ga een cursus nederlands volgen en schreeuw niet zoquote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef smiley1982 het volgende:
DAT MENSTRUATIE BLOED IS ECHT RANZIG HUN ZIJN ECHT RANZIG IN BED HET ENIGE WAT HUN DOEN IS NEUKEN EN VOOR DE REST NIKS ANDERS DAN DAT MAAR DAT BLOED GATVER
FF linkje weghalen uit de quote... vergat ik gisteren ook...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat ben jij voor griezel om iemands adres te noteren![]()
![]()
![]()
![]()
Hier heb je hem van mevrouw het personeel/spel speelster.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat ben jij voor griezel om iemands adres te noteren![]()
![]()
![]()
![]()
Huub is niet eens zozeer aan de beurt. Ze richten hun asopijlen meer op Lieke maar ja schijnbaar is dat geen mens.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet objectief nu. Dus Huub is niet bezig geweest om alle bewoners tegen Eric op te stoken?
Is Huub altijd in zn eentje tegen één bezig geweest of heeft hij met ransJaap genoeg geflikt tegen Eric, tegen Brian etc. etc.?
Je moet niet gefixeerd zijn op het 6 tegen één gedoe, want dit is gewoon niet meer dan een logische reactie...gezien de passiviteit van die groep nu verleden tijd is en Huub aan de beurt is.
Is dat gebagger met die adressen en telefoonnummers nou gvd een keer afgelopen?!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef Gigageil het volgende:
-knip-
Je zult maar NEE als voorletters hebben.....
Is dit DE N(atasia) Blank van DGK ? Wie weet het ?![]()
Met scheldwoorden iemands uiterlijk beschrijven is gewoon laag.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat een politiek correct antwoord. Iedereen doet dat, bewust of onbewust.
Jij wilt ze even zeggen dat ze het fantastisch doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:42 schreef noucky het volgende:
Wat is het emailadres om de redactie te kunnen mailen?
Helemaal met je eens. Al die bewoners hebben boter op hun hoofd, pakken vol, maar Huub wel het meeste naar mijn smaak. Zij gladde babbel schijnt echter om onverklaarbare reden nogal veel goed te maken in den landequote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet objectief nu. Dus Huub is niet bezig geweest om alle bewoners tegen Eric op te stoken?
Is Huub altijd in zn eentje tegen één bezig geweest of heeft hij met ransJaap genoeg geflikt tegen Eric, tegen Brian etc. etc.?
Je moet niet gefixeerd zijn op het 6 tegen één gedoe, want dit is gewoon niet meer dan een logische reactie...gezien de passiviteit van die groep nu verleden tijd is en Huub aan de beurt is.
Je zegt precies wat ik vind, dank je.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Laat maar een koppensneller komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Starlie het volgende:
Ik dacht trouwens dat de kapster zou komen??
Gedaan tochquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
FF linkje weghalen uit de quote... vergat ik gisteren ook...![]()
Het wordt niet meteen de waarheid als je het schreeuwtquote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef smiley1982 het volgende:
DAT MENSTRUATIE BLOED IS ECHT RANZIG HUN ZIJN ECHT RANZIG IN BED HET ENIGE WAT HUN DOEN IS NEUKEN EN VOOR DE REST NIKS ANDERS DAN DAT MAAR DAT BLOED GATVER
typisch voor Huub-fansquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
Is dat gebagger met die adressen en telefoonnummers nou gvd een keer afgelopen?!
Get a grip on reality![]()
Natuurlijk is het een kutwijf, maar moet daarom haar achterban geterroriseerd worden?![]()
Zijn dat soort belachelijke uitspraken hier normaal? WEET wat je zegt :( o|O :r :r !!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
logisch? ja, tijdens de tweede wereldoorlog in het nazikamp misschien, daar had jij snel je weg gevonden,:(
1
2
3<?php
kankerlijer
?>
er staat een paard bij mijn pcquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
waar komen al die vervelende forumleden vandaan?
Goede tekst hoor....we zijn trots op je, mafkees!quote:
Kappen nu.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
De ********* woont ze.
Klopt allemaal, maar met 6 man bovenop iemand klimmen, de kleren van het lijf te rukken en dan heel blij te zijn is iets anders dan mensen tegen elkaar opstoken.. Het is een heel ander niveau.. Het ene is gewoon fysiek geweld en de ander hersenterreur... Huub speelt het spel gewoon slim, weet op de juiste momenten slimme dingen te doen/zeggen om mensen tegen elkaar op te stoken, dat is ook de bedoeling van het spel.. Het is nooit de bedoeling geweest om met 6 op 2 mensen te klimmen en ze de kleren van het lijf te trekken of te knijpenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Al die bewoners hebben boter op hun hoofd, pakken vol, maar Huub wel het meeste naar mijn smaak. Zij gladde babbel schijnt echter om onverklaarbare reden nogal veel goed te maken in den lande
Intelligentquote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef smiley1982 het volgende:
Mee eens... zolang ze maar met de poten van elkaar afblijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Tjah, zo heeft het altijd gewerkt...ze pakken elkaar op wat hen het meest kwetst. Daarom is het ook een kutspel geworden, maar wat kutter is, is dat fokkers zo ongelooflijk agressief reageren op wat er in de kooi gebeurt.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is niet eens zozeer aan de beurt. Ze richten hun asopijlen meer op Lieke maar ja schijnbaar is dat geen mens.![]()
Hoop kutnewbies en verder nog wat tuig wat nooit in DGK komt, maar je weet hoe het gaat hè:quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
waar komen al die vervelende forumleden vandaan?
nou dan hoop ik mee te maken dat Nix heropgevoed wordt door oermoeder Tasquote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb me opgeofferd door naar de kapsalon te luisteren:
Natasia en Brian hebben zolangzamerhand door dat dennis nix is. B. zegt dat Huub gelijk heeft als ie zegt dat nix niets durft.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
Als Stijn teruglomt van vakantie en hij moet al die beelden terug zien kan ie meteen wel weer boeken.... Pannekoek had het allemaal goed in de hand.
je vergeet de karatetrap naar het hoofd van huub en de wurggreep van mama tasquote:Op zondag 15 juli 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar met 6 man bovenop iemand klimmen, de kleren van het lijf te rukken en dan heel blij te zijn is iets anders dan mensen tegen elkaar opstoken.. Het is een heel ander niveau.. Het ene is gewoon fysiek geweld en de ander hersenterreur... Huub speelt het spel gewoon slim, weet op de juiste momenten slimme dingen te doen/zeggen om mensen tegen elkaar op te stoken, dat is ook de bedoeling van het spel.. Het is nooit de bedoeling geweest om met 6 op 2 mensen te klimmen en ze de kleren van het lijf te trekken of te knijpen
Ik zou me van mijn leven daar nooit met een tja van afmaken.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:52 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Tjah, zo heeft het altijd gewerkt...ze pakken elkaar op wat hen het meest kwetst. Daarom is het ook een kutspel geworden, maar wat kutter is, is dat fokkers zo ongelooflijk agressief reageren op wat er in de kooi gebeurt.
Ik zie woorden als vermoorden enzo langskomen, ey peeps let op je bloeddruk.
Schijnbaar toch wel, want het gebeurt!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar met 6 man bovenop iemand klimmen, de kleren van het lijf te rukken en dan heel blij te zijn is iets anders dan mensen tegen elkaar opstoken.. Het is een heel ander niveau.. Het ene is gewoon fysiek geweld en de ander hersenterreur... Huub speelt het spel gewoon slim, weet op de juiste momenten slimme dingen te doen/zeggen om mensen tegen elkaar op te stoken, dat is ook de bedoeling van het spel.. Het is nooit de bedoeling geweest om met 6 op 2 mensen te klimmen en ze de kleren van het lijf te trekken of te knijpen
Verdomme ze hebben ook mijn nummer daar...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:52 schreef blomst het volgende:
hier staan de meeste telefoon nummers van de gasten van de gouden kooi
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:52 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Tjah, zo heeft het altijd gewerkt...ze pakken elkaar op wat hen het meest kwetst. Daarom is het ook een kutspel geworden, maar wat kutter is, is dat fokkers zo ongelooflijk agressief reageren op wat er in de kooi gebeurt.
Ik zie woorden als vermoorden enzo langskomen, ey peeps let op je bloeddruk.
Brian is het zieligstquote:Op zondag 15 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Amanda: Waar denk je aan. Brian: Het spugen. Dat ie me in m'n gezicht spuugde.
[afbeelding]
De vermoorde onschuld die groot onrecht is aangedaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Amanda: Waar denk je aan. Brian: Het spugen. Dat ie me in m'n gezicht spuugde.
[afbeelding]
Die boekt gelijk weer drie weken denk ikquote:Op zondag 15 juli 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
Als Stijn teruglomt van vakantie en hij moet al die beelden terug zien kan ie meteen wel weer boeken.... Pannekoek had het allemaal goed in de hand.
Doordat ze zichzelf wegmaakt en op wil staan scheuren haar kleren..zij pakken haar zender en willen de bh openmaken van achter om de zender eruit te halen...ik vind het ook debielallemaal, maar verdraai dan niet wat er is gebeurd. 3 man op Lieke, niet 6 man...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt schatje!!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:55 schreef schatje het volgende:
Een vriendelijk doch dringend verzoek om niet op de man te spelen en geen privégegevens te plaatsen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:53 schreef kybe het volgende:
Van Vol daar is dus iemand naar de politie gegaan.
Op zondag 15 juli 2007 @ 17:39 schreef fiepp het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik denk, als er niemand meer streams kijkt, wie kan dan nog in de gaten houden wat er gebeurt. Als er vandaag niemand naar de streams had gekeken, had Ayla ook niet naar de politie kunnen gaan. En was er ws niks van terug te zien in de montage.
Vanaf nu kijkt de politie mee dus dat is geen taak meer van ons!Alleen een massaale boycot is wat je kunt doen vanaf nu.
Zal dan wel wat minder ver kunnen, denk dat ze een hoop inkomsten vanuit streams zijn verloren. Ik kijk niet meer voorlopig..quote:Op zondag 15 juli 2007 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die boekt gelijk weer drie weken denk ik
goh kon je nou echt niets intelligenters verzinnen??quote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef smiley1982 het volgende:
Ok, ik wist het niet....sorryquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef schatje het volgende:
Waarschuwing: op het plaatsen van privégegevens op FOK! staat een ban, dus niet doen!
Ze zijn idd allemaal zielig... als je zo dom bent dat je dit gedrag kunt rechtvaardigen ben je heel zielig.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal het zieligst. Wat hen is aangedaan vergoelijkt al hun daden.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef phaeton1 het volgende:
Hihi, ik verveelde me dood, had even zin om te zeiken:
[..]
Jep, mute eropquote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef PumaStreamer het volgende:
hoor natasia dan...
Echt VOL, daar dit is dus super.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:53 schreef kybe het volgende:
Van Vol daar is dus iemand naar de politie gegaan.
Op zondag 15 juli 2007 @ 17:39 schreef fiepp het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik denk, als er niemand meer streams kijkt, wie kan dan nog in de gaten houden wat er gebeurt. Als er vandaag niemand naar de streams had gekeken, had Ayla ook niet naar de politie kunnen gaan. En was er ws niks van terug te zien in de montage.
Vanaf nu kijkt de politie mee dus dat is geen taak meer van ons!Alleen een massaale boycot is wat je kunt doen vanaf nu.
edit: ik moet natuurlijk bozer zijn op de ruggegraatloze redactiequote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef Yollie het volgende:
Ik word zo boos om mevrouw onschendbaar.
Ik blijf het toch gewoon ouderwerts niveautje asociaal noemen hoor. Ze hebben genoeg EQ en IQ om beter te weten maar ze drijven zichzelf op tot ze er zelf in geloven.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn idd allemaal zielig... als je zo dom bent dat je dit gedrag kunt rechtvaardigen ben je heel zielig.
Het getuigt van een enorm gebrek aan EQ en IQ... beetje niveautje zwakbegaafd.
Ik ben niet vergeten hier dat velen Huub mochten door zijn actieve rol en de anderen zo passief waren.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Hannibella het volgende:
[..]
wie heltp haar in de kooi...tis fraude....belt iemand jusitie even??quote:Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Jep, mute eropwordt er tamelijk boos over alsk haar zo hoor praten
![]()
Ik denk Milton.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Zou Wilgo wekelijks een bedrag over maken aan Talpa, in de hoop dat Natasja daar mag blijven?
Die apen hebben geen cent te makken dus dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Zou Wilgo wekelijks een bedrag over maken aan Talpa, in de hoop dat Natasja daar mag blijven?
Als de familie van Huub en Lieke slim is, dan bewaren ze al deze filmpjes heel goed voor de rechtzaak als Huub er uitgegooid wordt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wie heltp haar in de kooi...tis fraude....belt iemand jusitie even??
Het is toch uit tussen Wilgo..en dan nog wat Wilgo vind het heleprogramma geen ene KUT aan..hij haatte het in het begin en dan nu betalen dacht ut nie..die is allang een lekkere snol aant neuken ergensquote:Op zondag 15 juli 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Nee milton laat JDM jr. met rust zolang ze die hoer daar houden. Is veel beter voor zijn kinderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Verwijt je Huub nu een passieve rol??quote:Op zondag 15 juli 2007 18:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben niet vergeten hier dat velen Huub mochten door zijn actieve rol en de anderen zo passief waren.
Nu zijn de rollen eindelijk omgedraaid en dan is het niet goed.
Terror Jaap vond menigeen leuk , ook dat nu niet meer.
Gos hoe zou dat toch komen, omdat de Huubfans hun Huupie aangevallen zien ?
Ik kijk DGK en daarin doen alle bewoners mee, niet alleen Huub. Het is een spel en als Huub eens een beurt krijgt dan Krijgt Huub ook een beurt, makkelijk zat.
Dan zal hij het af laten hangen van z'n gesprek met Stijn. Overigens, Jaap blijft lekker doorlachen, wat een horror, laaiend, wat een dom joch is datquote:Op zondag 15 juli 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Die van gisteren was gewoon m'n 24 uur, die van maandag is m'n echte.
Ik weet niet wat Jaap hiermee bedoelt.
Men herkent zichzelf meer in Huub...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben niet vergeten hier dat velen Huub mochten door zijn actieve rol en de anderen zo passief waren.
Nu zijn de rollen eindelijk omgedraaid en dan is het niet goed.
Terror Jaap vond menigeen leuk , ook dat nu niet meer.
Gos hoe zou dat toch komen, omdat de Huubfans hun Huupie aangevallen zien ?
Ik kijk DGK en daarin doen alle bewoners mee, niet alleen Huub. Het is een spel en als Huub eens een beurt krijgt dan Krijgt Huub ook een beurt, makkelijk zat.
De politiek is er juist ook voor om kleine dagelijkse zaken die mensen persoonlijk raken aan te kunnen pakken..niet alleen in het groot het land te regeren..quote:Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat de politiek het land regeren en zich niet met DGK bemoeien. Bemoeienissen genoeg uit Den Haag.
Verder wel een goeie brief maar naar mijn mening had je hem aan JdM moeten richten.
die hebben nog geen nagel om aan hun reet te krabben, wie denk je wie hun auto betaald heeft, wie denk je wie hun verbouwing thuis betaald heeft, wie denk je wie die kadootjes constant betaald...quote:
niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as thatquote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de familie van Huub en Lieke slim is, dan bewaren ze al deze filmpjes heel goed voor de rechtzaak als Huub er uitgegooid wordt.
Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Die van gisteren was gewoon m'n 24 uur, die van maandag is m'n echte.
Ik weet niet wat Jaap hiermee bedoelt.
gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.
Als je kon kiezen streams van 10 euro zonder natasia of streams van 2 euro MET natasia zou ik nog een tientje betalen!quote:
"Trek die BH uit"quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
Ik heb wel medeljden met die arme kinderen van die heks.
Wat zullen die maandag weer niet allemaal naar hun hoofdje gaan krijgen?
