ga een cursus nederlands volgen en schreeuw niet zoquote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef smiley1982 het volgende:
DAT MENSTRUATIE BLOED IS ECHT RANZIG HUN ZIJN ECHT RANZIG IN BED HET ENIGE WAT HUN DOEN IS NEUKEN EN VOOR DE REST NIKS ANDERS DAN DAT MAAR DAT BLOED GATVER
FF linkje weghalen uit de quote... vergat ik gisteren ook...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat ben jij voor griezel om iemands adres te noteren![]()
![]()
![]()
![]()
Hier heb je hem van mevrouw het personeel/spel speelster.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat ben jij voor griezel om iemands adres te noteren![]()
![]()
![]()
![]()
Huub is niet eens zozeer aan de beurt. Ze richten hun asopijlen meer op Lieke maar ja schijnbaar is dat geen mens.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet objectief nu. Dus Huub is niet bezig geweest om alle bewoners tegen Eric op te stoken?
Is Huub altijd in zn eentje tegen één bezig geweest of heeft hij met ransJaap genoeg geflikt tegen Eric, tegen Brian etc. etc.?
Je moet niet gefixeerd zijn op het 6 tegen één gedoe, want dit is gewoon niet meer dan een logische reactie...gezien de passiviteit van die groep nu verleden tijd is en Huub aan de beurt is.
Is dat gebagger met die adressen en telefoonnummers nou gvd een keer afgelopen?!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef Gigageil het volgende:
-knip-
Je zult maar NEE als voorletters hebben.....
Is dit DE N(atasia) Blank van DGK ? Wie weet het ?![]()
Met scheldwoorden iemands uiterlijk beschrijven is gewoon laag.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat een politiek correct antwoord. Iedereen doet dat, bewust of onbewust.
Jij wilt ze even zeggen dat ze het fantastisch doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:42 schreef noucky het volgende:
Wat is het emailadres om de redactie te kunnen mailen?
Helemaal met je eens. Al die bewoners hebben boter op hun hoofd, pakken vol, maar Huub wel het meeste naar mijn smaak. Zij gladde babbel schijnt echter om onverklaarbare reden nogal veel goed te maken in den landequote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet objectief nu. Dus Huub is niet bezig geweest om alle bewoners tegen Eric op te stoken?
Is Huub altijd in zn eentje tegen één bezig geweest of heeft hij met ransJaap genoeg geflikt tegen Eric, tegen Brian etc. etc.?
Je moet niet gefixeerd zijn op het 6 tegen één gedoe, want dit is gewoon niet meer dan een logische reactie...gezien de passiviteit van die groep nu verleden tijd is en Huub aan de beurt is.
Je zegt precies wat ik vind, dank je.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Laat maar een koppensneller komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Starlie het volgende:
Ik dacht trouwens dat de kapster zou komen??
Gedaan tochquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
FF linkje weghalen uit de quote... vergat ik gisteren ook...![]()
Het wordt niet meteen de waarheid als je het schreeuwtquote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef smiley1982 het volgende:
DAT MENSTRUATIE BLOED IS ECHT RANZIG HUN ZIJN ECHT RANZIG IN BED HET ENIGE WAT HUN DOEN IS NEUKEN EN VOOR DE REST NIKS ANDERS DAN DAT MAAR DAT BLOED GATVER
typisch voor Huub-fansquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
Is dat gebagger met die adressen en telefoonnummers nou gvd een keer afgelopen?!
Get a grip on reality![]()
Natuurlijk is het een kutwijf, maar moet daarom haar achterban geterroriseerd worden?![]()
Zijn dat soort belachelijke uitspraken hier normaal? WEET wat je zegt :( o|O :r :r !!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
logisch? ja, tijdens de tweede wereldoorlog in het nazikamp misschien, daar had jij snel je weg gevonden,:(
1
2
3<?php
kankerlijer
?>
er staat een paard bij mijn pcquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
waar komen al die vervelende forumleden vandaan?
Goede tekst hoor....we zijn trots op je, mafkees!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |