Daar is de afperser Jaap alweer.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Jaap: met de hele situatie en de onzekerheid en de onlogica maakt mij zo onzeker dat de situatie mij misschien wel weg krijgt.
Als je zelf frasen gebruikt als "domme muts" moet je ook je bek houden over op de man spelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zullen verdomme ook geen Huub fans zijn die een posting terug op de man spelen. Laat mij er toch buiten domme muts. Ik speel het spel toch niet?
Maar wat is dan zijn alternatief?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dus dan maar meedoen, wat een verschrikkelijke looser.
Omdat het kwartje gaat vallen dat ze zo nooit kunnen winnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
Ze hebben met zijn 6en H en L aangevallen, en nog zijn ze niet blij. Waarom nu weer niet?
Omdat Lieke haar extension het oog van Natasia raakte waarschijnlijk en dat is Lieke's schuld.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
Ze hebben met zijn 6en H en L aangevallen, en nog zijn ze niet blij. Waarom nu weer niet?
Als de aannleiding daar is, meerdere malen hier, dan krijgt men het uiteindelijk terug. En ik heb geen bek.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef soylent het volgende:
[..]
Als je zelf frasen gebruikt als "domme muts" moet je ook je bek houden over op de man spelen.
Omdat het de schuld is van Huub en Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
Ja en Lieke om het huis schoon te maken toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:37 schreef akveor het volgende:
Daar zegt Lieke wat goeds: Jaap kwam eigenlijk alleen maar binnen om veel gewicht te verliezen...
Dan ben je ("uiteindelijk") precies hetzelfde aan het doen, dus ben je uiteindelijk precies hetzelfde, dus verlies je het recht om het argument tegen anderen te gebruiken.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als de aannleiding daar is, meerdere malen hier, dan krijgt men het uiteindelijk terug. En ik heb geen bek.
lariekoek, dom kindquote:Op zondag 15 juli 2007 17:35 schreef Hannibella het volgende:
Even serieus, ik was Huubfan toen het net begon...zelfs toen hij terugkwam na de derde keer weg te zijn geweest. Maar van mijn part mag hij nu zo de kooi uit worden geknikkerd, Lieke mag van mij blijven...maar die Huub is echt de weg kwijt, nogmaal: what goes around comes around...en ja hij heeft ook eerder met zn zessen tegen één gewerkt...meerdere malen zelfs.
Toen was ze nog niet 'binnen'quote:Op zondag 15 juli 2007 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en Lieke om het huis schoon te maken toch?
Waar gehakt worden, vallen spaanders....quote:Op zondag 15 juli 2007 17:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat Lieke haar extension het oog van Natasia raakte waarschijnlijk en dat is Lieke's schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |