Misschien was hem dat wel gelukt als die zich bij H en L had aangesloten.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap wil onder het contract uit van talpa, dat is hij aan het uitzoeken, en als dat mogelijk is wil hij uit de kooi.
Hij denkt dat hij door zijn optreden veel geld kan verdienen, maar is bang dat het dan naar talpa gaat.
Jaap denkt dus dat hij met veel geld gelukkig word.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Hannibella het volgende:
Wie spreekt er altijd uit dat hij het leven van alle bewoners zolang ze in de kooi wonen zuur zal maken met welk middel dan ook?
Tis toch fokkin nie normaal ! Lol
Gelukkig zijn die kindjes het land al uit en hoeven zij maandag op school niet mee te maken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
Ik heb wel medeljden met die arme kinderen van die heks.
Wat zullen die maandag weer niet allemaal naar hun hoofdje gaan krijgen?
Nee, maar dat zijn wel degenen die de dupe hier van zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik hoop van niet want die kunnen er niets aan doen
dat ze zoon moeder hebben wat een heks
Die zitten gewoon op het bureau met zijn alleen te lachen tijdens de lunchpauze, meer nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Politie kijkt mee, tuurlijk... Alsof die niks beters te doen hebben..
Ze zeggen gewoon dat ze terugvechten. Niks meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neeeee, het doet Huub en Lieke niets.....:) Ze blijven ventileren....
Nee, Huub kwam terug van achter en zei dat er geen sancties volgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef BrainView het volgende:
Wat zit ik me op te vreten hier zeg..
Dit betekent toch Exit voor Natasia! Kan niet anders
Die trap is echt niet meer normaal, Wat een viswijf zegg
Wat denk ze wel niet
Huub kun je niks kwalijk nemen, Brian ook niet
Fucking Natasia Der uit!
Kut WIJF!
Kan hij gelijk Brian meenemen, die denkt dat hij de nieuwe Joop van Tellingen is.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef Meganog het volgende:
Jaap gaat bij de Party en de Weekend solliciteren.
Inderdaad gelukkig voor die kinderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die kindjes het land al uit en hoeven zij maandag op school niet mee te maken.
dat wel maar ik hoop echt van niet zou het heel erg vindenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn wel degenen die de dupe hier van zijn.
Kinderen zijn keihard.
Ja tuurlijk wel, maar Huub spreekt het uit zonder dat er een poot naar hem uit is gestoken...hij wil het spel op die manier winnen en is er trots op om alle bewoners de villa uit te 'schoppen' en wel huilend zegt ie er dan nog bij. Het is toch geen treitershow of wel soms...dit is begonnen als een miljonairsshow, waarbij je op een beschaafde manier kunt winnen..not!quote:
Forget it. Die hele redactie is samen met dat groepje van zes helemaal van het padje af.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Starlie het volgende:
WOW ik heb net die trap gezien die Natas uitdeelde als zij er nu niet uitgaat dan weet ik het echt echt echt niet meer hoor!!!
De kickbokstraining is niet voor niks geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Starlie het volgende:
WOW ik heb net die trap gezien die Natas uitdeelde als zij er nu niet uitgaat dan weet ik het echt echt echt niet meer hoor!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |