die hebben nog geen nagel om aan hun reet te krabben, wie denk je wie hun auto betaald heeft, wie denk je wie hun verbouwing thuis betaald heeft, wie denk je wie die kadootjes constant betaald...quote:

niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as thatquote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de familie van Huub en Lieke slim is, dan bewaren ze al deze filmpjes heel goed voor de rechtzaak als Huub er uitgegooid wordt.

Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Die van gisteren was gewoon m'n 24 uur, die van maandag is m'n echte.
Ik weet niet wat Jaap hiermee bedoelt.

gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.

Als je kon kiezen streams van 10 euro zonder natasia of streams van 2 euro MET natasia zou ik nog een tientje betalen!quote:

"Trek die BH uit"quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
Ik heb wel medeljden met die arme kinderen van die heks.
Wat zullen die maandag weer niet allemaal naar hun hoofdje gaan krijgen?

Mooi!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
Jaap is even verteld dat ie de stemming met Natasia heeft gekregen omdat Natasia Jaap uit d'r grond een hekel aan hem heeft.
[afbeelding]
[afbeelding]

Hij wil niet onder ogen zien wat hij heeft gedaan. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Het is mooi te zien dat Huub er geen genoegen meer mee neemt.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan zal hij het af laten hangen van z'n gesprek met Stijn. Overigens, Jaap blijft lekker doorlachen, wat een horror, laaiend, wat een dom joch is dat![]()

ik hoop van niet want die kunnen er niets aan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:

ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteldquote:

Dat kunnen ze niet omdat alles via de streams uitgezonden wordt en het niet oneigenlijk toe eigenen van beelden is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as that

Weet je zeker dat je daarna geen verplichtingen meer hebt?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...

Dat vind ik eigenlijk nog het ergste. Die kotertjes kunnen er niks aan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:

Gaat net dom zitten lachen nadat Huub zegt dat hij echt boos is om het fysiek geweld van Natasia,Nadia en Amanda.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap, degene met de meeste hersens, is de grootste zak die ik ooit heb gezien. Letterlijk en figuurlijk.

ZZZZZZZzzzzzzz jij snapt het... in het contract staat dat hij nog een jaar of anderhalf verbonden staat aan Talpa als het gaat om verdiensten te gaan maken met hetgeen uit de kooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
gewoon weggaan..dat kan hoor...en verder niks...punt..simpel as that...weg 10 K...

Dat lukt dus nooit. Een Talpa staat nooit boven de wet. Hoe graag ze dat ook zouden willen maar het bestaat gewoon niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niks rechtzaak.,....talpa heeft 100% QuitClame...met andere woorden...technisch gezien kunnen ze alle beeldenwegeisen..simpel as that

Ik kan ook niet anders concluderen dan dat de redactie bang is voor hun tortelduifjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
edit: ik moet natuurlijk bozer zijn op de ruggegraatloze redactie

en meer als een ook weet ik zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteld

Ik wed dat de redactie dat nu al weet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben blij dat de politie meekijkt hopenlijk worden er dan eindelijk regels gesteld

Misschien was hem dat wel gelukt als die zich bij H en L had aangesloten.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.
Hij denkt dat hij door zijn optreden veel geld kan verdienen, maar is bang dat het dan naar talpa gaat.
Jaap denkt dus dat hij met veel geld gelukkig word.

quote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Hannibella het volgende:
Wie spreekt er altijd uit dat hij het leven van alle bewoners zolang ze in de kooi wonen zuur zal maken met welk middel dan ook?
Tis toch fokkin nie normaal ! Lol

Gelukkig zijn die kindjes het land al uit en hoeven zij maandag op school niet mee te maken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:

Nee, maar dat zijn wel degenen die de dupe hier van zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik hoop van niet want die kunnen er niets aan doen
dat ze zoon moeder hebben wat een heks

Die zitten gewoon op het bureau met zijn alleen te lachen tijdens de lunchpauze, meer nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Politie kijkt mee, tuurlijk... Alsof die niks beters te doen hebben..

Ze zeggen gewoon dat ze terugvechten. Niks meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neeeee, het doet Huub en Lieke niets.....:) Ze blijven ventileren....

Nee, Huub kwam terug van achter en zei dat er geen sancties volgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef BrainView het volgende:
Wat zit ik me op te vreten hier zeg..
Dit betekent toch Exit voor Natasia! Kan niet anders
Die trap is echt niet meer normaal, Wat een viswijf zegg
Wat denk ze wel niet
Huub kun je niks kwalijk nemen, Brian ook niet
Fucking Natasia Der uit!
Kut WIJF!

Kan hij gelijk Brian meenemen, die denkt dat hij de nieuwe Joop van Tellingen is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef Meganog het volgende:
Jaap gaat bij de Party en de Weekend solliciteren.

Inderdaad gelukkig voor die kinderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die kindjes het land al uit en hoeven zij maandag op school niet mee te maken.

dat wel maar ik hoop echt van niet zou het heel erg vindenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn wel degenen die de dupe hier van zijn.
Kinderen zijn keihard.

Ja tuurlijk wel, maar Huub spreekt het uit zonder dat er een poot naar hem uit is gestoken...hij wil het spel op die manier winnen en is er trots op om alle bewoners de villa uit te 'schoppen' en wel huilend zegt ie er dan nog bij. Het is toch geen treitershow of wel soms...dit is begonnen als een miljonairsshow, waarbij je op een beschaafde manier kunt winnen..not!quote:

Forget it. Die hele redactie is samen met dat groepje van zes helemaal van het padje af.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Starlie het volgende:
WOW ik heb net die trap gezien die Natas uitdeelde als zij er nu niet uitgaat dan weet ik het echt echt echt niet meer hoor!!!

De kickbokstraining is niet voor niks geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Starlie het volgende:
WOW ik heb net die trap gezien die Natas uitdeelde als zij er nu niet uitgaat dan weet ik het echt echt echt niet meer hoor!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |