abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51495072
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:35 schreef blomst het volgende:
Jaap wil een aanbod, en het beste aanbod dat gaat hij gebruiken.
Hij denkt dus alleen ann zichzelf.
Het is echt een zielige man, en dan alles op het verleden afschuiven.
dat soort mensen zoeken alles buiten zichzelf wat dat betreft past hij goed bij die andere 5.
Op zijn 60e is hij nog een zielepoot die lijdt onder een traumatische jeugd.
Het is gewoon een opportunistische laffe hond.
Btw zou Cora met zo n misselijkheid wat willen hebben, ik geloof er niets van.
Welke werkgever zou zich inlaten met iemand die zo labiel is en ernstig beschadigd is in zijn geweten.
Een beetje artikeltjes schrijven alsof dat zo bijzonder is en dat in een shitblaadje. Wat een domoor met hoogmoedswaanzin
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51495074
Hihi, ik verveelde me dood, had even zin om te zeiken:
quote:
Geachte Heer Atsma,

Met interesse heb ik enige tijd geleden kennis genomen van uw vragen en oproepen richting kijkers, deelnemers en adverteerders van het televisieprogramma De Gouden Kooi. Media en mediabeleid hebben al gerede tijd mijn aandacht, en ik heb destijds terstond besloten dit programma redelijk intensief te gaan volgen, om een oordeel te kunnen vellen.

Mijn initiële indrukken waren gematigd positief. De door u aan de kaak gestelde praktijken leken mij enigszins smakeloos, maar desalniettemin onschuldig en toelaatbaar. In een land wat zijn persvrijheid hoog in het vaandel heeft staan, en waar censuur nooit geacht gepraktiseerd te worden, leek De Gouden Kooi mij een onschuldig schoonheidsvlekje, zogezegd.

De afgelopen dagen is mijn oordeel echter danig verschoven. Laat ik allereerst de actuele situatie zeer kort schetsen: in de 'Villa' huizen zich momenteel 8 bewoners. Zes van deze bewoners hebben zich verenigd, met als gemeenschappelijk doel de twee overige bewoners, name Huub en Lieke, (in jargon) 'weg te terroriseren'. Dit gebeurt door de algemeen vermaledijde persterijtjes, welke ik onder het eerder genoemde 'toelaatbare' reken. Ik begrijp dat u deze mening niet deelt, maar dit graag met toestemming nu terzijde.

De afgelopen twee dagen hebben deze pesterijen echter nieuwe vormen aangenomen. Huub en Lieke, uiteraard zelf óók geen onschuldige figuren, worden nu ook op fysieke basis 'geterroriseerd'. Deze omgangsvormen lijken schering en inslag te worden, mede door het milde optreden van de redactie van Talpa Productions. Exemplarisch is hierbij de gebeurtenis van heden middag, welke u via volgende link kunt bekijken, mits u dit wenst:

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664

De eerste vier á vijf minuten zijn onschuldig, hierna zult u de schermutselingen kunnen zien.

Ik kan u meedelen dat dergelijke fysieke conflicten tegenwoordig een dagelijkse gang van zaken representeren. Dit dus naast de gebruikelijke pesterijen.

Concreet wil ik een beroep doen op u als politicus, om een rol van de gerechterlijke machten in het stopzetten van dergelijke praktijken te overwegen. Ik ben bepaald geen meester in de rechten, maar mij dunkt dat deze taferelen, zelfs binnen 'gesloten kring' - ironie alom - niet stroken met de wet. Evenzo, zelfs een onderzoek van het Openbaar Ministerie zal al de nodige publiciteit en discussie opleveren om dichter bij uw doel te komen.

Ik vertrouw u graag toe dat ik - toch vrijzinnige student, en bepaald niet preuts of conservatief - per direct gestopt ben met het (intensief) volgen van De Gouden Kooi. Het lijdt mij tevens weinig twijfel dat een intensivering van uw kruistocht tegen dit exponent van Talpa Productions ampel bijval zal vinden.

Dank voor de uw tijd, en hopende op effectiviteit van dit appèl op u als politicus verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

X
Tomtiedom
pi_51495076
Je kan tegenwoordig toch ook online aangifte doen ?
Allemaal mailen naar de politie van Eemnes of Bussum !
  zondag 15 juli 2007 @ 17:38:47 #104
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51495083
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja en Lieke om het huis schoon te maken toch?
Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef firecow het volgende:
Wat heeft die leike toch een lelijke rot kop zeg
die ogen altijd in een jank stand en 2 cm van elkaar af

bah
Wat een belachelijke reactie zeg, stumper, zeker een bannd aanhanger
pi_51495109
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef soylent het volgende:

[..]

Dan ben je ("uiteindelijk") precies hetzelfde aan het doen, dus ben je uiteindelijk precies hetzelfde, dus verlies je het recht om het argument tegen anderen te gebruiken.
Ja, ik heb geen engelengeduld. Ik verwacht eigenlijk op een forum dat een moderator het een beetje in de gaten houdt. Maar die schijnen nogal ruimdenkend te zijn.
  zondag 15 juli 2007 @ 17:40:34 #107
175062 Lobasca
exorcist
pi_51495134
quote:

bah
Niet iedereen is zo knap als..... ik!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51495145
quote:

bah
Jeetje wat heb jij een lelijk karakter.
pi_51495146
quote:

bah
familiie van Amanda
mensen beoordelen op hun uiterlijk jij gaat het ver schoppen met je leven
pi_51495147
Je bent ook nog mens zegt Huub. Ja, dat moet hij tegen Jaap zeggen die hij in aanvang alles naar de oren geslingerd heeft. Huub zit wel een beetje te raaskallen en vergeet zijn eigen daden en uitspraken
  zondag 15 juli 2007 @ 17:41:21 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51495160
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef phaeton1 het volgende:
[..]
Laat de politiek het land regeren en zich niet met DGK bemoeien. Bemoeienissen genoeg uit Den Haag.
Verder wel een goeie brief maar naar mijn mening had je hem aan JdM moeten richten.
Op zondag 15 juli 2007 17:39 schreef pupindy het volgende:

[..]

Wat een belachelijke reactie zeg, stumper, zeker een bannd aanhanger
je zooi
  zondag 15 juli 2007 @ 17:41:23 #113
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51495162
quote:
[..]
Leuk stukje

Ik ben blij te lezen dat er tussen de DGK-kijkers iets meer zit dan het sturen van TALPA MEOT DOOD!!!! mailbommen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51495175
quote:
[..]
Leek idee, maar wat wil je er mee doen? Is dit censuur van DGK? Nee, want ze maken zelf een programma, dus ze mogen het zelf 'editen' zoals ze willen.. Wil je het zoveelste stuk over DGK laten schrijven waarin mensen zeggen dat het te ver gaat?
pi_51495180
quote:
[..]
ik vind vind dit een hele goede brief qua stijl en inhoud......SUPER
  zondag 15 juli 2007 @ 17:41:57 #116
170945 smoekie
individualist
pi_51495182
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:35 schreef Hannibella het volgende:
Even serieus, ik was Huubfan toen het net begon...zelfs toen hij terugkwam na de derde keer weg te zijn geweest. Maar van mijn part mag hij nu zo de kooi uit worden geknikkerd, Lieke mag van mij blijven...maar die Huub is echt de weg kwijt, nogmaal: what goes around comes around...en ja hij heeft ook eerder met zn zessen tegen één gewerkt...meerdere malen zelfs.
ehm met wie dan?? kan me niet herinneren dat hij ooit 5 man achter zich heeft gehad???

hij is tenminte altijd zo geweest van mano a mano (oftewel 1 tegen 1) geef maar een voorbeeld wanneer hij zoals jij zegt 6 tegen 1 heeft gedaan????

doe je best
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_51495193
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef ricofromrio het volgende:

[..]

mensen beoordelen op hun uiterlijk jij gaat het ver schoppen met je leven
Wat een politiek correct antwoord. Iedereen doet dat, bewust of onbewust.
X
X
X
pi_51495197
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent ook nog mens zegt Huub. Ja, dat moet hij tegen Jaap zeggen die hij in aanvang alles naar de oren geslingerd heeft. Huub zit wel een beetje te raaskallen en vergeet zijn eigen daden en uitspraken
pi_51495204
Wat is het emailadres om de redactie te kunnen mailen?
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51495205
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Laat de politiek het land regeren en zich niet met DGK bemoeien. Bemoeienissen genoeg uit Den Haag.
Verder wel een goeie brief maar naar mijn mening had je hem aan JdM moeten richten.
Mee eens ! Van mij hoeft het programma niet te stoppen, maar er moeten wel grenzen gesteld worden.
Wat er vandaag gebeurde heeft wat mij betreft de grens ver overschreden.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_51495208
quote:
[..]
Ik vind hem sterk!
Go hard or go home
pi_51495228
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef firecow het volgende:

[..]

je zooi
  zondag 15 juli 2007 @ 17:43:35 #123
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_51495244
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef smoekie het volgende:

[..]
ehm met wie dan?? kan me niet herinneren dat hij ooit 5 man achter zich heeft gehad???

hij is tenminte altijd zo geweest van mano a mano (oftewel 1 tegen 1) geef maar een voorbeeld wanneer hij zoals jij zegt 6 tegen 1 heeft gedaan????

doe je best
Jaap onderkalken
The world is a stage and each must play a part.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 17:43:41 #124
137949 Disana
pi_51495253
quote:
[..]
Joop Atsma (1956) is sinds 19 mei 1998 lid van de Tweede-Kamerfractie van het CDA i. Hij woont in het Friese Surhuisterveen. De heer Atsma was eigenaar van een pers- en publiciteitsbureau en was 12 jaar voorzitter van de KNWU (Koninklijke Nederlandse Wielrenunie). Daarnaast was hij lid van Provinciale Staten van Friesland. In de Kamer houdt hij zich bezig met sport, landbouw, voedselkwaliteit, media en de Waddenzee.

CDA
in de periode 1998-heden: lid Tweede Kamer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')