Mooi!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
Jaap is even verteld dat ie de stemming met Natasia heeft gekregen omdat Natasia Jaap uit d'r grond een hekel aan hem heeft.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij wil niet onder ogen zien wat hij heeft gedaan. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Het is mooi te zien dat Huub er geen genoegen meer mee neemt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan zal hij het af laten hangen van z'n gesprek met Stijn. Overigens, Jaap blijft lekker doorlachen, wat een horror, laaiend, wat een dom joch is dat![]()
ik hoop van niet want die kunnen er niets aan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteldquote:
Dat kunnen ze niet omdat alles via de streams uitgezonden wordt en het niet oneigenlijk toe eigenen van beelden is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as that
Weet je zeker dat je daarna geen verplichtingen meer hebt?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste. Die kotertjes kunnen er niks aan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
Gaat net dom zitten lachen nadat Huub zegt dat hij echt boos is om het fysiek geweld van Natasia,Nadia en Amanda.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap, degene met de meeste hersens, is de grootste zak die ik ooit heb gezien. Letterlijk en figuurlijk.
ZZZZZZZzzzzzzz jij snapt het... in het contract staat dat hij nog een jaar of anderhalf verbonden staat aan Talpa als het gaat om verdiensten te gaan maken met hetgeen uit de kooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...
Dat lukt dus nooit. Een Talpa staat nooit boven de wet. Hoe graag ze dat ook zouden willen maar het bestaat gewoon niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as that
Ik kan ook niet anders concluderen dan dat de redactie bang is voor hun tortelduifjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
edit: ik moet natuurlijk bozer zijn op de ruggegraatloze redactie
en meer als een ook weet ik zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteld
Ik wed dat de redactie dat nu al weet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteld
Misschien was hem dat wel gelukt als die zich bij H en L had aangesloten.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.
Hij denkt dat hij door zijn optreden veel geld kan verdienen, maar is bang dat het dan naar talpa gaat.
Jaap denkt dus dat hij met veel geld gelukkig word.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Hannibella het volgende:
Wie spreekt er altijd uit dat hij het leven van alle bewoners zolang ze in de kooi wonen zuur zal maken met welk middel dan ook?
Tis toch fokkin nie normaal ! Lol
Gelukkig zijn die kindjes het land al uit en hoeven zij maandag op school niet mee te maken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
Nee, maar dat zijn wel degenen die de dupe hier van zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik hoop van niet want die kunnen er niets aan doen
dat ze zoon moeder hebben wat een heks
Die zitten gewoon op het bureau met zijn alleen te lachen tijdens de lunchpauze, meer nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Politie kijkt mee, tuurlijk... Alsof die niks beters te doen hebben..
Ze zeggen gewoon dat ze terugvechten. Niks meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neeeee, het doet Huub en Lieke niets.....:) Ze blijven ventileren....
Nee, Huub kwam terug van achter en zei dat er geen sancties volgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef BrainView het volgende:
Wat zit ik me op te vreten hier zeg..
Dit betekent toch Exit voor Natasia! Kan niet anders
Die trap is echt niet meer normaal, Wat een viswijf zegg
Wat denk ze wel niet
Huub kun je niks kwalijk nemen, Brian ook niet
Fucking Natasia Der uit!
Kut WIJF!
Kan hij gelijk Brian meenemen, die denkt dat hij de nieuwe Joop van Tellingen is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef Meganog het volgende:
Jaap gaat bij de Party en de Weekend solliciteren.
Inderdaad gelukkig voor die kinderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die kindjes het land al uit en hoeven zij maandag op school niet mee te maken.
dat wel maar ik hoop echt van niet zou het heel erg vindenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn wel degenen die de dupe hier van zijn.
Kinderen zijn keihard.
Ja tuurlijk wel, maar Huub spreekt het uit zonder dat er een poot naar hem uit is gestoken...hij wil het spel op die manier winnen en is er trots op om alle bewoners de villa uit te 'schoppen' en wel huilend zegt ie er dan nog bij. Het is toch geen treitershow of wel soms...dit is begonnen als een miljonairsshow, waarbij je op een beschaafde manier kunt winnen..not!quote:
Forget it. Die hele redactie is samen met dat groepje van zes helemaal van het padje af.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Starlie het volgende:
WOW ik heb net die trap gezien die Natas uitdeelde als zij er nu niet uitgaat dan weet ik het echt echt echt niet meer hoor!!!
De kickbokstraining is niet voor niks geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Starlie het volgende:
WOW ik heb net die trap gezien die Natas uitdeelde als zij er nu niet uitgaat dan weet ik het echt echt echt niet meer hoor!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |