Hartstikke bedankt schatje!!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:55 schreef schatje het volgende:
Een vriendelijk doch dringend verzoek om niet op de man te spelen en geen privégegevens te plaatsen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:53 schreef kybe het volgende:
Van Vol daar is dus iemand naar de politie gegaan.
Op zondag 15 juli 2007 @ 17:39 schreef fiepp het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik denk, als er niemand meer streams kijkt, wie kan dan nog in de gaten houden wat er gebeurt. Als er vandaag niemand naar de streams had gekeken, had Ayla ook niet naar de politie kunnen gaan. En was er ws niks van terug te zien in de montage.
Vanaf nu kijkt de politie mee dus dat is geen taak meer van ons!Alleen een massaale boycot is wat je kunt doen vanaf nu.
Zal dan wel wat minder ver kunnen, denk dat ze een hoop inkomsten vanuit streams zijn verloren. Ik kijk niet meer voorlopig..quote:Op zondag 15 juli 2007 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die boekt gelijk weer drie weken denk ik
goh kon je nou echt niets intelligenters verzinnen??quote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef smiley1982 het volgende:
DAT MENSTRUATIE BLOED IS ECHT RANZIG HUN ZIJN ECHT RANZIG IN BED HET ENIGE WAT HUN DOEN IS NEUKEN EN VOOR DE REST NIKS ANDERS DAN DAT MAAR DAT BLOED GATVER
Ok, ik wist het niet....sorryquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef schatje het volgende:
Waarschuwing: op het plaatsen van privégegevens op FOK! staat een ban, dus niet doen!
Ze zijn idd allemaal zielig... als je zo dom bent dat je dit gedrag kunt rechtvaardigen ben je heel zielig.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal het zieligst. Wat hen is aangedaan vergoelijkt al hun daden.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef phaeton1 het volgende:
Hihi, ik verveelde me dood, had even zin om te zeiken:
[..]
Jep, mute eropquote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef PumaStreamer het volgende:
hoor natasia dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |