Pff, is het niet vaak genoeg dat Huub zegt dat ook liever niet te doen.. Is geen excuus, maar hij realiseert het zich en dat is het belangrijkste!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent ook nog mens zegt Huub. Ja, dat moet hij tegen Jaap zeggen die hij in aanvang alles naar de oren geslingerd heeft. Huub zit wel een beetje te raaskallen en vergeet zijn eigen daden en uitspraken
Ja vertel, ik wil dolgraag mailen!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:42 schreef noucky het volgende:
Wat is het emailadres om de redactie te kunnen mailen?
eens, en een kopie naar RTL 4.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat de politiek het land regeren en zich niet met DGK bemoeien. Bemoeienissen genoeg uit Den Haag.
Verder wel een goeie brief maar naar mijn mening had je hem aan JdM moeten richten.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
Is er nog iemand die de kapsalon kan aanhoren ?
Ja en Jaap zeg toch ook dat het moreel verwerpelijk is? What's the difference. Ze zijn allemaal met hetzelfde sop overgoten met de hoofdprijs in het hoofd.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff, is het niet vaak genoeg dat Huub zegt dat ook liever niet te doen.. Is geen excuus, maar hij realiseert het zich en dat is het belangrijkste!
ik niet want die rat doet het zo goed en hij alleen ,en die ratin is helemaal niet om aan te horen,quote:Op zondag 15 juli 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
Is er nog iemand die de kapsalon kan aanhoren ?
Verdomme en nog een Fries ook..... Ik zal hier nagaan of we z'n paspoort kunnen intrekken....quote:Op zondag 15 juli 2007 17:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Joop Atsma (1956) is sinds 19 mei 1998 lid van de Tweede-Kamerfractie van het CDA i. Hij woont in het Friese Surhuisterveen. De heer Atsma was eigenaar van een pers- en publiciteitsbureau en was 12 jaar voorzitter van de KNWU (Koninklijke Nederlandse Wielrenunie). Daarnaast was hij lid van Provinciale Staten van Friesland. In de Kamer houdt hij zich bezig met sport, landbouw, voedselkwaliteit, media en de Waddenzee.
CDA
in de periode 1998-heden: lid Tweede Kamer
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Verdomme en nog een Fries ook..... Ik zal hier nagaan of we z'n paspoort kunnen intrekken....
Huub is toch wel zo slim om door te hebben dat Jaap in de gaten heeft dat hij alleen voor extra dekking voor Huub gebruikt zou worden?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent ook nog mens zegt Huub. Ja, dat moet hij tegen Jaap zeggen die hij in aanvang alles naar de oren geslingerd heeft. Huub zit wel een beetje te raaskallen en vergeet zijn eigen daden en uitspraken
NIET DOEN !!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef Gigageil het volgende:
Je zult maar NEE als voorletters hebben.....
Is dit DE N(atasia) Blank van DGK ? Wie weet het ?![]()
Maar jij bent sowieso niet objectief nu. Dus Huub is niet bezig geweest om alle bewoners tegen Eric op te stoken?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef smoekie het volgende:
[..]
ehm met wie dan?? kan me niet herinneren dat hij ooit 5 man achter zich heeft gehad???
hij is tenminte altijd zo geweest van mano a mano (oftewel 1 tegen 1) geef maar een voorbeeld wanneer hij zoals jij zegt 6 tegen 1 heeft gedaan????
doe je best
is dat het enige voorbeeld dat je kunt aanhalen??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |