen. Zo stak Huub zijn vriendje Eric een mes in de rugquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo is het overduidelijk dat Lieke eruit moet? Dat gevoel had ik wel met Sylvia en ook wel met Eric maar met Lieke heb ik dat helemaal niet. Waaruit blijkt dan dat zij eruit moet?
Het is nl helemaal niet zo moeilijk om iemand te wippen. Je zegt dat ze eruit moeten en opeens komt er een gevoel opboeren dat ze naar huis willen.
Huub is kwaad omdat ze met zn 3en tegen Lieke tekeer gingen, en Jaap hem vasthieldquote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
Je begint het je af te vragen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ben er nog zo kwaad om.
Waar is de redactie mee bezig?
en haar bh uit doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Definieer aanranden. Drie vrouwen die haar zender af proberen te pakken en haar de vijver in willen gooien...dat kan ook niet, maar het is wel binnen de grenzen van de o' zo geweldige talpa-regels.
Over het eerste heb je misschien gelijk. In ruil voor wat privileges misschien.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is meer, er is script. Ik weet nog heel goed dat Huub een keer van achteren kwam, vlak na terror op Jaap. Huub ging in de tuin zitten, riep Jaap en vertelde dat hij samen wilde werken. Dat was vlak voordat Huub hem er in hield. Dat was zo duidelijk aangestuurd door achteren, omdat al die tijd daarvoor hij niets anders deed dan Jaap de vreselijkste ziektes toewensen en taggen. Vanaf die tijd zijn Huub en Jaap samen opgetrokken (voor zover dat kan met Jaap)
Nu moet van achteren Lieke weg, dat is overduidelijk. Het script was volgens mij dat daarna Huub en Jaap samen op zouden trekken. Alleen gaat het nu fout, doordat Huub zei dat hij zowieso nooit om Jaap gegeven had en daarmee eigenlijk scripttechnisch de opening naar een weg terug afbreekt. De accoutant van achteren, beiden hebben dezelfde, is op vakantie. Jaap is de weg kwijt, Huub trekt zijn eigen plan en het gaat niet helemaal zoals het zou moeten gaan nu. Wachten dus op Stijn en tot die tijd maar door modderen.
Zo is mijn visie, of hij klopt? Ik weet het niet maar ik vermoed van wel
Precies. Hoe denk je dat Brian zou reageren als ze met drie vrouwen Amanda zouden aanpakken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub is kwaad omdat ze met zn 3en tegen Lieke tekeer gingen, en Jaap hem vasthield
3 tegen 1 heeft huub nooit gedaan
Waarom zou Huub exit moeten?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef noucky het volgende:
Huub zit bij de voordeurtrap te peinzen. Is hij zich al aan het voorbereiden op een exit ?
Maar hij heeft wel genoeg andere terror uitgevoerd...je kunt niks met elkaar vergelijken, alles is gewoon even verrot.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub is kwaad omdat ze met zn 3en tegen Lieke tekeer gingen, en Jaap hem vasthield
3 tegen 1 heeft huub nooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |