die hebben nog geen nagel om aan hun reet te krabben, wie denk je wie hun auto betaald heeft, wie denk je wie hun verbouwing thuis betaald heeft, wie denk je wie die kadootjes constant betaald...quote:
niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as thatquote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de familie van Huub en Lieke slim is, dan bewaren ze al deze filmpjes heel goed voor de rechtzaak als Huub er uitgegooid wordt.
Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Die van gisteren was gewoon m'n 24 uur, die van maandag is m'n echte.
Ik weet niet wat Jaap hiermee bedoelt.
gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.
Als je kon kiezen streams van 10 euro zonder natasia of streams van 2 euro MET natasia zou ik nog een tientje betalen!quote:
"Trek die BH uit"quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
Ik heb wel medeljden met die arme kinderen van die heks.
Wat zullen die maandag weer niet allemaal naar hun hoofdje gaan krijgen?
Mooi!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
Jaap is even verteld dat ie de stemming met Natasia heeft gekregen omdat Natasia Jaap uit d'r grond een hekel aan hem heeft.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij wil niet onder ogen zien wat hij heeft gedaan. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Het is mooi te zien dat Huub er geen genoegen meer mee neemt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan zal hij het af laten hangen van z'n gesprek met Stijn. Overigens, Jaap blijft lekker doorlachen, wat een horror, laaiend, wat een dom joch is dat![]()
ik hoop van niet want die kunnen er niets aan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteldquote:
Dat kunnen ze niet omdat alles via de streams uitgezonden wordt en het niet oneigenlijk toe eigenen van beelden is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as that
Weet je zeker dat je daarna geen verplichtingen meer hebt?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste. Die kotertjes kunnen er niks aan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
Gaat net dom zitten lachen nadat Huub zegt dat hij echt boos is om het fysiek geweld van Natasia,Nadia en Amanda.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap, degene met de meeste hersens, is de grootste zak die ik ooit heb gezien. Letterlijk en figuurlijk.
ZZZZZZZzzzzzzz jij snapt het... in het contract staat dat hij nog een jaar of anderhalf verbonden staat aan Talpa als het gaat om verdiensten te gaan maken met hetgeen uit de kooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...
Dat lukt dus nooit. Een Talpa staat nooit boven de wet. Hoe graag ze dat ook zouden willen maar het bestaat gewoon niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as that
Ik kan ook niet anders concluderen dan dat de redactie bang is voor hun tortelduifjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
edit: ik moet natuurlijk bozer zijn op de ruggegraatloze redactie
en meer als een ook weet ik zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteld
Ik wed dat de redactie dat nu al weet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |