Opgeven is blijkbaar niet voor iedereen de logische conclusie. Heeft niets te maken met zelfrespect, maar meer met hoe competitief iemand is.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef Vandaag... het volgende:
Huub en Lieke verlagen zich onderhand door te blijven. Als ze er echt boven staan en echt beschaafder en intelligenter zijn dan die hyena´s dan moeten ze gewoon weg gaan. Je hebt toch je trots?
Of vervaagt je zelfrespect ook na zoveel maanden in DGK?
Nou ik kan me er anders wel wat bij voorstellen dat je er in dat geval voor gaat zorgen dat de lakens in de wasmachine liggen zodra je bent op gestaan...en een bebloede tampon in bed laten liggen is ook ranzigquote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
Wat maakt die MAanda zich druk... net alsof zij nooit geneukt is terwijl ze omgesteld is. En die Nadia met d'r vieze rotbek zit constant de zaak op te stoken...
Jaap liet los omdat een productiestem wat riep!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Is ook zo , maar dat was niet afgesproken en Jaap liet volgens mij niet voor niks los. Erg laf van Brian..
Je hebt een IQ van een kropsla. Hij zegt dat hij buiten het drankverbod hij gewoon stopt met drinken.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub doet een showtje voor de streamers........Hij heeft wel delijk een drankverbod
Vrijwilligers genoeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:30 schreef willem-jozef het volgende:
Wat een laag tuig, die Natasia mag van mij dood. Ik heb echt zin om die bouwkeet van die aso-redactie op z'n kant te gooien(maar om dit alleen te doen lijkt me wat zwaar). Kan er niet zo'n soort actie op touw gezet worden? Een kaartenactie lijkt me wat mild.
ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub doet een showtje voor de streamers........Hij heeft wel delijk een drankverbod
En brain ookquote:Op zondag 15 juli 2007 17:30 schreef willem-jozef het volgende:
Wat een laag tuig, die Natasia mag van mij dood. Ik heb echt zin om die bouwkeet van die aso-redactie op z'n kant te gooien(maar om dit alleen te doen lijkt me wat zwaar). Kan er niet zo'n soort actie op touw gezet worden? Een kaartenactie lijkt me wat mild.
Eerder gaf ie aan dat ie daar zelf om heeft gevraagd. Waarschijnlijk ook de reden waarom het niet in de brief stond met boetes.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuurlijk, het zullen verdomme ook geen Huub fans zijn die een posting terug op de man spelen. Laat mij er toch buiten domme muts. Ik speel het spel toch niet?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Je hebt een IQ van een kropsla. Hij zegt dat hij buiten het drankverbod hij gewoon stopt met drinken.
Het valt me inderdaad op hoe ver hij gaat om zijn eigen verantwoordelijkheid te ontkennen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Jaap schuift het weer op anderen af: De haat is zo groot.
Dus dan maar meedoen, wat een verschrikkelijke looser.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Jaap schuift het weer op anderen af: De haat is zo groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |